Ik werk dagelijks buiten wel in een korte broekquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:07 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Echt niet, het is gvd augustus.
Vroeger was het koud.....toen we op de Maas zaten te kaartenquote:
Oquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:04 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Vroeger was het koud.....toen we op de Maas zaten te kaarten
Hangt vanaf waar je woont he, zuiden zal betere papieren hebben qua warmte dan het noorden, daarnaast zal het daar wel wisselvalliger zijn met af toe een onweersbui. Echt stabiel weer zit er niet in, tenminste zo zie ik het momenteel.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:49 schreef DX11 het volgende:
Ik heb vakantie tot 15 augustus, experts, zal ik nog zomerweer (25+ met zon) gaan zien denken jullie?
Normaal ga ik in de zomer naar het warme zuiden en zal het mij dus aan mijn reet roesten wat voor weer het hier is. Al regent het de hele zomer, mij best.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 20:52 schreef Elan het volgende:
Walgelijk koud. Snap echt niet dat mensen hier blij van worden, voor je het weet is het weer oktober en heb je weer 6 maanden grauwe herfst.
Prima weer op mijn vrije middag iddquote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:30 schreef bloodymary1 het volgende:
Zo, wat een verschil met gisteren! Zonnetje, geen wind, geen regen 23 graden. Het lijkt wel zomer!
Oeh dat is vervelend ja. Zeker goed dik nou? En is ook wel pijnlijk. Sterkte!quote:Op woensdag 4 augustus 2021 18:56 schreef Djeez het volgende:
Ik ben vandaag vanuit het niets gestoken door een weps. In mijn nek. Klotenbeesten
Rotbeesten.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 18:56 schreef Djeez het volgende:
Ik ben vandaag vanuit het niets gestoken door een weps. In mijn nek. Klotenbeesten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |