Laat zien dan? In geen enkel document is max aangewezen.quote:Op donderdag 29 juli 2021 21:32 schreef Sjeunie het volgende:
[..]
Je weet dat de FIA Max dit in bepaalde mate aanrekende? oftewel je praat onzin...
Ideetje: reageer inhoudelijk of nietquote:Op donderdag 29 juli 2021 21:47 schreef Sjeunie het volgende:
[..]
Ideetje, neem ff je oranje bril af...
Dat zegt eigenlijk dat ze het al wisten, en dat daar zo'n fopstrafje op staat schijnbaar.quote:Op donderdag 29 juli 2021 22:00 schreef opreis het volgende:
Het schijnt dat ze Albon met een RB15 op Silverstone hebben laten rijden om aan te tonen dat de lijn van Lulu met die snelheid kansloos was. Alleen hebben de stewards er niet naar willen kijken. Op zich snap ik dat wel, want je moet ergens als scheidsrechters ook gewoon een lijn kunnen trekken. Alleen toont het wel aan hoe ver/zeker RB is dat Lulu fout is geweest (zoals de stewards ook al vonden) maar ook vooral hoe ver RB bereid is te gaan voor Max.
quote:Op donderdag 29 juli 2021 22:00 schreef opreis het volgende:
Het schijnt dat ze Albon met een RB15 op Silverstone hebben laten rijden om aan te tonen dat de lijn van Lulu met die snelheid kansloos was. Alleen hebben de stewards er niet naar willen kijken. Op zich snap ik dat wel, want je moet ergens als scheidsrechters ook gewoon een lijn kunnen trekken. Alleen toont het wel aan hoe ver/zeker RB is dat Lulu fout is geweest (zoals de stewards ook al vonden) maar ook vooral hoe ver RB bereid is te gaan voor Max.
quote:
quote:Op donderdag 29 juli 2021 21:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ideetje: reageer inhoudelijk of niet
Sorry, the comments zijn nou eenmaal lachwekkend, post minder lachwekkende onzin misschien?quote:
Wat is er lachwekkend?quote:Op donderdag 29 juli 2021 22:09 schreef Sjeunie het volgende:
[..]
Sorry, the comments zijn nou eenmaal lachwekkend, post minder lachwekkende onzin misschien?
Nou ik heb Mercedes niet één uitspraak over Verstappen horen doen die een beetje in de buurt komt bij dr Markoquote:Op donderdag 29 juli 2021 21:47 schreef opreis het volgende:
Ik vind dat een team dat zo graag competitie schreeuwt te willen dat dit wel een beetje sneu is. Alsof niemand kritiek op Lulu mag hebben maar zelf mogen ze wel kritiek op anderen hebben.
Daar gaat echt niks uitrollen. Mercedes heeft FIA al jaren in de zak zitten. De hele situatie met DAS van vorig jaar heeft dat al duidelijk gemaakt.quote:Op donderdag 29 juli 2021 22:54 schreef opreis het volgende:
Ze mogen bij de FIA nu ook wel eens werk gaan maken van die flexi front wings van Mercedes. Dat duurt ook een eeuwigheid in vergelijking met de rear wings van RB.
Mja, al kan RB er wel nog via de media wat druk op gooien. Het lijkt erop dat RB geen fucks geeft en alles uit de kast trekt.quote:Op donderdag 29 juli 2021 23:13 schreef beantherio het volgende:
[..]
Daar gaat echt niks uitrollen. Mercedes heeft FIA al jaren in de zak zitten. De hele situatie met DAS van vorig jaar heeft dat al duidelijk gemaakt.
mwah, DAS was gewoon niet in de regels omschreven, dit welquote:Op donderdag 29 juli 2021 23:13 schreef beantherio het volgende:
[..]
Daar gaat echt niks uitrollen. Mercedes heeft FIA al jaren in de zak zitten. De hele situatie met DAS van vorig jaar heeft dat al duidelijk gemaakt.
Ligt eraan hoe je het leest, en de vleugels voldoen aan de testen.quote:Op donderdag 29 juli 2021 23:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mwah, DAS was gewoon niet in de regels omschreven, dit wel
Er stond nergens dat de wielen niet onafhankelijk van elkaar gedraaid mochten worden. Dat staat er nu wel in.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 00:13 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je het leest, en de vleugels voldoen aan de testen.
Er stond wel dat je de ophangingsinstelling niet mag veranderen tijdens het rijden, behalve sturen. Dat is nu verduidelijkt volgens mij. Had MB een ándere hendel gemaakt, was het wel illegaal - als ik het goed heb begrepen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:13 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Er stond nergens dat de wielen niet onafhankelijk van elkaar gedraaid mochten worden. Dat staat er nu wel in.
Dat klopt. Maar ze gebruikten de stuurinrichting om de wielen tegengesteld te sturen. Dat was legaal. Dat hebben ze aangepast door in de regels op te nemen dat de wielen dezelfde kant op moeten sturen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:24 schreef daNpy het volgende:
[..]
Er stond wel dat je de ophangingsinstelling niet mag veranderen tijdens het rijden, behalve sturen. Dat is nu verduidelijkt volgens mij. Had MB een ándere hendel gemaakt, was het wel illegaal - als ik het goed heb begrepen.
De achtervleugels waren ook gewoon conform de regels. En doorstonden alle FIA-tests.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:13 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Er stond nergens dat de wielen niet onafhankelijk van elkaar gedraaid mochten worden. Dat staat er nu wel in.
Dat ze zelf Max door het slijk probeerden te halen (zowel Hamilton als Mercedes) door hem neer te zetten als een te agressieve coureur die geen respect had voor Hamilton en meer van die onzin vergeten ze voor het gemak even?!quote:Op donderdag 29 juli 2021 20:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
Slachtofferrol Mercedesjes![]()
[ afbeelding ]
die bottas willen ze niet bij RB.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:42 schreef koosbasterd het volgende:
Ik krijg net binnen (nou ja, gisteren al) dat Bottas (Valtterie voor vrienden en bekenden) naar red bull gaat en Russel Bottas vervangt. Spannend
sssst. is nog geheim
Kan ook gelul in de ruimte zijn hoor.
Waarom zou RBR in vredesnaam Bottas willen hebbenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:42 schreef koosbasterd het volgende:
Ik krijg net binnen (nou ja, gisteren al) dat Bottas (Valtterie voor vrienden en bekenden) naar red bull gaat en Russel Bottas vervangt. Spannend
sssst. is nog geheim
Kan ook gelul in de ruimte zijn hoor.
maar dan wel door in te rijden op een andere coureur, zodat die Lulu eruit ramt. anders valt het zo op.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat moet hij verdienen door Lewis er 2 keer uit te rammen
Ach het is Sky, die kunnen net zo min roepen dat Max beter is dan Lewis als dat Ziggo kan roepen dan Lewis beter is dan Max.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:11 schreef opreis het volgende:
Volgens F1 expert Karun Chandhok was het moeilijk kiezen wie er deze seizoenshelft beter was. Max of Lewis, er zat namelijk niet veel tussen en beide maakte fouten.
https://www.skysports.com(...)s-mid-season-verdict
De andere coureurs verdienen meer respect. Lager worden gerate dan een gast die een gratis overwinning weggooit en z'n auto in het grind rijdt in een spannend kampioensgevecht.
Ongelovelijk dat ze deze commentatoren de global feed laten commentaten
Sky verzorgd anders wel de internationale broadcast.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ach het is Sky, die kunnen net zo min roepen dat Max beter is dan Lewis als dat Ziggo kan roepen dan Lewis beter is dan Max.
Sky heeft een omzet van 15 miljard pond per jaar.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:26 schreef opreis het volgende:
[..]
Sky verzorgd anders wel de internationale broadcast.
En beide maakte fouten….quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:11 schreef opreis het volgende:
Volgens F1 expert Karun Chandhok was het moeilijk kiezen wie er deze seizoenshelft beter was. Max of Lewis, er zat namelijk niet veel tussen en beide maakte fouten.
De andere coureurs verdienen meer respect. Lager worden gerate dan een gast die een gratis overwinning weggooit en z'n auto in het grind rijdt in een spannend kampioensgevecht.
en terecht, clowns zijn hetquote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:16 schreef Gehrman het volgende:
Ik hoor net op de F1 aan tafel podcast dat Olav en Jack zijn belaagd/uitgescholden door een Limburgse tokkie na de GP
https://www.grandprixradio.nl/f1aantafel/
(meteen aan het begin)
Je bent bekend met Kamphuus?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ach het is Sky, die kunnen net zo min roepen dat Max beter is dan Lewis als dat Ziggo kan roepen dan Lewis beter is dan Max.
Je merkt altijd wel dat het voor de Britse pundits heel moeilijk is om kritiek te hebben op Hamilton. Hij heeft tot dusver een vrij matig seizoen in mijn ogen. Veel fouten die nu zichtbaar worden omdat de auto niet meer volledig superieur is. Ik vind een Norris dit seizoen vele malen indrukwekkender.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:11 schreef opreis het volgende:
eens, als je naar de fouten kijkt heeft hij er net als Max veel minder gemaakt dan Lewisquote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je merkt altijd wel dat het voor de Britse pundits heel moeilijk is om kritiek te hebben op Hamilton. Hij heeft tot dusver een vrij matig seizoen in mijn ogen. Veel fouten die nu zichtbaar worden omdat de auto niet meer volledig superieur is. Ik vind een Norris dit seizoen vele malen indrukwekkender.
Het is natuurlijk best makkelijk om enorme fouten te negeren als Hamilton er gewoon mee wegkomt zoals in Imola en Silverstone. Die fout op Imola vond ik eigenlijk van het zelfde niveau als Vettel toen in Duitsland, maar de reactie is compleet anders.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je merkt altijd wel dat het voor de Britse pundits heel moeilijk is om kritiek te hebben op Hamilton. Hij heeft tot dusver een vrij matig seizoen in mijn ogen. Veel fouten die nu zichtbaar worden omdat de auto niet meer volledig superieur is. Ik vind een Norris dit seizoen vele malen indrukwekkender.
Twee. Bahrein waar hij Hamilton op een andere plek had moeten passeren en Imola bij de herstart, de eerste kostte hem de overwinning, de tweede niets. Ik kan mij verder geen fouten van Max voor de geest halen.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
eens, als je naar de fouten kijkt heeft hij er net als Max veel minder gemaakt dan Lewis
De eerste kostte hem niks. Ik ga een mislukte alles of niets inhaalactie echt geen fout noemen.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 16:40 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Twee. Bahrein waar hij Hamilton op een andere plek had moeten passeren en Imola bij de herstart, de eerste kostte hem de overwinning, de tweede niets. Ik kan mij verder geen fouten van Max voor de geest halen.
Bahrein kostte hem de overwinning, dat is fair om als fout te betitelen, vind ik.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 17:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De eerste kostte hem niks. Ik ga een mislukte alles of niets inhaalactie echt geen fout noemen.
haha, heilige MAX, zowel max en jos waren echt wel pissed op ham en ze zullen het nooit vergeten.quote:
Dat is nogal een verdraaiing van de feiten, het leverde hem niet de overwinning op. Maar als hij het niet had geprobeerd had hij sowieso niet gewonnen.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 18:05 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Bahrein kostte hem de overwinning, dat is fair om als fout te betitelen, vind ik.
Je bedoelt zoals die ene inhaalactie van Hamilton Silverstone '21 waarbij hij alles kreeg? Geen fout?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 17:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De eerste kostte hem niks. Ik ga een mislukte alles of niets inhaalactie echt geen fout noemen.
Ik was er al bang voor dat iemand die erbij ging halen de seconde dat ik dat bericht stuurdequote:Op woensdag 4 augustus 2021 19:36 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Je bedoelt zoals die ene inhaalactie van Hamilton Silverstone '21 waarbij hij alles kreeg? Geen fout?
Monaco was hij ook drama.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:23 schreef tja77 het volgende:
[..]
En beide maakte fouten….
Max kleine foutjes waar hij niemand mee hinderde of punten mee door de neus boorde.
Hamilton vond ik in Baku, Imola en Silverstone ondermaats met grote fouten. Sowieso als het moeilijk kiezen zou zijn kun je als journalist niet meer serieus genomen worden.
Het is helemaal niet gezegd dat hij op een andere plek wel makkelijk er langs kon gaan. Dat wordt voor het gemak maar even aan genomen. Alleen Max zal weten hoeveel banden/kansen hij nou nog echt zou hebben.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 18:05 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Bahrein kostte hem de overwinning, dat is fair om als fout te betitelen, vind ik.
Vooral Britse journalisten die verder weinig met de F1 organisatie te maken hebben.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 08:58 schreef opreis het volgende:
https://www.formula1.com/(...)0QxWlWaftzZy2CQ.html
Van de F1 zelf. Max zijn performance was blijkbaar als 10de beste van de 14e coureurs die gefinishd zijn beoordeeld. Heb ik nou z'n oranje bril of proberen ze het verschil met Lulu wat recht te trekken zodat ze aan het eind van het jaar kunnen pronken met een spannende titel strijd met beide coureurs die gelijkwaardig beoordeeld worden.
Ik vind het toch wel bijna een soort media hetze worden op deze manier om alles wat Max doet te onderwaarderen en dat van Lulu op te hemelen. Geeft toch een beetje nare bijsmaak die bevooroordeeldheid zelfs bij de F1 zelf.
F1 (social)media is toch een grote propaganda?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 08:58 schreef opreis het volgende:
Van de F1 zelf. Max zijn performance was blijkbaar als 10de beste van de 14e coureurs die gefinishd zijn beoordeeld. Heb ik nou z'n oranje bril of proberen ze het verschil met Lulu wat recht te trekken zodat ze aan het eind van het jaar kunnen pronken met een spannende titel strijd met beide coureurs die gelijkwaardig beoordeeld worden.
Ik vind het toch wel bijna een soort media hetze worden op deze manier om alles wat Max doet te onderwaarderen en dat van Lulu op te hemelen. Geeft toch een beetje nare bijsmaak die bevooroordeeldheid zelfs bij de F1 zelf.
wat alogod zegt, daar komt het wel op neerquote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:48 schreef BroesWillems het volgende:
Het is vooral dat ze Hamilton met fluwelen handschoenen aanpakken en blind zijn voor de vele fouten dit seizoen.
Daarnaast slaat een 7.5 voor Verstappen nergens op natuurlijk. Met een halve auto gevechten aangaan een maximaliseren is imo een dikke 9 waard. Ze onderbouwen het niet eens.
Dat wat ze bij Max neerzetten als commentaar valt me nog reuze mee en klopt gewoon.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 08:58 schreef opreis het volgende:
Als de dood zijn ze, dat we nadat we ze het darten hebben afgepakt we ze nu ook formule 1 afpakken. Hebben we misschien nog 2 mega talenten in bowls en/of snooker!quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat alogod zegt, daar komt het wel op neer
[ twitter ]
Dat ook maar zoals je hier ziet met de Coronels van deze wereld waarvoor Verstappen een verdienmodel is, is het daar met Hamilton nog vele malen groter.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:57 schreef XL het volgende:
[..]
Als de dood zijn ze, dat we nadat we ze het darten hebben afgepakt we ze nu ook formule 1 afpakken. Hebben we misschien nog 2 mega talenten in bowls en/of snooker!
Ik doe m'n kinderen op cricket! Kunnen we dat ook afpakken.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:57 schreef XL het volgende:
[..]
Als de dood zijn ze, dat we nadat we ze het darten hebben afgepakt we ze nu ook formule 1 afpakken. Hebben we misschien nog 2 mega talenten in bowls en/of snooker!
Het mooiste is als bijvoorbeeld Murray Wimbledon wint is hij een Brit, verliest hij dan is hij een Schot, het zijn vooral de Engelsen die zo vervelend zijn daarin.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:36 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Ik doe m'n kinderen op cricket! Kunnen we dat ook afpakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |