Hmms 15 graden en grijsquote:Op maandag 2 augustus 2021 09:01 schreef AdVictoriamN7 het volgende:
Frisjes?
Ik vind het nu echt super aanvoelen buiten. Heerlijke temp hoor.
Ik heb al heel wat plaknachten gehad anders, juist door dit weer.quote:Op maandag 2 augustus 2021 00:10 schreef Djeez het volgende:
[..]
Nog wel meer voordelen. Geen plaknachten en geen weps te zien
Hier vergelijkbaar beeld, net ook alweer wat regendruppels mogen waarnemen. En dan zou dit nog de meest ''zonnige'' dag van de week moeten zijnquote:Op maandag 2 augustus 2021 09:16 schreef kree het volgende:
[ link | afbeelding ]
Meer herfst als zomer
Nog een maandje tot de kerst, zondag eerste adventquote:Op maandag 2 augustus 2021 20:39 schreef TLC het volgende:
Zelfs de middagen zijn donker grijs en somber, het lijkt wel alsof we midden in de herfst zitten en op weg naar de winter.
Kom maar op met die nazomer herfst ..heb ik hopelijk ook een fijne vakantiequote:Op maandag 2 augustus 2021 20:32 schreef INViCTuS het volgende:
Schiet ook gewoon echt niet op, he. Het is best schappelijk en prima om in te werken, maar echt zomers is het dus totaal niet. Veel te grijs, fris en er valt te vaak te veel regen. Zal je zien dat de herfst zonnig en droog gaat verlopen.
[ twitter ]
Laat het nou net zo zijn dat we na jaren van extreem droge zomers eens een redelijk normale Hollandse zomer hebben.quote:Op maandag 2 augustus 2021 23:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
Eind augustus, september zou nog zomerweer kunnen brengen na de hondsdagen, we zullen het nog maar even moeten afwachten, maar dit jaar gaat wel als behoorlijke extremen in de boeken.
Daar ben ik wel mee eens, maar het feit dat het dit jaar zo makkelijk gaat om de 50 tot 100+mm in aantal uren te scoren is wel bijzonder te noemen. Daar gaan we later dit jaar nog wel van merken als het niet snel wat droger weer wordt, 1 flinke storm en een hoop bomen gaan om.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 00:08 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Laat het nou net zo zijn dat we na jaren van extreem droge zomers eens een redelijk normale Hollandse zomer hebben.
Te weinig zon, te veel regen, te grijs en te fris. Vind het niet normaalquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 00:08 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Laat het nou net zo zijn dat we na jaren van extreem droge zomers eens een redelijk normale Hollandse zomer hebben.
Dit kan niet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:34 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik vond het vanmorgen zo kil binnen, heb even de verwarming aan gehad...
De vorige jaren waren soms extreem heet en droog. Maar deze zomer is echt geen normale Hollandse zomer hoor. Een paar dagen achter elkaar droog en boven de 20 komt normaal toch best vaak voor. Dit jaar nauwelijks.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 00:08 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Waarom niet? Gewoon even aan het knopje draaien tot het weer 22 graden in huis is. Niks mis mee. Behalve dan dat het nu nodig is.quote:
Je trekt maar een dikkere trui aan.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:36 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Waarom niet? Gewoon even aan het knopje draaien tot het weer 22 graden in huis is. Niks mis mee. Behalve dan dat het nu nodig is.
Echt niet, het is gvd augustus.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je trekt maar een dikkere trui aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |