Nee, nu mag ze voor bronsquote:Op dinsdag 27 juli 2021 10:06 schreef Bugno3 het volgende:
Ik zit op kantoor en zag een ippon. Was dit al voor een MEDALJE?
Herkansing. Straks voor brons waarschijnlijk tegen Centracchio en die kan ze normaal gesproken hebben.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 10:06 schreef Bugno3 het volgende:
Ik zit op kantoor en zag een ippon. Was dit al voor een MEDALJE?
Ja (D+)quote:Op dinsdag 27 juli 2021 10:03 schreef Aguero het volgende:
Hebben jullie ook voetbalcommentaar op de Player?
Hoezo?quote:
Daar moet ze wel voor uitkijken ja. Het had nog meer straffen kunnen regenen.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 10:07 schreef Aguero het volgende:
[..]
Herkansing. Straks voor brons waarschijnlijk tegen Centracchio en die kan ze normaal gesproken hebben.
Ze kwam net wel een beetje goed weg met een paar net-niet false attacks.
SanneVermeerN1Fanquote:
De tijd op Eurosport stond in eerste instantie verkeerd gemeld, stond 12 uur aangegevenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 10:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh ze moest de eerste POT. Even terugkijken
10.55quote:Op dinsdag 27 juli 2021 10:22 schreef Pino112 het volgende:
Hoe laat is de wedstrijd om de PLAK (ongeveer)?
En dat is gebeurd. Vs. Centracchio om een plak dus.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 10:14 schreef TheArt het volgende:
Nu hopen dat Trstenjak gewoon de halve finale wint en Juul Centracchio treft in de wedstrijd om het brons.
Nee joh, bronzen finales zijn eerder. Wel iets later dan ik zei trouwens. Eerder 11.15 @Pino112quote:
Voor brons jaquote:
Daar had De Wit kunnen staanquote:
Hup Saeid!quote:Op dinsdag 27 juli 2021 10:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Juichen we voor Mollaei of juist niet?
En daarna bijna gelijk door naar de NOS neem ik aanquote:
Als je de eerste dagen van de spelen van NL ziet ga je er bijna in gelovenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 10:55 schreef Redefine het volgende:
Het voelt eigenlijk wel als een jinx van de NOS. Om alleen bij kans op medaille iemand aan te laten schuiven in de studio.
Niet dat ik in jinxen geloof. Maar toch
Uiteraard welquote:Op dinsdag 27 juli 2021 10:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Juichen we voor Mollaei of juist niet?
En dan ook nog alleen als er kans op medaille is. Die Van Emden zit dus elke dag standby om eind van de ochtend misschien te mogen opdraven.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 10:54 schreef TheVulture het volgende:
Die gasten die ook voor een potje of een twee minuten durende analyse naar de studio worden gehaald
Vooral gezien de diversiteit aan wat er fout gaat ga je inderdaad bijna er in geloven. Dat met Van der Breggen nu ook weerquote:Op dinsdag 27 juli 2021 10:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je de eerste dagen van de spelen van NL ziet ga je er bijna in geloven
quote:
Wat verrassend als je de uitslag al kentquote:
Juul heeft gewonnen en ik had het nog niet gezien. Laat me even genieten.quote:
Lansink?quote:
Ah, dat had ik dus niet door.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 11:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Juul heeft gewonnen en ik had het nog niet gezien. Laat me even genieten.
Ik vind dat ook flauw altijd.quote:
Ik wist oprecht de uitslag niet.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 11:00 schreef Szura het volgende:
[..]
Wat verrassend als je de uitslag al kent
Was het gisteren niet andersom?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 11:03 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Je kan er op wachten tegen een Japanner in Japan.
NOS gaat na de partij van Franssen pas live indien ze gewonnen heeft.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 11:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Aangezien het zo lang duurt kan de NOS lekker lang lullen en analyseren, die zullen maar wat blij zijn.
"Hoe gaat het tot nu toe met de judoka's?" Er zijn er 3 op de mat geweest waarvan je er al 2 hebt besprokenquote:
DUIDING en VERHALENquote:Op dinsdag 27 juli 2021 11:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Aangezien het zo lang duurt kan de NOS lekker lang lullen en analyseren, die zullen maar wat blij zijn.
Je me Cassequote:
Mwoah, Nagase was ook vooral bezig met het dicht houden in de pakking.quote:
En dan laten ze nu het schoonmaken zienquote:Op dinsdag 27 juli 2021 11:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat is toch altijd zo dat het thuisland bizar presteert. Denk maar aan Sydney en Londen.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 11:07 schreef Slobeend het volgende:
Domineren de Japanners meer dan andere Spelen?
Ik treur louter om mijn godenteam. Verder net goed voor die Belgenquote:
Japanners winnen altijd met judo maar ik ben benieuwd of het nu nog meer is dan andere jaren @Agueroquote:Op dinsdag 27 juli 2021 11:08 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dat is toch altijd zo dat het thuisland bizar presteert. Denk maar aan Sydney en Londen.
@primadeluxequote:Op dinsdag 27 juli 2021 11:09 schreef Zipportal het volgende:
Even een nutteloze tweet van Tom omdat het pauze is.
[ twitter ]
drie keer?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 11:11 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Moet vast net als @:GGMM drie poepen op een dag.
Huisvrouw aan het uithangen?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 11:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gelukkig kan ik vanuit de keuken de tv zien.
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 11:14 schreef Starflyer het volgende:
Française doet niets masr Nederlandse krijgt een straf
quote:
Ik heb wel een ochtendjas, maar die heb ik ook wel eens op andere dagdelen aan.quote:
Verwacht ik ook jaquote:Op dinsdag 27 juli 2021 11:16 schreef Redefine het volgende:
Franssen gaat hier met drie straffen eraf straks.
Brons.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 11:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waar gaat dit over? Kan iemand mij de regels uitleggen
Wel eens eerder gezien op de Spelen met een Nederlander/Nederlandse volgens mij. Drama.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 11:16 schreef Redefine het volgende:
Franssen gaat hier met drie straffen eraf straks.
Dat mag niet.quote:
Ze deed niets.quote:
Mwah, het was can beide kanten matig, wel nog matiger van Franssen jaquote:
Die Italiaanse was hoe dan ook gewoon beter. Die had nooit een punt tegen gekregen.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 11:21 schreef trein2000 het volgende:
Verloren van de scheidsrechter hoor. Ik heb meerdere schijnaanvallen gezien van Italiaanse zijde...
De was moet nog gedaan wordenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 11:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Had die Franssen er uberhaupt zin in?
Welke boom?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 11:21 schreef de_boswachter het volgende:
waardeloos dit weer!
Met dank aan klootzak Pieter van den Hoogenboom!
Wel beter. Maar alsnog zat er geen enkele fatsoenlijke aanval bij.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 11:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die Italiaanse was hoe dan ook gewoon beter. Die had nooit een punt tegen gekregen.
Ze probeerde het tenminste nog.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 11:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wel beter. Maar alsnog zat er geen enkele fatsoenlijke aanval bij.
3x3 basketbalquote:Op dinsdag 27 juli 2021 11:23 schreef de_boswachter het volgende:
Op naar ..... topic?
Wat krijgen we nu ?
Ik vond die Mark Huizinga altijd wel indrukwekkend.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 11:22 schreef kilon het volgende:
En toch, in al die jaren dat ik judo kijk (alleen Nederlanders op de OS, dus echt een expert) zijn er maar zelden echt leuke wedstrijden.
Eens. Of je hebt dat de een zoveel beter is dan de ander waardoor het niet echt leuk is. Of het is veel heel tactisch het spelen zonder veel risico's.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 11:22 schreef kilon het volgende:
En toch, in al die jaren dat ik judo kijk (alleen Nederlanders op de OS, dus echt een expert) zijn er maar zelden echt leuke wedstrijden.
3x3 basketbalquote:Op dinsdag 27 juli 2021 11:23 schreef de_boswachter het volgende:
Op naar ..... topic?
Wat krijgen we nu ?
Dat eerste vind ik nog wel mooi om te zien, dit niet.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 11:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Eens. Of je hebt dat de een zoveel beter is dan de ander waardoor het niet echt leuk is. Of het is veel heel tactisch het spelen zonder veel risico's.
Dat klopt. Vooral de fout van Franssen. Maar het is wel heel suf dat je zo kan doen alsof je heel actief bent.quote:
Leuke rubriek Henk Grol was wel leuk toen je nog mocht tillen.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 11:24 schreef Naesala_1981 het volgende:
[..]
Ik vond die Mark Huizinga altijd wel indrukwekkend.
Bij dat eerste zie je uiteraard nog wat leuke acties. Maar heel vereffend is het ook niet.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 11:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat eerste vind ik nog wel mooi om te zien, dit niet.
Ze nam initiatief in de greep verder niksquote:Op dinsdag 27 juli 2021 11:26 schreef maxi-mus het volgende:
Waarom vraagt die journalist niet even wat ze zelf voor initiatief heeft getoond?
Even nog naar haar vader vragen inderdaad.quote:
Judoën in kwartet.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 11:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
Teamtoernooi? Hoe zie je dat voor je bij judo?
6 wedstrijden, 3 mannen en 3 vrouwenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 11:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
Teamtoernooi? Hoe zie je dat voor je bij judo?
Snap wel dat je hier niet gaat lopen zagen gezien de privesituatie. Vind het wel terecht om daar rekening mee te houden en haar nu iets meer in de waan te laten dat het onterecht is.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 11:26 schreef maxi-mus het volgende:
Waarom vraagt die journalist niet even wat ze zelf voor initiatief heeft getoond?
Wat een onzin.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 11:28 schreef Max23 het volgende:
[..]
6 wedstrijden, 3 mannen en 3 vrouwen
land die de meeste wedstrijden wint gaat door
Beetje zoals bij landentoernooien bij tennis etc.
Fransen verwachte teveel van de scheids, maar dit was wel echt beschamend niet-bestraft.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 11:22 schreef Redefine het volgende:
Die Italiaanse heeft wat ze gekregen heeft. Net doen alsof je heel aanvallend bent, terwijl je eigenlijk bijna niks doet. En daarmee de ander drie straffen aansmeert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |