Ja ik hoop het ook... of haar dochter of de hap...quote:
Nou als het zo erg is zal ze wel niet kunnen slapen denk ik... maar wie weet...quote:
Hiermee slapen is echt amper te doen. Zeker als je loopt te stressen erbijquote:
Hoop het ookquote:
Ja dat bedoel ik.... misschien is ze wel even gaan liggen....quote:Op woensdag 28 juli 2021 22:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hiermee slapen is echt amper te doen. Zeker als je loopt te stressen erbij
ja, ik hoop het ook...quote:
misschien komt dat nog...quote:Op woensdag 28 juli 2021 22:19 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja had nog wel een post verwacht eigenlijk.
Doen waar jij tot rust van komtquote:Op woensdag 28 juli 2021 22:21 schreef Dotteke het volgende:
Ben er nog. Nog hetzelfde. Niet gebeld wel extra tablet ingenomen maar heb niet zo puf om te posten. Ga nog niet naar bed. Als ik dit heb loop ik me rot naar de toilet. Waar al die plas dan vandaan komt.
Ah... nee ik dacht al dat je niet zou slapen... je hoeft niet te posten... we denken aan jequote:Op woensdag 28 juli 2021 22:21 schreef Dotteke het volgende:
Ben er nog. Nog hetzelfde. Niet gebeld wel extra tablet ingenomen maar heb niet zo puf om te posten. Ga nog niet naar bed. Als ik dit heb loop ik me rot naar de toilet. Waar al die plas dan vandaan komt.
quote:Op woensdag 28 juli 2021 22:21 schreef Dotteke het volgende:
O zal morgen eens op de weegschaal gaan staan. De dokter legde mij toen jit dat je lichaam heel hard werkt als dit hebt. Vandaar dat je je daarna ook een paar dagen moe voelt. Dat vele plassen kwam omdat je nieren ook sneller gaan werken.quote:Op woensdag 28 juli 2021 22:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doen waar jij tot rust van komt
En iemand bellen in deze die bij je komt zitten mag echt hoor.
Dat plassen herken ik, grappig om te zien wat dat dan doet op de weegschaal
Dank je. Dat is liefquote:Op woensdag 28 juli 2021 22:23 schreef FANNN het volgende:
[..]
Ah... nee ik dacht al dat je niet zou slapen... je hoeft niet te posten... we denken aan je
Het scheelt bij mij soms 2 of 3 kilo, alleen wel na minstens 24 uurquote:Op woensdag 28 juli 2021 22:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O zal morgen eens op de weegschaal gaan staan. De dokter legde mij toen jit dat je lichaam heel hard werkt als dit hebt. Vandaar dat je je daarna ook een paar dagen moe voelt. Dat vele plassen kwam omdat je nieren ook sneller gaan werken.
Ik heb geen stress maar het hoort er wel bij volgens de cardio alles werkt sneller in je lijf tijdens dit. Ook je nieren. 24 uur pppffff ik vond 5 uur al lan. Ze wilde mij toen gaan klappen. Maar voor het zover was ging het vanzelf over gelukkig.quote:Op woensdag 28 juli 2021 22:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het scheelt bij mij soms 2 of 3 kilo, alleen wel na minstens 24 uur
Het vele plassen heb ik ook niet iedere keer, geloof dat het ook iets met stress is.
Ben je al een keer geklapt?quote:Op woensdag 28 juli 2021 22:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen stress maar het hoort er wel bij volgens de cardio alles werkt sneller in je lijf tijdens dit. Ook je nieren. 24 uur pppffff ik vond 5 uur al lan. Ze wilde mij toen gaan klappen. Maar voor het zover was ging het vanzelf over gelukkig.
wat betekent dat dan?quote:
Cardioversie.quote:Op woensdag 28 juli 2021 22:34 schreef FANNN het volgende:
[..]
wat betekent dat dan?géén idee... klappen?
Nee gelukkig niet. jij?quote:Op woensdag 28 juli 2021 22:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben je al een keer geklapt?
Het is als het zo lang is vaak ook niet dat je hartslag heel hoog is. Vaak daalt ie wel, maar blijft ie onregelmatig.
Ja, 4 keer al.quote:
Zo schok die ze geven bij een hartstilstandquote:Op woensdag 28 juli 2021 22:34 schreef FANNN het volgende:
[..]
wat betekent dat dan?géén idee... klappen?
O jakkes. Lijkt mij heel naar.quote:
Merk je niets van, gaat onder narcose.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |