drankje bij?quote:
Nah... dat is tenminste iemandquote:
Ik heb nog genoegquote:
Maj... ik heb water.... ik moet veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee'l water drinkenquote:
Paar pruimen erbij? Heb ik ook genoeg van, een boom vol en dan is kakken geen probleem meerquote:Op woensdag 28 juli 2021 21:25 schreef FANNN het volgende:
[..]
Maj... ik heb water.... ik moet veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee'l water drinken
want ik kan niet kakken![]()
Oh.... heb ik niet gevolgd... dat hele gedoe niet eigenlijk....quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:22 schreef engine het volgende:
[..]
De twee meiden die voor Nederland geskateboard hebben
Nag,, serieus hoor...quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Paar pruimen erbij? Heb ik ook genoeg van, een boom vol en dan is kakken geen probleem meer
oe... da's ook niet fijn...quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:31 schreef Dotteke het volgende:
Weer last van boezemfibrileren (*=&-+&),(=:;=+=/:;/;/ v
Sterkte Dot. Heb je gebeld dat er iemand komt? Of kan je het onder controle houden?quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:31 schreef Dotteke het volgende:
eigenlijk moet je dan bewegen geloof is... maar in jou geval is dat een beetje moeilijk toch?quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:31 schreef Dotteke het volgende:
Is goed, mijn eten is net klaar, lekker brood met camembert erin voor bij de soepquote:Op woensdag 28 juli 2021 21:31 schreef FANNN het volgende:
[..]
Nag,, serieus hoor...nieuwe medicijen dar komt het door, is best wel klote
![]()
maar ik heb ook een drankje gekregen om te laxeren, da's ook heel goor...
maar het helpt nog niet écht.... hou je wel op de hoogte oké
pfff zo snel komen ze het niet ....quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:34 schreef shiitake het volgende:
[..]
Sterkte Dot. Heb je gebeld dat er iemand komt? Of kan je het onder controle houden?
spinazie etenquote:Op woensdag 28 juli 2021 21:25 schreef FANNN het volgende:
[..]
Maj... ik heb water.... ik moet veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee'l water drinken
want ik kan niet kakken![]()
O dat is kut, dat had ik 2 jaar terug maar bleek helemaal niks met het hart te maken te hebben bij mij, ik scheen supergezond te zijn met een mega goed conditiequote:Op woensdag 28 juli 2021 21:31 schreef Dotteke het volgende:
Dank je. Het is gewoon eng en voel mij heel naar. Ik ben alleen wacht nog even af of het zakt anders bel ik even de hapquote:Op woensdag 28 juli 2021 21:34 schreef shiitake het volgende:
[..]
Sterkte Dot. Heb je gebeld dat er iemand komt? Of kan je het onder controle houden?
Oh Dot.quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:34 schreef shiitake het volgende:
[..]
Klote, hoop voor je dat het snel wegtrekt.quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:31 schreef Dotteke het volgende:
Thnx. Gelukkig maar.quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:37 schreef drakin het volgende:
[..]
O dat is kut, dat had ik 2 jaar terug maar bleek helemaal niks met het hart te maken te hebben bij mij, ik scheen supergezond te zijn met een mega goed conditie![]()
Sterkte Dot
Nah.. ik kan nu niks etenquote:Op woensdag 28 juli 2021 21:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Is goed, mijn eten is net klaar, lekker brood met camembert erin voor bij de soep![]()
En het is nog lekker warm nu![]()
Extra vezels? Ook extra groente schijnt te helpen, maar ja vooral drinken en dan het beste water of thee, maar dat doe je dus al.
Sterkte Dot hoop dat het zaktquote:Op woensdag 28 juli 2021 21:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je. Het is gewoon eng en voel mij heel naar. Ik ben alleen wacht nog even af of het zakt anders bel ik even de hap
Jij hebt het ook. Zit nu al vanaf 20:45quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klote, hoop voor je dat het snel wegtrekt.
Ken het, weet hoe je je voelt
Heb je wel een hap die doorpakt, en niet eentje die telefonisch probeert je klacht af te handelen?quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx. Gelukkig maar.
Ze hebben mij er al twee keer voor opgehaald hopelijk dit keer niet
Hoe lang houd het meestal aan?quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij hebt het ook. Zit nu al vanaf 20:45
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |