Mede mogelijk gemaakt door Libor en Euribor.quote:Op woensdag 28 juli 2021 10:14 schreef Doevelaer het volgende:
Deze olympische dominantie is de schuld van de rabobank
Het zal Küng beter liggen dan dit, maar dat geldt inderdaad ook voor Ganna.quote:Op woensdag 28 juli 2021 10:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zou hem de WK titel wel gunnen, maar dat zal wel een typisch Ganna parcours zijn?
Respect hebben voor een prestatie is niet hetzelfde als fan zijn, lieverd.quote:Op woensdag 28 juli 2021 10:16 schreef Zorro het volgende:
Ik weet niet wat ik gemist heb, maar blijkbaar moet je enorm fan zijn van Roglic?
Ik had liever Pogacar gezien voor de Sloveentjes. Poga >>> Roga
Waarom moet je fan van Pogacar zijn?quote:Op woensdag 28 juli 2021 10:16 schreef Zorro het volgende:
Ik weet niet wat ik gemist heb, maar blijkbaar moet je enorm fan zijn van Roglic?
Ik had liever Pogacar gezien voor de Sloveentjes. Poga >>> Roga
Je moet helemaal niks.quote:Op woensdag 28 juli 2021 10:17 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Waarom moet je fan van Pogacar zijn?
De performance manager van Jumbo krijgt opslag en een bonusquote:Op woensdag 28 juli 2021 10:17 schreef Szura het volgende:
Bondscoach Koos Moerenhout
Ja dat is het genie achter deze medaille
Hahaha, daar staan helemaal geen Franse namen tussen dus dat gaat nooit gebeuren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |