SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Juin uit Eigen Tuin!
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
K je nagaan wat Mariah Carrey veroorzaakt
Zo toll ist er nicht.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Ein tolle Deutsche schallplatte zeg je dan.
Daar refereerde ik aan.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:51 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb nog zo'n jingle uit mijn D-show, die ik nog steeds regelmatig gebruik als ik een Duitse plaat draai.
Ik vind dir Franse jingle erg gaafquote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:51 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb nog zo'n jingle uit mijn D-show, die ik nog steeds regelmatig gebruik als ik een Duitse plaat draai.
Naar mannetje.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:54 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Komt omdat ze haast niks verdienden. Frank Farian stak alles in eigen zak.
Ik denk dat me dat nog nooit is gebeurd.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:54 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als ze oogschaduw tot boven je wenkbrauwen smeerden voor de foto?
Dat kunnen er meerdere zijn.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik vind dir Franse jingle erg gaaf
Die met ecoute. Die vind ik vanaf de eerste keer dat ik hem hoorde helemaal topquote:
Ah, dat zal jingle 12 zijnquote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die met ecoute. Die vind ik vanaf de eerste keer dat ik hem hoorde helemaal top
We maakten dit grapje vroeger in NWS-SC altijd over Specularium. Als je z'n naam noemde, was hij er ineens. Maar jij kunt er ook wat van...quote:
Slade was hun tijd ver voorbij met dat appenquote:
Songfestival duo.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 22:04 schreef BasEnAad het volgende:
Ik weet niet wat dit is, maar het klinkt heerlijk.
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 22:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Slade was hun tijd ver voorbij met dat appen
Toen had hij nog niet gedronken, denk ik.quote:
Misschien is het wel gewoon een scriptje. Dat je automatisch een reactie (quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 22:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Slade was hun tijd ver voorbij met dat appen
Het draaien van PSB werkt ook vaak.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 22:04 schreef DJ11 het volgende:
[..]
We maakten dit grapje vroeger in NWS-SC altijd over Specularium. Als je z'n naam noemde, was hij er ineens. Maar jij kunt er ook wat van...
Ja, nét als ik denk dat de kust veilig is...quote:Op zaterdag 24 juli 2021 22:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Het draaien van PSB werkt ook vaak.
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 22:06 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Misschien is het wel gewoon een scriptje. Dat je automatisch een reactie () krijgt als je MadMaster typt.
Wow, inderdaad. Of een goede timing van de foto.quote:
Het gebeurd me inderdaad regelmatig.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 22:04 schreef DJ11 het volgende:
[..]
We maakten dit grapje vroeger in NWS-SC altijd over Specularium. Als je z'n naam noemde, was hij er ineens. Maar jij kunt er ook wat van...
Klinkt als een gezellige eerste vakantie-avond.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 22:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het gebeurd me inderdaad regelmatig.
Maar ik kom net terug van het terras waar we 3 uur met wildvreemde Duitsers uit Gelschenkirchen hebben zitten ouwehoeren over van alles en nog wat en zet net de iPad pas aan…
Doe je helemaal goedquote:Op zaterdag 24 juli 2021 22:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het gebeurd me inderdaad regelmatig.
Maar ik kom net terug van het terras waar we 3 uur met wildvreemde Duitsers uit Gelschenkirchen hebben zitten ouwehoeren over van alles en nog wat en zet net de iPad pas aan…
Ja, dat was het ook wel.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 22:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Klinkt als een gezellige eerste vakantie-avond.
Dat is tof zulke spontane ontmoetingen.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 22:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat was het ook wel.
Van met z'n tweeën aan de koffie eindigde het met z'n vieren aan de wijn…
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 22:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat was het ook wel.
Van met z'n tweeën aan de koffie eindigde het met z'n vieren aan de wijn…
Ja, en dat omdat we gelijktijdig vanuit het bloedhete hotelrestaurant naar buiten het terras opliepen en gaandeweg aan de praat raakten, waarna ze uiteindelijk bij ons aan tafel aanschoven…quote:Op zaterdag 24 juli 2021 22:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat is tof zulke spontane ontmoetingen.
is het nog zo warm daar of is er geen airco ?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 22:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, en dat omdat we gelijktijdig vanuit het bloedhete hotelrestaurant naar buiten het terras opliepen en gaandeweg aan de praat raakten, waarna ze uiteindelijk bij ons aan tafel aanschoven…
Het einde klonk als Out on my own van Michellequote:
Het was hier overdag een broeierige 28 graden en kennelijk is dat voldoende om het restaurant goed te verwarmen…quote:Op zaterdag 24 juli 2021 22:19 schreef just me het volgende:
[..]
is het nog zo warm daar of is er geen airco ?
Met wat jatwerk van Neil Diamondquote:Op zaterdag 24 juli 2021 22:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Het einde klonk als Out on my own van Michelle
dat gaat een warme nacht wordenquote:Op zaterdag 24 juli 2021 22:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het was hier overdag een broeierige 28 graden en kennelijk is dat voldoende om het restaurant goed te verwarmen…
Nee, onze kamer is heerlijk koel en buiten is het ook stevig afgekoeld.quote:
oh gelukkig maarquote:Op zaterdag 24 juli 2021 22:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, onze kamer is heerlijk koel en buiten is het ook stevig afgekoeld.
Dat was ook de reden dat we een einde maakte aan ons terras bezoek…
Dit was de echte zanger, die, net voordat het een hit werd, de band verliet:quote:Op zaterdag 24 juli 2021 22:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat hadden ze me wel eens mogen vertellen
Die hebben hun optreden afgezegd.quote:
Ik heb er wel eens wat van gezien bij top2000 a gogo.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 22:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit was de echte zanger, die, net voordat het een hit werd, de band verliet:
[ afbeelding ]
Ik denk dat je het nummer hierna meer kan waarderen.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 22:32 schreef MadMaster het volgende:
Toepasselijke muziek voor in Duitsland.
Maar doe dan toch Rammstein maar…
In België weer nieuwe overstromingen.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 22:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Was Limburg toch bijna verzopen, bijna dan he?
In ieder geval net zo oud als jij dus.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 22:33 schreef BasEnAad het volgende:
Ik hoor dit lied mijn hele leven al, hoe oud is dit man man man.
niet heel limburgquote:Op zaterdag 24 juli 2021 22:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Was Limburg toch bijna verzopen, bijna dan he?
die krijgen het behoorlijk te verduren, je zult er maar wonenquote:Op zaterdag 24 juli 2021 22:33 schreef Melting het volgende:
[..]
In België weer nieuwe overstromingen.
Jaquote:Op zaterdag 24 juli 2021 22:33 schreef Melting het volgende:
[..]
In België weer nieuwe overstromingen.
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 22:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dit nummer kwam toch weer bovendrijven
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 22:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dit nummer kwam toch weer bovendrijven
Ik vond het al zo raar / anders klinken... De veel bekendere versie (en grotere hit) was die van Ultimate Kaos.quote:
Ik moet toegeven dat ik ook heel lang meegedaan heb met de carnavalsvereniging hier in het dorpquote:Op zaterdag 24 juli 2021 22:33 schreef livelink het volgende:
[..]
In ieder geval net zo oud als jij dus.
Bekender? Ik ken alleen de versie die we net hoorde…quote:Op zaterdag 24 juli 2021 22:38 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik vond het al zo raar / anders klinken... De veel bekendere versie (en grotere hit) was die van Ultimate Kaos.
Ik wist niet eens dat er een origineel van was...
Mijn feest is het niet, maar ik kan me wel voorstellen dat het helpen bouwen aan een praalwagen leuk is.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 22:39 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik ook heel lang meegedaan heb met de carnavalsvereniging hier in het dorp
Jazeker, die versie werd elke avond wel gedraaid met uitgaan. Echt elke avondquote:Op zaterdag 24 juli 2021 22:38 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik vond het al zo raar / anders klinken... De veel bekendere versie (en grotere hit) was die van Ultimate Kaos.
Ik wist niet eens dat er een origineel van was...
en daarna helemaal naar de klotuhquote:Op zaterdag 24 juli 2021 22:42 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Jazeker, die versie werd elke avond wel gedraaid met uitgaan. Echt elke avond
Zal een generatiedingetje zijn, vrees ikquote:Op zaterdag 24 juli 2021 22:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bekender? Ik ken alleen de versie die we net hoorde…
Dat zal dan wel.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 22:44 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zal een generatiedingetje zijn, vrees ik
Nou ja, zeg! Cultuurbarbaren.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 22:50 schreef BasEnAad het volgende:
Ik had mijn rijbewijs al en ik bracht mijn zusje en vriendinnen naar de stad. Op de achterbank hoorde ik ze klagen over de kutmuziek die ik draaide in mijn autootje en wat een kut-radiozender dat wel niet was
Ik luisterde toen gewoon mijn cd'tje Rumours van Fleetwood Mac.
Domme biggen!
Welterusten en succes morgen. Dat je de tegenstanders maar mag verpletteren.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 22:51 schreef Symphonic het volgende:
Morgen vroeg op voor een jdb tournooi.
Bedtijd dus.
Dank Melting![]()
Was weer een fijne radio-avond
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 22:51 schreef Symphonic het volgende:
Bedtijd dus.
Dank Melting![]()
Doeg Henk!quote:Op zaterdag 24 juli 2021 22:51 schreef Symphonic het volgende:
Bedtijd dus.
Dank Melting![]()
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 24 juli 2021 22:53 schreef just me het volgende:
Ik ga ook slapen, ohne dich weliswaar
Dank voor de muziekjes en nog een gezellige voortzetting
Trusten!quote:Op zaterdag 24 juli 2021 22:53 schreef just me het volgende:
Slaap lekker, just me.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 22:53 schreef just me het volgende:
Welterusten just me. Droom maar lekker van Rammsteinquote:Op zaterdag 24 juli 2021 22:53 schreef just me het volgende:
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 23:06 schreef livelink het volgende:
And now for something completely different.
Yep, na alle persoonlijke relatiebreuken…quote:Op zaterdag 24 juli 2021 23:17 schreef DJ11 het volgende:
Was dit niet zo'n beetje hun laatste* single?
* er is daadwerkelijk nieuw werk van ze op komst. Wordt al een tijd geroepen, maar het schijnt er nu toch echt snel te gaan komen.
Head over heels, Thank you for the music, The day before you came, Under attack zijn er allemaal nog na gekomen.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 23:17 schreef DJ11 het volgende:
Was dit niet zo'n beetje hun laatste* single?
* er is daadwerkelijk nieuw werk van ze op komst. Wordt al een tijd geroepen, maar het schijnt er nu toch echt snel te gaan komen.
Dat wordt steeds uitgesteld jaquote:Op zaterdag 24 juli 2021 23:17 schreef DJ11 het volgende:
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 23:19 schreef livelink het volgende:
André Hazes met zijn excuses aan het Nederlandse volk
Ik ben zo onderhand een beetje Hazes-moe. Komt niet zozeer door Hazes senior, maar wel door Hazes junior, diens gedrag en de manier waarop die Rachel de dood van haar man blijft uitmelken. Er hangt nu zelfs al Hazes-kleding bij de Lidl...quote:Op zaterdag 24 juli 2021 23:19 schreef livelink het volgende:
André Hazes met zijn excuses aan het Nederlandse volk
Een natte pan in de kast.quote:
Had je anders verwacht dan?quote:
Hazes was tijdens zijn leven al een drama en die Rochel heeft na zijn dood alleen maar willen cashen.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 23:23 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik ben zo onderhand een beetje Hazes-moe. Komt niet zozeer door Hazes senior, maar wel door Hazes junior, diens gedrag en de manier waarop die Rachel de dood van haar man blijft uitmelken. Er hangt nu zelfs al Hazes-kleding bij de Lidl...
Ik vind 'm wel grappig, met die zomerse gitaartjesquote:Op zaterdag 24 juli 2021 23:27 schreef MadMaster het volgende:
Atlantic Ocean - Waterfall in een remix?
Niet de beste in ieder geval…
Ja, dit is jouw ding, die stijl herken ik inmiddels wel…quote:Op zaterdag 24 juli 2021 23:28 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik vind 'm wel grappig, met die zomerse gitaartjes
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 23:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dit is jouw ding, die stijl herken ik inmiddels wel…
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 23:30 schreef MadMaster het volgende:
Een Man Mag Niet Huilen - Jacques Herb
Stiekem een traantje weggepinkt zeker.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 23:31 schreef Dj_Vout het volgende:
2 jaar geleden was ik bij een optreden van Jacques.
Deze uit volle borst meegezongen!
Je moet er toch ook bewondering voor hebben.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 23:33 schreef MadMaster het volgende:
Vader Bram heeft 1 melodie geschreven en daar 100 teksten op geschreven.
Allemaal uitgebracht als single en dan zong hij, net als nu, de achtergrondkoortjes ook nog…
Nee, grote lach op mijn gezicht. Stond voor bij het podium.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 23:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Stiekem een traantje weggepinkt zeker.
Sorry, maar ik denk niet dat dat me gaat lukken…quote:Op zaterdag 24 juli 2021 23:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Je moet er toch ook bewondering voor hebben.
Je slip nog naar hem gesmeten?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 23:34 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Nee, grote lach op mijn gezicht. Stond voor bij het podium.
Welterusten.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 23:38 schreef MadMaster het volgende:
En daarmee sluit ik de boel af, nog even slapen en dan Duits Frühstuck…![]()
Dank Melting!
Welterusten MadMaster.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 23:38 schreef MadMaster het volgende:
En daarmee sluit ik de boel af, nog even slapen en dan Duits Frühstuck…![]()
Dank Melting!
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 23:43 schreef livelink het volgende:
Acda en de Munnik - De kapitein (cd voor jou, cd voor mij)
De kapitein (deel 1) schijnt een heel ander nummer te zijn, hoorde ik een keer op de radio. Dus "(deel 2)" moet er echt achter.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 23:43 schreef livelink het volgende:
Acda en de Munnik - De kapitein (cd voor jou, cd voor mij)
Ik protesteer!quote:Op zaterdag 24 juli 2021 23:45 schreef DJ11 het volgende:
[..]
De kapitein (deel 1) schijnt een heel ander nummer te zijn, hoorde ik een keer op de radio. Dus "(deel 2)" moet er echt achter.
Helaas 0 punten voor dit antwoord
Met enkele leden van The Fugees. Ik was in de war.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 23:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Geen idee. Ze heten anders.
[ afbeelding ]
Ik dacht al..... wat ruik ik.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 23:54 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Met enkele leden van The Fugees. Ik was in de war.
Ik kak sowieso een beetje in, trouwens. Ik ga om 00:00 uur afhaken.
Het hoeft niet, he! Als je zelf moe bent kun je ook gewoon stoppen.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 23:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik dacht al..... wat ruik ik.
Maar dan heb je groot gelijk. Ik stop wederom om 0.30.
Klopt. Maar ik ben nog niet moe.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 23:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Het hoeft niet, he! Als je zelf moe bent kun je ook gewoon stoppen.
Misschien doet hij wel even:quote:Op zaterdag 24 juli 2021 23:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Het hoeft niet, he! Als je zelf moe bent kun je ook gewoon stoppen.
Melting houdt het bij bier.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 23:58 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Misschien doet hij wel even:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 23:58 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Misschien doet hij wel even:
[ afbeelding ]
Klopt. Al zit ik nu weer even aan de cola light. Heb 4 biertjes op vanavond. Volgende week weer verder.quote:
Slaap lekker.quote:Op zondag 25 juli 2021 00:03 schreef DJ11 het volgende:
Bedankt voor de fijne muziekjes. Voor straks: welterusten
Slaap lekker 11!quote:Op zondag 25 juli 2021 00:03 schreef DJ11 het volgende:
Welterusten DJ11quote:Op zondag 25 juli 2021 00:03 schreef DJ11 het volgende:
quote:Op zondag 25 juli 2021 00:10 schreef livelink het volgende:
Ain't nothing gonna break my stride van ????
Klopt... ik hoorde het ook.quote:Op zondag 25 juli 2021 00:10 schreef livelink het volgende:
De mp3 is niet helemaal goed volgens mij.
Ik vind dat dit nummer dood gedraaid is op de nationale radio.quote:
Dat is echt al vele jaren geleden. Ik hoor het nu nooit meer op de radio.quote:Op zondag 25 juli 2021 00:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vind dat dit nummer dood gedraaid is op de nationale radio.
Ik draai het alleen maar zodat ik het dan voorlopig niet meer hoor.
Dat klopt wel.quote:Op zondag 25 juli 2021 00:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is echt al vele jaren geleden. Ik hoor het nu nooit meer op de radio.
quote:
Tweeling zelfs!quote:Op zondag 25 juli 2021 00:30 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Nou je het zegt......
Ik denk dat je gelijk hebt.
Jan & Henk Versteegen
Goedemorgen aRd. Eindelijk vakantie?quote:
quote:Op zondag 25 juli 2021 10:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Wtf heb ik nou zitten kijken qua wielrennen? Nummer 2 juicht alsof ze gewonnen heeft en had dus niet door dat ze niet nummer 1 was
goed uitrusten dan!quote:Op zondag 25 juli 2021 10:21 schreef Rafeiro het volgende:
Mogguh, zo maar terug mandje in, echt vies moe. Zelfs voor mijn doen klote dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |