quote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:09 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Eigen schuld, moet je Braddie maar met een hoofdletter schrijven dan toon je respect.Het is een constante herhaling van zetten. We hebben het ooit de 'Braddy cirkel' genoemd. Om de zoveel tijd begint het weer opnieuw en eindigt het op de manier zoals het altijd gaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doei
Link?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:23 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Ik werp weleens een blik op een ander Youtube kanaal van iemand die in Californië woont, en vrijwel precies hetzelfde verhaal; continu zelfsabotage, al jaren draaien in cirkels, en lijdend onderwerp van een stel trollkanalen.
Sommigen, zoals Moira en Praadje en anderen hebben hem vergeefs regelmatig met adviezen uit die cirkel proberen te trekken, maar helaas. Mogelijk ligt het domweg gewoon niet binnen zijn vermogens om definitief met het zelfdestructieve gedrag te breken.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:24 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Het is een constante herhaling van zetten. We hebben het ooit de 'Braddy cirkel' genoemd. Om de zoveel tijd begint het weer opnieuw en eindigt het op de manier zoals het altijd gaat.
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:29 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Dit issie. Kanaal bestaat overigens al wel ruim 10 jaar.
Mama Moira heeft altijd gelijk. Die heeft toen Ad Looij een beetje bekend werd, nog gezegd tegen Bradge om zich niet te bemoeien met Ad Looij omdat die last had van stalkers/kartel. En toch ging hij er zich mee bemoeien, en nu jaren later, heeft hij ook met hen van doen.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:34 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Sommigen, zoals Moira en Praadje en anderen hebben hem vergeefs regelmatig met adviezen uit die cirkel proberen te trekken, maar helaas. Mogelijk ligt het domweg gewoon niet binnen zijn vermogens om definitief met het zelfdestructieve gedrag te breken.
Wtfquote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:29 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Dit issie. Kanaal bestaat overigens al wel ruim 10 jaar.
Het is wel echt een marketingmannetjequote:
Misschien een huiskamerconcert of online felicitatie ala Rapper Sjors.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 23:05 schreef okselzweet het volgende:
Wat kan braddie nou voor exclusieve video's maken dan? ''Hoe ik mijn 4 sneeën brood met smeerleverworst eet''
Oh dat is leuk ja, als je zusje jarig is kun je een persoonlijke felicitatie van de Bradge aanvragenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 23:15 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Misschien een huiskamerconcert of online felicitatie ala Rapper Sjors.
Niet haar nummer geven want dan gaat Bradge hele andere dingen doen.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 23:26 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Oh dat is leuk ja, als je zusje jarig is kun je een persoonlijke felicitatie van de Bradge aanvragen
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 23:31 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Niet haar nummer geven want dan gaat Bradge hele andere dingen doen.
Ohhhh ik wil je zo graag likken....owww fuck.
Wil je een dickpic sturen?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 23:32 schreef Treinhoer het volgende:
@:Looijkartel, jullie lezen mee zie ik in Telegram. Doen jullie een keertje een Q & A of hebben jullie een brievenbus om anoniem iets te delen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |