Ja is écht jammer.... ik zeg heb niet om je af te zeiken, maar het is écht rete irritant, het is verwarrendquote:
Heel af en toe pas ik het aan als ik het echt niet vind passen, maar ik vind dat stukje papier gewoon saai.quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:02 schreef FANNN het volgende:
[..]
Ja is écht jammer.... ik zeg heb niet om je af te zeiken, maar het is écht rete irritant, het is verwarrend
en jij gaat gewoon door...............quote:
Is er hier wat aan de hand dan ? Dacht dat het over DTS ging e.. en dat heb ik al weer ff nauwelijks meer gevolgdquote:Op woensdag 28 juli 2021 21:05 schreef FANNN het volgende:
[..]
en jij gaat gewoon door...............
nergens mee te bemoeien....is ook een manier...
Nou ja van mij mag je ... maar ik vind het verwarrend... niet alleen bij jou hoor.. veel mensen hebben dat....quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:04 schreef drakin het volgende:
[..]
Heel af en toe pas ik het aan als ik het echt niet vind passen, maar ik vind dat stukje papier gewoon saai.
En geen abo meer, dan had ik een leukere vaste pi gehad
Daar ken ik een liedje van...quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Is er hier wat aan de hand dan ? Dacht dat het over DTS ging e.. en dat heb ik al weer ff nauwelijks meer gevolgd
Ik lees ook niet alles terug dus dan mis je wel eens iets ... Maar gelukkig kom jij dan soms dagen later weer eens met een super multikwoot met posts van tijden terug .. ..quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:10 schreef FANNN het volgende:
[..]
Daar ken ik een liedje van...
Ja, mijn naam is haas, ik weet van niks
Is hier wat gebeurt dan
Daar weet ik niks van
Van mij niets te vrezen
Ik moest hier effe wezen
Jazeker.quote:
dagen later? dat staat allemaal in DIT topicquote:Op woensdag 28 juli 2021 21:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik lees ook niet alles terug dus dan mis je wel eens iets ... Maar gelukkig kom jij dan soms dagen later weer eens met een super multikwoot met posts van tijden terug .. ..
Niet deze maar soms welquote:Op woensdag 28 juli 2021 21:16 schreef FANNN het volgende:
[..]
dagen later? dat staat allemaal in DIT topic
ja ja maar het ging over vandaag een paar regels terug......quote:
Wie zijn dat?quote:
Ja , maar daar had ik verder niets meer over te meldenquote:Op woensdag 28 juli 2021 21:19 schreef FANNN het volgende:
[..]
ja ja maar het ging over vandaag een paar regels terug......
Nee.. ik ook niet meer, dus la maarquote:Op woensdag 28 juli 2021 21:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja , maar daar had ik verder niets meer over te melden
quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:07 schreef FANNN het volgende:
[..]
Nou ja van mij mag je ... maar ik vind het verwarrend... niet alleen bij jou hoor.. veel mensen hebben dat....
quote:
De twee meiden die voor Nederland geskateboard hebbenquote:
Tutjequote:
Ik ook van jou Fannyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |