Bron?quote:Op zondag 25 juli 2021 15:16 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Statushouders zijn onbetrouwbaar, veelal crimineel en/of in een uitkering.
Cbs statistieken zijn toch echt heel heel erg duidelijk.quote:
Wie stelt, bewijst. Jij doet een absolute uitspraak, onderbouw hem dan ook.quote:Op zondag 25 juli 2021 16:55 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Cbs statistieken zijn toch echt heel heel erg duidelijk.
Kan je zelf prima opzoeken neem ik aan, ik heb geen behoefte om dat voor je te gaan doen.
Daar vind ik op dit moment je ook niet belangrijk genoeg voor, als je het niet erg vindt.
In de bijstand doen waar je zin in hebt. Tja ik kan mij dat nauwelijks voorstellen. Het is een vangnet dat bedoeld is voor mensen die echt niet kunnen. Het is een prima middel. Ik zie het als een verzekering om niet op straat te belanden.quote:Op zondag 25 juli 2021 14:49 schreef Nobu het volgende:
[..]
Je kunt beter niks opbouwen en lekker een beetje doen waar je zin in hebt dan 40 uur plus reistijd aan ellende ondergaan en verder exact hetzelfde 'opbouwen'.
Ik denk, maar dat is mogelijk mijn onderbuik vanwege psychische klachten en een taal achterstand. Maar ook niet statushouders participeren nauwelijks. Ja mogelijk voor degene die helaas niet mondig is en het UWV die mensen aanpakt omdat zij geen weerwoord kunnen geven. Niet voor niets de uitspraak met een grote mond bezit je de halve wereld. Daarom ook dat het project mbt de kassen totaal mislukt is. En ergens maar goed ook. Bizar de gedwongen arbeid voor een uitkering.quote:Op zondag 25 juli 2021 15:42 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Niet alleen statushouders, iedereen in de bijstand, dat gebeurt nu al.
Slecht plan, jazeker, helemaal mee eens.
Maar aangezien het nu toch al gebeurt , snap ik niet waarom er gezegd wordt dat statushouders 'thuiszitten in de bijstand " als er zoveel tekorten zijn in de kassen waar we Polen voor laten opdraven![]()
Bijstandsgerechtigden moeten nu 'participeren' met behoud van uitkering, of je het er mee eens bent of niet, of parttime werken met aanvullende uitkering waar ze niks beter van worden
Mijn vraag is dan ook niet of je het er mee eens bent , maar waarom die statushouders 'thuiszitten'?
Statushouders terugsturen naar hun eigen land dus. Als het daar onveilig is naar een land ik de regio. Het is niet de bedoeling dat ze hier zijn.quote:Op zondag 25 juli 2021 14:46 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Onzin de PVV en FvD stemmen consequent tegen moties om problemen rondom statushouders beter aan te pakken want 'muuuuuuh ze moeten sowieso geen status krijgen'. Bovendien heeft de PVV in die tijd in een gedoogkabinet gezeten en hebben ze enthousiast meegewerkt aan het verlammen van de inburgering onder het mom van 'eigen verantwoordelijkheid'. Ze passen prima in de rechtse traditie van de VVD, om actief problemen te verergeren waarvan het zeiken erop ze electoraal succes oplevert.
Wat je hier ziet gebeuren: een bericht over statushouders in de bijstand, dat verzandt in gekanker op het niet uitzetten van kansloze asielzoekers en illegalen en hoe dat allemaal komt door linkse partijen en activistische groepen is dan ook precies waar ze al decennia op aansturen. Want het werkt en zolang er problemen blijven, blijven zij stemmen trekken en wordt links gedecimeerd.
Al helemaal niet als jij het vraagt, jij hebt nog nooit in je leven iets kunnen onderbouwen.quote:Op zondag 25 juli 2021 17:01 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Wie stelt, bewijst. Jij doet een absolute uitspraak, onderbouw hem dan ook.
Het zijn statushouders. Die kun je niet terugsturen. Dan is het beter om ervoor te zorgen dat zij op een redelijke wijze kunnen meedraaien in onze maatschappij.quote:Op zondag 25 juli 2021 17:50 schreef Alpha0 het volgende:
[..]
Statushouders terugsturen naar hun eigen land dus. Als het daar onveilig is naar een land ik de regio. Het is niet de bedoeling dat ze hier zijn.
Zolang je je blijft concentreren op dingen die niet gaan gebeuren, zal je helemaal niets bereiken.quote:Op zondag 25 juli 2021 17:50 schreef Alpha0 het volgende:
[..]
Statushouders terugsturen naar hun eigen land dus. Als het daar onveilig is naar een land ik de regio. Het is niet de bedoeling dat ze hier zijn.
Asielmigratie van buiten onze regio hoeft helemaal geen vaststaand gegeven te zijn. In de meeste landen op deze wereld vangen ze nauwelijks asielzoekers op. In ieder geval geen asielzoekers die van heinde en verre komen.quote:Op zondag 25 juli 2021 18:02 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Zolang je je blijft concentreren op dingen die niet gaan gebeuren, zal je helemaal niets bereiken.
Jij zal je misschien tot je dood nog bezig houden met het verkondigen dat je tegen migratie bent maar het is niet iets waarmee we vooruit komen.
Het is zinvoller om te kijken hoe je een groep die nu niet werkt aan het werk kan krijgen, hoe je zorgt dat toekomstige migranten beter inburgeren, etc.
Eigenlijk bevestig je nu wat ik al een tijdje probeer te zeggen:quote:Op zondag 25 juli 2021 18:15 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Asielmigratie van buiten onze regio hoeft helemaal geen vaststaand gegeven te zijn. Op de meeste landen op deze wereld vangen ze nauwelijks asielzoekers op. In ieder geval geen asielzoekers die van heinde en verre komen.
We hebben de vraag zelf gecreëerd door mensen die hier aankloppen en uit een 'onveilig land' komen huizen en uitkeringen te geven.
En dat is geheel verklaarbaar, ik zit ook liever in een warm appartement dan in een armoedig tentenkamp.
Je zal vast niet voor iedereen een passend beroep kunnen vinden maar ik denk wel dat je de ambitie moet hebben om iedereen aan het werk te krijgen.quote:Op zondag 25 juli 2021 18:21 schreef Straatcommando. het volgende:
Ondermijnt alleen maar het draagvlak voor zij die wij als land echt hulp moeten en kunnen bieden. Oh en als je iets toe te voegen hebt, denk aan expertise in een bepaald vakgebied. Komt u maar door, want zo'n land zijn we altijd al geweest. Nu is er een enorme verdringing aan de gang aan de onderkant van de ladder. Ja, die uitkeringtrekkers zijn lui, nou poepoe...Ze kunnen gewoon niet opboksen tegen de oneerlijke uitbuiting met schimmige constructies met uitzendbureau's.
Ongetwijfeld, dat hóeft ook helemaal niet. Dat is al eens geprobeerd met die achterlijke participatiewet, daar werden mensen alleen maar ongelukkig van.quote:Op zondag 25 juli 2021 18:26 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je zal vast niet voor iedereen een passend beroep kunnen vinden maar ik denk wel dat je de ambitie moet hebben om iedereen aan het werk te krijgen.
Waar overigens vaak gesteld wordt dat een uitkering een "aanzuigende werking" zou hebben, kan ik ook niet begrijpen dat het hier op zoveel weerstand stuit om te proberen mensen aan het werk te krijgen.
Ik vind oorlogsgeweld ook wat vaag. Het is heel erg als een Syriër door een bom zijn huis kwijt is. Maar ook dat zou geen reden moeten zijn om hem hier een huis te geven. Dan zou het beter zijn om zulke mensen te helpen in hun eigen land, of in de eigen regio, weer iets op te bouwen.quote:Op zondag 25 juli 2021 18:21 schreef Straatcommando. het volgende:
Je kunt als land ook op andere manieren barmhartig zijn. Ik denk dat we van het idee af moeten dat we ''verplicht'' zijn/morele verplichting hebben om mensen hier op te vangen en te naturaliseren. De enige uitzondering die ik daarbij zou willen maken zijn vluchtelingen van oorlogsgeweld, maar ook daar mag best een maximum aan gesteld worden. Je kunt niet door blijven gaan.
Spijker kop dit. Het is een beetje zoals Angela Merkel die in Duitsland mensen opving, en ondertussen Erdogan geld gaf om de vluchtelingen tegen te houden. Die migranten werden eerst aangemoedigd om naar Duitsland te gaan, en vervolgens opgepakt en mishandeld door de Turkse politie. Daarbij werd het geld door Erdogan ook weer gebruikt om zijn regime in stand te houden (en bijvoorbeeld journalisten op te sluiten en Koerden te bombarderen).quote:Sowieso is het verschrikkelijk hypocriet, want onze hele levensstijl is gestoeld op goedkope arbeid en grondstoffen, voornamelijk vanuit Azië. Daar werken mensen zich letterlijk dood zodat wij smartphones en andere luxe electronica voorhanden hebben. Laaghangend fruit om mensen hier maar naar toe te laten komen en ze in een sociale huurwoning te proppen met een uitkering. Ja, wij hebben het zo goed gedaan hoor.
Ik vind het ook teleurstellend dat we dit laten ontstaan en bestaan, de VVD lijkt er in ieder geval geen enkele moeite mee te hebben zolang het bedrijfsleven maar tevreden is.quote:Op zondag 25 juli 2021 18:29 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, dat hóeft ook helemaal niet. Dat is al eens geprobeerd met die achterlijke participatiewet, daar werden mensen alleen maar ongelukkig van.
Mijn opmerking ging meer over werkgevers die Nederlanders lui noemen omdat ze niet hetzelfde werk willen doen als bv Polen oid. Nee, ik vind het niet zo gek dat Nederlanders niet met 5 man in een 2 mans appartementje willen hokken om 7 dagen in de week te werken voor op of zelfs onder minimumloon. We hebben jaren gestreden voor een eerlijk werkveld, zodat iedereen kan meedoen op zijn of haar niveau.
Gaan we dat doodleuk lopen verknaaien voor een paar euro's winst, winst die de gemiddelde burger niet terugziet in z'n beurs.
Oorlogsgeweld is idd een parapluterm. Ik zou daar bij willen toevoegen dat naturalisatie daarmee niet een gegeven moet zijn. Terugkeer zou ten alle tijden prio 1 moeten zijn, want je moet je thuisland weer opbouwen. Dat hebben we in Nederland ook gedaan na de oorlog. Wbt je opmerking over journalisten, eensch. Volledig eensch.quote:Op zondag 25 juli 2021 18:32 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik vind oorlogsgeweld ook wat vaag. Het is heel erg als een Syriër door een bom zijn huis kwijt is. Maar ook dat zou geen reden moeten zijn om hem hier een huis te geven. Dan zou het beter zijn om zulke mensen te helpen in hun eigen land, of in de eigen regio, weer iets op te bouwen.
De uitzondering zou ik zelf willen zien voor mensen die persoonlijk vervolgd worden. Dan heb je het bijvoorbeeld over dissidenten en kritische journalisten.
[..]
Spijker kop dit. Het is een beetje zoals Angela Merkel die in Duitsland mensen opving, en ondertussen Erdogan geld gaf om de vluchtelingen tegen te houden. Die migranten werden eerst aangemoedigd om naar Duitsland te gaan, en vervolgens opgepakt en mishandeld door de Turkse politie. Daarbij werd het geld door Erdogan ook weer gebruikt om zijn regime in stand te houden (en bijvoorbeeld journalisten op te sluiten en Koerden te bombarderen).
Omdat de grotere toko's zich steeds meer hebben ingesteld op dat soort arbeid. Hele warenhuizen vol met MOE-landers, koeriersbedrijven vol Arabiërs die nauwelijks of geen Nederlands spreken en door schimmige constructies minder verdienen dan ze zouden moeten, geen pensioen opbouwen en simpelweg geen menswaardig bestaan kunnen opbouwen hier.quote:Op zondag 25 juli 2021 18:33 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik vind het ook teleurstellend dat we dit laten ontstaan en bestaan, de VVD lijkt er in ieder geval geen enkele moeite mee te hebben zolang het bedrijfsleven maar tevreden is.
Prima verhaal. Je merkt dat we een PvdA missen van voor de periode Kok. Daar ontbreekt het doodeenvoudig aan. Maar vanwege globalisatie vraag ik mij af of dat nog wel mogelijk is. Ik kruis de vingers.quote:Op zondag 25 juli 2021 18:40 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Oorlogsgeweld is idd een parapluterm. Ik zou daar bij willen toevoegen dat naturalisatie daarmee niet een gegeven moet zijn. Terugkeer zou ten alle tijden prio 1 moeten zijn, want je moet je thuisland weer opbouwen. Dat hebben we in Nederland ook gedaan na de oorlog. Wbt je opmerking over journalisten, eensch. Volledig eensch.
[..]
Omdat de grotere toko's zich steeds meer hebben ingesteld op dat soort arbeid. Hele warenhuizen vol met MOE-landers, koeriersbedrijven vol Arabiërs die nauwelijks of geen Nederlands spreken en door schimmige constructies minder verdienen dan ze zouden moeten, geen pensioen opbouwen en simpelweg geen menswaardig bestaan kunnen opbouwen hier.
Dat allemaal om de kosten te drukken, en daar doen we allemaal aan mee door altijd maar het aller, aller goedkoopste willen. En ik word er fucking kwaad van als er dan gezegd wordt dat Nederlanders lui zijn. Val dood, ik heb het met mijn eigen ogen gezien. Ik heb ook onder aan die ladder gestaan, het is een onbereikbare en vooral onzichtbare groep mensen die allemaal tov uitgespeeld worden voor kruimelwinsten, maar op de schaal van grote bedrijven praten we al gauw over miljoenen per jaar.
Privatizing profits and socializing losses, meer is het niet. En wat doet de gemiddelde goudvis stemmer? Die stemt op poppetje Rutte ''want die komt nog met de fiets naar het werk'' terwijl ondertussen hele fundamenten van wat Nederland ooit Nederland maakten stukje bij beetje afgebroken worden. Ik vind het knap dat we zo welvarend zijn geworden want ik krijg zo langzamerhand het gevoel dat grosso modo de halve bevolking te dom is om langer dan een week vooruit te kijken danwel niet alleen ''ikke'' of ''mijn portomonnee'' in ogenschouw te nemen.
Klassiek links is al een hele tijd dood hoor. De kneuzenkermis dat zichzelf nu als ''links'' neerzet heeft weinig met de klassieke idealen te maken.quote:Op zondag 25 juli 2021 19:51 schreef Cherni het volgende:
[..]
Prima verhaal. Je merkt dat we een PvdA missen van voor de periode Kok. Daar ontbreekt het doodeenvoudig aan. Maar vanwege globalisatie vraag ik mij af of dat nog wel mogelijk is. Ik kruis de vingers.
Als de PvdA eens een voorbeeld neemt aan haar Deense zusterpartij dan is de kans groot dat ik ergens in de toekomst PvdA ga stemmen.quote:Op zondag 25 juli 2021 19:53 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Klassiek links is al een hele tijd dood hoor. De kneuzenkermis dat zichzelf nu als ''links'' neerzet heeft weinig met de klassieke idealen te maken.
En men stemt blijkbaar graag op ''rechts'' want die praten zo lekker binkerig. He, die zeggen tenminste wat we denken! Ofzodankzij dat soort kortzichtige egoïstische denkbeelden zitten we al jaren opgescheept met VVD en co afbraakbeleid.
Ik kan me gewoon niet vinden in het huidige partijenbestel. Ik ben overwegend links, op sommige vlakken zelfs behoorlijk links, maar op sociaal-cultureel gebied ben ik stevig rechts. Zoek maar eens een partij die daar voor staat.quote:Op zondag 25 juli 2021 19:56 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Als de PvdA eens een voorbeeld neemt aan haar Deense zusterpartij dan is de kans groot dat ik ergens in de toekomst PvdA ga stemmen.
Dit ook natuurlijk. Dat heeft het namelijk geen reet met altruïsme te maken.quote:Op zondag 25 juli 2021 18:26 schreef sp3c het volgende:
Denk dat we vooral af moeten van het idee dat hulp niets op mag leveren
De vlakken progressief rechts en conservatief links worden vrijwel niet gedekt door de Nederlandse politiek.quote:Op zondag 25 juli 2021 19:57 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik kan me gewoon niet vinden in het huidige partijenbestel. Ik ben overwegend links, op sommige vlakken zelfs behoorlijk links, maar op sociaal-cultureel gebied ben ik stevig rechts. Zoek maar eens een partij die daar voor staat.
Zie bv de inzet in Irakquote:Op zondag 25 juli 2021 19:59 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dit ook natuurlijk. Dat heeft het namelijk geen reet met altruïsme te maken.
Idem. Ik ben klassiek links. En ook op sociaal gebied links(leven en laten leven).quote:Op zondag 25 juli 2021 19:57 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik kan me gewoon niet vinden in het huidige partijenbestel. Ik ben overwegend links, op sommige vlakken zelfs behoorlijk links, maar op sociaal-cultureel gebied ben ik stevig rechts. Zoek maar eens een partij die daar voor staat.
Het is zo extreem allemaal.
Goed punt inderdaad, dat belerende toontje mag wel wat minder. Wij zijn rijk, jullie niet. Shit is niet eerlijk en we willen best de goede samaritaan uithangen, maar dan wel als we er beter van worden.quote:Op zondag 25 juli 2021 20:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
Zie bv de inzet in Irak
Dat is om verschillende redenen niet goed te praten (ik was voor) maar men blijft hangen op 'gaat alleen om olie'
Dat vind ik nu juist een prima reden om die figuren van hun dictator af te helpen
Mits iedereen daar open en eerlijk over is natuurlijk, wij komen helpen en jullie geven ons korting
100 procent dit. Ik krijg hoofdpijn van de verharding van de maatschappij, maar vooral omdat de hyperfocus helemaal verkeerd ligt.quote:Op zondag 25 juli 2021 20:04 schreef Cherni het volgende:
[..]
Idem. Ik ben klassiek links. En ook op sociaal gebied links(leven en laten leven).
Maar ik verwacht wel enige inzet als je gezondheid het toelaat en wat fatsoenstormen blijft hanteren.
We zouden op afzonderlijke punten moeten kunnen stemmen ipv op een partyquote:Op zondag 25 juli 2021 19:57 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
In Denemarken past de arbeiderspartij (Deense PVDA) wel bij jou.quote:Op zondag 25 juli 2021 19:57 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nee preciesquote:Op zondag 25 juli 2021 20:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Goed punt inderdaad, dat belerende toontje mag wel wat minder. Wij zijn rijk, jullie niet. Shit is niet eerlijk en we willen best de goede samaritaan uithangen, maar dan wel als we er beter van worden.
Nu is het zo verschrikkelijk huichelachtigen men weet dat, dus wordt er ingespeeld op zielige onderbuikgevoelens dat we anderen ''moeten'' helpen. Dat moeten we helemaal niet.
Nieuwe Wegen, maar dat is om de een of andere reden geen succes geworden.quote:Op zondag 25 juli 2021 19:57 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Hulp ter plaatse bieden is natuurlijk de beste optie. Wat ik nooit zal begrijpen is waarom wij alle zorgverleners, tandartsen etc etc uit deze landen willen halen vanwege onze tekorten. Lijkt mij, dat juist die landen deze kennis ontzettend hard nodig hebben om een land op te bouwen.quote:Op zondag 25 juli 2021 20:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
Nee precies
Tsjaad is leuk maar we hebben er niets aan, stuur dan troepen naar Nigeria kunnen ze daar de boefjes het leven zuur maken zodat ze geen mensen van Shell meer kidnappen en dan kan een NGO dmv ontwikkelingshulp de rommel van Shell opruimen waar die boefjes zo boos over zijn ... in ruil voor korting
Zij blij wij blij
Zelfde met dit onderwerp, wmb vangen we iedereen op die hulp nodig heeft, de hele wereld maar daar hebben we geen plek, geen tijd en geen geld voor
Dan moet je doorselecteren en dan hebben we meer aan mensen die zichzelf (met een duwtje in de rug) kunnen redden dan aan mensen die thuis al niet verder kwamen dan gekopieerde dvd'tjes met Indiaase subtitels verkopen aan toeristen
Das lullig voor die mensen die daardoor bij de UNHCR moeten aankloppen maar beter voor de mensen die hier daadwerkelijk moeten wonen
Ze komen hierheen hé, ik stel niet voor ze op te halenquote:Op zondag 25 juli 2021 20:33 schreef Cherni het volgende:
[..]
Hulp ter plaatse bieden is natuurlijk de beste optie. Wat ik nooit zal begrijpen is waarom wij alle zorgverleners, tandartsen etc etc uit deze landen willen halen vanwege onze tekorten. Lijkt mij, dat juist die landen deze kennis ontzettend hard nodig hebben om een land op te bouwen.
Uiteraard ze gaan daar heen waar ze denken veilig te zijn. Ik zou het niet anders doen. En dan heb ik het over vluchtelingen die door oorlogsgeweld hun land moeten ontvluchten en uiteindelijk de status hier krijgen.quote:Op zondag 25 juli 2021 20:41 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ze komen hierheen hé, ik stel niet voor ze op te halen
Als ik moet kiezen dan investeer ik liever in degene met de beste papieren dan in de eerste man in de rij
Goedschiks niet, al die kut verdragen. Kwaadschiks, zoals de Grieken, Hongaren, Marokko en Libiers dat doen, wel natuurlijkquote:Op zondag 25 juli 2021 21:11 schreef sp3c het volgende:
Waarom kun je statushouders niet terugsturen?
Omdat hun verblijf rechtmatig is. Daar zal een reden voor zijn. Als die procedure niet deugt moet je daar iets aan veranderen.quote:Op zondag 25 juli 2021 21:11 schreef sp3c het volgende:
Waarom kun je statushouders niet terugsturen?
ja dat laatste stel ik ook voor hequote:Op zondag 25 juli 2021 21:18 schreef Cherni het volgende:
[..]
Omdat hun verblijf rechtmatig is. Daar zal een reden voor zijn. Als die procedure niet deugt moet je daar iets aan veranderen.
klopt. Na die drie jaar word het definitief ja of te nee als het goed is. De procedures mogen wel wat sneller gaan. Maar of die procedures allemaal goed, eerlijk en doeltreffend zijn durf ik ook niet te zeggen.quote:Op zondag 25 juli 2021 21:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja dat laatste stel ik ook voor he
maar statushouders hebben die status voor 3 jaar toch?
niet permanent dat moet na 3 jaar bekeken worden
Ach ja, dit gezwets elke keer.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 13:59 schreef TheFreshPrince het volgende:
Het is te verwachten dat het onder een liberaal kabinet toeneemt.
De VVD wil minder overheidsbemoeienis en juist bij sommige migranten heb je die stok achter de deur wat meer nodig.
Inburgeren, taal leren, kijken waar de mogelijkheden liggen, bijscholen en dan aan het werk.
Ik heb vanwege deze reden dit jaar op de SP gestemd.quote:Op zondag 25 juli 2021 19:57 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
5 meen ik.quote:Op zondag 25 juli 2021 21:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja dat laatste stel ik ook voor he
maar statushouders hebben die status voor 3 jaar toch?
niet permanent dat moet na 3 jaar bekeken worden
Ik geloof dat het nu 3 jaar is.quote:
Moderne slavernij.quote:Op zondag 25 juli 2021 13:56 schreef Flow3r het volgende:
Er is een schreeuwend tekort aan mensen in de kassen, Polenhotels worden uit de grond gestampt, waarom niet statushouders daar huisvesten en in de kassen laten werken?
Onze bijstandsgerechtigden moeten nu grassprietjes uit de grond trekken bij wijze van participatiequote:
Ik vind de huidige manier echt waardeloos.quote:Op zondag 25 juli 2021 21:16 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Goedschiks niet, al die kut verdragen. Kwaadschiks, zoals de Grieken, Hongaren, Marokko en Libiers dat doen, wel natuurlijk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |