Drugsbaron uit de haven met 80 miljoen.quote:Op donderdag 22 juli 2021 22:54 schreef Elan het volgende:
Wat sneu weer.Enige dat deze club kan redden zijn een investeerder.
Omdat die ook nog wel eens een corner wil binnenwerken gokje.quote:Op donderdag 22 juli 2021 22:59 schreef aTypisch het volgende:
waarom neemt jensgod de corners niet gewoon?
prima trap
Til deed mee?quote:Op donderdag 22 juli 2021 23:02 schreef Maastoren het volgende:
Zo’n schrijnend gebrek aan kwaliteit. Wordt een lang seizoen.
Leuk dat Linssen zo hard werkt maar je hebt er verder helemaal niks aan. Til valt ook ontzettend tegen.
8 ton per jaar voor hard werken en niet kunnen voetballenquote:Op donderdag 22 juli 2021 23:02 schreef Maastoren het volgende:
Zo’n schrijnend gebrek aan kwaliteit. Wordt een lang seizoen.
Leuk dat Linssen zo hard werkt maar je hebt er verder helemaal niks aan. Til valt ook ontzettend tegen.
ik quote dit nog even maatquote:Op donderdag 22 juli 2021 22:57 schreef hhh38 het volgende:
Aardige realitycheck dit, maar volgende week win je gewoon natuurlijk
Dit inderdaad. Niets om je zorgen over te maken. Uit speel je nog wel eens een kut pot tegen clubs uit dit soort landen. Thuis maak je dat heel simpel af. Uit goals tellen toch niet meer dubbel, dus helemaal prima.quote:
Dit bedoel ik dusquote:Op donderdag 22 juli 2021 23:06 schreef Elan het volgende:
Seizoen is alweer voorbij voordat het goed en wel begonnen is. Feyenoordgoden.
Toornstra is ook populair omdat hij zo hard werkt. Moet zelfs aanvoerder worden. Het is ontzettend treurig allemaal.quote:Op donderdag 22 juli 2021 23:05 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
8 ton per jaar voor hard werken en niet kunnen voetballenToornstra is ook wel klaar. Leuke 12e man, maar niet voor de basis.
Van wie moet hij aanvoerder worden dan?quote:Op donderdag 22 juli 2021 23:07 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Toornstra is ook populair omdat hij zo hard werkt. Moet zelfs aanvoerder worden. Het is ontzettend treurig allemaal.
Van mij niet iig maar zag het veel op social media voorbij komen.quote:Op donderdag 22 juli 2021 23:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Van wie moet hij aanvoerder worden dan?
Als je het besef voor de wedstrijd niet had dat 'we er nog lang niet zijn' vraag ik me af waar het mis is gegaan.quote:Op donderdag 22 juli 2021 23:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Volgende week de boel corrigeren, en voor nu concluderen dat we er nog lang niet zijn. Met name de voorzetten waren echt heel slecht.
Hun probleem.quote:Op donderdag 22 juli 2021 23:09 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Van mij niet iig maar zag het veel op social media voorbij komen.
Het gebrek aan creativiteit is echt wel zorgwekkend. Met de beperkte financiële middelen wordt dat echt een lastig verhaal.quote:Op donderdag 22 juli 2021 23:06 schreef Scrummie het volgende:
Niet best!
Op naar volgende week.
Mensen die nu al depressief aan het doen zijn neem ik nooit weer serieus.
Jeetje wat ben je je weer aan het aanstellen hier.quote:Op donderdag 22 juli 2021 23:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als je het besef voor de wedstrijd niet had dat 'we er nog lang niet zijn' vraag ik me af waar het mis is gegaan.
Nee, maar we mogen wel concluderen dat er nog een hoop werk te doen is en dat er naast Jahanbaksh aanvallend zeker nog wel wat bij mag. En op het middenveld eigenlijk ook.quote:Op donderdag 22 juli 2021 23:06 schreef Scrummie het volgende:
Niet best!
Op naar volgende week.
Mensen die nu al depressief aan het doen zijn neem ik nooit weer serieus.
Bozenik heeft genoeg gekost. Weer een dure grap. En dan nog die belachelijke contracten van Troost er overheen.quote:Op donderdag 22 juli 2021 23:11 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Het gebrek aan creativiteit is echt wel zorgwekkend. Met de beperkte financiële middelen wordt dat echt een lastig verhaal.
Middenveld staat ook voor geen meter.
Eigenlijk voetballen we al een seizoen of 3 zonder fatsoenlijke spits lol.
Tegen deze ploeg had ik Conteh laten rennen ipv van Linssen.quote:Op donderdag 22 juli 2021 23:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Of voor Linssen misschien? Man wat was die beroerd.
Linssen kan echt niet tegen dit soort teamsquote:Op donderdag 22 juli 2021 23:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Of voor Linssen misschien? Man wat was die beroerd.
Hup, naar het FB topic jij!quote:Op donderdag 22 juli 2021 23:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jeetje wat ben je je weer aan het aanstellen hier.
Ja, precies. Een spits en een controlerende middenvelder.quote:Op donderdag 22 juli 2021 23:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Nee, maar we mogen wel concluderen dat er nog een hoop werk te doen is en dat er naast Jahanbaksh aanvallend zeker nog wel wat bij mag. En op het middenveld eigenlijk ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |