Ok mate!quote:Op donderdag 22 juli 2021 16:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Hopelijk blijven die lekker in het Engelse deel van de stad

Wordt idd tijd dat iemand een elektrische stoomtrein gaat produceren.quote:

Ik hoop niet dat dit je wensenlijstje is voor de rest van het jaar?quote:

Elektrische boiler kan bestquote:Op donderdag 22 juli 2021 17:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wordt idd tijd dat iemand een elektrische stoomtrein gaat produceren.

Nou, kijk eens aan. Paar wielen eronder, karretje erachter, bijna klaar.quote:

Nee allemaal bij jou in de flat.quote:Op donderdag 22 juli 2021 16:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Hopelijk blijven die lekker in het Engelse deel van de stad

Geen hacker ter wereld die de programmeertaal nog kent waarmee de servers van FOK! draaien.quote:Op donderdag 22 juli 2021 18:26 schreef Em31 het volgende:
Websites plat, maar Fok doet het deze keer wel

Hoeraquote:Op donderdag 22 juli 2021 18:26 schreef Em31 het volgende:
Websites plat, maar Fok doet het deze keer wel

quote:Op donderdag 22 juli 2021 18:58 schreef H_T het volgende:
En Groenlinks is boos dat HTM de tram naar het strand heeft omgedoopt tot hun bikinilijn

Volgens de GL-mevrouw met kritiek hierom:quote:Op donderdag 22 juli 2021 19:03 schreef Em31 het volgende:
[..]mooie grap juist
Waarom is dat zo erg

Overigens is deze grap bedacht door een vrouwquote:Op donderdag 22 juli 2021 19:04 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Volgens de GL-mevrouw met kritiek hierom:
[ twitter ]

Vond de ironie ook wel dat een GL-mevrouw, doorgaans toch vrij progressief, hiermee eigenlijk een conservatief standpunt inneemt. Ze kan het straks nog goed vinden met SGP-collega's als ze niet oppastquote:Op donderdag 22 juli 2021 19:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Overigens is deze grap bedacht door een vrouw

Een vrouw die gegijzeld is door de patriarchiequote:Op donderdag 22 juli 2021 19:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Overigens is deze grap bedacht door een vrouw

Nou het is watquote:Op donderdag 22 juli 2021 19:04 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Volgens de GL-mevrouw met kritiek hierom:
[ twitter ]

Ik vind het sowieso een nogal gevaarlijke aanname van deze mevrouw dat bikini's alleen voor vrouwen zijn. In de 21e eeuwquote:Op donderdag 22 juli 2021 19:06 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Vond de ironie ook wel dat een GL-mevrouw, doorgaans toch vrij progressief, hiermee eigenlijk een conservatief standpunt inneemt. Ze kan het straks nog goed vinden met SGP-collega's als ze niet oppast

Auwquote:Op donderdag 22 juli 2021 19:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nou, mocht iemand nog twijfelen en het volgende binnenkort willen uittesten kan ik alvast duidelijkheid geven: Sriracha in je ogen is geen goed idee.![]()
Ik greep de fles waarschijnlijk iets te hard beet, of er stond wat druk op, maar het dopje schoot ineens open en er spoot een flinke flats sriracha recht in mijn gezicht incl beide ogen.![]()
Nu is mij wel eens gezegd dat ik af en toe wat traag kan zijn, maar als je mij net naar de kraan zag bewegen zal je dat niet snel meer zeggen.

Ik moest even opzoeken wat Sriracha was. Maar dat wil je niet in je ogenquote:Op donderdag 22 juli 2021 19:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nou, mocht iemand nog twijfelen en het volgende binnenkort willen uittesten kan ik alvast duidelijkheid geven: Sriracha in je ogen is geen goed idee.![]()
Ik greep de fles waarschijnlijk iets te hard beet, of er stond wat druk op, maar het dopje schoot ineens open en er spoot een flinke flats sriracha recht in mijn gezicht incl beide ogen.![]()
Nu is mij wel eens gezegd dat ik af en toe wat traag kan zijn, maar als je mij net naar de kraan zag bewegen zal je dat niet snel meer zeggen.

Was snel bij de kraan en er is een paar liter water over mijn oogbollen gegaan. Nu (vrijwel) niks meer last van, dank je.quote:Op donderdag 22 juli 2021 19:12 schreef H_T het volgende:
[..]
AuwVoel je het nu nog? En kan je nog even goed zien?

Het is heerlijk spul, maar wel alleen in de mond graag.quote:Op donderdag 22 juli 2021 19:15 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik moest even opzoeken wat Sriracha was. Maar dat wil je niet in je ogen![]()
Fijn dat je het voor ons hebt uitgetest.

Groen Links had vroeger toch nog zo’n verkiezingsposter met een naakte vrouw en een koe?quote:Op donderdag 22 juli 2021 19:06 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Vond de ironie ook wel dat een GL-mevrouw, doorgaans toch vrij progressief, hiermee eigenlijk een conservatief standpunt inneemt. Ze kan het straks nog goed vinden met SGP-collega's als ze niet oppast

Zo is Rogerquote:Op donderdag 22 juli 2021 19:15 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik moest even opzoeken wat Sriracha was. Maar dat wil je niet in je ogen![]()
Fijn dat je het voor ons hebt uitgetest.

Nou, ik krijg inderdaad steeds vaker de indruk van progressief links dat het vooral de bedoeling is dat vrouwen tegen zichzelf beschermd moeten worden, in plaats van dat ze vrij moeten zijn.quote:Op donderdag 22 juli 2021 19:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Groen Links had vroeger toch nog zo’n verkiezingsposter met een naakte vrouw en een koe?
Voor een progressieve partij hebben ze dan een interessante progressie gemaakt.

Got it!quote:Op donderdag 22 juli 2021 10:56 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Er is zelfs een handleiding! Heb je hier wat aan, @:NailQueen?
[ afbeelding ]
PS: Het is vooral knippen en plakken hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |