Niveau is niet bestquote:Op zondag 25 juli 2021 12:36 schreef Bugno3 het volgende:
Ik zie dit 3x3 voor het eerst overigens, wel erg vermakelijk. Maar airball's enzo, apart om te zien.
Ik vind het erg tegenvallen om eerlijk te zijnquote:Op zondag 25 juli 2021 12:36 schreef Bugno3 het volgende:
Ik zie dit 3x3 voor het eerst overigens, wel erg vermakelijk. Maar airball's enzo, apart om te zien.
Nee hoor, 21 punten is einde wedstrijdquote:
Normaal einde hoor. 21 punten = gewonnen. Zie OP.quote:Op zondag 25 juli 2021 12:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat was een apart einde zo opeens.
Daar had ik niet eens op gelet.quote:Op zondag 25 juli 2021 12:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Normaal einde hoor. 21 punten = gewonnen. Zie OP.
Deze kan in het gifjestopic.quote:
Na 7.quote:Op zondag 25 juli 2021 12:41 schreef Aratanax het volgende:
Maar kan iemand mij nog even uitleggen waarom er bij 7 fouten geen vrije worpen werden genomen en bij 8 wel. Na 6 was het toch?
Dat begreep ik ook niet. Ze hadden nog een paar seconden over, toch?quote:Op zondag 25 juli 2021 12:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat was een apart einde zo opeens.
21 punten halen = wedstrijd gewonnen. Zie OP.quote:Op zondag 25 juli 2021 12:43 schreef Benny het volgende:
[..]
Dat begreep ik ook niet. Ze hadden nog een paar seconden over, toch?
21 punten, einde wedstrijd.quote:Op zondag 25 juli 2021 12:43 schreef Benny het volgende:
[..]
Dat begreep ik ook niet. Ze hadden nog een paar seconden over, toch?
Na de 7e is het kennelijk. De verslaggever zei het fout.quote:Op zondag 25 juli 2021 12:41 schreef Aratanax het volgende:
Maar kan iemand mij nog even uitleggen waarom er bij 7 fouten geen vrije worpen werden genomen en bij 8 wel. Na 6 was het toch?
Nee inderdaad. Normaal basketbal is echt zo saai.quote:Op zondag 25 juli 2021 12:45 schreef Karina het volgende:
Ik ben niet zo een basketbalfan maar dit vond ik wel leuk om te kijken, spannend.
quote:Op zondag 25 juli 2021 12:45 schreef Aratanax het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Normaal basketbal is echt zo saai.
Voetbalquote:Op zondag 25 juli 2021 12:47 schreef 3rr0r het volgende:
[..]Welke sport vind jij dan niet saai, ben wel benieuwd
Dat inderdaad. Ik vind het ook nogal saai.quote:Op zondag 25 juli 2021 12:45 schreef Aratanax het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Normaal basketbal is echt zo saai.
Ieder z'n smaak natuurlijk. Zie niet echt verschil met de sporten die je opnoemt. In vergelijking met voetbal zit je wel met de timeouts steeds en reclames tussendoor, maar ja, America, geld etcquote:Op zondag 25 juli 2021 12:48 schreef Aratanax het volgende:
[..]
Voetbal
Volleybal
Judo
Rugby
American Football
IJshockey
etc.
Ik denk dat het 'm zit in de combinatie van het vele scoren, de (te lange) duur van de wedstrijd en (daardoor) een gebrek aan interessante acties. Maar dat laatste kan ook aan een gebrek aan kennis liggen.quote:Op zondag 25 juli 2021 12:50 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ieder z'n smaak natuurlijk. Zie niet echt verschil met de sporten die je opnoemt.
Wacht maar tot 3x3 ijshockey olympisch is, weet je helemaal niet meer waar je moet kijkenquote:Op zondag 25 juli 2021 12:48 schreef Aratanax het volgende:
[..]
Voetbal
Volleybal
Judo
Rugby
American Football
IJshockey
etc.
Doen daar dan niet wat NBA’ers aan mee gewoon voor de lol? Is voor hen toch een warming up, 10 minuutjes drie tegen drie. Paar potjes en een zekere gouden plak.quote:Op zondag 25 juli 2021 13:46 schreef Salina het volgende:
Over een kwartier het Dream Team Team USA tegen Frankrijk mensen.
USA speelt zometeen het 'gewone' basketbalquote:Op zondag 25 juli 2021 13:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Doen daar dan niet wat NBA’ers aan mee gewoon voor de lol? Is voor hen toch een warming up, 10 minuutjes drie tegen drie. Paar potjes en een zekere gouden plak.
Uitgeschakeld door Nederland in de kwalificatie.quote:Op zondag 25 juli 2021 13:51 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
USA speelt zometeen het 'gewone' basketbalEn bij 3x3 heeft de USA zich niet geplaatst voor de OS, spelen niet met toppers daar.
Zijn er nog streams? Heb geen zin in accounts aanmaken.quote:Op zondag 25 juli 2021 13:51 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
USA speelt zometeen het 'gewone' basketbalEn bij 3x3 heeft de USA zich niet geplaatst voor de OS, spelen niet met toppers daar.
Ah, toch wel vreemd.quote:Op zondag 25 juli 2021 13:51 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
En bij 3x3 heeft de USA zich niet geplaatst voor de OS, spelen niet met toppers daar.
De NBA spelers zouden echt geen goud pakken bij de 3x3 hoor. Die kunnen echt niet omgaan met zo verdedigen. Is ook een iets andere sport.quote:Op zondag 25 juli 2021 13:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Doen daar dan niet wat NBA’ers aan mee gewoon voor de lol? Is voor hen toch een warming up, 10 minuutjes drie tegen drie. Paar potjes en een zekere gouden plak.
quote:Op zondag 25 juli 2021 13:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
De NBA spelers zouden echt geen goud pakken bij de 3x3 hoor. Die kunnen echt niet omgaan met zo verdedigen. Is ook een iets andere sport.
Vast wel, lijkt me sterk als ze USA niet uitzenden in Amerika. Maar nog niet gekeken.quote:Op zondag 25 juli 2021 13:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zijn er nog streams? Heb geen zin in accounts aanmaken.
Gewoon.
Als de beste NBA spelers zich even zouden focussen op 3x3 pakken ze gewoon goud hoorquote:Op zondag 25 juli 2021 13:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
De NBA spelers zouden echt geen goud pakken bij de 3x3 hoor. Die kunnen echt niet omgaan met zo verdedigen. Is ook een iets andere sport.
Zijn ze toch min of meer mee opgegroeid neem ik aan. Of doen ze al dat pleintjesbasketball op een volledig pleinquote:Op zondag 25 juli 2021 13:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Eurosport!quote:Op zondag 25 juli 2021 13:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zijn er nog streams? Heb geen zin in accounts aanmaken.
Gewoon.
Ja, dat zeg ik. Op Eurosport. 14:07:13quote:
Die verkiezen dit boven Beachvolleybal met NL inbreng, bijzonder.quote:
Op ES2?quote:Op zondag 25 juli 2021 14:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die verkiezen dit boven Beachvolleybal met NL inbreng, bijzonder.
Je krijgt je zinquote:Op zondag 25 juli 2021 14:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die verkiezen dit boven Beachvolleybal met NL inbreng, bijzonder.
Ah mooiquote:
Bij de NBA wordt er niet zo verdedigd, dus nee.quote:Op zondag 25 juli 2021 13:59 schreef 3rr0r het volgende:
[..]Tuurlijk wel en die schieten tien keer zo goed als wat je nu ziet
Dat is een onzinlogica. Alsof ze het niet zouden kunnen als ze het zouden willen/als het zou moeten/als ze weten dat de regels wat soepeler zijn.quote:Op zondag 25 juli 2021 14:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij de NBA wordt er niet zo verdedigd, dus nee.
Bij de NBA wordt er niet zo verdedigd, dus nee.quote:Op zondag 25 juli 2021 13:59 schreef 3rr0r het volgende:
[..]Tuurlijk wel en die schieten tien keer zo goed als wat je nu ziet
De meeste NBA spelers, spelen zodra ze naar College gaan en eigenlijk daarvoor al, echt geen pleintjes basketbal meer.quote:Op zondag 25 juli 2021 14:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn ze toch min of meer mee opgegroeid neem ik aan. Of doen ze al dat pleintjesbasketball op een volledig plein
Ook bij het trainen niet? Bij het voetbal worden er ook nog heel regelmatig 4 tegen 4, 5 tegen 5 etc. varianten op kleine veldjes gespeeld. Gaat mij niet vertellen dat het een heel andere sport isquote:Op zondag 25 juli 2021 14:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij de NBA wordt er niet zo verdedigd, dus nee.
[..]
De meeste NBA spelers, spelen zodra ze naar College gaan en eigenlijk daarvoor al, echt geen pleintjes basketbal meer.
Als ze het zouden weten kunnen ze het ook niet direct. In de NBA wordt de laatste jaren nauwelijks meer verdedigd. En al helemaal niet op schoten. Dus dat kunnen ze niet opeens zomaar wel. Nog los ervan dat het tempo hoger ligt.quote:Op zondag 25 juli 2021 14:15 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat is een onzinlogica. Alsof ze het niet zouden kunnen als ze het zouden willen/als het zou moeten/als ze weten dat de regels wat soepeler zijn.
Ze trainen niet op pleintjes niveau. Dat is gewoon een training op één court helft.quote:Op zondag 25 juli 2021 14:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook bij het trainen niet? Bij het voetbal worden er ook nog heel regelmatig 4 tegen 4, 5 tegen 5 etc. varianten op kleine veldjes gespeeld. Gaat mij niet vertellen dat het een heel andere sport is
NBA spelers zijn dermate goed dat ze zich makkelijk hieraan kunnen aanpassen. Je overschat de 3x3 spelertjes die we nu zien ontzettend.quote:Op zondag 25 juli 2021 14:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als ze het zouden weten kunnen ze het ook niet direct. In de NBA wordt de laatste jaren nauwelijks meer verdedigd. En al helemaal niet op schoten. Dus dat kunnen ze niet opeens zomaar wel. Nog los ervan dat het tempo hoger ligt.
En ja als ze er voor zouden trainen wel, maar er wordt hier beweerd dat ze direct gegarandeerd goud zouden halen en dat is onzin.
Hij doet mee zodat ze content blijven hebben voor Shaqtin' A Fool @PowerLoungenquote:Op zondag 25 juli 2021 14:28 schreef The_Undertone het volgende:
Oei, ik wist niet dat Javale McGee meewas met team USA. Dan is de spoeling toch wat dun.
Daar associeer ik hem in elk geval altijd meequote:Op zondag 25 juli 2021 14:29 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hij doet mee zodat ze content blijven hebben voor Shaqtin' A Fool @:PowerLoungen
Omdat ze af en toe wat nieuws toevoegen/een kans geven he. En als 7x7 voetbal wereldwijd een populair iets wordt dan wie weet in de toekomst.quote:Op zondag 25 juli 2021 14:32 schreef Halcon het volgende:
Domme vraag misschien, maar waarom is 3x3 Basketbal een Olympische sport? Gaan ze dan ook 7x7 voetbal doen?
Ik overschat die spelers juist totaal niet. Ik vind veel van de spelers namelijk zelf ook niet helemaal goed.quote:Op zondag 25 juli 2021 14:27 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
NBA spelers zijn dermate goed dat ze zich makkelijk hieraan kunnen aanpassen. Je overschat de 3x3 spelertjes die we nu zien ontzettend.
Je moet het vergelijken met beachvolleybal t.o.v. zaalvolleybal. Het IOC wil vaak hippere sporten erbij. Want die denken dat jongeren niet naar reguliere sport kijken.quote:Op zondag 25 juli 2021 14:32 schreef Halcon het volgende:
Domme vraag misschien, maar waarom is 3x3 Basketbal een Olympische sport? Gaan ze dan ook 7x7 voetbal doen?
Hopelijk speelt die vaak met Green , heb je een tweeling .quote:Op zondag 25 juli 2021 14:29 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hij doet mee zodat ze content blijven hebben voor Shaqtin' A Fool @:PowerLoungen
Ik denk dat Durant al in zijn eentje kan winnen van bijv NL . Met alle respect maar bij 3 tegen 3 zie je vooral spelers die geflopt zijn bij Europese clubs (lol)quote:Op zondag 25 juli 2021 14:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik overschat die spelers juist totaal niet. Ik vind veel van de spelers namelijk zelf ook niet helemaal goed.
Maar ik ik overschat de NBA niet zoals jullie doen. Dat die opeens dit zomaar even zouden oppakken.
1 NBA vs. 3 zou ik wel kijken!quote:Op zondag 25 juli 2021 14:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik denk dat Durant al in zijn eentje kan winnen van bijv NL . Met alle respect maar bij 3 tegen 3 zie je vooral spelers die geflopt zijn bij Europese clubs (lol)
Elke Spelen heb je nieuwe sporten of onderdelen die ze een kans geven. Vaak opkomende, hippe sporten. 3x3 is booming en wordt over de hele wereld gespeeld. Veel potentie dus.quote:Op zondag 25 juli 2021 14:32 schreef Halcon het volgende:
Demonstratiesporten werden volgens mij door het organiserende land zelf uitgekozen. Dat kan niet meer.quote:Op zondag 25 juli 2021 14:47 schreef Salina het volgende:
[..]
Elke Spelen heb je nieuwe sporten of onderdelen die ze een kans geven. Vaak opkomende, hippe sporten. 3x3 is booming en wordt over de hele wereld gespeeld. Veel potentie dus.
Zo zijn bv beachvolleybal, MTB en BMX ook begonnen.
Vroeger noemde je dit nog wel eens demonstratiesporten dacht ik. Maar die term heb ik al een tijd niet meer gehoord.
Ah ok. Ik ken het van "vroeger" maar dat is ook al tijden geleden.quote:Op zondag 25 juli 2021 14:51 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Demonstratiesporten werden volgens mij door het organiserende land zelf uitgekozen. Dat kan niet meer.
Ja 1992 of 1996 was het voor het laatst. Daarna werden er sowieso veel sporten toegevoegd en kregen organisatiecomités niet meer de ruimte om zelf een sport uit te kiezen. De medailles waren trouwens ook kleiner voor demonstratiesporten.quote:Op zondag 25 juli 2021 14:52 schreef Salina het volgende:
[..]
Ah ok. Ik ken het van "vroeger" maar dat is ook al tijden geleden.
In elk geval beter dan jurysporten.quote:Op zondag 25 juli 2021 14:47 schreef Salina het volgende:
[..]
Elke Spelen heb je nieuwe sporten of onderdelen die ze een kans geven. Vaak opkomende, hippe sporten. 3x3 is booming en wordt over de hele wereld gespeeld. Veel potentie dus.
Zo zijn bv beachvolleybal, MTB en BMX ook begonnen.
Vroeger noemde je dit nog wel eens demonstratiesporten dacht ik. Maar die term heb ik al een tijd niet meer gehoord.
Organisaties mogen nog steeds zelf sporten toevoegen toch? Volgens mij is daarom o.a. sportklimmen en surfen toegevoegdquote:Op zondag 25 juli 2021 14:55 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja 1992 of 1996 was het voor het laatst. Daarna werden er sowieso veel sporten toegevoegd en kregen organisatiecomités niet meer de ruimte om zelf een sport uit te kiezen. De medailles waren trouwens ook kleiner voor demonstratiesporten.
Volgens mij beslist het IOC dat middels een stemming.quote:Op zondag 25 juli 2021 15:05 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Organisaties mogen nog steeds zelf sporten toevoegen toch? Volgens mij is daarom o.a. sportklimmen en surfen toegevoegd
Hier is het scoringspercentage driepunters exact 0%.quote:Op zondag 25 juli 2021 15:05 schreef Szura het volgende:
Ik kijk niet zo heel vaak NBA, maar daar is het scoringspercentage op driepunters wel hoger toch
Hihahoquote:Op zondag 25 juli 2021 15:06 schreef Salina het volgende:
[..]
Hier is het scoringspercentage driepunters exact 0%.
quote:Op zondag 25 juli 2021 15:06 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Volgens mij beslist het IOC dat middels een stemming.
Ze mogen dus zelf sporten aandragen, maar het IOC moet het goedkeuren inderdaadquote:On 28 September 2015, the Tokyo Organising Committee submitted their shortlist of five proposed sports to the IOC: baseball/softball, karate, sport climbing, surfing, and skateboarding.[156] These five new sports were approved on 3 August 2016 by the IOC during the 129th IOC Session in Rio de Janeiro, Brazil, and are to be included in the sports program for 2020 only, bringing the total number of sports at the 2020 Olympics to 33.
Nee, denk dat ze hier komen zonder te trainenquote:Op zondag 25 juli 2021 15:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Open tweepuntenworp mis
Trainen ze daar uberhaupt op?
Ze spelen niet op hout nu maar mattenquote:Op zondag 25 juli 2021 15:09 schreef RipCity het volgende:
Die bal lijkt heel anders te spelen dan de nba bal. Stuitert/klinkt vreemd. Maar misschien door de ambiance
Op vrije worpen niet zo te zien.quote:Op zondag 25 juli 2021 15:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Open tweepuntenworp mis
Trainen ze daar uberhaupt op?
Andersom toch. Ander wou via rechtszaak plek van Bekkering krijgen.quote:Op zondag 25 juli 2021 15:09 schreef Szura het volgende:
Er is dus een rechtszaak gevoerd om die Bekkering hier te krijgen
Die kerel is ranzig slecht
Wtf Hee doet ook niet eens z'n best voor de rebounds. Staat erbij en kijkt ernaar.quote:Op zondag 25 juli 2021 15:09 schreef Szura het volgende:
Er is dus een rechtszaak gevoerd om die Bekkering hier te krijgen
Die kerel is ranzig slecht
zodra er 7 zijn krijgt tegenstander een vrije worp bij de eerstvolgende foutquote:Op zondag 25 juli 2021 15:12 schreef VoMy het volgende:
Hoe zit het nou ook weer met die fouls-counter. Is er een maximum ofzo?
Vanaf 7 krijgt je tegenstander 2 vrije worpen per keer.quote:Op zondag 25 juli 2021 15:12 schreef VoMy het volgende:
Hoe zit het nou ook weer met die fouls-counter. Is er een maximum ofzo?
Voor 22 punten. Doelsalso(gescoorde punten) kan tellen bij gelijke stand.quote:
Wat een SHOTTER!quote:
quote:Op zondag 25 juli 2021 15:27 schreef Nielsch het volgende:
Frankrijk gewoon voor! Mooi hoor. Hoop ook dat het goud naar een land gaat dat niet de VS is.
Hahah tsja…quote:Op zondag 25 juli 2021 15:27 schreef PowerLoungen het volgende:
Zet Gobert dan gewoon op een eiland na een P&R![]()
Maar nee opa Pop heeft liever dat ze 100 keer passen in een slecht schot lol
quote:Op zondag 25 juli 2021 15:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ingeschakeld. Neem aan dat de VS ruim voor staat?
Hahaquote:Op zondag 25 juli 2021 15:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ingeschakeld. Neem aan dat de VS ruim voor staat?
Dat is voor in de winterquote:Op zondag 25 juli 2021 15:56 schreef Salina het volgende:
Wat een fout van Dame. Tripping gewoon.
Grayson Allentje.
Nauwelijks nieuws te noemen, dit is het slechtste USA sinds '92.quote:Op zondag 25 juli 2021 15:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh jeetje, ze staan achter. Érg mooi.
Lekker voor Durant.quote:Op zondag 25 juli 2021 15:58 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nauwelijks nieuws te noemen, dit is het slechtste USA sinds '92.
Nog 11 secondenquote:Op zondag 25 juli 2021 16:00 schreef Meridiaan het volgende:
Zo. Het dream team dat achter staat. Hier gaan we (nog) even voor zitten.
Clowneske filmpjes maken voor hun Instaquote:Op zondag 25 juli 2021 16:02 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Allemaal lekker airpodjes in en naar de eigen hotelkamer. Stukje team.
Daar zou ik niet te veel van uitgaan.quote:Op zondag 25 juli 2021 16:04 schreef kilon het volgende:
Amerika zal vast nog wel goud pakken, maar dit is wel genot hoor.
Volgens mij echt bijna niemand hierquote:Op zondag 25 juli 2021 16:04 schreef AgnesGru het volgende:
Bij Eurosport net: “Iedereen wil dat Amerika wint”
Grapjassen
We juichen alvast voor Ricky Rubio.quote:Op zondag 25 juli 2021 16:10 schreef Koffieplanter het volgende:
Morgenochtend de echte ster van het toernooi. [ afbeelding ] Een die wel rendeert in FIBA.
Beetje overdrevenquote:Op zondag 25 juli 2021 17:19 schreef Tijger_m het volgende:
Dit kan nog leuk worden, als de VS niet snel orde op zaken stelt halen ze de finale niet eens.
Frankrijk titelkandidaat nu?
De nieuwe Tijger_m is uit. @Wereldgozerquote:Op zondag 25 juli 2021 17:19 schreef Tijger_m het volgende:
Dit kan nog leuk worden, als de VS niet snel orde op zaken stelt halen ze de finale niet eens.
Kandidaat wel. Met Slovenië, Spanje, Australië en Argentinië zou ik zeggen. De VS uiteraard nog wel favoriet.quote:Op zondag 25 juli 2021 17:19 schreef Tijger_m het volgende:
Als alles goed verloopt, speelt NL laatste dag tegen Letland voor rechtstreekse plek in halve finale. Om dan in halve finale mogelijk weer tegen Letland te spelenquote:Op zondag 25 juli 2021 19:46 schreef PippenScottie het volgende:
Ik realiseer me nu eigenlijk pas dat er naar 8 landen meedoen aan dat 3x3 toernooi en dat de weg naar een medaille voor NL best realistisch is.
Ik dacht eigenlijk dat er twee poules waren, maar met een tweede laats sta je al in de halve finale én ontloop je Servië.
Nou ja, niet te vroeg juichen. Ik heb de vrouwen wielrenners al gejinxt.
Letland speelt nog tegen Servië. En wie weet laten ze ergens anders nog iets liggen. Ze hebben ook van de Belgen verloren.quote:Op zondag 25 juli 2021 19:51 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als alles goed verloopt, speelt NL laatste dag tegen Letland voor rechtstreekse plek in halve finale. Om dan in halve finale mogelijk weer tegen Letland te spelen
Ja, maar ik denk dat Letland ook wel 2e wordt als ze alleen nog van Servië verliezen, maar wel van NL winnen..quote:Op zondag 25 juli 2021 19:54 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Letland speelt nog tegen Servië. En wie weet laten ze ergens anders nog iets liggen. Ze hebben ook van de Belgen verloren.
Als Nederland een medaille weet te winnen, vind ik dat we ergens een standbeeld voor Arvin Slagter moeten neerzetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |