Dat heeft ook wel voordelen op warme dagen. Als ik dan alles openzet koelt het alsnog niet af.quote:Op woensdag 28 juli 2021 19:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik woon in een schoorsteen het waait altijd
Waar kan me die chinezen afhalen eigenlijk 😂quote:Op woensdag 28 juli 2021 18:35 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind het wel een beetje zielig voor die Chinees
Chinaquote:Op woensdag 28 juli 2021 20:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar kan me die chinezen afhalen eigenlijk 😂
Ik had er hier 2 binnen 100 meter... nu zijn ze weg ...quote:Op woensdag 28 juli 2021 20:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Chinaquote:Op woensdag 28 juli 2021 20:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik merk er weinig van ..quote:Op woensdag 28 juli 2021 20:11 schreef Mrsloveable het volgende:
Het koelt wel lekker af zo, waaide hier best wel
Kon ie wel koken?quote:Op woensdag 28 juli 2021 20:10 schreef chufi het volgende:
Vriendinnetje van mn dochter had een afhaal chinees
Dan zal het niet super zijn geweest. Anders had je dat vast gehoordquote:
Maar ie kan je toch ook zeggen i.p.v. een TR zettenquote:Op woensdag 28 juli 2021 18:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik wel, ze zijn er niet voor niks. En ik heb een mening
Ja dat ben je soms toch ookquote:Op woensdag 28 juli 2021 18:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Je word al snel als een zeikwijf neergezet
Nou waarom gaat ze daar dan iedere keer weer... gewoon om mensen af te zeiken?quote:Op woensdag 28 juli 2021 18:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Omdat ze het kliekje reteirritant vinden.
Jaquote:
Oh... ik verbaas me nergens meer overquote:
Ik weet nooit hoe je iets bedoeld omdat je een vaste PI hebt...quote:
Ze zat in een andere buurt ..quote:Op woensdag 28 juli 2021 20:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan zal het niet super zijn geweest. Anders had je dat vast gehoord
Hoe ouder hoe gekker... soms...quote:Op woensdag 28 juli 2021 20:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik soms nog wel. Vooral in 40+.
Ja is écht jammer.... ik zeg heb niet om je af te zeiken, maar het is écht rete irritant, het is verwarrendquote:
Heel af en toe pas ik het aan als ik het echt niet vind passen, maar ik vind dat stukje papier gewoon saai.quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:02 schreef FANNN het volgende:
[..]
Ja is écht jammer.... ik zeg heb niet om je af te zeiken, maar het is écht rete irritant, het is verwarrend
en jij gaat gewoon door...............quote:
Is er hier wat aan de hand dan ? Dacht dat het over DTS ging e.. en dat heb ik al weer ff nauwelijks meer gevolgdquote:Op woensdag 28 juli 2021 21:05 schreef FANNN het volgende:
[..]
en jij gaat gewoon door...............
nergens mee te bemoeien....is ook een manier...
Nou ja van mij mag je ... maar ik vind het verwarrend... niet alleen bij jou hoor.. veel mensen hebben dat....quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:04 schreef drakin het volgende:
[..]
Heel af en toe pas ik het aan als ik het echt niet vind passen, maar ik vind dat stukje papier gewoon saai.
En geen abo meer, dan had ik een leukere vaste pi gehad
Daar ken ik een liedje van...quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Is er hier wat aan de hand dan ? Dacht dat het over DTS ging e.. en dat heb ik al weer ff nauwelijks meer gevolgd
Ik lees ook niet alles terug dus dan mis je wel eens iets ... Maar gelukkig kom jij dan soms dagen later weer eens met een super multikwoot met posts van tijden terug .. ..quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:10 schreef FANNN het volgende:
[..]
Daar ken ik een liedje van...
Ja, mijn naam is haas, ik weet van niks
Is hier wat gebeurt dan
Daar weet ik niks van
Van mij niets te vrezen
Ik moest hier effe wezen
Jazeker.quote:
dagen later? dat staat allemaal in DIT topicquote:Op woensdag 28 juli 2021 21:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik lees ook niet alles terug dus dan mis je wel eens iets ... Maar gelukkig kom jij dan soms dagen later weer eens met een super multikwoot met posts van tijden terug .. ..
Niet deze maar soms welquote:Op woensdag 28 juli 2021 21:16 schreef FANNN het volgende:
[..]
dagen later? dat staat allemaal in DIT topic
ja ja maar het ging over vandaag een paar regels terug......quote:
Wie zijn dat?quote:
Ja , maar daar had ik verder niets meer over te meldenquote:Op woensdag 28 juli 2021 21:19 schreef FANNN het volgende:
[..]
ja ja maar het ging over vandaag een paar regels terug......
Nee.. ik ook niet meer, dus la maarquote:Op woensdag 28 juli 2021 21:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja , maar daar had ik verder niets meer over te melden
quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:07 schreef FANNN het volgende:
[..]
Nou ja van mij mag je ... maar ik vind het verwarrend... niet alleen bij jou hoor.. veel mensen hebben dat....
quote:
De twee meiden die voor Nederland geskateboard hebbenquote:
Tutjequote:
Ik ook van jou Fannyquote:
drankje bij?quote:
Nah... dat is tenminste iemandquote:
Ik heb nog genoegquote:
Maj... ik heb water.... ik moet veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee'l water drinkenquote:
Paar pruimen erbij? Heb ik ook genoeg van, een boom vol en dan is kakken geen probleem meerquote:Op woensdag 28 juli 2021 21:25 schreef FANNN het volgende:
[..]
Maj... ik heb water.... ik moet veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee'l water drinken
want ik kan niet kakken![]()
Oh.... heb ik niet gevolgd... dat hele gedoe niet eigenlijk....quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:22 schreef engine het volgende:
[..]
De twee meiden die voor Nederland geskateboard hebben
Nag,, serieus hoor...quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Paar pruimen erbij? Heb ik ook genoeg van, een boom vol en dan is kakken geen probleem meer
oe... da's ook niet fijn...quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:31 schreef Dotteke het volgende:
Weer last van boezemfibrileren (*=&-+&),(=:;=+=/:;/;/ v
Sterkte Dot. Heb je gebeld dat er iemand komt? Of kan je het onder controle houden?quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:31 schreef Dotteke het volgende:
eigenlijk moet je dan bewegen geloof is... maar in jou geval is dat een beetje moeilijk toch?quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:31 schreef Dotteke het volgende:
Is goed, mijn eten is net klaar, lekker brood met camembert erin voor bij de soepquote:Op woensdag 28 juli 2021 21:31 schreef FANNN het volgende:
[..]
Nag,, serieus hoor...nieuwe medicijen dar komt het door, is best wel klote
![]()
maar ik heb ook een drankje gekregen om te laxeren, da's ook heel goor...
maar het helpt nog niet écht.... hou je wel op de hoogte oké
pfff zo snel komen ze het niet ....quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:34 schreef shiitake het volgende:
[..]
Sterkte Dot. Heb je gebeld dat er iemand komt? Of kan je het onder controle houden?
spinazie etenquote:Op woensdag 28 juli 2021 21:25 schreef FANNN het volgende:
[..]
Maj... ik heb water.... ik moet veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee'l water drinken
want ik kan niet kakken![]()
O dat is kut, dat had ik 2 jaar terug maar bleek helemaal niks met het hart te maken te hebben bij mij, ik scheen supergezond te zijn met een mega goed conditiequote:Op woensdag 28 juli 2021 21:31 schreef Dotteke het volgende:
Dank je. Het is gewoon eng en voel mij heel naar. Ik ben alleen wacht nog even af of het zakt anders bel ik even de hapquote:Op woensdag 28 juli 2021 21:34 schreef shiitake het volgende:
[..]
Sterkte Dot. Heb je gebeld dat er iemand komt? Of kan je het onder controle houden?
Oh Dot.quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:34 schreef shiitake het volgende:
[..]
Klote, hoop voor je dat het snel wegtrekt.quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:31 schreef Dotteke het volgende:
Thnx. Gelukkig maar.quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:37 schreef drakin het volgende:
[..]
O dat is kut, dat had ik 2 jaar terug maar bleek helemaal niks met het hart te maken te hebben bij mij, ik scheen supergezond te zijn met een mega goed conditie![]()
Sterkte Dot
Nah.. ik kan nu niks etenquote:Op woensdag 28 juli 2021 21:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Is goed, mijn eten is net klaar, lekker brood met camembert erin voor bij de soep![]()
En het is nog lekker warm nu![]()
Extra vezels? Ook extra groente schijnt te helpen, maar ja vooral drinken en dan het beste water of thee, maar dat doe je dus al.
Sterkte Dot hoop dat het zaktquote:Op woensdag 28 juli 2021 21:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je. Het is gewoon eng en voel mij heel naar. Ik ben alleen wacht nog even af of het zakt anders bel ik even de hap
Jij hebt het ook. Zit nu al vanaf 20:45quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klote, hoop voor je dat het snel wegtrekt.
Ken het, weet hoe je je voelt
Heb je wel een hap die doorpakt, en niet eentje die telefonisch probeert je klacht af te handelen?quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx. Gelukkig maar.
Ze hebben mij er al twee keer voor opgehaald hopelijk dit keer niet
Hoe lang houd het meestal aan?quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij hebt het ook. Zit nu al vanaf 20:45
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |