denk je dat iemand die nog geen rietje in een capri sun kan steken om kan gaan met lenzenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:06 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Heeft die nu eigenlijk lenzen.
Zijn gezonde levenstijl met veel wortelen heeft zijn ogen genezen.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:08 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
denk je dat iemand die nog geen rietje in een capri sun kan steken om kan gaan met lenzen
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:08 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
denk je dat iemand die nog geen rietje in een capri sun kan steken om kan gaan met lenzen
wat verwacht jij dan van kermis muziek?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:11 schreef praadje het volgende:
Het zijn ook altijd dezelfde deuntjes. Dat maakt het kijken een stuk minder leuk. Toto, Frans Bauer, Slagharen, Het hele repertoire van Bassie en Adriaan
Al speelt hij mijn favoriete pianostukken dan nog is het niet leuk om te kijkenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:11 schreef praadje het volgende:
Het zijn ook altijd dezelfde deuntjes. Dat maakt het kijken een stuk minder leuk. Toto, Frans Bauer, Slagharen, Het hele repertoire van Bassie en Adriaan
Snap niet waarom mensen kijken hij heeft niks te meldenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Al speelt hij mijn favoriete pianostukken dan nog is het niet leuk om te kijken
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Al speelt hij mijn favoriete pianostukken dan nog is het niet leuk om te kijken
Waarom kijk jijquote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:14 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Snap niet waarom mensen kijken hij heeft niks te melden
Spoileralertquote:Op dinsdag 27 juli 2021 19:41 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Bospaadjes zijn "minder dragelijk" om over te lopen want ze hebben oneffenheden en her en der plassen water. Ok...
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:08 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
Volgens mij wordt dit wel vergoed hoor.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:19 schreef Duveldrinker het volgende:
Hij zat op een gegeven weer excuses te verzinnen om niet af te vallen. Weer het huidplooien verhaal en dat het niet vergoed wordt door de verzekeraar. Thank god niet nee. Eerst volvreten van een uitkering en vervolgens de staat een huidplooicorrectie laten dokken.
je had meer dan een minuutquote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:21 schreef Verbruikersnaam het volgende:
@:ama kun je pls de tt veranderen in De kilo's wandelen er zichzelf af.
Ik moest snel zijn en de topickapers beaten.
Nee volgens mij niet zomaar.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Volgens mij wordt dit wel vergoed hoor.
Nou oke dan.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:21 schreef Verbruikersnaam het volgende:
@:ama kun je pls de tt veranderen in De kilo's wandelen er zichzelf af.
Ik moest snel zijn en de topickapers beaten.
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:28 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
wow geef eens het goeie voorbeeld
Voor Bradge wel. Die wil lekker zo door blijven gaan.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh ja iig geen excuus om niet af te vallen
Wat stond er op?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:21 schreef HermieHermann het volgende:
iemand van het kartel is langsgeweest en heeft een briefje door de brievenbus gedaan met ongepaste woorden
[..]
je had meer dan een minuut
Ongepaste woorden hequote:
Ze hebben wel echt een obsessie met kanker he. Zou @CharlesKinbote het geschreven hebben?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:33 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
zag het heel even op telegram staan, iets met kanker en hond
Het was wel een zweet momentje hoor.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:21 schreef HermieHermann het volgende:
iemand van het kartel is langsgeweest en heeft een briefje door de brievenbus gedaan met ongepaste woorden
[..]
je had meer dan een minuut
Oh ik zie hebquote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:33 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
zag het heel even op telegram staan, iets met kanker en hond
Dit was als kind wel kaolo spannend belletje lellenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh ik zie heb![]()
Nou die zullen uit spanning wel een klein plasje in hun broekje hebben gedaan toen ze snel weer wegrenden.
Of stiekem iemand bellen uit het telefoonboek.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit was als kind wel kaolo spannend belletje lellen
Dit heb ik eigenlijk nooit gedaan.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:41 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Of stiekem iemand bellen uit het telefoonboek.
Pappa Fokit.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:45 schreef Modus het volgende:
[..]
"Hallo met Fok-it, spreek ik met geile Samantha?"
Hoezo neem je aan dat ik hetero ben? Maisie is toch vet mannelijk?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:45 schreef Modus het volgende:
[..]
"Hallo met Fok-it, spreek ik met geile Samantha?"
hier heb je er eenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 15:43 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Dat Braddie een dikke debiel is weten we allemaal.
Maar als je er geld aan uit gaat geven, dan ben je toch wel een oppermongool.
Mijn hemel zeg
Oh die is gekomenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:46 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Pappa Fokit.
Verdomme weer een KPN rekening van 294 euro.
Met zn braddie topic hier toen hahaquote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:46 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
hier heb je er een
[ afbeelding ]
@:Paul
Aahhhhhhhh wat wil ik je graag likken aaaaaahhhhhhhquote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh die is gekomenNiet door de sekslijnen though
Wel door een eerste vriendin en nachtelijke telefoongesprekken
Die dan ook wel weer deels seksueel waren, BOH KOEKOEK
Ik kon dat op mijn 16de al beter dan Braddie op zijn 30ste moet ik zeggenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:48 schreef Modus het volgende:
[..]
Aahhhhhhhh wat wil ik je graag likken aaaaaahhhhhhh
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 15:43 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Dat Braddie een dikke debiel is weten we allemaal.
Maar als je er geld aan uit gaat geven, dan ben je toch wel een oppermongool.
Mijn hemel zeg
Vragen krijgen prio, streams voor leden én vids voor leden. Verleidelijk wel.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:47 schreef Solotovski het volgende:
Die exclusieve content lekt binnen 10 min natuurlijk uit, 100%
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Likken, of dat uitkramenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kon dat op mijn 16de al beter dan Braddie op zijn 30ste moet ik zeggen
quote:
Beidequote:
Over beperkingen gesproken ...quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:40 schreef datismijnmening het volgende:
Lekker meisjes met een beperking belachelijk maken
Wat een moeilijke smoesjes allemaal zeg. Gewoon ''het is te warm/koud/ het regent/ de zon schijnt te fel/ het is te bewolkt/ het waait te hard/ het is windstil'' is voldoende hoor.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:16 schreef praadje het volgende:
[..]Ik zit te werken en dan staat hij wel eens aan op de achtergrond. Hij is wel van de goede voornemens, nu ook met dat wandelen. Zou hij denken dat 1x per week een kilometer lopen genoeg is want ik zie de uitvluchten al aankomen. Ziek, wacht op een pakketje, druk, bezig met werk zoeken enz.
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:50 schreef Modus het volgende:
[..]
Vragen krijgen prio, streams voor leden én vids voor leden. Verleidelijk wel.
Hou ons en jezelf niet voor de gek. Jij bent meteen premium lid geworden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
Gvd waarom @Paulquote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:46 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
hier heb je er een
[ afbeelding ]
Jezus waarom.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:55 schreef Paul het volgende:
[..]
Wat is er, ik heb Bradge al heel vaak fooitjes gegeven
Sponsoren met een vaste maandelijkse bijdrage, donaties (zij het eten of geld) en het sturen van allerlei gratis spul is het faciliteren van z'n zelfdestructieve levensstijl. Een beetje als het volproppen van een zeurend klein kind met snoep en rommel tot je er een onuitstaanbaar monster van hebt gemaakt.quote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:55 schreef Paul het volgende:
[..]
Sugardaddy.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:55 schreef Paul het volgende:
[..]
waarom enable jij de zelfmoord van een zwakzinnig persoon door hem zichzelf de dood in te laten etenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:55 schreef Paul het volgende:
[..]
Zou je een traan laten bij zijn doodquote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:57 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
waarom enable jij de zelfmoord van een zwakzinnig persoon door hem zichzelf de dood in te laten eten
ik geef hem geen eten, alleen wel eens zo'n eurootje gegeven als hij ging spelen op z'n keyboardquote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:57 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
waarom enable jij de zelfmoord van een zwakzinnig persoon door hem zichzelf de dood in te laten eten
Voor een euro speelt ie wat? 3 seconden?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:58 schreef Paul het volgende:
[..]
ik geef hem geen eten, alleen wel eens zo'n eurootje gegeven als hij ging spelen op z'n keyboard
nee maar is nog steeds ergquote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:58 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zou je een traan laten bij zijn dood
Ik zou wel een traantje wegpinken als jouw zusje er niet meer isquote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:58 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zou je een traan laten bij zijn dood
Is ze zo goed?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:00 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Ik zou wel een traantje wegpinken als jouw zusje er niet meer is
O ik nietquote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:00 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Ik zou wel een traantje wegpinken als jouw zusje er niet meer is
kloptquote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:00 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Voor een euro speelt ie wat? 3 seconden?
Nou noem je ook wel iemandquote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:46 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
hier heb je er een
[ afbeelding ]
Hij heeft daarvoor langer in de auto gezeten dan dat ie gelopen heeft.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:03 schreef Paul het volgende:
Hahah die wandelvlog, ik dacht 5 km minimaal, 1,2 km
hoezoquote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:48 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Met zn braddie topic hier toen haha
Wat een ongekende flater heeft ie toen geslagen man man
Heef minstens anderhalve liter aan benzine moeten tanken daarvoor.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:05 schreef Modus het volgende:
[..]
Hij heeft daarvoor langer in de auto gezeten dan dat ie gelopen heeft.
Ik prefereer vogelnest braddie met bril toch over de nieuwe braddie.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:01 schreef Solotovski het volgende:
Hahaha ja die juicer
Wat een topkanaal
Pff ben ik nu te stoned voor Paulquote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:01 schreef Solotovski het volgende:
Hahaha ja die juicer
Wat een topkanaal
In 2017 was hij al veel te zwaar, maar hij zag er toen een stuk gezonder en vooral verzorgder uit dan nu. Dat roept ook een beetje de vraag op hoe Braddie anno 2025 eraan toe zal zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |