Dit was wel een wedstrijd om live te missenquote:
Dan halen ze hem altijd gewoon weer wegquote:Op woensdag 28 juli 2021 06:52 schreef Starflyer het volgende:
Waarschijnlijk geen wazari en daarom Sanne ook maar een gegeven?
Gewoon een buitenwaartse beenhaak toch? Niks raars aanquote:Op woensdag 28 juli 2021 06:51 schreef Redefine het volgende:
Mooi dat die door isMaar wel zo'n rare worp als winst.
Vreemd inderdaad, maar dat van de Italiaanse was ook heel makkelijk gegeven toch?quote:Op woensdag 28 juli 2021 06:52 schreef Max23 het volgende:
Waarom Van Dijke daar een waza-ari kreeg is me echt een groot raadsel
Ja, maar ik vond dat van die Italiaanse ook geen waza-ariquote:Op woensdag 28 juli 2021 06:52 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dan halen ze hem altijd gewoon weer weg
*Italiaansequote:Op woensdag 28 juli 2021 06:53 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ja, maar ik vond dat van die Française ook geen waza-ari
Ah ok. Mijn fout. Was tegelijkertijd naar Van Dijke aan het kijken.quote:Op woensdag 28 juli 2021 06:53 schreef Max23 het volgende:
[..]
Gewoon een buitenwaartse beenhaak toch? Niks raars aan
Checkquote:
17equote:Op woensdag 28 juli 2021 06:53 schreef Fodio het volgende:
Pff dit is mij veel te spannend .. was een lastige wedstrijd voor hem .. staat die fransman hoog in de ranking?
In de basis is het simpeler geworden. Maar in de praktijk is het één grote chaosquote:
Op dit partij van Sanne net na vind ik het juist wel allemaal gewoon simpeler nu er nog maar 2 soorten scores zijnquote:Op woensdag 28 juli 2021 06:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
In de basis is het simpeler geworden. Maar in de praktijk is het één grote chaos
Italiaansequote:Op woensdag 28 juli 2021 06:59 schreef Fodio het volgende:
Kan die française nog in protest gaan? Ik weet nog dat bij boksen een keer Nouchka een keer zo haar wereldtitel heeft verloren.
Welke Francaise?quote:Op woensdag 28 juli 2021 06:59 schreef Fodio het volgende:
Kan die française nog in protest gaan? Ik weet nog dat bij boksen een keer Nouchka een keer zo haar wereldtitel heeft verloren.
Ja dat is waarom ik zeg dat het in principe simpeler is geworden. Maar zie toch wel veel van die halve worpen en VAR beslissingen die wat vreemd zijn.quote:Op woensdag 28 juli 2021 06:58 schreef Max23 het volgende:
[..]
Op dit partij van Sanne net na vind ik het juist wel allemaal gewoon simpeler nu er nog maar 2 soorten scores zijn
Ik had al het gevoel dat er een score miste. Ik kijk te weinig judo.quote:Op woensdag 28 juli 2021 06:58 schreef Max23 het volgende:
[..]
Op dit partij van Sanne net na vind ik het juist wel allemaal gewoon simpeler nu er nog maar 2 soorten scores zijn
Mwah ik vind dat dus wel meevallen verder, alleen die van Sanne snap ik nietquote:Op woensdag 28 juli 2021 07:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja dat is waarom ik zeg dat het in principe simpeler is geworden. Maar zie toch wel veel van die halve worpen en VAR beslissingen die wat vreemd zijn.
Voor die actie van een halve minuut eerder lijkt me.quote:Op woensdag 28 juli 2021 06:58 schreef wimderon het volgende:
Waarom kreeg Van Dijke nou die waza-ari @:Aguero?
Nee ze had een bye de 1e rondequote:Op woensdag 28 juli 2021 07:04 schreef Szura het volgende:
Oh Sanne al semi zie ik, weinig deelnemers dan?
Als je de helft van de top-6 van de wereld thuis moet laten blijft er niet veel over.quote:Op woensdag 28 juli 2021 07:04 schreef Szura het volgende:
Oh Sanne al semi zie ik, weinig deelnemers dan?
Hoe laat ongeveer?quote:Op woensdag 28 juli 2021 06:59 schreef Max23 het volgende:
Van t End straks tegen Zgank die in de OT van Brown wint
Ah, ok.quote:Op woensdag 28 juli 2021 07:03 schreef Aguero het volgende:
[..]
Voor die actie van een halve minuut eerder lijkt me.
Geen herhaling van gezien dus kan de landing verder niet goed beoordelen.
Bij het wielrennen net ook al. De Zwitserse en haar coach staan op een halve meter met elkaar te praten zonder mondkapje. Maar daarna wel op het podium eerst een mondkapje op hoor. Nou ja alleen op het moment dat je ruim van elkaar af staat. Want zodra ze bij elkaar komen mogen de mondkapjes weer afquote:Op woensdag 28 juli 2021 07:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Als coach je mondkapje af doen om iets te schreeuwen naar je speler. Zo heeft dat kapje geen enkel nut natuurlijk.
Tsja het is haar coach natuurlijk en zit in haar bubble dus dan kan het niet echt veel kwaadquote:Op woensdag 28 juli 2021 07:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij het wielrennen net ook al. De Zwitserse en haar coach staan op een halve meter met elkaar te praten zonder mondkapje. Maar daarna wel op het podium eerst een mondkapje op hoor. Nou ja alleen op het moment dat je ruim van elkaar af staat. Want zodra ze bij elkaar komen mogen de mondkapjes weer af
Het kan ook geen kwaad. Maar het is zo willekeurig allemaal. Want officieel hadden ze hier beiden m wel op moeten hebben.quote:Op woensdag 28 juli 2021 07:09 schreef Fodio het volgende:
[..]
Tsja het is haar coach natuurlijk en zit in haar bubble dus dan kan het niet echt veel kwaad
Hier gaat een goede woordgrap verlorenquote:Op woensdag 28 juli 2021 07:15 schreef Max23 het volgende:
SOOOW
Trippel gooit Kwak binnen 17 sec op zijn rug
@Immerdebestebobquote:Op woensdag 28 juli 2021 07:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hier gaat een goede woordgrap verloren
En bij Eurosport gaan ze hetzelfde doenquote:Op woensdag 28 juli 2021 07:15 schreef Szura het volgende:
De NOS gaat nu reclame doen en alles herhalen
Dus dan zullen ze Noel ook wel weer missen
Ik had al ergens het gevoel dat dat misschien wat was jaquote:Op woensdag 28 juli 2021 07:03 schreef Aguero het volgende:
[..]
Voor die actie van een halve minuut eerder lijkt me.
Geen herhaling van gezien dus kan de landing verder niet goed beoordelen.
Dat met die judostream was heel irritant jaquote:Op woensdag 28 juli 2021 07:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
En bij Eurosport gaan ze hetzelfde doenEn die hebben vandaag al de volledige hockeywedstrijd uitgezonden een paar uur later.
Dit is echt om gaat soort dingen te gaan doen![]()
Gelukkig wel de streams. Maar dan zijn ze daar ook net mee aan het klooien
Ja. Plus de boogschiet stream die je steeds zelf moet zoeken. Terwijl die ook tussen live en NL hoort te staan.quote:Op woensdag 28 juli 2021 07:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had al ergens het gevoel dat dat misschien wat was ja
[..]
Dat met die judostream was heel irritant ja
Erg lelijk, dan maar brons svp. Moet Noel natuurlijk niet verliezen in de semiquote:
Ik zag hem ook al aftikken inderdaadquote:Op woensdag 28 juli 2021 07:26 schreef Aguero het volgende:
Scheids heeft niet door dat Nikoloz al aftikt en laat hem lekker out gaan.
Ik laat gewoon de streams open staan en pauzeer als er even geen actie is of juist teveel actie bij andere sporten. Dan kan ik doorspoelen naar de actie of weer inschakelen. En hoef ik niet de stream weer op te zoeken.quote:Op woensdag 28 juli 2021 07:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
En bij Eurosport gaan ze hetzelfde doenEn die hebben vandaag al de volledige hockeywedstrijd uitgezonden een paar uur later.
Dit is echt om gaat soort dingen te gaan doen![]()
Gelukkig wel de streams. Maar dan zijn ze daar ook net mee aan het klooien
Vandaag gooiden ze er echter de stream van de judovrouwen ineens uit.quote:Op woensdag 28 juli 2021 07:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik laat gewoon de streams open staan en pauzeer als er even geen actie is of juist teveel actie bij andere sporten. Dan kan ik doorspoelen naar de actie of weer inschakelen. En hoef ik niet de stream weer op te zoeken.
Het is ook geen groot probleem. Maar wel wat slordigquote:Op woensdag 28 juli 2021 07:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik laat gewoon de streams open staan en pauzeer als er even geen actie is of juist teveel actie bij andere sporten. Dan kan ik doorspoelen naar de actie of weer inschakelen. En hoef ik niet de stream weer op te zoeken.
Tijdens de Spelen een stuk meer dan normaal. Hoger niveau dan normaal en iets defensiever judo. Een beetje hetzelfde als waarom er in finales zelden records worden gelopen bij de lange atletieknummers.quote:Op woensdag 28 juli 2021 07:38 schreef kanovinnie het volgende:
Is het eigenlijk standaard dat alle partijen bijna in de golden score eindigen?
Wat dan wel?quote:
Dat is wel logisch eigenlijk.quote:Op woensdag 28 juli 2021 07:39 schreef Aguero het volgende:
[..]
Tijdens de Spelen een stuk meer dan normaal. Hoger niveau dan normaal en iets defensiever judo. Een beetje hetzelfde als waarom er in finales zelden records worden gelopen bij de lange atletieknummers.
Not sure if serious.quote:
https://www.eurosportplay(...)c-gamestokyo-1747749quote:Op woensdag 28 juli 2021 07:30 schreef Szura het volgende:
Die judostream is nog steeds niet terug
Nu Noel
Technisch, tactisch en qua mentaliteit ook.quote:Op woensdag 28 juli 2021 07:46 schreef Fodio het volgende:
Conditioneel was hij minder dan zijn tegenstander .. die zat veel minder stuk
Ik was aan het terugkijken maar Eurosport heeft die partij niet uitgezonden ze dachten kennelijk dat het afgelopen was toen ze de mat gingen dweilen. Ook die partij er na van Polleres hebben ze gemist.quote:Op woensdag 28 juli 2021 06:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dit was wel een wedstrijd om live te missenWat was dat nou weer voor gekkigheid.
Dat maakt toch niet uit Frederiek is wie ze is en jij mag zijn wie je wil zijn.quote:
quote:Op woensdag 28 juli 2021 09:29 schreef Nober het volgende:
Dat maakt toch niet uit Frederiek is wie ze is en jij mag zijn wie je wil zijn.
Hallo Eurosport???quote:Op woensdag 28 juli 2021 09:46 schreef Redefine het volgende:
Vooralsnog is de judo stream bij de vrouwen nog steeds niet terug![]()
Het is weliswaar nog niet begonnen, maar de mannen stream staat wel al klaar.
Ja de mannen stream blijkt de vrouwen streamquote:Op woensdag 28 juli 2021 09:58 schreef Aguero het volgende:
[..]
Hallo Eurosport???
Never mind, gevonden.
https://www.eurosportplay(...)c-gamestokyo-1747674
Dat is altijd voor de middagsessiequote:Op woensdag 28 juli 2021 10:06 schreef Redefine het volgende:
Ah. Ze hebben er één stream van gemaakt.
finalesessie is altijd maar 1 matquote:Op woensdag 28 juli 2021 10:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja de mannen stream blijkt de vrouwen stream
Wow dank voor de mentsjun, zit nog helemaal in het wielrennenquote:
Oh nog 2 partijen, ik dacht nog 1quote:Op woensdag 28 juli 2021 10:09 schreef Szura het volgende:
[..]
Wow dank voor de mentsjun, zit nog helemaal in het wielrennen
Ja klopt. Maar ze hadden m eerst alleen mannen genoemd.quote:
er is nu een partij bezig in de Golden scorequote:Op woensdag 28 juli 2021 10:18 schreef TheVulture het volgende:
Hoe laat moeten ze, want ik moet nog naar de bakker
Meteen daarna Noel of nog 1 potje er tussen?quote:Op woensdag 28 juli 2021 10:20 schreef Max23 het volgende:
[..]
er is nu een partij bezig in de Golden score
daarna de eerste halve finale en dan Sanne's halve finale
Eerst de herkansing van de Spanjaard, daarna Noëlquote:Op woensdag 28 juli 2021 10:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Meteen daarna Noel of nog 1 potje er tussen?
Alle wedstrijden na elkaar op één mat ergo één streamquote:Op woensdag 28 juli 2021 10:25 schreef Pino112 het volgende:
Even voor de zekerheid; ze hebben nu één stream omdat er maar één wedstrijd tegelijk is of is die tweede stream nog steeds verdwenen?
ze gebruiken nog maar 1 matquote:Op woensdag 28 juli 2021 10:25 schreef Pino112 het volgende:
Even voor de zekerheid; ze hebben nu één stream omdat er maar één wedstrijd tegelijk is of is die tweede stream nog steeds verdwenen?
Er zal dan vast nog wel een schoonmaak ronde volgen zeker?quote:
Finalesessie is 1 mat met herkansingen (F) -> semi's (F) -> herkansingen (M) -> semi's (M) -> bronzen finale (F) -> finale (F) -> bronzen finales (M) -> finale (M)quote:Op woensdag 28 juli 2021 10:25 schreef Pino112 het volgende:
Ik heb vandaag al 7 medailles live op de NOS gezien anders.quote:
Nog niet bij het judo!!!quote:Op woensdag 28 juli 2021 10:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb vandaag al 7 medailles live op de NOS gezien anders.
Zit Polling er? Lol.quote:Op woensdag 28 juli 2021 10:29 schreef heywoodu het volgende:
"Hoe vindt je dat Van Dijke het heeft gedaan vandaag?"
Ze staat in de halve finales, wat ga je hier als antwoord verwachten?
'Ik vind het een schande dat ze de partijen niet allemaal binnen een minuut met ippon heeft beslist'quote:Op woensdag 28 juli 2021 10:29 schreef heywoodu het volgende:
"Hoe vindt je dat Van Dijke het heeft gedaan vandaag?"
Ze staat in de halve finales, wat ga je hier als antwoord verwachten?
13 pas? Ik dacht in 2004?quote:Op woensdag 28 juli 2021 10:36 schreef Redefine het volgende:
Ik hoop echt heel hard dat Van Dijke wint. Uiteraard vooral voor haar. Maar het is inmiddels al 13 jaar geleden dat een Nederlandse judoka (zowel mannen als vrouwen) een Olympische finale behaalde.
Anders legt 'ie je wel op je rug ja.quote:
- 57 kg Vlag van Italië ITA Giulia Quintavalle Vlag van Nederland NED Deborah Gravenstijnquote:
Zou wel tof zijn, ook na dat gedoe met Polling.quote:Op woensdag 28 juli 2021 10:36 schreef Redefine het volgende:
Ik hoop echt heel hard dat Van Dijke wint. Uiteraard vooral voor haar. Maar het is inmiddels al 13 jaar geleden dat een Nederlandse judoka (zowel mannen als vrouwen) een Olympische finale behaalde.
Oud-topjudoka?quote:Op woensdag 28 juli 2021 10:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Anders legt 'ie je wel op je rug ja.
[ [url=https://res.cloudinary.com/duu3v9gfg/image/fetch/t_fit_1920/https://78884ca60822a34fb(...)54355.jpg]afbeelding[/url] ]
Deborah Gravenstijn in 2008quote:
Dat is de voornaamste reden waarom ik op Van Dijke hoop.quote:Op woensdag 28 juli 2021 10:38 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Zou wel tof zijn, ook na dat gedoe met Polling.
quote:
Die heeft er al een pot of 8 opzitten qua tijdquote:Op woensdag 28 juli 2021 10:38 schreef kilon het volgende:
Wel goed uithoudingsvermogen van die Russische. Veel gejudoot vandaag.
Altijd cool als toppers scheidsrechter worden… Goed voor de sport.quote:Op woensdag 28 juli 2021 10:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Geen wereldmedailles, wel in Azië (wat toch niet mis is natuurlijk).
Waarom vergeet iedereen steeds het zilver van Gravenstijn in Pekingquote:
Oja, dat was ik helemaal vergetenquote:Op woensdag 28 juli 2021 10:38 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Zou wel tof zijn, ook na dat gedoe met Polling.
Tegen Van Dijke was zoiets een Wasari, hoewel zij er toen ook eentje kreeg, want redenen.quote:
Dan is het geen houdgreep meer.quote:
Onderschat niet hoe snel ze zich kunnen herstellenquote:Op woensdag 28 juli 2021 10:40 schreef ItaloDancer het volgende:
Deze zijn niet veel waard meer in de finale zou je zeggen.
Als er punten voor ontsnappingen waren had ze al gewonnen.quote:
Die Russin heeft er al 16 minuten op zitten in een andere pot, vind je het gekquote:
Smetov zegt halloquote:Op woensdag 28 juli 2021 10:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Onderschat niet hoe snel ze zich kunnen herstellen
Probeer zelf maar 2 minuten te judoën of te boksen .. je gaat dan helemaal kapotquote:Op woensdag 28 juli 2021 10:42 schreef xzaz het volgende:
[..]
Valt me altijd op bij Judo. 2minuten judo en ze zijn helemaal kapot.
Had ze maar niet lesbisch moeten zijn.quote:Op woensdag 28 juli 2021 10:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die Russin heeft er al 16 minuten op zitten in een andere pot, vind je het gek
Ga zelf maar met een zandzak van 60-70 kg 10 minuten zeulen.quote:
Je zult dat hebben als je daar op die mat staat nuquote:
LMAOquote:Op woensdag 28 juli 2021 10:43 schreef RipCity het volgende:
[..]
Had ze maar niet lesbisch moeten zijn.
Hierna?quote:
Is het al twee keer geplakt? Dan zou het einde wedstrijd zijn geloof ik.quote:Op woensdag 28 juli 2021 10:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Die Russische hoopt zo dat haar wond op het hoofd weer parten speelt.
Die Russische eerder vandaag 11 minutenquote:Op woensdag 28 juli 2021 10:43 schreef SnertMetChoco het volgende:
Wat is eigenlijk de langste golden score ooit?
Vandaag of gisteren bijna 11 minuten.quote:Op woensdag 28 juli 2021 10:43 schreef SnertMetChoco het volgende:
Wat is eigenlijk de langste golden score ooit?
Wel 'even' zelf winnen...quote:Op woensdag 28 juli 2021 10:38 schreef kilon het volgende:
Wel goed uithoudingsvermogen van die Russische. Veel gejudoot vandaag.
Nee hoor.quote:Op woensdag 28 juli 2021 10:43 schreef Fodio het volgende:
[..]
Probeer zelf maar 2 minuten te judoën of te boksen .. je gaat dan helemaal kapot
O wow!quote:Op woensdag 28 juli 2021 10:44 schreef Max23 het volgende:
[..]
Die Russische eerder vandaag 11 minuten
Omdat wij racisten zijn.quote:Op woensdag 28 juli 2021 10:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Waarom vergeet iedereen steeds het zilver van Gravenstijn in Peking
Omdat [b]Tokyo [/b]2020.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |