SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Juin uit Eigen Tuin!
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
K je nagaan wat Mariah Carrey veroorzaakt
Zo toll ist er nicht.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Ein tolle Deutsche schallplatte zeg je dan.
Daar refereerde ik aan.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:51 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb nog zo'n jingle uit mijn D-show, die ik nog steeds regelmatig gebruik als ik een Duitse plaat draai.
Ik vind dir Franse jingle erg gaafquote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:51 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb nog zo'n jingle uit mijn D-show, die ik nog steeds regelmatig gebruik als ik een Duitse plaat draai.
Naar mannetje.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:54 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Komt omdat ze haast niks verdienden. Frank Farian stak alles in eigen zak.
Ik denk dat me dat nog nooit is gebeurd.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:54 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als ze oogschaduw tot boven je wenkbrauwen smeerden voor de foto?
Dat kunnen er meerdere zijn.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik vind dir Franse jingle erg gaaf
Die met ecoute. Die vind ik vanaf de eerste keer dat ik hem hoorde helemaal topquote:
Ah, dat zal jingle 12 zijnquote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die met ecoute. Die vind ik vanaf de eerste keer dat ik hem hoorde helemaal top
We maakten dit grapje vroeger in NWS-SC altijd over Specularium. Als je z'n naam noemde, was hij er ineens. Maar jij kunt er ook wat van...quote:
Slade was hun tijd ver voorbij met dat appenquote:
Songfestival duo.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 22:04 schreef BasEnAad het volgende:
Ik weet niet wat dit is, maar het klinkt heerlijk.
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 22:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Slade was hun tijd ver voorbij met dat appen
Toen had hij nog niet gedronken, denk ik.quote:
Misschien is het wel gewoon een scriptje. Dat je automatisch een reactie (quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 22:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Slade was hun tijd ver voorbij met dat appen
Het draaien van PSB werkt ook vaak.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 22:04 schreef DJ11 het volgende:
[..]
We maakten dit grapje vroeger in NWS-SC altijd over Specularium. Als je z'n naam noemde, was hij er ineens. Maar jij kunt er ook wat van...
Ja, nét als ik denk dat de kust veilig is...quote:Op zaterdag 24 juli 2021 22:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Het draaien van PSB werkt ook vaak.
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 22:06 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Misschien is het wel gewoon een scriptje. Dat je automatisch een reactie () krijgt als je MadMaster typt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |