Moet hij wel vroeg opstaan.quote:Op woensdag 28 juli 2021 12:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Inb4: Braddie die 1¤ ontbijtjes van de Hema, Mac en Ikea gaat reviewen.
Wie??quote:Op woensdag 28 juli 2021 12:17 schreef Solotovski het volgende:
Frederique hoopt dat dader snel met zijn familie wordt herenigd
Hou toch op man.
Alsof Danny de hackers tijdens het kerstdiner laat aanschuiven.quote:Op woensdag 28 juli 2021 12:17 schreef Solotovski het volgende:
Hou toch op man.
ik denk dat die frederique zijn ouders wat minder tolerant hadden moeten zijn en frederique zelf ff wat opvoedende tikken hadden moeten gevenquote:Op woensdag 28 juli 2021 12:17 schreef Solotovski het volgende:
Hou toch op man.
Oooo dat lelijke ding wat in elkaar getrapt is.quote:Op woensdag 28 juli 2021 12:19 schreef Solotovski het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/gezin/f(...)gaat-viral~a1d8f95a/
Moet vooral kotsen om die pa
Ik krijg ook braakneigingen van die tekst. Wat een hel.quote:Op woensdag 28 juli 2021 12:19 schreef Solotovski het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/gezin/f(...)gaat-viral~a1d8f95a/
Moet vooral kotsen om die pa
Je zou bijna zeggen dat ze die klappen verdiende. Maar dit zal wel van die 'wees welkom allochtonen ouders komen'.quote:Op woensdag 28 juli 2021 12:17 schreef Solotovski het volgende:
Hou toch op man.
Wat kun jij bedenken dat iemand het recht geeft om iemand anders finaal het ziekenhuis in te trappen?quote:Op woensdag 28 juli 2021 12:21 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
we weten ook niet hoe het gegaan is lezen 1 kant van verhaal he
Hoe zie je dat dan voor je?quote:Op woensdag 28 juli 2021 12:21 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
we weten ook niet hoe het gegaan is lezen 1 kant van verhaal he
Die proberen haar gewoon een heldenstatus te bezorgen. Mafkezen.quote:Op woensdag 28 juli 2021 12:24 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Je zou bijna zeggen dat ze die klappen verdiende. Maar dit zal wel van die 'wees welkom allochtonen ouders komen'.
Gewoon antwoord geven op de vraag is niet zo moeilijk. Bijdehandjes krijgen gewoon een paar pompenquote:Op woensdag 28 juli 2021 12:24 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
Wat kun jij bedenken dat iemand het recht geeft om iemand anders finaal het ziekenhuis in te trappen?
Ik snap echt niet hoe je het als vader kan accepteren dat je kind het ziekenhuis wordt ingeslagen door een Fin en vervolgens ga je nog medelijden hebben met dat Finse beest, omdat hij is opgepaktquote:Op woensdag 28 juli 2021 12:17 schreef Solotovski het volgende:
Hou toch op man.
Dit dus.quote:Op woensdag 28 juli 2021 12:27 schreef Mark031 het volgende:
[..]
Ik snap echt niet hoe je het als vader kan accepteren dat je kind het ziekenhuis wordt ingeslagen door een Fin en vervolgens ga je nog medelijden hebben met dat Finse beest, omdat hij is opgepakt
ik zeg alleen dat je maar 1 kant hoor haar antwoorden , waren net iets te mooiquote:Op woensdag 28 juli 2021 12:24 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
Wat kun jij bedenken dat iemand het recht geeft om iemand anders finaal het ziekenhuis in te trappen?
jij zou als je alleen bent gewoon ruzie gaan maken met een heel groepje?quote:Op woensdag 28 juli 2021 12:29 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik zeg alleen dat je maar 1 kant hoor haar antwoorden , waren net iets te mooi
niets zeggen en door lopen is ook een optiequote:Op woensdag 28 juli 2021 12:31 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
jij zou als je alleen bent gewoon ruzie gaan maken met een heel groepje?
ken maar een iemand die dat zou doen en die heeft een hoop domme kracht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |