denk je dat iemand die nog geen rietje in een capri sun kan steken om kan gaan met lenzenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:06 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Heeft die nu eigenlijk lenzen.
Zijn gezonde levenstijl met veel wortelen heeft zijn ogen genezen.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:08 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
denk je dat iemand die nog geen rietje in een capri sun kan steken om kan gaan met lenzen
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:08 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
denk je dat iemand die nog geen rietje in een capri sun kan steken om kan gaan met lenzen
wat verwacht jij dan van kermis muziek?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:11 schreef praadje het volgende:
Het zijn ook altijd dezelfde deuntjes. Dat maakt het kijken een stuk minder leuk. Toto, Frans Bauer, Slagharen, Het hele repertoire van Bassie en Adriaan
Al speelt hij mijn favoriete pianostukken dan nog is het niet leuk om te kijkenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:11 schreef praadje het volgende:
Het zijn ook altijd dezelfde deuntjes. Dat maakt het kijken een stuk minder leuk. Toto, Frans Bauer, Slagharen, Het hele repertoire van Bassie en Adriaan
Snap niet waarom mensen kijken hij heeft niks te meldenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Al speelt hij mijn favoriete pianostukken dan nog is het niet leuk om te kijken
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Al speelt hij mijn favoriete pianostukken dan nog is het niet leuk om te kijken
Waarom kijk jijquote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:14 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Snap niet waarom mensen kijken hij heeft niks te melden
Spoileralertquote:Op dinsdag 27 juli 2021 19:41 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Bospaadjes zijn "minder dragelijk" om over te lopen want ze hebben oneffenheden en her en der plassen water. Ok...
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:08 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
Volgens mij wordt dit wel vergoed hoor.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:19 schreef Duveldrinker het volgende:
Hij zat op een gegeven weer excuses te verzinnen om niet af te vallen. Weer het huidplooien verhaal en dat het niet vergoed wordt door de verzekeraar. Thank god niet nee. Eerst volvreten van een uitkering en vervolgens de staat een huidplooicorrectie laten dokken.
je had meer dan een minuutquote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:21 schreef Verbruikersnaam het volgende:
@:ama kun je pls de tt veranderen in De kilo's wandelen er zichzelf af.
Ik moest snel zijn en de topickapers beaten.
Nee volgens mij niet zomaar.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Volgens mij wordt dit wel vergoed hoor.
Nou oke dan.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:21 schreef Verbruikersnaam het volgende:
@:ama kun je pls de tt veranderen in De kilo's wandelen er zichzelf af.
Ik moest snel zijn en de topickapers beaten.
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:28 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
wow geef eens het goeie voorbeeld
Voor Bradge wel. Die wil lekker zo door blijven gaan.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh ja iig geen excuus om niet af te vallen
Wat stond er op?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:21 schreef HermieHermann het volgende:
iemand van het kartel is langsgeweest en heeft een briefje door de brievenbus gedaan met ongepaste woorden
[..]
je had meer dan een minuut
Ongepaste woorden hequote:
Ze hebben wel echt een obsessie met kanker he. Zou @CharlesKinbote het geschreven hebben?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:33 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
zag het heel even op telegram staan, iets met kanker en hond
Het was wel een zweet momentje hoor.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:21 schreef HermieHermann het volgende:
iemand van het kartel is langsgeweest en heeft een briefje door de brievenbus gedaan met ongepaste woorden
[..]
je had meer dan een minuut
Oh ik zie hebquote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:33 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
zag het heel even op telegram staan, iets met kanker en hond
Dit was als kind wel kaolo spannend belletje lellenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh ik zie heb![]()
Nou die zullen uit spanning wel een klein plasje in hun broekje hebben gedaan toen ze snel weer wegrenden.
Of stiekem iemand bellen uit het telefoonboek.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit was als kind wel kaolo spannend belletje lellen
Dit heb ik eigenlijk nooit gedaan.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:41 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Of stiekem iemand bellen uit het telefoonboek.
Pappa Fokit.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:45 schreef Modus het volgende:
[..]
"Hallo met Fok-it, spreek ik met geile Samantha?"
Hoezo neem je aan dat ik hetero ben? Maisie is toch vet mannelijk?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:45 schreef Modus het volgende:
[..]
"Hallo met Fok-it, spreek ik met geile Samantha?"
hier heb je er eenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 15:43 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Dat Braddie een dikke debiel is weten we allemaal.
Maar als je er geld aan uit gaat geven, dan ben je toch wel een oppermongool.
Mijn hemel zeg
Oh die is gekomenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:46 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Pappa Fokit.
Verdomme weer een KPN rekening van 294 euro.
Met zn braddie topic hier toen hahaquote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:46 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
hier heb je er een
[ afbeelding ]
@:Paul
Aahhhhhhhh wat wil ik je graag likken aaaaaahhhhhhhquote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh die is gekomenNiet door de sekslijnen though
Wel door een eerste vriendin en nachtelijke telefoongesprekken
Die dan ook wel weer deels seksueel waren, BOH KOEKOEK
Ik kon dat op mijn 16de al beter dan Braddie op zijn 30ste moet ik zeggenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:48 schreef Modus het volgende:
[..]
Aahhhhhhhh wat wil ik je graag likken aaaaaahhhhhhh
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 15:43 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Dat Braddie een dikke debiel is weten we allemaal.
Maar als je er geld aan uit gaat geven, dan ben je toch wel een oppermongool.
Mijn hemel zeg
Vragen krijgen prio, streams voor leden én vids voor leden. Verleidelijk wel.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:47 schreef Solotovski het volgende:
Die exclusieve content lekt binnen 10 min natuurlijk uit, 100%
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Likken, of dat uitkramenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kon dat op mijn 16de al beter dan Braddie op zijn 30ste moet ik zeggen
quote:
Beidequote:
Over beperkingen gesproken ...quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:40 schreef datismijnmening het volgende:
Lekker meisjes met een beperking belachelijk maken
Wat een moeilijke smoesjes allemaal zeg. Gewoon ''het is te warm/koud/ het regent/ de zon schijnt te fel/ het is te bewolkt/ het waait te hard/ het is windstil'' is voldoende hoor.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:16 schreef praadje het volgende:
[..]Ik zit te werken en dan staat hij wel eens aan op de achtergrond. Hij is wel van de goede voornemens, nu ook met dat wandelen. Zou hij denken dat 1x per week een kilometer lopen genoeg is want ik zie de uitvluchten al aankomen. Ziek, wacht op een pakketje, druk, bezig met werk zoeken enz.
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:50 schreef Modus het volgende:
[..]
Vragen krijgen prio, streams voor leden én vids voor leden. Verleidelijk wel.
Hou ons en jezelf niet voor de gek. Jij bent meteen premium lid geworden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
Gvd waarom @Paulquote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:46 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
hier heb je er een
[ afbeelding ]
Jezus waarom.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:55 schreef Paul het volgende:
[..]
Wat is er, ik heb Bradge al heel vaak fooitjes gegeven
Sponsoren met een vaste maandelijkse bijdrage, donaties (zij het eten of geld) en het sturen van allerlei gratis spul is het faciliteren van z'n zelfdestructieve levensstijl. Een beetje als het volproppen van een zeurend klein kind met snoep en rommel tot je er een onuitstaanbaar monster van hebt gemaakt.quote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:55 schreef Paul het volgende:
[..]
Sugardaddy.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:55 schreef Paul het volgende:
[..]
waarom enable jij de zelfmoord van een zwakzinnig persoon door hem zichzelf de dood in te laten etenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:55 schreef Paul het volgende:
[..]
Zou je een traan laten bij zijn doodquote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:57 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
waarom enable jij de zelfmoord van een zwakzinnig persoon door hem zichzelf de dood in te laten eten
ik geef hem geen eten, alleen wel eens zo'n eurootje gegeven als hij ging spelen op z'n keyboardquote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:57 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
waarom enable jij de zelfmoord van een zwakzinnig persoon door hem zichzelf de dood in te laten eten
Voor een euro speelt ie wat? 3 seconden?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:58 schreef Paul het volgende:
[..]
ik geef hem geen eten, alleen wel eens zo'n eurootje gegeven als hij ging spelen op z'n keyboard
nee maar is nog steeds ergquote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:58 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zou je een traan laten bij zijn dood
Ik zou wel een traantje wegpinken als jouw zusje er niet meer isquote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:58 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zou je een traan laten bij zijn dood
Is ze zo goed?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:00 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Ik zou wel een traantje wegpinken als jouw zusje er niet meer is
O ik nietquote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:00 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Ik zou wel een traantje wegpinken als jouw zusje er niet meer is
kloptquote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:00 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Voor een euro speelt ie wat? 3 seconden?
Nou noem je ook wel iemandquote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:46 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
hier heb je er een
[ afbeelding ]
Hij heeft daarvoor langer in de auto gezeten dan dat ie gelopen heeft.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:03 schreef Paul het volgende:
Hahah die wandelvlog, ik dacht 5 km minimaal, 1,2 km
hoezoquote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:48 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Met zn braddie topic hier toen haha
Wat een ongekende flater heeft ie toen geslagen man man
Heef minstens anderhalve liter aan benzine moeten tanken daarvoor.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:05 schreef Modus het volgende:
[..]
Hij heeft daarvoor langer in de auto gezeten dan dat ie gelopen heeft.
Ik prefereer vogelnest braddie met bril toch over de nieuwe braddie.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:01 schreef Solotovski het volgende:
Hahaha ja die juicer
Wat een topkanaal
Pff ben ik nu te stoned voor Paulquote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:01 schreef Solotovski het volgende:
Hahaha ja die juicer
Wat een topkanaal
In 2017 was hij al veel te zwaar, maar hij zag er toen een stuk gezonder en vooral verzorgder uit dan nu. Dat roept ook een beetje de vraag op hoe Braddie anno 2025 eraan toe zal zijn.quote:
Dit lijkt eerder 10 jaar geleden. Braddie ziet er hier heel jong uitquote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:11 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
In 2017 was hij al veel te zwaar, maar hij zag er toen een stuk gezonder en vooral verzorgder uit dan nu. Dat roept ook een beetje de vraag op hoe Braddie anno 2025 eraan toe zal zijn.
Beetje richting ex-youtuber MarcoTM vrees ik. Moge hij rusten in vrede!quote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:11 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
In 2017 was hij al veel te zwaar, maar hij zag er toen een stuk gezonder en vooral verzorgder uit dan nu. Dat roept ook een beetje de vraag op hoe Braddie anno 2025 eraan toe zal zijn.
Na absolute garantie van mods dat het geen hack was unbanned. Maak zulke grappen niet ajb. Een datalek kost (tien)duizenden euro's. Is echt geen leuke grap.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:10 schreef doggy112 het volgende:
Wat is dit?
grappen over gehackt zijn zijn - zelfs als je het met de beste bedoelingen doet - niet grappig. Een datalek/hack kost tegenwoordig gewoon echt heel veel geld in verplichte audits, verplichte onderzoeken door externe partijen en mogelijke boetes. Wel unbanned inmiddels.
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:12 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Beetje richting ex-youtuber MarcoTM vrees ik. Moge hij rusten in vrede!
Als het zo doorgaat met het sturen van junkfood en donaties zie ik het somber in.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:11 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Oke sorryquote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Na absolute garantie van mods dat het geen hack was unbanned. Maak zulke grappen niet ajb. Een datalek kost (tien)duizenden euro's. Is echt geen leuke grap.
Hij kan het ook niet etenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:14 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Als het zo doorgaat met het sturen van junkfood en donaties zie ik het somber in.
MarcoTM had altijd wel goede content. Net als Hans, RIP.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:12 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Beetje richting ex-youtuber MarcoTM vrees ik. Moge hij rusten in vrede!
Yep, stuk meer variatie en tevens geen meerdere kanaalverwijderingen per jaar / maandquote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:15 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
MarcoTM had altijd wel goede content. Net als Hans, RIP.
Ripquote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:17 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Het wordt nu juist steeds aangetoond dat hij die verleiding niet kan weerstaan.
Iemandquote:
HANSquote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:15 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
MarcoTM had altijd wel goede content. Net als Hans, RIP.
Dan hoop ik dat er snel side-by-side tweezits scootmobielen ontwikkeld gaan worden. Want dat wordt dan vrees ik de volgende stap.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:21 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Dat niet perse, kan ook zijn dat hij binnen enkele jaren scootmobielen kan gaan reviewen.
Maar braddie is heel armquote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:24 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Vijf euro is toch weer een keer tanken, hoop geld.
Och in de VS rijden daar ook een hoop lui op rond die nog flink dikker zijn dan de Braad.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:22 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat er snel side-by-side tweezits scootmobielen ontwikkeld gaan worden. Want dat wordt dan vrees ik de volgende stap.
Oh, dan is er nog hoop.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:25 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Och in de VS rijden daar ook een hoop lui op rond die nog flink dikker zijn dan de Braad.
[ afbeelding ]
Dat is ook weer waar, als Braddie niet wil opvallen met z'n vette blubberbuik kan hij beter in VS gaan wonen.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:25 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Och in de VS rijden daar ook een hoop lui op rond die nog flink dikker zijn dan de Braad.
[ afbeelding ]
Als je hem in z'n huidige gedrag stimuleert blijft hij dat ook. Zowel financieel als intrinsiek.quote:
Geen Wajong in de VSquote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:27 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar, als Braddie niet wil opvallen met z'n vette blubberbuik kan hij beter in VS gaan wonen.
Alleen hebben ze daar dan weer niet zoveel met sociale bescherming van zwakkeren, dat kan wel een probleempje worden.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:27 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar, als Braddie niet wil opvallen met z'n vette blubberbuik kan hij beter in VS gaan wonen.
De vrijheid om stinkend rijk te worden of aan de straatratten overgeleverd te worden.quote:
1:57quote:
Daar zou hij binnen de kortste keren in een steeg onder een doos liggen.quote:
Dan 'moet' hij wel werken, want het is een bittere noodzaak.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:28 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Alleen hebben ze daar dan weer niet zoveel met sociale bescherming van zwakkeren, dat kan wel een probleempje worden.
Braad zal dansen op je graf als je dat flikt.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:40 schreef praadje het volgende:
Ohh, ik ben genoemd bij het Looij kartel. Nu wil ik wel een Kartel badge.
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:41 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Braad zal dansen op je graf als je dat flikt.
Moet je daar het Looijkartel beschermingsgeld voor betalen, anders bedreigen ze jouw familie?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:40 schreef praadje het volgende:
Gewoon ook een Bradge badge er bij nemen. Ben je gelijk megavip!quote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:40 schreef praadje het volgende:
Ja? Heb je gekeken?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:54 schreef okselzweet het volgende:
Wat een gezellige discord heeft braddie zeg!
Ik heb geen familiequote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:49 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Moet je daar het Looijkartel beschermingsgeld voor betalen, anders bedreigen ze jouw familie?
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:50 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Gewoon ook een Bradge badge er bij nemen. Ben je gelijk megavip!
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:50 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Gewoon ook een Bradge badge er bij nemen. Ben je gelijk megavip!
Ik vroeg alleen maar wat er zou gebeuren als je elke 2 dagen pizza eetquote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:01 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Boefje, heb je The Holy Bradge verkeerd aangesproken?
Dat kan geen toeval zijn.quote:
hij heeft iedereen geband die hij niet persoonlijk herkent omdat hij para is over het kartel, alleen mods en mensen die zijn dikke levensstijl financieren zijn daar nog welkomquote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:05 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Ik vroeg alleen maar wat er zou gebeuren als je elke 2 dagen pizza eet
Instant ban
Eigen schuld, moet je Braddie maar met een hoofdletter schrijven dan toon je respect.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je weet kankergoed het antwoord daarop. Terechte ban.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:05 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Ik vroeg alleen maar wat er zou gebeuren als je elke 2 dagen pizza eet
Instant ban
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:09 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Eigen schuld, moet je Braddie maar met een hoofdletter schrijven dan toon je respect.Ik werp weleens een blik op een ander Youtube kanaal van iemand die in Californië woont, en vrijwel precies hetzelfde verhaal; continu zelfsabotage, al jaren draaien in cirkels, en lijdend onderwerp van een stel trollkanalen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:09 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Eigen schuld, moet je Braddie maar met een hoofdletter schrijven dan toon je respect.Het is een constante herhaling van zetten. We hebben het ooit de 'Braddy cirkel' genoemd. Om de zoveel tijd begint het weer opnieuw en eindigt het op de manier zoals het altijd gaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doei
Link?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:23 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Ik werp weleens een blik op een ander Youtube kanaal van iemand die in Californië woont, en vrijwel precies hetzelfde verhaal; continu zelfsabotage, al jaren draaien in cirkels, en lijdend onderwerp van een stel trollkanalen.
Sommigen, zoals Moira en Praadje en anderen hebben hem vergeefs regelmatig met adviezen uit die cirkel proberen te trekken, maar helaas. Mogelijk ligt het domweg gewoon niet binnen zijn vermogens om definitief met het zelfdestructieve gedrag te breken.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:24 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Het is een constante herhaling van zetten. We hebben het ooit de 'Braddy cirkel' genoemd. Om de zoveel tijd begint het weer opnieuw en eindigt het op de manier zoals het altijd gaat.
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:29 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Dit issie. Kanaal bestaat overigens al wel ruim 10 jaar.
Mama Moira heeft altijd gelijk. Die heeft toen Ad Looij een beetje bekend werd, nog gezegd tegen Bradge om zich niet te bemoeien met Ad Looij omdat die last had van stalkers/kartel. En toch ging hij er zich mee bemoeien, en nu jaren later, heeft hij ook met hen van doen.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:34 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Sommigen, zoals Moira en Praadje en anderen hebben hem vergeefs regelmatig met adviezen uit die cirkel proberen te trekken, maar helaas. Mogelijk ligt het domweg gewoon niet binnen zijn vermogens om definitief met het zelfdestructieve gedrag te breken.
Wtfquote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:29 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Dit issie. Kanaal bestaat overigens al wel ruim 10 jaar.
Het is wel echt een marketingmannetjequote:
Misschien een huiskamerconcert of online felicitatie ala Rapper Sjors.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 23:05 schreef okselzweet het volgende:
Wat kan braddie nou voor exclusieve video's maken dan? ''Hoe ik mijn 4 sneeën brood met smeerleverworst eet''
Oh dat is leuk ja, als je zusje jarig is kun je een persoonlijke felicitatie van de Bradge aanvragenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 23:15 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Misschien een huiskamerconcert of online felicitatie ala Rapper Sjors.
Niet haar nummer geven want dan gaat Bradge hele andere dingen doen.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 23:26 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Oh dat is leuk ja, als je zusje jarig is kun je een persoonlijke felicitatie van de Bradge aanvragen
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 23:31 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Niet haar nummer geven want dan gaat Bradge hele andere dingen doen.
Ohhhh ik wil je zo graag likken....owww fuck.
Wil je een dickpic sturen?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 23:32 schreef Treinhoer het volgende:
@:Looijkartel, jullie lezen mee zie ik in Telegram. Doen jullie een keertje een Q & A of hebben jullie een brievenbus om anoniem iets te delen?
Maar trein jij zat toch een keer live in een stream van Braddie. Samen met nog een gast.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 23:35 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Daar zit niemand op te wachten. Ik wil gewoon nat kutje likken ooohhhh jaaaaa
Ik ben 1 keer bij Bradge thuis geweest, nooit in een livestream met hem iig.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 23:36 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Maar trein jij zat toch een keer live in een stream van Braddie. Samen met nog een gast.
Jawel toch, toen liet hij mensen met hem praten. Jij was daar bij en nog een vergelen fokker. Ik ben zijn naam kwijt.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 23:36 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Ik ben 1 keer bij Bradge thuis geweest, nooit in een livestream met hem iig.
Via discord/skype ofzo? Als dat al een keer is gebeurd is dat echt jaren terug. Dat moet dan nog in zijn vorige kamer geweest in Loosdrecht. Kan me het iig niet herinneren, maar zal toen wel een sloot bier op hebben gehadquote:Op dinsdag 27 juli 2021 23:37 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Jawel toch, toen liet hij mensen met hem praten. Jij was daar bij en nog een vergelen fokker. Ik ben zijn naam kwijt.
Ja je was toen vrij dronken. Je ratelde maar door. Heb jij een Fokster als vriendin?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 23:39 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Via discord/skype ofzo? Als dat al een keer is gebeurd is dat echt jaren terug. Dat moet dan nog in zijn vorige kamer geweest in Loosdrecht. Kan me het iig niet herinneren, maar zal toen wel een sloot bier op hebben gehad_!
Moira heeft sowieso altijd gelijk.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:36 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Mama Moira heeft altijd gelijk. Die heeft toen Ad Looij een beetje bekend werd, nog gezegd tegen Bradge om zich niet te bemoeien met Ad Looij omdat die last had van stalkers/kartel. En toch ging hij er zich mee bemoeien, en nu jaren later, heeft hij ook met hen van doen.
Moira!quote:Op dinsdag 27 juli 2021 23:40 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ja je was toen vrij dronken. Je ratelde maar door. Heb jij een Fokster als vriendin?
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 23:43 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Moira!HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MarcoTM 52 jaar en Andy Fordham 59. Beide 200 kilo in de bloei van hun leven en wellicht een inkijkje in de toekomst van de Braad. Ik denk dat het met zijn huidige levensstijl inderdaad al ruim vóór de 60 over en sluiten is.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 23:48 schreef Duveldrinker het volgende:
Ad heeft in iedergeval gewerkt en een leeftijd gehaald die Braad nooit gaat halen als hij zo door blijft gaan.
Hij brak zijn heup lag hij te janken in het ziekenhuis en liet hij mensen peuken brengen via zijn streams.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 23:50 schreef Treinhoer het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met Ad, hij heeft toch anuskanker? Lijkt me geen pretje.
Je zou bijna hopen dat het gewoon stopt voor zo'n gastquote:Op dinsdag 27 juli 2021 23:53 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Hij brak zijn heup lag hij te janken in het ziekenhuis en liet hij mensen peuken brengen via zijn streams.
Nu zit hij weer als vanouds frikadellen te kanen op de bank.
Hij is al zo iel en fragiel, dan is een heup breken vaak ook het begin van het einde. Zie je vaker bij bejaardenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 23:53 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Hij brak zijn heup lag hij te janken in het ziekenhuis en liet hij mensen peuken brengen via zijn streams.
Nu zit hij weer als vanouds frikadellen te kanen op de bank.
Ja hij is vroeg rijp. Ik schat hem eind 70 nu. Maar volgens mij is hij amper 60 pas.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 23:56 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Hij is al zo iel en fragiel, dan is een heup breken vaak ook het begin van het einde. Zie je vaker bij bejaarden
Hij klom op het aanrecht dacht ik en viel eraf.quote:Op woensdag 28 juli 2021 00:08 schreef Sheffield het volgende:
Hoe had hij zijn heup gebroken? Van de bank gevallen?
Bradge is meer van de impulsieve acties. Eerst doen en vervolgens nadenken.quote:Op woensdag 28 juli 2021 00:14 schreef Treinhoer het volgende:
Het is wel te hopen voor Bradge dat hij daadwerkelijk alles eerlijk doorgeeft bij het UWV. Hij heeft in het verleden wel vaker A gezegd maar toch niet A gedaan. Want als hij loopt te klooien bij het UWV dan hang je wel.
Daarom. Voor hem te hopen dat hij het wel netjes en eerlijk heeft doorgegeven zoals hij zelf zegt.quote:Op woensdag 28 juli 2021 00:17 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Bradge is meer van de impulsieve acties. Eerst doen en vervolgens nadenken.
Hoewel laat dat nadenken er maar vanaf.
Tsja dat denk ik dus niet...quote:Op woensdag 28 juli 2021 00:21 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Daarom. Voor hem te hopen dat hij het wel netjes en eerlijk heeft doorgegeven zoals hij zelf zegt.
WTF Braddie liegt?!?!quote:Op woensdag 28 juli 2021 00:14 schreef Treinhoer het volgende:
Het is wel te hopen voor Bradge dat hij daadwerkelijk alles eerlijk doorgeeft bij het UWV. Hij heeft in het verleden wel vaker A gezegd maar toch niet A gedaan. Want als hij loopt te klooien bij het UWV dan hang je wel.
Maak je geen illusies.quote:Op woensdag 28 juli 2021 00:21 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Daarom. Voor hem te hopen dat hij het wel netjes en eerlijk heeft doorgegeven zoals hij zelf zegt.
Nee ik niet. Emotion volgens mij (remqo), niet gewoond wel geweest dacht ik.quote:Op woensdag 28 juli 2021 08:24 schreef Rozevla het volgende:
Wie van jullie had er nou ook alweer in Chicago gewoond ? @:makrelis ??
quote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 23:34 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Fok is één grote familie, ook voor onze Zuiderburen.
Dat was de schuld van Braad. Die had gezegd dat hij het roostertje boven de aanrechtkastjes open moest zetten. Toen was de liefde over.quote:Op woensdag 28 juli 2021 00:08 schreef Sheffield het volgende:
Hoe had hij zijn heup gebroken? Van de bank gevallen?
Lol wat.quote:Op woensdag 28 juli 2021 08:47 schreef praadje het volgende:
[..]
Dat was de schuld van Braad. Die had gezegd dat hij het roostertje boven de aanrechtkastjes open moest zetten. Toen was de liefde over.
Hoe Dat Ik Mijn Keukenkastjes Openzet, Dat Gigantisch Misloopt.quote:Op woensdag 28 juli 2021 08:47 schreef praadje het volgende:
[..]
Dat was de schuld van Braad. Die had gezegd dat hij het roostertje boven de aanrechtkastjes open moest zetten. Toen was de liefde over.
Ad heeft niet de meest ideale motoriek om op aanrechtbladen te klimmen. Of fietsen zoals we kunnen zien.quote:
Oh ja, een legendarisch fragment. Hoe hij die val maaktquote:Op woensdag 28 juli 2021 09:12 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Hoe Dat Ik Mijn Keukenkastjes Openzet, Dat Gigantisch Misloopt.
[ afbeelding ]
Hoezo vroeg ook donaties voor nieuwe keyboard wel ge int nooit keyboard gekocht geen haan die er naar kraaitquote:Op woensdag 28 juli 2021 09:21 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Ik voorzie overigens dat Braad nog wel gezeik kan krijgen met dat lid worden voor 5 euro per maand. Weliswaar zijn de mensen die hiervoor werkelijk willen betalen vast meestal de "fans" die wat welwillender tegenover zijn strapatsen staan, maar wat als je 5 euro per maand neertelt voor exclusieve content die niet of nauwelijks komt? Of weer verwijderd wordt? Of je hebt geruime tijd betaald voor een kanaal dat ineens spoorloos verdwijnt?
Het toestaan van betalende leden vereist ook een mate van verplichtingen van de kant van de uploader, ik betwijfel of hij zich dat voldoende beseft.
Wat een leven.quote:Op woensdag 28 juli 2021 09:23 schreef Sodeknetters het volgende:
Omg. Net een stukje Ad Looij zitten kijken. Wat ziet die man er slecht uit zeg. En zes frikandellen als maaltijd? Wtf.
Wettelijk gezien is het een contract/overeenkomst die je samen aan gaat volgens mij. En als er geen schriftelijke afspraken zijn, kan je als klant je geld terug eisen als er geen sprake is van "waar voor je geld". Ook al handelt Bradge ten goede trouw, hij heeft beloofd dat er speciale livestreams komen, badges komen etc. Als hij daar niet aan voldoet kan hij gezeik krijgen. Als iemand op zijn/haar strepen gaat staan om een jaar lidmaatschap terug te eisen als het echt teleurstellend is, dan dan dat (ook al is het 60 euro) via de rechter gaan.quote:Op woensdag 28 juli 2021 09:21 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Ik voorzie overigens dat Braad nog wel gezeik kan krijgen met dat lid worden voor 5 euro per maand. Weliswaar zijn de mensen die hiervoor werkelijk willen betalen vast meestal de "fans" die wat welwillender tegenover zijn strapatsen staan, maar wat als je 5 euro per maand neertelt voor exclusieve content die niet of nauwelijks komt? Of weer verwijderd wordt? Of je hebt geruime tijd betaald voor een kanaal dat ineens spoorloos verdwijnt?
Het toestaan van betalende leden vereist ook een mate van verplichtingen van de kant van de uploader, ik betwijfel of hij zich dat voldoende beseft.
Volgens mij is er wel een verschil tussen een enkele donatie onder de omstandigheden van wat vaag uitgesproken beloftes, en het aangaan van een duidelijke overeenkomst (abonnement).quote:Op woensdag 28 juli 2021 09:23 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Hoezo vroeg ook donaties voor nieuwe keyboard wel ge int nooit keyboard gekocht geen haan die er naar kraait
Nee hoor.quote:Op woensdag 28 juli 2021 09:28 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Inderdaad. Vegeteren op een bank. Je zou haast medelijden met hem krijgen.
Aan de andere kant: Als je je hele leven hebt gewerkt op de vrachtwagen, heel Europa hebt gezien, anuskanker hebt en weinig sociaal contact, waarom zou je niet de hele dag roken, goor vet vreten, een beetje ouwehoeren en maar zien hoe het allemaal gaat. Ergens geef ik hem groot gelijk, ware het niet dat hij het beste gebaat is bij een psycholoog die hem uit z'n depressie trekt en hem wat begeleiding geeft bij het dealen met het leven als kankerpatiënt.quote:Op woensdag 28 juli 2021 09:28 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Inderdaad. Vegeteren op een bank. Je zou haast medelijden met hem krijgen.
Youtube heeft dat helemaal dichtgetimmerd hoor, aangezien je ook ben hen kom aankloppen als je gezeik hebt, Braddie is nergens verantwoordelijk voor. Hij heeft geen verplichtingen en het lid worden is 100% vrijwillig.quote:Op woensdag 28 juli 2021 09:25 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Wettelijk gezien is het een contract/overeenkomst die je samen aan gaat volgens mij. En als er geen schriftelijke afspraken zijn, kan je als klant je geld terug eisen als er geen sprake is van "waar voor je geld". Ook al handelt Bradge ten goede trouw, hij heeft beloofd dat er speciale livestreams komen, badges komen etc. Als hij daar niet aan voldoet kan hij gezeik krijgen. Als iemand op zijn/haar strepen gaat staan om een jaar lidmaatschap terug te eisen als het echt teleurstellend is, dan dan dat (ook al is het 60 euro) via de rechter gaan.
Oh dat van die kanker dat wist ik niet.quote:Op woensdag 28 juli 2021 09:31 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Aan de andere kant: Als je je hele leven hebt gewerkt op de vrachtwagen, heel Europa hebt gezien, anuskanker hebt en weinig sociaal contact, waarom zou je niet de hele dag roken, goor vet vreten, een beetje ouwehoeren en maar zien hoe het allemaal gaat. Ergens geef ik hem groot gelijk, ware het niet dat hij het beste gebaat is bij een psycholoog die hem uit z'n depressie trekt en hem wat begeleiding geeft bij het dealen met het leven als kankerpatiënt.
Fascinerend. Maar als hij op video zegt (en op tekst als reclame) dingen beloofd, is dat i.c.m een abonnement niet misleiding wanneer hij hier (bewust) niet aan voldoet? Ook al timmert Youtube dat dicht, als je als consument hier een zaak van maakt (waarom je dat zou doen voor 60 euro weet niemand), maak je volgens mij wel kans. Geen idee of hier prescedent voor is via de Rechtbank overigens.quote:Op woensdag 28 juli 2021 09:32 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Youtube heeft dat helemaal dichtgetimmerd hoor, aangezien je ook ben hen kom aankloppen als je gezeik hebt, Braddie is nergens verantwoordelijk voor. Hij heeft geen verplichtingen en het lid worden is 100% vrijwillig.
Het is maar de vraag met wie je die overeenkomst aan gaat. Met YT of met de vlogger. Ik kan die voorwaarden helaas nergens vinden.quote:Op woensdag 28 juli 2021 09:32 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Youtube heeft dat helemaal dichtgetimmerd hoor, aangezien je ook ben hen kom aankloppen als je gezeik hebt, Braddie is nergens verantwoordelijk voor. Hij heeft geen verplichtingen en het lid worden is 100% vrijwillig.
Kunnen allemaal geen rechten aan worden ontleend. Je kan prima zeggen: "Als je doneert dan doe ik x of y" en dat vervolgens niet doen. Je doneert dus je doet daar mee onvoorwaardelijk afstand van je geld.quote:Op woensdag 28 juli 2021 09:35 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Fascinerend. Maar als hij op video zegt (en op tekst als reclame) dingen beloofd, is dat i.c.m een abonnement niet misleiding wanneer hij hier (bewust) niet aan voldoet? Ook al timmert Youtube dat dicht, als je als consument hier een zaak van maakt (waarom je dat zou doen voor 60 euro weet niemand), maak je volgens mij wel kans. Geen idee of hier prescedent voor is via de Rechtbank overigens.
Met Youtube, je wordt lid van het kanaal maar je geeft je geld aan YT. Zij strijken over hun hart en geven de helft aan de Bench. Het platform is van Youtube, zij hebben volledige zeggenschap. Ze kunnen ook zonder pardon of waarschuwing je account deleten.quote:Op woensdag 28 juli 2021 09:37 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Het is maar de vraag met wie je die overeenkomst aan gaat. Met YT of met de vlogger. Ik kan die voorwaarden helaas nergens vinden.
Maar het is geen donatie, het is een abonnement. Je gaat dus daadwerkelijk een dienst/product consumeren. Youtube hoeft dat verder niet in de gaten te houden, maar een rechter kan dat wel degelijk toetsen. Als jij het bewijs kan leveren dat partij A beloofd om elke dag een vlog te postenm in ruil daarvoor betaal jij X euro. Als het een keer niet gebeurd dan is het niet gelijk foute boel, maar als partij A vaker verzaakt maak je gewoon kans om je geld terug te eisen, zolang er maar redelijkheid is,quote:Op woensdag 28 juli 2021 09:37 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Kunnen allemaal geen rechten aan worden ontleend. Je kan prima zeggen: "Als je doneert dan doe ik x of y" en dat vervolgens niet doen. Je doneert dus je doet daar mee onvoorwaardelijk afstand van je geld.
Dat is ook de enige manier waarop dit houdbaar is voor Youtube, stel je eens voor dat zij bij miljoenen creators moeten gaan controleren of afspraak wel of niet zijn nagekomen.
Het zit inderdaad iets anders dan bij een donatie.quote:Op woensdag 28 juli 2021 09:39 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Maar het is geen donatie, het is een abonnement. Je gaat dus daadwerkelijk een dienst/product consumeren. Youtube hoeft dat verder niet in de gaten te houden, maar een rechter kan dat wel degelijk toetsen. Als jij het bewijs kan leveren dat partij A beloofd om elke dag een vlog te postenm in ruil daarvoor betaal jij X euro. Als het een keer niet gebeurd dan is het niet gelijk foute boel, maar als partij A vaker verzaakt maak je gewoon kans om je geld terug te eisen, zolang er maar redelijkheid is,
Heb je een linkje voor me?quote:Op woensdag 28 juli 2021 09:38 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Met Youtube, je wordt lid van het kanaal maar je geeft je geld aan YT. Zij strijken over hun hart en geven de helft aan de Bench. Het platform is van Youtube, zij hebben volledige zeggenschap. Ze kunnen ook zonder pardon of waarschuwing je account deleten.
Ik ben zelf ook druk aan het zoeken. Youtube is hier bewust heel vaag over.quote:Op woensdag 28 juli 2021 09:44 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Heb je een linkje voor me?
Ik kan alleen YT premium vinden. Maar dat bedoel je waarschijnlijk niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uitleg van Youtube door creators.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het bijzonder van de badges en emoji's zijn is dat ze alleen bruikbaar zijn op jouw streams/video's, als je dus gewoon niet op youtube zet kan je die niet gebruiken. Dat is blijkbaar geen probleem voor youtube. Hetzelfde als abonneren op een twitchstreamer die niet streamt.
quote:Op woensdag 28 juli 2021 09:48 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook druk aan het zoeken. Youtube is hier bewust heel vaag over.
Voorwaarden om mee te kunnen doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uitleg van Youtube door creators.Vooral die bovenste link kan ik wat mee. Thanks!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het bijzonder van de badges en emoji's zijn is dat ze alleen bruikbaar zijn op jouw streams/video's, als je dus gewoon niet op youtube zet kan je die niet gebruiken. Dat is blijkbaar geen probleem voor youtube. Hetzelfde als abonneren op een twitchstreamer die niet streamt.
Dit zegt wiki. dikgedrukte is wel interessant overigens.quote:De Nederlandse Wet van 26 november 2010, houdende wijziging van Boek 2 en Boek 6 van het Burgerlijk Wetboek (stilzwijgende verlenging en opzegtermijn bij lidmaatschappen, abonnementen en overige overeenkomsten), ook de Wet Van Dam genoemd, is per 1 december 2011 ingegaan. De wet vergroot de rechten van consumenten ten aanzien van opzegging.
De term abonnement wordt in de wet niet genoemd, de gebruikte formulering is "overeenkomst tot het geregeld afleveren van zaken, elektriciteit daaronder begrepen, of tot het geregeld doen van verrichtingen". Bij sommige bepalingen wordt onderscheid gemaakt tussen "geregeld afleveren van dag-, nieuws- en weekbladen en tijdschriften" (hieronder "blad(en)") en andere abonnementen. Voor het opzeggen van een lidmaatschap gelden minder strenge eisen waar de voorwaarden aan moeten voldoen, een lid geniet dus minder bescherming dan een abonnee, ook al is in de praktijk een lidmaatschap soms vergelijkbaar met een abonnement.[1] De bepalingen gelden niet voor huur, verzekering of financiële producten zoals spaardeposito's (die soms ook stilzwijgend verlengd worden).
Dit gaat over opzeggen, niet over content maken of de voorwaarden van een lidmaatschap, maar wel interessant.quote:Onderdeel van de Wet van Dam:
Kan een bedrijf de Wet Van Dam uitsluiten of buiten toepassing verklaren?
Nee, een bedrijf kan tegenover consumenten de Wet Van Dam niet uitsluiten of buiten toepassing verklaren. Ongeacht wat er in algemene voorwaarden staat en ongeacht wat consument en bedrijf hebben afgesproken, de Wet van Dam geldt altijd. Het is dus niet mogelijk dat een consument akkoord kan gaan met een opzegtermijn van meer dan een maand bij stilzwijgende verlenging. Alleen wanneer de consument expliciet kiest voor een nieuw contract (dus géén stilzwijgende verlenging) mag het nieuwe contract een opzegtermijn hebben van meer dan een maand.
Je kunt je ban van insta ongedaan maken door @Danny hier te quoten en te zeggen dat je hier op FOK! gehackt bent. Dan seint hij dat door naar Instagram.quote:Op woensdag 28 juli 2021 10:34 schreef Dimachaerus het volgende:
ik moet even afkoelen van instagram
ze hebben me een timeout gegeven voor 24h
Wat een misselijk mannetje ben jij zeg, BAHquote:Op woensdag 28 juli 2021 10:36 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Je kunt je ban van insta ongedaan maken door @:danny hier te quoten en te zeggen dat je hier op FOK! gehackt bent. Dan seint hij dat door naar Instagram.
Weer onzin van opperhoofd geitenneuker Recep Tayyip Erdoğan aan het spuien?quote:Op woensdag 28 juli 2021 10:34 schreef Dimachaerus het volgende:
ik moet even afkoelen van instagram
ze hebben me een timeout gegeven voor 24h
wiequote:Op woensdag 28 juli 2021 10:38 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Weer onzin van opperhoofd geitenneuker Recep Tayyip Erdoğan aan het spuien?
weet ik veel vraag het haarquote:Op woensdag 28 juli 2021 10:41 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
hoe is het met treinmeisje? ik denk dat de lockdowns er hard in hebben gehakt bij jou.
ik denk dat het voor jouw socialisatie erg belangrijk is dat je veel onder de mensen komt. het gaat allemaal al zo wankel en zo moeilijk met jou als jij 3 maanden niet onder de mensen komt dan weet jij niet meer hoe je een gesprek moet beginnenquote:Op woensdag 28 juli 2021 10:45 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
weet ik veel vraag het haar
waarom denk je dat, klopt wel, maar niet de reden waarom je dat denkt
Dit is wel mooi hoor.quote:Op woensdag 28 juli 2021 09:12 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Hoe Dat Ik Mijn Keukenkastjes Openzet, Dat Gigantisch Misloopt.
[ afbeelding ]
Inb4: Braddie die 1¤ ontbijtjes van de Hema, Mac en Ikea gaat reviewen.quote:Op woensdag 28 juli 2021 10:48 schreef Treinhoer het volgende:
@:thebradgeTV, hoe denk jij eigenlijk over het ontbijt bij de MC-Donalds?
Serieus. Als Bradge echt zijn best doet om af te vallen, en een baan heeft, kan hij 1 keer per week dikke food challenges doen. Tering veel vreten, van die enorme bakken shoarma, of een pizza voor een heel gezin. Puur voor entertainment en likes/views.quote:Op woensdag 28 juli 2021 12:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Inb4: Braddie die 1¤ ontbijtjes van de Hema, Mac en Ikea gaat reviewen.
Moet hij wel vroeg opstaan.quote:Op woensdag 28 juli 2021 12:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Inb4: Braddie die 1¤ ontbijtjes van de Hema, Mac en Ikea gaat reviewen.
Wie??quote:Op woensdag 28 juli 2021 12:17 schreef Solotovski het volgende:
Frederique hoopt dat dader snel met zijn familie wordt herenigd
Hou toch op man.
Alsof Danny de hackers tijdens het kerstdiner laat aanschuiven.quote:Op woensdag 28 juli 2021 12:17 schreef Solotovski het volgende:
Hou toch op man.
ik denk dat die frederique zijn ouders wat minder tolerant hadden moeten zijn en frederique zelf ff wat opvoedende tikken hadden moeten gevenquote:Op woensdag 28 juli 2021 12:17 schreef Solotovski het volgende:
Hou toch op man.
Oooo dat lelijke ding wat in elkaar getrapt is.quote:Op woensdag 28 juli 2021 12:19 schreef Solotovski het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/gezin/f(...)gaat-viral~a1d8f95a/
Moet vooral kotsen om die pa
Ik krijg ook braakneigingen van die tekst. Wat een hel.quote:Op woensdag 28 juli 2021 12:19 schreef Solotovski het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/gezin/f(...)gaat-viral~a1d8f95a/
Moet vooral kotsen om die pa
Je zou bijna zeggen dat ze die klappen verdiende. Maar dit zal wel van die 'wees welkom allochtonen ouders komen'.quote:Op woensdag 28 juli 2021 12:17 schreef Solotovski het volgende:
Hou toch op man.
Wat kun jij bedenken dat iemand het recht geeft om iemand anders finaal het ziekenhuis in te trappen?quote:Op woensdag 28 juli 2021 12:21 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
we weten ook niet hoe het gegaan is lezen 1 kant van verhaal he
Hoe zie je dat dan voor je?quote:Op woensdag 28 juli 2021 12:21 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
we weten ook niet hoe het gegaan is lezen 1 kant van verhaal he
Die proberen haar gewoon een heldenstatus te bezorgen. Mafkezen.quote:Op woensdag 28 juli 2021 12:24 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Je zou bijna zeggen dat ze die klappen verdiende. Maar dit zal wel van die 'wees welkom allochtonen ouders komen'.
Gewoon antwoord geven op de vraag is niet zo moeilijk. Bijdehandjes krijgen gewoon een paar pompenquote:Op woensdag 28 juli 2021 12:24 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
Wat kun jij bedenken dat iemand het recht geeft om iemand anders finaal het ziekenhuis in te trappen?
Ik snap echt niet hoe je het als vader kan accepteren dat je kind het ziekenhuis wordt ingeslagen door een Fin en vervolgens ga je nog medelijden hebben met dat Finse beest, omdat hij is opgepaktquote:Op woensdag 28 juli 2021 12:17 schreef Solotovski het volgende:
Hou toch op man.
Dit dus.quote:Op woensdag 28 juli 2021 12:27 schreef Mark031 het volgende:
[..]
Ik snap echt niet hoe je het als vader kan accepteren dat je kind het ziekenhuis wordt ingeslagen door een Fin en vervolgens ga je nog medelijden hebben met dat Finse beest, omdat hij is opgepakt
ik zeg alleen dat je maar 1 kant hoor haar antwoorden , waren net iets te mooiquote:Op woensdag 28 juli 2021 12:24 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
Wat kun jij bedenken dat iemand het recht geeft om iemand anders finaal het ziekenhuis in te trappen?
jij zou als je alleen bent gewoon ruzie gaan maken met een heel groepje?quote:Op woensdag 28 juli 2021 12:29 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik zeg alleen dat je maar 1 kant hoor haar antwoorden , waren net iets te mooi
niets zeggen en door lopen is ook een optiequote:Op woensdag 28 juli 2021 12:31 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
jij zou als je alleen bent gewoon ruzie gaan maken met een heel groepje?
ken maar een iemand die dat zou doen en die heeft een hoop domme kracht
Is er een interview met haar geweest?quote:Op woensdag 28 juli 2021 12:29 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
30 jaar geleden wel ja habibquote:Op woensdag 28 juli 2021 12:31 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
niets zeggen en door lopen is ook een optie
vader is overal te zien te horen te lezenquote:Op woensdag 28 juli 2021 12:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Is er een interview met haar geweest?
Ik kan eigenlijk maar twee redenen bedenken voor dergelijk geweld en dat is noodweer of noodweerexces.quote:Op woensdag 28 juli 2021 12:29 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Die mensen geloven er waarschijnlijk heilig in dat die Fin het slachtoffer is van onze maatschappij en dat Frederique het zelf heeft uitgelokt.quote:
het beste neem je zelfverdedigingslessen de beste manier om dat te doen is om arabisch te leren ben je stuk veiligerquote:Op woensdag 28 juli 2021 12:34 schreef Mark031 het volgende:
[..]
Die mensen geloven er waarschijnlijk heilig in dat die Fin het slachtoffer is van onze maatschappij en dat Frederique het zelf heeft uitgelokt.
Snap sowieso niet wat het die Fin boeit of dat kind een jongen of meisje is. Waar bemoeit die gek zich mee.
Zo ben ikquote:Op woensdag 28 juli 2021 12:32 schreef InstortendeSter het volgende:
Noël etaleert hier, zonder zich te schamen, dat hij een lichte verstandelijke beperking heeft. Nobel hoor, die jongen.
Wie?quote:Op woensdag 28 juli 2021 12:01 schreef Solotovski het volgende:
Ik krijg een beetje een![]()
van dat Frederique verhaal tbh
Dat weet ik niet. Maar ik snap gewoon niet dat dat gezin niet piswoest is om wat hun is overkomen maar hopen dat die dader ‘snel met zijn familie herenigd is’. Dan spoor je in mijn ogen niet en ben je als vader geen knip voor de neus waard.quote:Op woensdag 28 juli 2021 12:34 schreef Mark031 het volgende:
[..]
Die mensen geloven er waarschijnlijk heilig in dat die Fin het slachtoffer is van onze maatschappij en dat Frederique het zelf heeft uitgelokt.
Snap sowieso niet wat het die Fin boeit of dat kind een jongen of meisje is. Waar bemoeit die gek zich mee.
Klinkt als jouw probleemquote:Op woensdag 28 juli 2021 12:41 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Jammer he, dat jij zo bent. Ik had het liever anders gezien.
Dit.quote:Op woensdag 28 juli 2021 12:36 schreef Boze_Eend het volgende:
maar ik weet niet als kinderen van 11-15 dit soort dingen doen dan zijn dat gewoon de nieuwe shooters die klaarstaan om weer een Peter R of zo neer te knallen
Ik wil even alle mensen die dit lezen er op attenderen dat "stuk genetisch afval" een KIND is. Iemand die nog NIET VOLWASSEN IS.quote:Op woensdag 28 juli 2021 12:41 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Maar ik snap gewoon niet dat dat gezin niet piswoest is om wat hun is overkomen maar hopen dat die dader ‘snel met zijn familie herenigd is’. Dan spoor je in mijn ogen niet en ben je als vader geen knip voor de neus waard.
En dat stuk genetisch afval wat dit geflikt heeft mag wmb zo lang mogelijk de bak in. Die is wat betreft menselijkheid toch al afgeschreven.
Als je op die leeftijd al tot dergelijk geweld in staat bent, gaat dat niet meer goed komen met je. Dan val je bij mij onder de noemer genetisch afval. Niks kind. Volwassen daden moet je volwassen bestraffen.quote:Op woensdag 28 juli 2021 12:42 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Ik wil even alle mensen die dit lezen er op attenderen dat "stuk genetisch afval" een KIND is. Iemand die nog NIET VOLWASSEN IS.
zelfs voor kinderen doe je dit niet kinderen doen hitlergroeten voor de grap of zo, niet mensen lens slaanquote:Op woensdag 28 juli 2021 12:42 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Ik wil even alle mensen die dit lezen er op attenderen dat "stuk genetisch afval" een KIND is. Iemand die nog NIET VOLWASSEN IS.
Ik zeg niet dat de dader niet een gepaste straf moet krijgen, ik zeg alleen dat het hier om een KIND gaat.quote:Op woensdag 28 juli 2021 12:45 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Als je op die leeftijd al tot dergelijk geweld in staat bent, gaat dat niet meer goed komen met je. Dan val je bij mij onder de noemer genetisch afval. Niks kind. Volwassen daden moet je volwassen bestraffen.
Ik dacht dat kinderen tegenwoordig alleen maar thuisbezorgd/donatievlogs maken.quote:Op woensdag 28 juli 2021 12:45 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
zelfs voor kinderen doe je dit niet kinderen doen hitlergroeten voor de grap of zo, niet mensen lens slaan
iemand pesten of slaan is heel wat anders dan iemand lens slaanquote:Op woensdag 28 juli 2021 12:47 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat de dader niet een gepaste straf moet krijgen, ik zeg alleen dat het hier om een KIND gaat.
Net of die heftruckchaffeur hier nooit een homootje gepest of geslagen heeft. Zou het gepast zijn om hem daar voor de rest van zijn bestaan een real life perma ban te geven?
Dat is aan flink wat interpretatie onderhevig. Wat voor mij een speels klapje tegen jouw hoofd is, is voor jou zeer waarschijnlijk een bijna-dood-ervaring.quote:Op woensdag 28 juli 2021 12:47 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
iemand pesten of slaan is heel wat anders dan iemand lens slaan
wat snap jij hier niet aan?
En ik zeg dat als je als kind al zo verrot bent dat je een meisje het ziekenhuis inslaat, dat je dan niet meer te redden bent. Die gaat onder groepdruk van zijn vriendjes alleen maar erger worden.quote:Op woensdag 28 juli 2021 12:47 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat de dader niet een gepaste straf moet krijgen, ik zeg alleen dat het hier om een KIND gaat.
Net of die heftruckchaffeur hier nooit een homootje gepest of geslagen heeft. Zou het gepast zijn om hem daar voor de rest van zijn bestaan een real life perma ban te geven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |