18 minuten per km.quote:
Hij moet ook nog vloggen tussendoor.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 19:10 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
18 minuten per km.
Ik loop met mijn zoontje van 11 deze afstand vaak naar het winkelcentrum. Daar doet hij met zijn korte beentjes 11 minuten over. Htf doet deze er 18 minuten over.
je zoontje is misschien nog geen 20% van zijn gewichtquote:Op dinsdag 27 juli 2021 19:10 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
18 minuten per km.
Ik loop met mijn zoontje van 11 deze afstand vaak naar het winkelcentrum. Daar doet hij met zijn korte beentjes 11 minuten over. Htf doet deze er 18 minuten over.
lijkt me echt kutquote:Op dinsdag 27 juli 2021 19:13 schreef MissionPhailed het volgende:
Een vrouwelijke collega met formaatje Braddie wou eens na een bedrijfsuitje als passagier in mijn auto een lift terug naar huis. We moesten wel 5 kilometer lopen want ik houd van gratis parkeren. Collega bleef na 1,5 km halfdood op een rotonde wachten totdat ik langskwam per auto
Och jezus, dit zet geen zoden aan de dijk hequote:
Moet toch elke keer lachen als ik dat hoorquote:
Is dat zijn excuus? Ik kan het nu niet kijken. Damn.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 19:41 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Bospaadjes zijn "minder dragelijk" om over te lopen want ze hebben oneffenheden en her en der plassen water. Ok...
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 18:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee. Gewoon een gezonde 30cm sandwich van de subway.
Dat bospad heeft het ook nog nooit zo zwaar gehad.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 19:41 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Bospaadjes zijn "minder dragelijk" om over te lopen want ze hebben oneffenheden en her en der plassen water. Ok...
Loopt vervolgens door eerder genoemde plas en klaagt dan dat z'n schoenen nat zijn.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 19:42 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Is dat zijn excuus? Ik kan het nu niet kijken. Damn.
halflang haar staat hem toch een stuk beterquote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:01 schreef HermieHermann het volgende:
het is nu echt afgelopen met de overtollige kilo's, ik ga dagelijks bewegen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Korter haar maakt je gezicht wel minder dikquote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:03 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
halflang haar staat hem toch een stuk beter
denk je echt dat dat nu nog verschil gaat maken?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Korter haar maakt je gezicht wel minder dik
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Korter haar maakt je gezicht wel minder dik
Bij hem niet neequote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:06 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
denk je echt dat dat nu nog verschil gaat maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |