Ik dacht ook al, waar is Groningen? maar die houden we gewoon voor onszelf hoorquote:Op donderdag 22 juli 2021 10:45 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik zie geen steden uit het noorden op de lijst, dit vind ik een grove tekortkoming.
De laatste keer zal wel een jaar of 15 terug zijn, dus daar kan ik niet helemaal over oordelen. Vroegah hadden we daar kennissen in het centrum wonen en kwamen we er regelmatig. Toen vond ik het wel een leuke en mooie stad.quote:Op donderdag 22 juli 2021 10:32 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Recentelijk ook nog in Bergen geweest? Nog steeds mooi hoor. Maar de leegstand in het centrum.
Dat beschouw jij al als het noorden? Ach lieverd.quote:Op donderdag 22 juli 2021 10:47 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Kampen ligt zowat ín de Noordoostpolder.
Assen ook niet genoemd, en dat is oprecht een fijne stad. Maar inderdaad, we houden deze pareltjes voor onszelf.quote:Op donderdag 22 juli 2021 10:50 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik dacht ook al, waar is Groningen? maar die houden we gewoon voor onszelf hoor
Ja want alles voorbij de Hondsrug is toch Duitsland?quote:Op donderdag 22 juli 2021 10:52 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat beschouw jij al als het noorden? Ach lieverd.
Ik vond Oosterhout eigenlijk leuker toen de boel nog niet overdekt was.quote:Op donderdag 22 juli 2021 10:49 schreef ijs_beer het volgende:
https://architectenweb.nl/nieuws/artikel.aspx?ID=48947
Dit vond ik trouwens wel een slim idee in Oosterhout.
(Dat ook)quote:Op donderdag 22 juli 2021 10:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vond Oosterhout eigenlijk leuker toen de boel nog niet overdekt was.
"Mall of the Netherlands", ik kwam nog wel eens in Leidschenhage, maar "Mall of the Netherlands" klinkt zo pretentieus dat ik eigenlijk al meteen niet meer wil.quote:Op donderdag 22 juli 2021 10:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hier hebben we ook last van dat fenomeen "Mall of the Netherlands", eigenaar is dezelfde als Stadshart hier.
Is zelfs een juwelier van hier naar daar verhuist welke al 30 jaar hier zat
Het Noorden is veuls te ver weg, dus daar kom ik niet zo vaak. Al ben ik 25 jaar terug weleens in Assen geweest, maar daar is weinig van blijven hangen.quote:Op donderdag 22 juli 2021 10:54 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Assen ook niet genoemd, en dat is oprecht een fijne stad. Maar inderdaad, we houden deze pareltjes voor onszelf.
@Em31 deze is voor jou. Go get him.quote:Op donderdag 22 juli 2021 10:54 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja want alles voorbij de Hondsrug is toch Duitsland?
Er is zelfs een handleiding! Heb je hier wat aan, @NailQueen?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Misschien kan Mandy een How-to-plaats-a-gif.gif maken, een gifje wat laat zien hoe je een gifje plaatst.
Gesproken als een echte zuiderling.quote:Op donderdag 22 juli 2021 10:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het Noorden is veuls te ver weg, dus daar kom ik niet zo vaak. Al ben ik 25 jaar terug weleens in Assen geweest, maar daar is weinig van blijven hangen.
Pas op met uw woorden nu...quote:Op donderdag 22 juli 2021 10:57 schreef ijs_beer het volgende:
Nu ben ik ook wel eens in Almelo geweest, maar dat was wel wát te doen, maar niet zo heel veel.
het is nu helemaal "af" zowat, nog niet geweest sinds vorige zomer.quote:Op donderdag 22 juli 2021 10:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
"Mall of the Netherlands", ik kwam nog wel eens in Leidschenhage, maar "Mall of the Netherlands" klinkt zo pretentieus dat ik eigenlijk al meteen niet meer wil.![]()
![]()
Schijnt wel mooi te worden.
quote:Op donderdag 22 juli 2021 10:54 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja want alles voorbij de Hondsrug is toch Duitsland?
Rood-groen.quote:
Er zijn ooit nog langharige bizons gespot die uitgestorven gewaand waren, wat na een roekeloze bestuurder ook zo bleek te zijnquote:
Als je een winkelcentrum hebt wat een beetje een geschikte vorm heeft is dat idd best een interessante oplossing.quote:Op donderdag 22 juli 2021 10:49 schreef ijs_beer het volgende:
https://architectenweb.nl/nieuws/artikel.aspx?ID=48947
Dit vond ik trouwens wel een slim idee in Oosterhout.
Ik ken dat soort berekeningen een beetje.quote:Uit berekeningen blijkt volgens de wethouder dat de plannen binnen het eerder door de raad beschikbare budget voor de nieuwbouw kunnen worden gerealiseerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |