Uiteraard welquote:Op dinsdag 27 juli 2021 10:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Juichen we voor Mollaei of juist niet?
En dan ook nog alleen als er kans op medaille is. Die Van Emden zit dus elke dag standby om eind van de ochtend misschien te mogen opdraven.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 10:54 schreef TheVulture het volgende:
Die gasten die ook voor een potje of een twee minuten durende analyse naar de studio worden gehaald
Vooral gezien de diversiteit aan wat er fout gaat ga je inderdaad bijna er in geloven. Dat met Van der Breggen nu ook weerquote:Op dinsdag 27 juli 2021 10:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je de eerste dagen van de spelen van NL ziet ga je er bijna in geloven
quote:
Wat verrassend als je de uitslag al kentquote:
Juul heeft gewonnen en ik had het nog niet gezien. Laat me even genieten.quote:
Lansink?quote:
Ah, dat had ik dus niet door.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 11:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Juul heeft gewonnen en ik had het nog niet gezien. Laat me even genieten.
Ik vind dat ook flauw altijd.quote:
Ik wist oprecht de uitslag niet.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 11:00 schreef Szura het volgende:
[..]
Wat verrassend als je de uitslag al kent
Was het gisteren niet andersom?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 11:03 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Je kan er op wachten tegen een Japanner in Japan.
NOS gaat na de partij van Franssen pas live indien ze gewonnen heeft.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 11:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Aangezien het zo lang duurt kan de NOS lekker lang lullen en analyseren, die zullen maar wat blij zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |