Ja. Ik had eigenlijk zoiets van valt mee. Alleen even afwachten of die daar later niet nog last van heeft. Maar dan nu opeens toch zijn knie gebrokenquote:Op maandag 26 juli 2021 18:29 schreef heywoodu het volgende:
Van 'my knee is sore' naar 'breekt knie', jezus
Ja sporters op een fiets zijn aparte mensen wat dat betreft (starten met een gebroken knie WTF). Maar op zijn minst zul je toch denken dat die kracht zal gaan missen.quote:Op maandag 26 juli 2021 18:32 schreef Marcoss het volgende:
Probeert met pijnstillers wel te starten dus
Daar heb je ook wel gradaties in waarschijnlijk, het gaat over een scheurtje, wordt gezegd.quote:Op maandag 26 juli 2021 18:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja sporters op een fiets zijn aparte mensen wat dat betreft (starten met een gebroken knie WTF). Maar op zijn minst zul je toch denken dat die kracht zal gaan missen.
Het is te hopen dat het iets is wat ze goed kunnen vastzetten. Waardoor je er wel mee kan rijden. Maar met al die klappen door de sprongen die je maaktquote:Op maandag 26 juli 2021 18:38 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Daar heb je ook wel gradaties in waarschijnlijk, het gaat over een scheurtje, wordt gezegd.
Maar helpen zal het niet inderdaad.
Als je goed landt maak je niet zulke harde klappen, dus hij weet wat 'm te doen staatquote:Op maandag 26 juli 2021 18:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het is te hopen dat het iets is wat ze goed kunnen vastzetten. Waardoor je er wel mee kan rijden. Maar met al die klappen door de sprongen die je maaktEn je mist toch wel veel.
Vooral uit het gedrang blijven, dat lukt het beste door steeds vooraan te rijdenquote:Op maandag 26 juli 2021 18:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als je goed landt maak je niet zulke harde klappen, dus hij weet wat 'm te doen staat
Huhquote:Op maandag 26 juli 2021 18:45 schreef Nattekat het volgende:
Nog los van dat de 'breuk' helemaal niet zo heel erg is, bij fietsen is de belasting van de knie toch praktisch 0?
Van Vleuten reed het WK nog uit met een gebroken kniequote:Op maandag 26 juli 2021 18:47 schreef Montov het volgende:
Hoe kan hij uberhaupt fietsen met een breuk in de knie?
Hier gaat wel iets misquote:Op maandag 26 juli 2021 18:45 schreef Nattekat het volgende:
Nog los van dat de 'breuk' helemaal niet zo heel erg is, bij fietsen is de belasting van de knie toch praktisch 0?
Is dit weer een Nattekrantje? Jij fietst zeker nooit?quote:Op maandag 26 juli 2021 18:45 schreef Nattekat het volgende:
Juist wel, daarom snap ik het ook nietquote:Op maandag 26 juli 2021 18:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Is dit weer een Nattekrantje? Jij fietst zeker nooit?
Jij bent echt wereldvreemd he,teringquote:Op maandag 26 juli 2021 18:45 schreef Nattekat het volgende:
Niek rijdt ook andere evenementen zo won hij op het recenste WK nog zilver.quote:Op maandag 26 juli 2021 19:11 schreef TheVulture het volgende:
Ongelofelijk weer... Door zo'n achterlijke kutofficial 5 jaar training door de plee
Goud bij Gracenote.quote:Op maandag 26 juli 2021 19:21 schreef Pedroso het volgende:
Wat waren (daar ga ik inmiddels vanuit) de kansen van Kimmann op een medaille ?
Dat snap ik, maar de OS is er maar eens in de 4 jaarquote:Op maandag 26 juli 2021 19:18 schreef Nober het volgende:
[..]
Niek rijdt ook andere evenementen zo won hij op het recenste WK nog zilver.
Jaquote:Op maandag 26 juli 2021 19:11 schreef TheVulture het volgende:
Ongelofelijk weer... Door zo'n achterlijke kutofficial 5 jaar training door de plee
Gelukkig gaat de SWEEP bij de vrouwen nog wel door.quote:Op maandag 26 juli 2021 19:36 schreef Halcon het volgende:
Zet maar een streep door die medaille van Kimmann.
Ze kunnen bij BMX in elk geval geen 11 minuten voorsprong weggeven.quote:Op maandag 26 juli 2021 19:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Gelukkig gaat de SWEEP bij de vrouwen nog wel door.
En er zijn ook geen plankjes die zomaar kunnen verdwijnen. Enkel officials op de baan af en toe. En kettingen onderaan de startheuvel. Dat zal nu wel niet zijn, want dan hebben anderen naast Nederlanders er ook last van, en dat kan niet.quote:Op maandag 26 juli 2021 19:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ze kunnen bij BMX in elk geval geen 11 minuten voorsprong weggeven.
??????????????quote:Op maandag 26 juli 2021 18:45 schreef Nattekat het volgende:
Geen scheurtje gelukkig, anders was ie natuurlijk niet op de fiets gestapt.quote:Op maandag 26 juli 2021 20:47 schreef Momo het volgende:
Met scheurtje in de knie lijkt mij onmogelijk om topniveau te halen toch?![]()
Zeker met de klap opvangen als je neer komt... lijkt mij pijnlijk...
Huh?quote:Op maandag 26 juli 2021 22:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen scheurtje gelukkig, anders was ie natuurlijk niet op de fiets gestapt.
quote:Op maandag 26 juli 2021 18:45 schreef Nattekat het volgende:
Snap voor de verandering wel wat nattek(r)a(n)t bedoelt.quote:
Andere belasting, maar niet praktisch 0. Dat is echt een bizarre brainfart.quote:Op maandag 26 juli 2021 23:02 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Snap voor de verandering wel wat nattek(r)a(n)t bedoelt.Heel andere belasting op de fiets dan bijvoorbeeld met hardlopen. Kan best zijn dat het nog redelijk gaat. Hoewel het lijf natuurlijk na zo'n klap wel in herstelmodus gaat.
edit: ik lees verkeerd. Wel een breuk maar geen scheurtje.Dat kan idd niet.
Dat dan weer wel.quote:Op maandag 26 juli 2021 23:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Andere belasting, maar niet praktisch 0. Dat is echt een bizarre brainfart.
Mooi, dan kunnen we weer verder gaan met lachen.quote:
Ik vond het ook wel apart, die benoeming. Er zit een barst in zijn knieschijf volgens het nieuwsartikel.quote:
Gilbert reed 2 weken later al weer een koersquote:Op maandag 26 juli 2021 23:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mooi, dan kunnen we weer verder gaan met lachen.
Verkeerde topic maatquote:
Hij moet gewoon alles op alles zetten om vanaf nu iedere wedstrijd te winnen!quote:Op woensdag 28 juli 2021 19:16 schreef Nattekat het volgende:
Gewoon geen fouten maken en de belasting zo veel mogelijk op die andere knie houden. Ik heb er wel vertrouwen in.
Dit kan toch niet Johan.quote:Op woensdag 28 juli 2021 19:16 schreef Nattekat het volgende:
Gewoon geen fouten maken en de belasting zo veel mogelijk op die andere knie houden. Ik heb er wel vertrouwen in.
Wat langer op het zadel zitten helpt ook om de knie te ontlasten.quote:Op woensdag 28 juli 2021 19:16 schreef Nattekat het volgende:
Snel starten.quote:
Zonder zadel rijdt Gerard Joling altijd het hardste!quote:Op woensdag 28 juli 2021 19:40 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Wat langer op het zadel zitten helpt ook om de knie te ontlasten.
Gaat het over 1 heat of over meerdere?quote:
Zijn 3 runs in de kwartfinales, zo te zien. Halve finales ook 3 runs en dan finale in 1 run.quote:Op woensdag 28 juli 2021 23:33 schreef Max23 het volgende:
[..]
Gaat het over 1 heat of over meerdere?
Bij het WK moesten ze 3 keer rijden in de kwart en halve finale kan ik me herinneren. En keken ze daarna wie bij elkaar opgeteld de beste 4 waren
nos ookquote:
Nee alleen QFquote:Op donderdag 29 juli 2021 03:05 schreef superniger het volgende:
Gaan ze vandaag al fietsen voor medailles?
Vandaag QF, morgen SF en vinalequote:Op donderdag 29 juli 2021 03:05 schreef superniger het volgende:
Gaan ze vandaag al fietsen voor medailles?
Is 'vinale' een nieuwe FOK! meme?quote:Op donderdag 29 juli 2021 03:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vandaag QF, morgen SF en vinale
Nee, Mexicanobakkermeme.quote:Op donderdag 29 juli 2021 03:23 schreef superniger het volgende:
[..]
Is 'vinale' een nieuwe FOK! meme?
Spreek die naam eens uit.quote:Op donderdag 29 juli 2021 03:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Toch leuk dat die Thai meedoet.
Eigenlijk is dat toch onwaarschijnlijk. Hoe geraakt zo iemand geplaatst eigenlijk?quote:Op donderdag 29 juli 2021 03:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Toch leuk dat die Thai meedoet.
Er zijn een paar commentatoren die het altijd zo uitsprekenquote:
Het komt door Maijerquote:Op donderdag 29 juli 2021 03:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er zijn een paar commentatoren die het altijd zo uitspreken
Ja die heeft echt een spraakgebrek.quote:
Mag nietquote:Op donderdag 29 juli 2021 03:28 schreef 1superbeschuitje het volgende:
Pauper NOS kan geeneens 2 streampjes leveren.
Hier zit zo'n kutsnackbar die de picanto zo hard bakt dat je hem niet met een vork door kan snijden. Al halen we tegenwoordig bij een andere snackbar, maar daar steeds voor Mexicano gekozen.quote:
Nee, je moet ook wel erg je best doen om hier te falenquote:Op donderdag 29 juli 2021 04:14 schreef TheVulture het volgende:
Zijn er eigenlijk favorieten die falen tot nu toe? Ik zit niet zo in de scene, maar de kans dat er hier mensen sneuvelen lijkt me niet heel groot als er 16 van de 24 doorgaan
Twan van Gendt is met Puck 'DNF' Moonenquote:
Ohhh ze houdt het bij mensen die goed zijn op twee wielen xDquote:Op donderdag 29 juli 2021 04:31 schreef Szura het volgende:
[..]
Twan van Gendt is met Puck 'DNF' Moonen
Hopelijk finisht ze thuis wel
Ze hadden gister bij 3x3 hun 4e goud ooit op de spelen. Dus ze zullen wel niet veel gewonnen hebben met BMX.quote:Op donderdag 29 juli 2021 04:31 schreef TheVulture het volgende:
Die Let ligt er wel uit, da's normaal gesproken toch ook wel een topland bij de BMX?
Gewaagdquote:Op donderdag 29 juli 2021 04:32 schreef Fodio het volgende:
Ik denk dat heel veel NL'ers de finale kunnen halen!
Palmares op haar wikipediapagina is wel wat verdrietig jaquote:Op donderdag 29 juli 2021 04:31 schreef Szura het volgende:
Twan van Gendt is met Puck 'DNF' Moonen
Hopelijk finisht ze thuis wel
Dit is pas de kwartfinale natuurlijkquote:
Ik heb sowieso het idee dat Twan meer last heeft van zijn schouder dan Niek van zijn knie. Die kijkt steeds alsof die pijn heeft als die naar de start looptquote:Op donderdag 29 juli 2021 04:35 schreef Fodio het volgende:
Die Daudet
[..]
Dit is pas de kwartfinale natuurlijkIk ben allang blij dat Niek schijnbaar geen last heeft van zijn knie bij het racen
Niek en Twan hebben hun heat gedomineerd. Dat zegt nog steeds niet zo veel omdat dat ook gewoon van ze verwacht werd, maar verder kom je er pas in de volgende ronde achter waar ze een beetje staan.quote:Op donderdag 29 juli 2021 04:41 schreef Fodio het volgende:
Hoe staat het met de tijden van Niek en Twan t.o.v. hun grote concurrenten?
Al 2e keer in 3 heats, dat geeft niet heel veel vetrrouwen voor het echiequote:
Ze mist de sprong over een tafel.quote:
NOSquote:Op donderdag 29 juli 2021 04:49 schreef Nattekat het volgende:
Is het ergens op tv of zitten jullie via de app te kijken?
"Hoe lang loopt deze nog, haal je wel hoor"quote:
Waren eerst live, toen weer niet en toen weer wel.quote:
Toch raar, die lijkt mij een stuk kansrijker dan Merelquote:
De NOS heeft al gezien dat een sweep niet gaat lukken.quote:Op donderdag 29 juli 2021 04:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch raar, die lijkt mij een stuk kansrijker dan Merel
Maarja, die is al door, al zou ze laatste eindigen zoquote:Op donderdag 29 juli 2021 04:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Laura ook toch?quote:Op donderdag 29 juli 2021 04:53 schreef Max23 het volgende:
[..]
Maarja, die is al door, al zou ze laatste eindigen zo
Ik denk dat die eigenlijk alleen naar Laura Smulders kijken. En dan voor het 'verhaal' ook haar zusje laten zien.quote:Op donderdag 29 juli 2021 04:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het verhaal, service hè?quote:Op donderdag 29 juli 2021 04:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk dat die eigenlijk alleen naar Laura Smulders kijken. En dan voor het 'verhaal' ook haar zusje laten zien.
Ik geloof dat niet meer sinds ze talloze sporten opzij hebben geschoven om de meerkampfinale van begin tot eind uit te zenden.quote:
Alleen waterpolo is daarvoor weggeschoven. Ik vond het eigenlijk wel prettigquote:Op donderdag 29 juli 2021 04:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik geloof dat niet meer sinds ze talloze sporten opzij hebben geschoven om de meerkampfinale van begin tot eind uit te zenden.
quote:Op donderdag 29 juli 2021 04:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen waterpolo is daarvoor weggeschoven. Ik vond het eigenlijk wel prettig
Dat is hoe de NOS rolt.quote:
Zal niet veel tussen zitten.quote:Op donderdag 29 juli 2021 04:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nog meer op Freddy.quote:Op woensdag 28 juli 2021 23:08 schreef AllesKaputt het volgende:
[ afbeelding ]
Die Harmsen J lijkt angstaanjagend veel op Wennemars E.
Marquart bij de heren en Ridenour bij de dames.quote:Op donderdag 29 juli 2021 04:14 schreef TheVulture het volgende:
Zijn er eigenlijk favorieten die falen tot nu toe? Ik zit niet zo in de scene, maar de kans dat er hier mensen sneuvelen lijkt me niet heel groot als er 16 van de 24 doorgaan
Gewoon alle kracht op de andere knie gedrukt!quote:Op donderdag 29 juli 2021 07:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dat je met kapotte knie nog zo goed kan fietsen
Krueger? Wat een moordenaarslook.quote:
quote:Op donderdag 29 juli 2021 07:52 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Gewoon alle kracht op de andere knie gedrukt!
2000+ watt met één beenquote:Op donderdag 29 juli 2021 07:52 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Gewoon alle kracht op de andere knie gedrukt!
[..]
Krueger? Wat een moordenaarslook.
Ik denk dat je dit een beetje verkeerd leestquote:Op donderdag 29 juli 2021 13:17 schreef Nober het volgende:
Heat 1 winnaar mag als eerst naar de start terwijl Heat 2 winnaar pas als vijfde naar de start mag... wie verzint dit?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja die finale mag van mij ook wel over meerdere heats gaan.quote:Op donderdag 29 juli 2021 16:35 schreef Szura het volgende:
Dus de halve finales bestaan wederom uit drie runs, maar in de finale is het dan weer lekker dringen met acht fietsjes in de chaotische loterij
Ja elke keer weer hè. De voorrondes nog gewoon met die meerdere races zodat de besten (zonder blessures dan) gewoon in de finale komen. En dan in de finale weer die willekeur. Als je net achter iemand zit die valt ben je gezien.quote:Op donderdag 29 juli 2021 16:35 schreef Szura het volgende:
Dus de halve finales bestaan wederom uit drie runs, maar in de finale is het dan weer lekker dringen met acht fietsjes in de chaotische loterij
SpEkTaKeLquote:Op donderdag 29 juli 2021 16:35 schreef Szura het volgende:
Dan maar met zijn drieën naar de finale en de slechtste gaat voor Fields liggen.quote:Op donderdag 29 juli 2021 17:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ach, liever knotsgek spektakel dan Connor Fields die wint alsof het de eerste kwartfinale is
Dat denk ik ook. Dat zouden ook prima scores voor de finales zijn. Maar nog mooier is die derde er nog bij. Dan is de kans extreem klein dat je geen medaille wint en is er weer een concurrent minder bij.quote:Op donderdag 29 juli 2021 17:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Harmsen zie ik de finale nog wel missen met deze loting, is toch wel ruim de zwaardere heat. Merel denk ik ook geen finale, andere vier moet sowieso wel goedkomen.
Puur op kwaliteit komt die er niet, omdat bij beiden er één te zwak is. Maar ja stel ze staan in de finale, dan kan daar weer zoveel gebeuren dat het opeens weer mogelijk is.quote:Op donderdag 29 juli 2021 17:19 schreef dz5b604 het volgende:
Maar hoe krijgen we dan die dubbele clean sweep?
Vooral de vraag hoe zijn knie reageert op vandaag, verder lijkt het geen probleem op te leveren inderdaadquote:
Harmsen lijkt mij wel de vierde beste als ik zijn fietsen vandaag zag, wel minder dan Daudet en daarmee ook dan De Gendt, André en Fields, maar de rest kan hij in principe wel hebben zou je zeggen. Kimmann zie ik geen probleem als de KNIE het houdt.quote:Op donderdag 29 juli 2021 17:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Dat zouden ook prima scores voor de finales zijn. Maar nog mooier is die derde er nog bij. Dan is de kans extreem klein dat je geen medaille wint en is er weer een concurrent minder bij.
Vieszware heat voor Merel Smulders met Pajon, Willoughby en Stancil. Niet erg lekker. Wellicht als vierdes nog door.quote:Op donderdag 29 juli 2021 13:17 schreef Nober het volgende:
Heat 1 winnaar mag als eerst naar de start terwijl Heat 2 winnaar pas als vijfde naar de start mag... wie verzint dit?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Merel zat bij Pajon. Er was maar één heat waarin ze Pajon leek te verslaan ware het niet voor slechte laatste rechte stuk. Maar ja in finale kan alles natuurlijk.quote:Op donderdag 29 juli 2021 17:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel benieuwd of Willoughby ook hard wegrijdt bij Pajon en Stancil, dat zegt ook wel wat over de vorm van diegene die bij haar in de heat zat (ik denk Baauw? Of was het Merel zelf)
Is dat een grap of zijn de Britten nu ook in het BMX-en met geheim materiaal aan het klooien?quote:Op donderdag 29 juli 2021 17:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Merel zat bij Pajon. Er was maar één heat waarin ze Pajon leek te verslaan ware het niet voor slechte laatste rechte stuk. Maar ja in finale kan alles natuurlijk.
Willoughby zat bij Baauw. Telkens beste voorsprong voor Willoughby.
Qua tijd, als dat uberhaupt wat zegt doordat ze vaak laatste stukje rollen, is Britse Shriever met rondere wielen het snelst.
Leg uitquote:Op donderdag 29 juli 2021 13:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik denk dat je dit een beetje verkeerd leest
Volgens mij geeft dat plaatje alleen aan dat de nummers 1-4 van de halve finales in de finale staan.quote:Op donderdag 29 juli 2021 17:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Leg uit
Voor de halve finale zag het er zeer geknutseld uit, dus er zit een logica achter
Dat van de finale is gewoon een opsomming van de mensen die zich plaatsen vanuit de beide halve finales ja. Waarbij de baanindeling daarna door de renners zelf wordt bepaald.quote:Op donderdag 29 juli 2021 18:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Volgens mij geeft dat plaatje alleen aan dat de nummers 1-4 van de halve finales in de finale staan.
Nee, bij de halve finale was het een hele rare volgorde. Maar zal wel.quote:Op donderdag 29 juli 2021 18:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Volgens mij geeft dat plaatje alleen aan dat de nummers 1-4 van de halve finales in de finale staan.
Wel aan de hand van een bepaalde volgorde, maar bij gebrek aan kwalificatie of motos of iets, zoals normaal, zal dat denk ik aan de hand van loting zijn?quote:Op donderdag 29 juli 2021 18:07 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat van de finale is gewoon een opsomming van de mensen die zich plaatsen vanuit de beide halve finales ja. Waarbij de baanindeling daarna door de renners zelf wordt bepaald.
Twan van Gendt heeft volgens mij versnellingen ja.quote:Op donderdag 29 juli 2021 20:03 schreef TargaFlorio het volgende:
Heeft één van de Nederlanders nu 2 versnellingen op z'n fiets?
Hmm, dat zou ook kunnen inderdaadquote:Op donderdag 29 juli 2021 18:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wel aan de hand van een bepaalde volgorde, maar bij gebrek aan kwalificatie of motos of iets, zoals normaal, zal dat denk ik aan de hand van loting zijn?
Nounounouquote:Op vrijdag 30 juli 2021 02:55 schreef Szura het volgende:
Sporza: ‘live basketbal’
Moeten de Belgian Lions/Cats/Tiger/Pigeons weer ofzo
Logisch ja, dan ga ik even naar ES2 gok ik.quote:
De regen helpt in dit geval.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 02:59 schreef Szura het volgende:
Zoveel reclame dat Jelle zo niks meer kan zeggen
NOS goden
Tot na het zwemmen zou erg mooi zijn.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 03:00 schreef Szura het volgende:
stel het maar uit tot 08.00u, dan is t wat rustiger
Volgens de ES2 commentator even een powernap doen. Die denkt dat het de enige sport nu isquote:Op vrijdag 30 juli 2021 03:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
We kunnen dus nog 3 kwartier wat anders gaan doen allen.
Ook geen overlap met het roeien meer dus.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 03:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
We kunnen dus nog 3 kwartier wat anders gaan doen allen.
Ja maar, ik moet ook nog een ochtenddutje doenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 03:00 schreef Szura het volgende:
stel het maar uit tot 08.00u, dan is t wat rustiger
Ik kop 'm niet in.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 03:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Volgens de ES2 commentator even een powernap doen. Die denkt dat het de enige sport nu is
Nu is 03.30 niet meer zó vervelend. Ik klaag niet.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 03:01 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ook geen overlap met het roeien meer dus.
Wat een Humphrey.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 03:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Volgens de ES2 commentator even een powernap doen. Die denkt dat het de enige sport nu is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |