Ja dat dan weer wel.quote:Op woensdag 28 juli 2021 18:35 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind het wel een beetje zielig voor die Chinees
Zolang je kat niet die kant op loopt is er niks aan de handquote:Op woensdag 28 juli 2021 18:35 schreef Deisyy het volgende:
Ik dacht meteen gatver, moet die Chinees nou 2e hands zijnquote:Op woensdag 28 juli 2021 18:35 schreef Deisyy het volgende:
Ja 4 bakken rijstquote:Op woensdag 28 juli 2021 18:50 schreef chufi het volgende:
Gewoon een chinese rijsttafel bestellen .. heb je de rest van de week genoeg
quote:Op woensdag 28 juli 2021 18:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Zolang je kat niet die kant op loopt is er niks aan de hand
Ik ben ook niet zo van de rijstquote:
Dat ook niet echt.quote:
Ik eet wel veel rijst maar met chinees is het bamiquote:
Lekker tochquote:
Oh dat vind ik niks die kouwe kleffe hapquote:Op woensdag 28 juli 2021 19:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja vind ik van wel .. Nu net een pasta salade gemaakt
Ja gelukkig, nou balkondeur gaat maar dicht wat een wind.quote:
Ik blijf nog even gezond ventileren everywhere the wind blowsquote:Op woensdag 28 juli 2021 19:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja gelukkig, nou balkondeur gaat maar dicht wat een wind.
Slaapkamer wel dat is prima.quote:Op woensdag 28 juli 2021 19:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik blijf nog even gezond ventileren everywhere the wind blows
Ik woon in een schoorsteen het waait altijdquote:Op woensdag 28 juli 2021 19:41 schreef engine het volgende:
Alleen de voordeur heb ik dicht. Maar waait ook amper hier.
Dat heeft ook wel voordelen op warme dagen. Als ik dan alles openzet koelt het alsnog niet af.quote:Op woensdag 28 juli 2021 19:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik woon in een schoorsteen het waait altijd
Waar kan me die chinezen afhalen eigenlijk 😂quote:Op woensdag 28 juli 2021 18:35 schreef Deisyy het volgende:
Chinaquote:Op woensdag 28 juli 2021 20:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar kan me die chinezen afhalen eigenlijk 😂
Ik had er hier 2 binnen 100 meter... nu zijn ze weg ...quote:Op woensdag 28 juli 2021 20:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Chinaquote:Op woensdag 28 juli 2021 20:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik merk er weinig van ..quote:Op woensdag 28 juli 2021 20:11 schreef Mrsloveable het volgende:
Het koelt wel lekker af zo, waaide hier best wel
Kon ie wel koken?quote:Op woensdag 28 juli 2021 20:10 schreef chufi het volgende:
Vriendinnetje van mn dochter had een afhaal chinees
Dan zal het niet super zijn geweest. Anders had je dat vast gehoordquote:
Maar ie kan je toch ook zeggen i.p.v. een TR zettenquote:Op woensdag 28 juli 2021 18:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik wel, ze zijn er niet voor niks. En ik heb een mening
Ja dat ben je soms toch ookquote:Op woensdag 28 juli 2021 18:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Je word al snel als een zeikwijf neergezet
Nou waarom gaat ze daar dan iedere keer weer... gewoon om mensen af te zeiken?quote:Op woensdag 28 juli 2021 18:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Omdat ze het kliekje reteirritant vinden.
Jaquote:
Oh... ik verbaas me nergens meer overquote:
Ik weet nooit hoe je iets bedoeld omdat je een vaste PI hebt...quote:
Ze zat in een andere buurt ..quote:Op woensdag 28 juli 2021 20:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan zal het niet super zijn geweest. Anders had je dat vast gehoord
Hoe ouder hoe gekker... soms...quote:Op woensdag 28 juli 2021 20:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik soms nog wel. Vooral in 40+.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |