oh.. dat klinkt ook wel éng zeg....quote:Op woensdag 28 juli 2021 22:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Cardioversie.
Heel gecontroleerd het hart resetten door stroom.
zó!quote:
Ja ik heb ook even gegoogeld ... nooit geweten....quote:Op woensdag 28 juli 2021 22:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo schok die ze geven bij een hartstilstand
Oke. Hoop het niet nodig te hebben.quote:Op woensdag 28 juli 2021 22:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Merk je niets van, gaat onder narcose.
Ze brengen je weg, shock, en weer wakker.
Duurt een minuut of 5 dat je weg bent.
(als alles ineens goed gaat dan)
Hoop het ook voor jequote:Op woensdag 28 juli 2021 22:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oke. Hoop het niet nodig te hebben.
Kreeg wel mee als ik het voelde beginnen om niets meer te eten of te drinken in geval van….
Het klinkt echt enger dan het is. T is niet net als op tv met die padels in de handen.quote:
Beterschap Dottekequote:Op woensdag 28 juli 2021 22:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oke. Hoop het niet nodig te hebben.
Kreeg wel mee als ik het voelde beginnen om niets meer te eten of te drinken in geval van….
Oké... ik heb veel meegemaakt met die hartoperatie maar dat heb ik nooit gehad,,, dat klappen dan..quote:Op woensdag 28 juli 2021 22:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het klinkt echt enger dan het is. T is niet net als op tv met die padels in de handen.
Ik had deze onder de knopquote:
Dank je Domniquote:
Niet te lang mee blijven lopen hoor Dot, anders gewoon 112 bellen, maar ik hoop dat je snel opknapt en dat niet nodig isquote:
Veel beterschapquote:
Dat lijkt me toch enger een hartoperatie zoals jij die had. Dat klappen merk je echt niets van als patient.quote:Op woensdag 28 juli 2021 22:48 schreef FANNN het volgende:
[..]
Oké... ik heb veel meegemaakt met die hartoperatie maar dat heb ik nooit gehad,,, dat klappen dan..
wel dat hartfibrilleren,,, dat voelde niet fijn...
Nou jah het viel wel mee eigenlijk... je voelt er niks vanquote:Op woensdag 28 juli 2021 23:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat lijkt me toch enger een hartoperatie zoals jij die had. Dat klappen merk je echt niets van als patient.
Jij had toch 2 dingen ? Herseninfarct en pas daarna die infectie aan je hart kleppen of zo ?quote:Op woensdag 28 juli 2021 23:19 schreef FANNN het volgende:
[..]
Nou jah het viel wel mee eigenlijk... je voelt er niks vanmaar het is wel daarvoor wel moeilijk,,,
want je moet eerst 6 weken is het ziekenhuis blijven en met zo'n paal die je over naar toe moet slepen
en a;s ik in de gang... want je mag niet de afdeling af... en ik ging in de gang lopen dan kwamen ze weer halen
want door dat kastje konden ze precies zien of je teveel deed... die operatie zelf voel je niks van... maar daarna moet je in het ziekenhuis revalideren.. weer leren praten, schrijven, lezen klok kijken etc. etc.
Daar begonnen ze pas ná de operatie mee, al kon ik ondertussen wél al een klein beetje praten hoor, een klein beetje dan![]()
Dat is in het begin helemaal niet kon praten was véél enger vond ik... alleen onverklaarbare klanken![]()
dát was pas éng...
Maar goed... dat voorbij....
Ik ga Dot staks weer beter voelt óf op tijd gaat bellen...
Voor vandaag ga ik afsluiten...
Dus Dot... take care!![]()
en voor jullie welterusten!
doei doei...
oei, wat had je allemaal?quote:Op woensdag 28 juli 2021 23:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ook bijna nooit maar 1 van die keren was bijna mn laatste geweest
Thnx, Hoop ik ookquote:Op woensdag 28 juli 2021 22:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet te lang mee blijven lopen hoor Dot, anders gewoon 112 bellen, maar ik hoop dat je snel opknapt en dat niet nodig is
Thnx GOAquote:
Doe mijn best. Jij hebt je portie ook wel gehad.quote:Op woensdag 28 juli 2021 23:19 schreef FANNN het volgende:
[..]
Nou jah het viel wel mee eigenlijk... je voelt er niks vanmaar het is wel daarvoor wel moeilijk,,,
want je moet eerst 6 weken is het ziekenhuis blijven en met zo'n paal die je over naar toe moet slepen
en a;s ik in de gang... want je mag niet de afdeling af... en ik ging in de gang lopen dan kwamen ze weer halen
want door dat kastje konden ze precies zien of je teveel deed... die operatie zelf voel je niks van... maar daarna moet je in het ziekenhuis revalideren.. weer leren praten, schrijven, lezen klok kijken etc. etc.
Daar begonnen ze pas ná de operatie mee, al kon ik ondertussen wél al een klein beetje praten hoor, een klein beetje dan![]()
Dat is in het begin helemaal niet kon praten was véél enger vond ik... alleen onverklaarbare klanken![]()
dát was pas éng...
Maar goed... dat voorbij....
Ik ga Dot staks weer beter voelt óf op tijd gaat bellen...
Voor vandaag ga ik afsluiten...
Dus Dot... take care!![]()
en voor jullie welterusten!
doei doei...
Ribben is wel pijnlijk toch, kan ook geen gips omquote:Op woensdag 28 juli 2021 23:37 schreef chufi het volgende:
[..]
3 gebroken ribben en een vrachtwagen die gelukkig net niet te dicht op me zat ...
Nee en ben er een paar jaar later nog een keer op gevallen ... voel het nog steedsquote:Op woensdag 28 juli 2021 23:37 schreef MCH het volgende:
[..]
Ribben is wel pijnlijk toch, kan ook geen gips om
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |