Nu maar hopen dat Sanne wel goud pakt dan!quote:Op woensdag 28 juli 2021 10:10 schreef byah het volgende:
de medaillespiegel helt een beetje teveel naar zilver, we choken nog niet zo hard als Italie

we blinken uit in 2e en 4e plaatsenquote:Op woensdag 28 juli 2021 10:10 schreef byah het volgende:
de medaillespiegel helt een beetje teveel naar zilver, we choken nog niet zo hard als Italie

Nu kunnen we hem nog uitlachen, volgend jaar schroeit hij iedereen er wel weer af vrees ik..quote:

Eerste man om Ganna in lange tijd te kloppen, en dan vliegt WvA er nog onder in Tirreno. Geklopt door Pogacar in de Tour, en nu er weer naast. Ook wel 4x gewonnen, maar wel zure pech bij de wedstrijden die er echt toe doen dit jaarquote:Op woensdag 28 juli 2021 10:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wel wat sneu voor Kung, buiten dat echt een feel good podium.

Nee, maar anderen welquote:Op woensdag 28 juli 2021 10:11 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Had jij hier een topresultaat van hem verwacht?

Mooi samengevat. Prachtig podium inderdaad.quote:Op woensdag 28 juli 2021 10:10 schreef Redefine het volgende:
Mooi podium hoor. Roglic die vorig jaar de Tour verliest, dit jaar uitvalt.
Dumoulin na alle misère zilver.
Dennis die in Rio op weg was naar zilver of brons tot zijn stuur brak. Nu dan wel zijn medaille.

Wanneer is haar partij?quote:Op woensdag 28 juli 2021 10:11 schreef Fodio het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat Sanne wel goud pakt dan!

Volgend jaar geen OS, ik vind het primaquote:Op woensdag 28 juli 2021 10:11 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nu kunnen we hem nog uitlachen, volgend jaar schroeit hij iedereen er wel weer af vrees ik..

Alleen met plankjes.quote:Op woensdag 28 juli 2021 10:12 schreef OnwetendeNerd het volgende:
Kan Tom ook een beetje mountainbiken?

Zou me niet verbazen.quote:Op woensdag 28 juli 2021 10:12 schreef Ambrosius het volgende:
Mathieu Heijboer in een Belgisch shirt?

Ik zou hem de WK titel wel gunnen, maar dat zal wel een typisch Ganna parcours zijn?quote:Op woensdag 28 juli 2021 10:11 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Eerste man om Ganna in lange tijd te kloppen, en dan vliegt WvA er nog onder in Tirreno. Geklopt door Pogacar in de Tour, en nu er weer naast. Ook wel 4x gewonnen, maar wel zure pech bij de wedstrijden die er echt toe doen dit jaar

Ik ken er eentje hoorquote:Op woensdag 28 juli 2021 10:12 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Met anderen bedoel je de Belgen? Hier op FOK was men toch ook niet zo overtuigd?

Mede mogelijk gemaakt door Libor en Euribor.quote:Op woensdag 28 juli 2021 10:14 schreef Doevelaer het volgende:
Deze olympische dominantie is de schuld van de rabobank

Het zal Küng beter liggen dan dit, maar dat geldt inderdaad ook voor Ganna.quote:Op woensdag 28 juli 2021 10:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zou hem de WK titel wel gunnen, maar dat zal wel een typisch Ganna parcours zijn?

Respect hebben voor een prestatie is niet hetzelfde als fan zijn, lieverd.quote:Op woensdag 28 juli 2021 10:16 schreef Zorro het volgende:
Ik weet niet wat ik gemist heb, maar blijkbaar moet je enorm fan zijn van Roglic?
Ik had liever Pogacar gezien voor de Sloveentjes. Poga >>> Roga

Waarom moet je fan van Pogacar zijn?quote:Op woensdag 28 juli 2021 10:16 schreef Zorro het volgende:
Ik weet niet wat ik gemist heb, maar blijkbaar moet je enorm fan zijn van Roglic?
Ik had liever Pogacar gezien voor de Sloveentjes. Poga >>> Roga

Je moet helemaal niks.quote:Op woensdag 28 juli 2021 10:17 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Waarom moet je fan van Pogacar zijn?

De performance manager van Jumbo krijgt opslag en een bonusquote:Op woensdag 28 juli 2021 10:17 schreef Szura het volgende:
Bondscoach Koos Moerenhout
Ja dat is het genie achter deze medaille

Hahaha, daar staan helemaal geen Franse namen tussen dus dat gaat nooit gebeuren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |