https://www.ad.nl/utrecht(...)teamgenoot~ad534b1c/quote:Utrechtse skateboardsters wél in actie in Tokio, ondanks coronabesmetting teamgenoot
Skateboarders Keet Oldenbeuving (SkateKeet) uit Utrecht en Roos Zwetsloot uit Zeist kunnen gewoon in actie komen op de Olympische Spelen, ondanks dat een teamgenoot positief getest op corona. De 16-jarige Keet is bovendien een van de vlaggendragers voor Nederland.
quote:Keet Oldenbeuving (Utrecht, 1 september 2004) is een Nederlandse skateboarder. Zij werd in 2019 Europees kampioen op het onderdeel street.[1]
Oldenbeuving begon op haar zevende met skateboarden. Sinds haar twaalfde draait zij al mee in het wereldbekercircuit. Ze baarde in 2018 opzien met wereldbekeroverwinningen in Praag en Parijs. Een jaar later werd zij Europees kampioen in Nizjni Novgorod op het Olympisch onderdeel street. Mede dankzij die prestatie werd zij aan het einde van het jaar uitgeroepen tot Nederlands Talent van het jaar.
https://cruyffacademy.nl/amazing-stories/roos-zwetsloot/quote:Roos Zwetsloot combineert de Johan Cruyff Academy met skateboarden, een sport die is toegevoegd aan het programma van de Olympische Spelen 2021
Roos Zwetsloot, die haar studie Sportmarketing aan de Johan Cruyff Academy Amsterdam met skateboarden combineert, zal gaan deelnemen aan de Olympische Spelen. Met name om een jonger publiek voor de Olympische Spelen te interesseren, is skateboarden als nieuwe sport aan de komende editie in Tokyo 2021 toegevoegd. Het is voor het eerst dat een 'leefstijlachtige sport' als skateboarden op Olympisch niveau te zien zal zijn.
"Eerder waren veel skateboarders nog wat sceptisch", aldus Roos, "want je hoorde geluiden als 'Tast het onze cultuur niet aan?' en 'Skateboarden is veel meer dan wedstrijden en prestaties'. Maar nu merk je meer en meer dat 'het skateboarden' trots is op het feit dat het onderdeel gaat maken van de Olympische Spelen. Als het aan mij ligt, kan de zomer van 2021 ook niet snel genoeg beginnen!"
"Meer en meer skateboarders zijn er trots op dat de sport onderdeel wordt van de Olympische Spelen" - Roos Zwetsloot
In de video: maken we niet alleen kennis met Roos Zwetsloot, maar ook met Candy Jacobs en Keet Oldenbeuving en hun vaardigheden. Ze gaan in op wat het betekent om te skateboarden op topniveau en de deelname aan de Olympische Spelen.
Kijk dan gewoon terug palingquote:
quote:
Wanneer mag jij je kunsten laten zien?quote:
ik niet maar ik zie betere hier om de hoek. Die gaan niet steeds onderuit.quote:Op zondag 25 juli 2021 02:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wanneer mag jij je kunsten laten zien?
quote:Op zondag 25 juli 2021 02:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wanneer mag jij je kunsten laten zien?
quote:
Dit lijkt er meer op dan.quote:Op zondag 25 juli 2021 02:24 schreef Karina het volgende:
[..]
ik niet maar ik zie betere hier om de hoek. Die gaan niet steeds onderuit.
Die heeft zijn wieltjes vast aan zijn voeten!quote:Op zondag 25 juli 2021 02:36 schreef Karina het volgende:
https://flic.kr/p/2gkbNnD
Lukt niet zo goed mobiel maar dit zag er iig beter uit.
Freestyle. Beetje als bij snowboarden/skiën alleen ben je bij skateboarden niet gebonden aan een berg dus kun je heen en weer en weer terug naar het begin.quote:Op zondag 25 juli 2021 02:37 schreef Momo het volgende:
Moet iedereen zelfde route doen of is het helemaal freestyle?
Ah thanks, leuk om een keer te zien zoquote:Op zondag 25 juli 2021 02:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Freestyle. Beetje als bij snowboarden/skiën alleen ben je bij skateboarden niet gebonden aan een berg dus kun je heen en weer en weer terug naar het begin.
die gasten daar waren echt stukken beter.quote:Op zondag 25 juli 2021 02:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die heeft zijn wieltjes vast aan zijn voeten!
Net als alle jurysporten.quote:Op zondag 25 juli 2021 02:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Best leuk om te kijken maar dit is geen sport
waar kijk jij dan? Ik kijk op de BBCquote:Op zondag 25 juli 2021 02:41 schreef Meridiaan het volgende:
Wel typisch dat er hier wel een Nederlandse commentator is en bij de Nederlandse dameshandbal is er geen commentaar trouwens.
Wel handig qua uitleg overigens, daar niet van.
ES2quote:
Discovery +quote:Op zondag 25 juli 2021 02:43 schreef Karina het volgende:
Wel typisch dat er hier wel een Nederlandse commentator is en bij de Nederlandse dameshandbal is er geen commentaar trouwens.
Wel handig qua uitleg overigens, daar niet van.
Is toch hetzelfde als de Player van Eurosport?quote:
Player gaat D+ worden volgend jaar.quote:Op zondag 25 juli 2021 02:45 schreef Momo het volgende:
[..]
Is toch hetzelfde als de Player van Eurosport?
Die heb ik al een jaar ondertussen, hopelijk gooien ze de player niet dicht.
Ik vermoed dat ze lopende abonnementen laten bestaan, maar niet meer verlengen.quote:Op zondag 25 juli 2021 02:45 schreef Momo het volgende:
[..]
Is toch hetzelfde als de Player van Eurosport?
Die heb ik al een jaar ondertussen, hopelijk gooien ze de player niet dicht.
Nog niet helemaal in beton gegoten volgens mij.quote:
Omdat ze moeilijke tricks willen landen om boven het middenveld uit te steken.quote:
Doen ze niet bij 'street', blijkbaar niet nodig en ze kunnen goed vallen.quote:
Dachten ze bij het fietsen vroeger ookquote:Op zondag 25 juli 2021 02:56 schreef Momo het volgende:
[..]
Want ze doen het ook niet tijdens trainen ofzo
Die kunnen na al die jaren nog steeds niet goed vallen. Kaasschaafgenot.quote:Op zondag 25 juli 2021 02:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dachten ze bij het fietsen vroeger ook
RIP Kivilevquote:Op zondag 25 juli 2021 02:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dachten ze bij het fietsen vroeger ook
Thomas van Bemmelen zo te horen (doet ook vaak het freestyleskiën- en snowboarden inclusief de cross), met.....?quote:Op zondag 25 juli 2021 04:06 schreef Meridiaan het volgende:
Als de airpods uit je oren vallen: deze als eerste oppakken voordat je je skateboard pakt![]()
Commentatorduo doet het wel leuk vind ik.
Casper heet ie?quote:Op zondag 25 juli 2021 04:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Thomas van Bemmelen zo te horen (doet ook vaak het freestyleskiën- en snowboarden inclusief de cross), met.....?
Die tweet bestaat niet.quote:Op zondag 25 juli 2021 04:41 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Humor om te lachen dames en heren.
Eens ja. Maar best prima om naar te kijken.quote:Op zondag 25 juli 2021 05:26 schreef heywoodu het volgende:
Wel apart, vergeleken met het snowboarden. De tricks vind ik wat bewegingen iets leuker, hoewel de skater zelf natuurlijk vrij weinig beweegt, maar het steppen hier ziet er wel erg suf uit
De spanning van de gouden plak.quote:Op zondag 25 juli 2021 05:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wordt wel veel gevallen, dat is toch wel matig als je de beste atleten van de wereld hebt.
Lijkt wel slopestylequote:Op zondag 25 juli 2021 05:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wordt wel veel gevallen, dat is toch wel matig als je de beste atleten van de wereld hebt.
Jury zijn ook maar mensen.quote:
Ja, 5 tricks.quote:Op zondag 25 juli 2021 05:59 schreef franklop het volgende:
Dus eigenelijk 2 keer een run en daarna mogen ze nog wat losse tricks laten zien?
Ja en daar zitten ook 2 (?) schrapresultaten tussen.quote:Op zondag 25 juli 2021 05:59 schreef franklop het volgende:
Dus eigenelijk 2 keer een run en daarna mogen ze nog wat losse tricks laten zien?
Lijkt me logisch, anders is er 1 niet landen al een groot probleemquote:Op zondag 25 juli 2021 05:59 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ja en daar zitten ook 2 (?) schrapresultaten tussen.
Gaat niet uitmaken.quote:Op zondag 25 juli 2021 06:13 schreef heywoodu het volgende:
Uiteraard wordt de Japanees nog even dik naar P1 geholpen
Zou het komisch zijn als die telefoon ineens uit z'n zak op de stenen valt?quote:Op zondag 25 juli 2021 06:15 schreef heywoodu het volgende:
Die oordoppen blijven wel lekker zitten zeg
Vastgegroeid.quote:Op zondag 25 juli 2021 06:15 schreef heywoodu het volgende:
Die oordoppen blijven wel lekker zitten zeg
Gebeurde al in de heats bij eentje.quote:Op zondag 25 juli 2021 06:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zou het komisch zijn als die telefoon ineens uit z'n zak op de stenen valt?
De grote slokop.quote:Op zondag 25 juli 2021 06:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goud zal wel naar U S of A gaan, ach.
Omdat de jury uit Japan komt.quote:Op zondag 25 juli 2021 06:36 schreef Arth_NL het volgende:
Snap echt niets van die juryscores. Waarom was dit minder dan wat de Japanner deed?
Hij draaide een keertje en kwam op die rails terecht. Knap enzo, maar toch niet fantastisch?quote:Op zondag 25 juli 2021 06:36 schreef Arth_NL het volgende:
Snap echt niets van die juryscores. Waarom was dit minder dan wat de Japanner deed?
Ik vind ook niet echt watquote:Op zondag 25 juli 2021 06:35 schreef heywoodu het volgende:
Ik vind dit niet zo fenomenaal geweldig als de commentatoren ons doen geloven
Dat geldt voor iedereen, heb ik de indruk.quote:Op zondag 25 juli 2021 06:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hij draaide een keertje en kwam op die rails terecht. Knap enzo, maar toch niet fantastisch?
Ook niet als ze een flawless run hebben?quote:Op zondag 25 juli 2021 06:35 schreef heywoodu het volgende:
Ik vind dit niet zo fenomenaal geweldig als de commentatoren ons doen geloven
Dat heb ik ook een beetje. Ben een totale leek maar ze leken allemaal een beetje hetzelfde te doen en de ene kreeg een 7,5 en de andere een 9,5. En de commentatoren vonden het helemaal fantastisch.quote:Op zondag 25 juli 2021 06:41 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat geldt voor iedereen, heb ik de indruk.
Er zijn er ook wel bij die dat board alle kanten op draaien onder hun voeten en er alsnog bovenop landen, dat vind ik wel leukquote:Op zondag 25 juli 2021 06:41 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat geldt voor iedereen, heb ik de indruk.
Maar dan wel zo roepen. Wat een domme kerel.quote:Op zondag 25 juli 2021 07:52 schreef Pino112 het volgende:
[ twitter ]
Thijs heeft overduidelijk niet gekeken.
Tuurlijk is dit niet het enige.
Nee het waren 5 van dit soort kuttrucjes in plaats van 1, blijft natuurlijk gewoon een totale farce dit onderdeel.quote:Op zondag 25 juli 2021 07:52 schreef Pino112 het volgende:
[ twitter ]
Thijs heeft overduidelijk niet gekeken.
Tuurlijk is dit niet het enige.
Er zit nog wel wat verschil tussen de dames en heren ja. En als jullie die heren al niets vonden.quote:
Als je negentiende wilde worden wel.quote:Op maandag 26 juli 2021 02:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb de Q bij de heren niet gezien, zijn dit normale scores?
Ze scoren even streng als bij de heren. Is gewoon niveauverschil.quote:Op maandag 26 juli 2021 02:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb de Q bij de heren niet gezien, zijn dit normale scores?
Hoe is dit verschil zo groot? Dat is bij slopestyle echt niet..quote:Op maandag 26 juli 2021 02:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als je negentiende wilde worden wel.
[ afbeelding ]
Mannen gebruiken hogere rails en wat Duran net deed lijkt meer op wat de mannen doen.quote:Op maandag 26 juli 2021 02:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoe is dit verschil zo groot? Dat is bij slopestyle echt niet..
2 runs, 5 tricks.quote:
Duh, we gaan voor GOUD en ZILVER!quote:
En de top-4 van die zeven scores telt.quote:
We hoeven niet alles voor te kauwen.quote:Op maandag 26 juli 2021 02:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En de top-4 van die zeven scores telt.
Weet je dat het woord boss afstamt van het Nederlandse woord baas?quote:
Zo'n eind juli als voorgaande jaren was wel hel geweest ja in combinatie met Spelen kijken. Verder ben ik best wel een terrasganger of fietser en als het nou alleen maar mooi weer was geweest had ik mezelf niet vergeven om midden in de zomer twee weken achter een paar schermen te liggen.quote:Op maandag 26 juli 2021 02:14 schreef heywoodu het volgende:
Even wat anders he maar het is wel chill dat het de komende twee weken nauwelijks echt boven de 20 (of in elk geval 25) graden lijkt te worden, maakt het toch een heel stuk makkelijker om overdag te gaan slapen zonder dat het bloedheet is
Gister was deze grap nog wel leuk.quote:
Oh toen was ik er nietquote:Op maandag 26 juli 2021 02:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gister was deze grap nog wel leuk.
Maar goed, antwoord op je vraag: Nee, maar misschien Tonia Hawk wel.
Daar miste dus 'maximaal' jaquote:Op maandag 26 juli 2021 02:20 schreef heywoodu het volgende:
Nou ja, 'elk land mag er drie sturen'....het ging gewoon via de individuele ranking (en top-3 van het WK) en dan met maximaal drie per land, maar niemand als je niemand in die top hebt
Daar was 'ie!quote:
En dan ook alleen de naam, nooit gespeeld ofzoquote:Op maandag 26 juli 2021 02:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ken Tony Hawk alleen van de spellekes
Misschien in Muricaquote:Op maandag 26 juli 2021 02:24 schreef heywoodu het volgende:
Ik denk niet dat een 'biljoen' mensen kijken
Mis je wat aan! Z’n spel is net opnieuw uitgebracht. Super tof nu!quote:Op maandag 26 juli 2021 02:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En dan ook alleen de naam, nooit gespeeld ofzo
Dat hier wel, een buurjongen had er een aantalquote:Op maandag 26 juli 2021 02:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Miljard kijkers voor het skateboarden, honderden miljoenen voor het wielrennen, de Eurosportcommentatoren zijn enthousiast.quote:
Je hebt tegenwoordig Steepquote:Op maandag 26 juli 2021 02:26 schreef heywoodu het volgende:
Ik had wel ooit een snowboardspel waarbij je halfpipes had maar ook een soort hele lange cross over een bepaald parcours, maar die doet het niet meer
Ooit een keertje bij een klasgenoot gespeeldquote:Op maandag 26 juli 2021 02:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Brazilië komt nogquote:Op maandag 26 juli 2021 02:28 schreef Dagoduck het volgende:
Die Japanse gaat goud pakken, ik zie het al.
Ik heb hoop, maar we moeten afwachtenquote:Op maandag 26 juli 2021 02:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Denk je dat we het zwemmen straks wel ergens op TV kunnen zien? @:heywoodu
De Belg gaat immers nu hockeyen tegen de Duitser en wij straks ook al.
quote:Op maandag 26 juli 2021 02:22 schreef heywoodu het volgende:
Ze vallen wel echt heel goed allemaal, zo gigantisch veel valpartijen en nauwelijks iemand meer dan een paar seconden zien liggen
En zelfs die ging gewoon doorquote:
Ik hoop op de Beeb.quote:Op maandag 26 juli 2021 02:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb hoop, maar we moeten afwachten
Het is vooral dat mensen altijd tegen hem zeggen dat hij op Tony Hawk lijktquote:
Wat heb je op?quote:Op maandag 26 juli 2021 02:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo, mijn ontbijt zit achter de kiezen.
Flesje bier denk?quote:
Stukkie hoger nog zelfs.quote:Op maandag 26 juli 2021 02:29 schreef RipCity het volgende:
Dit is wel nette score voor die aussie waarsch.
2.85 gok ik
Toen waren ze er ook al (in elk geval even).quote:Op maandag 26 juli 2021 02:32 schreef Dagoduck het volgende:
Hoezo schakelt NOS nu wel in trouwens. Waar waren ze tijdens Keet dan.
Een cracker met ham, een appel, een banaan, wat wortels en een yoghurtje.quote:
Honkbal op de spelen is toch ook niks joh.quote:Op maandag 26 juli 2021 02:34 schreef Naesala_1981 het volgende:
Skateboarden voor honkbal is toch een beetje een Bosvelt voor Robben wissel.
Er gebeurt soms iets vs er gebeurt heel soms iets. Tjaquote:Op maandag 26 juli 2021 02:34 schreef Naesala_1981 het volgende:
Toen het al was begonnen zonden ze nog Bart Brentjens Andere Tijden uit ofzo.quote:Op maandag 26 juli 2021 02:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Toen waren ze er ook al (in elk geval even).
En op de Spelen dan ook nog eens van het D-niveau. Als alle MLB-sterren zouden spelen zou ik het wel vaker aan willen zetten.quote:Op maandag 26 juli 2021 02:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij Honkbal zit je overigens 85% van de tijd naar gemiste ballen of slecht aangegooide worpen te kijken. Of naar ballen die in het verkeerde deel van het veld belanden.
Tegenwoordig heet dat een Promes voor Malen wissel.quote:Op maandag 26 juli 2021 02:34 schreef Naesala_1981 het volgende:
Honkbal is daadwerkelijk een sport. Dit is een kinderspel.quote:Op maandag 26 juli 2021 02:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Er gebeurt soms iets vs er gebeurt heel soms iets. Tja
Tijd voor salto's op het skateboard.quote:
Meningen.quote:Op maandag 26 juli 2021 02:37 schreef Naesala_1981 het volgende:
[..]
Honkbal is daadwerkelijk een sport. Dit is een kinderspel.
Post dit maar even in het honkbaltopic.quote:Op maandag 26 juli 2021 02:37 schreef Naesala_1981 het volgende:
[..]
Oh wacht daar gebeurt bijna niks want niemand geeft een neuk om honkbal en het is zelfs een gecombineerd topic met softbal.quote:Op maandag 26 juli 2021 02:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Post dit maar even in het honkbaltopic.
"X" is geen sport als mening, tsjaquote:Op maandag 26 juli 2021 02:37 schreef Naesala_1981 het volgende:
[..]
Precies, en ik kom er nooit.quote:Op maandag 26 juli 2021 02:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh wacht daar gebeurt bijna niks want niemand geeft een neuk om honkbal en het is zelfs een gecombineerd topic met softbal.
Het loopt storm in het skateboardtopic?quote:Op maandag 26 juli 2021 02:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh wacht daar gebeurt bijna niks want niemand geeft een neuk om honkbal en het is zelfs een gecombineerd topic met softbal.
De enige reden dat dat topic er uberhaupt is, is omdat het toernooi al woensdag begon.quote:Op maandag 26 juli 2021 02:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je gaat ervan uit dat alle wielen op de grond moeten blijven ofzo? Dan begrijp ik je gedachtegang wel.quote:Op maandag 26 juli 2021 02:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik weet nog niet zo goed wat ik hiervan moet vinden.
Maar afin, dat ligt aan mij. Als je denkt dat iemand iets verneukt en het blijkt goed te zijn.
Darten is geen sport. Een veel geposte uitspraak op dit forum. Misschien dat je dit oprecht meent of misschien doe je dit om puur te trollen, het interesseert me eigenlijk niet waarom. Velen kijken met walgen richting de dartwereld. Wat is dat eng, hé. ''Dikke mensen die pijltjes naar een bord gooien. Jaaaa wat pijltjes in een bord gooien en zo vies dik zijn ja dat kan toch heul niet,'' zulke uitspraken.quote:Op maandag 26 juli 2021 02:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
"X" is geen sport als mening, tsja
Ik denk dat dit ook gewoon vrij lastig is om eerlijkte zijn.quote:Op maandag 26 juli 2021 02:41 schreef cobain1994 het volgende:
Ligt het aan mij of ziet het er nogal houterig uit allemaal(Doe ze het niet na)
Het is toch gewoon een race?quote:Op maandag 26 juli 2021 02:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je gaat ervan uit dat alle wielen op de grond moeten blijven ofzo? Dan begrijp ik je gedachtegang wel.
Ja, matige tijden tot nu toe.quote:Op maandag 26 juli 2021 02:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het is toch gewoon een race?
Het zijn eerder meisjes dan dames.quote:
Niet meer. Denk dat het voor Keet nog wel krap kan worden om de finale te halen als ik de scores hier zie. De Japanse zou er nog wel overheen kunnen.quote:
Leuk grapje, nooit eerder gezien.quote:
Ja, als toeschouwer.quote:
Na deze heat in de top-3 staan zou in elk geval veelbelovend zijn, met nog de drie Braziliaanse dames en twee uit Japan.quote:Op maandag 26 juli 2021 02:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet meer. Denk dat het voor Keet nog wel krap kan worden om de finale te halen als ik de scores hier zie. De Japanse zou er nog wel overheen kunnen.
Vergeef me dat ik een trage stream kijk en nog wat op imgur moest kloten.quote:Op maandag 26 juli 2021 02:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet meer. Denk dat het voor Keet nog wel krap kan worden om de finale te halen als ik de scores hier zie. De Japanse zou er nog wel overheen kunnen.
Ja, want ik zie ze niet op de Spelen.quote:Op maandag 26 juli 2021 02:50 schreef PippenScottie het volgende:
Is het gek dat ik het idee heb dat de beste skaters van mijn lokale skatepark niet zo ver van dit niveau afzitten?
Wat is het probleem?quote:
Alle drie de Braziliaanse dames komen nog, volgens mij zijn twee daarvan echt favoriet (met wat Japanse)quote:Op maandag 26 juli 2021 02:50 schreef RipCity het volgende:
Komt die Braziliaanse hierna nog ofzo? Die was de
1.60 favoriet dus die moet wel heel goed zijn.
Alles en iedereen valt elke keerquote:
Denk dat niveau van vrouwen heel erg verschilt met mannen ofzo. Ziet er erg matig uit idd. Beetje grinden op stang zou toch easy moeten zijn.quote:Op maandag 26 juli 2021 02:50 schreef PippenScottie het volgende:
Is het gek dat ik het idee heb dat de beste skaters van mijn lokale skatepark niet zo ver van dit niveau afzitten?
Ben net wakker..quote:Op maandag 26 juli 2021 02:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Leuk grapje, nooit eerder gezien.
Ik heb de mannen niet gezien. Keuzes, keuzesquote:Op maandag 26 juli 2021 02:51 schreef RipCity het volgende:
[..]
Denk dat niveau van vrouwen heel erg verschilt met mannen ofzo. Ziet er erg matig uit idd. Beetje grinden op stang zou toch easy moeten zijn.
Gezondheidquote:Op maandag 26 juli 2021 02:53 schreef heywoodu het volgende:
Omdat de Braziliaanse dames zo komen pak ik er een glas guaraná bij, met wat Pringles
Nee man zo zijn ze allemaal daar. Mooi toch. Genieten van t leven.quote:
Nah ja, ze kunnen het vast ook nog wel beter bij jou in het parkje dan op de Olympische Spelen. Sommigen zijn echt wel goed, maar het zal allemaal ook wel nauw luisteren.quote:Op maandag 26 juli 2021 02:50 schreef PippenScottie het volgende:
De australische is een beetje gefrustreerd.quote:Op maandag 26 juli 2021 02:54 schreef RipCity het volgende:
[..]
Nee man zo zijn ze allemaal daar. Mooi toch. Genieten van t leven.
Beter dan die suffe aussie of Oostenrijkse.
Maar daar staat 'ie al een uur op.quote:
Ik heb op 1 tv alleen NPO1 en ES1, dus daar keek ik NPO1 en ik keek even naar de Belgian Lionsquote:
Hoe kan dat nouquote:
Zit niet in mijn abo. Heb wel D+ nu, ook prima.quote:
Heb je een bus Pringles per dag?quote:Op maandag 26 juli 2021 02:53 schreef heywoodu het volgende:
Omdat de Braziliaanse dames zo komen pak ik er een glas guaraná bij, met wat Pringles
Ik eet geen hele bus leeg in één keerquote:
We worden oud.quote:
Nog niet geboren toen Umbrella een hit was.quote:
Ja, maar vinaleplaats voor Roos lijkt me wel binnen. Voor Keet wordt het lastig denk ik.quote:
Staan al eerste sinds de eerste run van Keet zo'n beetje.quote:
Ik zou het helemaal prima vinden eigenlijk. Liefst in plaats van regulier voetbal, want die U23 toernooien bij de mannen hebben ook nul waarde.quote:Op maandag 26 juli 2021 03:15 schreef 1superbeschuitje het volgende:
Prima sport dit veel beter dan 3x3 basketbal (gaan de we dan ook 5x5 foebal krijgen of zo)
Sinds Jordan gestopt is is er niet veel meer aan inderdaad.quote:
Hier gaat ie ook lekker zo op het zwemmen jaquote:Op maandag 26 juli 2021 03:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat ik naar niks aan het kijken ben.
Ik heb 3 x 3 basketbal zitten kijken en het was beyond suf een aquarium verversen is spannenderquote:Op maandag 26 juli 2021 03:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zou het helemaal prima vinden eigenlijk. Liefst in plaats van regulier voetbal, want die U23 toernooien bij de mannen hebben ook nul waarde.
3x3 basketbal is ook een stuk leuker dan het doodsaaie reguliere basketbal
3x3 is prima om naar te kijken.quote:Op maandag 26 juli 2021 03:23 schreef 1superbeschuitje het volgende:
[..]
Ik heb 3 x 3 basketbal zitten kijken en het was beyond suf een aquarium verversen is spannender
Moet jij weten, ik heb dat bij regulier basketbal juist, dit format vond ik nog wel gaan.quote:Op maandag 26 juli 2021 03:23 schreef 1superbeschuitje het volgende:
[..]
Ik heb 3 x 3 basketbal zitten kijken en het was beyond suf een aquarium verversen is spannender
Punt is eigenlijk: nee tegen minituriasatie van bekende sporten.quote:Op maandag 26 juli 2021 03:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Moet jij weten, ik heb dat bij regulier basketbal juist, dit format vond ik nog wel gaan.
Jammer dat niet de eerste van elke heat ook gewoon doorgaat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |