"Hoe gaat het tot nu toe met de judoka's?" Er zijn er 3 op de mat geweest waarvan je er al 2 hebt besprokenquote:
DUIDING en VERHALENquote:Op dinsdag 27 juli 2021 11:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Aangezien het zo lang duurt kan de NOS lekker lang lullen en analyseren, die zullen maar wat blij zijn.
Je me Cassequote:
Mwoah, Nagase was ook vooral bezig met het dicht houden in de pakking.quote:
En dan laten ze nu het schoonmaken zienquote:Op dinsdag 27 juli 2021 11:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Aangezien het zo lang duurt kan de NOS lekker lang lullen en analyseren, die zullen maar wat blij zijn.
Dat is toch altijd zo dat het thuisland bizar presteert. Denk maar aan Sydney en Londen.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 11:07 schreef Slobeend het volgende:
Domineren de Japanners meer dan andere Spelen?
Ik treur louter om mijn godenteam. Verder net goed voor die Belgenquote:
Japanners winnen altijd met judo maar ik ben benieuwd of het nu nog meer is dan andere jaren @Agueroquote:Op dinsdag 27 juli 2021 11:08 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dat is toch altijd zo dat het thuisland bizar presteert. Denk maar aan Sydney en Londen.
@primadeluxequote:Op dinsdag 27 juli 2021 11:09 schreef Zipportal het volgende:
Even een nutteloze tweet van Tom omdat het pauze is.
[ twitter ]
drie keer?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 11:11 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Moet vast net als @:GGMM drie poepen op een dag.
Huisvrouw aan het uithangen?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 11:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gelukkig kan ik vanuit de keuken de tv zien.
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 11:14 schreef Starflyer het volgende:
Française doet niets masr Nederlandse krijgt een straf
quote:
Ik heb wel een ochtendjas, maar die heb ik ook wel eens op andere dagdelen aan.quote:
Verwacht ik ook jaquote:Op dinsdag 27 juli 2021 11:16 schreef Redefine het volgende:
Franssen gaat hier met drie straffen eraf straks.
Brons.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 11:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waar gaat dit over? Kan iemand mij de regels uitleggen
Wel eens eerder gezien op de Spelen met een Nederlander/Nederlandse volgens mij. Drama.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 11:16 schreef Redefine het volgende:
Franssen gaat hier met drie straffen eraf straks.
Dat mag niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |