Eens.quote:Op donderdag 22 juli 2021 22:32 schreef Heeinz het volgende:
Als ik Feyenoorder zou zijn zou ik me hier toch best wel zorgen door maken
Mwah, valt mee. Niet meer dan anders.quote:Op donderdag 22 juli 2021 22:32 schreef Heeinz het volgende:
Als ik Feyenoorder zou zijn zou ik me hier toch best wel zorgen door maken
Die kerel is een partij traag.quote:Op donderdag 22 juli 2021 22:34 schreef M.Melandri het volgende:
Linssen durft nog niet eens een back van Drita op te zoeken.
Als je 0-0 tegen Drita staat is het natuurlijk wat vreemd om de scheid de schuld te geven.quote:Op donderdag 22 juli 2021 22:34 schreef H.FR het volgende:
Die scheids fluit ook voor elk wissewasje zeg. Wat een gezeik.
quote:
Trencin was toch nog wel een iets hoger niveau dan dit?quote:Op donderdag 22 juli 2021 22:40 schreef Irritatie100 het volgende:
Gelukkig kan dat Drita er ECHT geen reet van en zouden die nog verliezen van dat Zambiaanse vrouwenelftal van gisteren, anders werd dit gewoon een Trencin'tje.
Nee eens, maar hier mag je er toch wel 2 a 3 tegen in leggenquote:Op donderdag 22 juli 2021 22:40 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Tegen zulke tegenstanders kan je het natuurlijk ook niet snel goed doen, zo simpel is het ook maar dit is wel weer het andere uiterste
Moet je wel fatsoenlijke aanvallers hebben. 2 van de 3 zijn waardeloos.quote:Op donderdag 22 juli 2021 22:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Nee eens, maar hier mag je er toch wel 2 a 3 tegen in leggen
Je mag toch wel verwachten dat hier gewonnen wordt...quote:Op donderdag 22 juli 2021 22:40 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Tegen zulke tegenstanders kan je het natuurlijk ook niet snel goed doen, zo simpel is het ook maar dit is wel weer het andere uiterste
Ook dat kloptquote:Op donderdag 22 juli 2021 22:42 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Moet je wel fatsoenlijke aanvallers hebben. 2 van de 3 zijn waardeloos.
'we hebben gedomineerd'quote:Op donderdag 22 juli 2021 22:42 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Je mag toch wel verwachten dat hier gewonnen wordt...
Of zit de boer op de bank??
Ja, dat bedoel ik ook.quote:Op donderdag 22 juli 2021 22:41 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Trencin was toch nog wel een iets hoger niveau dan dit?
Waar zie je dat ik hem de schuld geef? Bij 0-3 was het ook irritant geweest.quote:Op donderdag 22 juli 2021 22:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je 0-0 tegen Drita staat is het natuurlijk wat vreemd om de scheid de schuld te geven.
Nu heb ik wel vertrouwen in Alireza. Slechter dan Linssen op rechtsbuiten kan ook haast niet. Maar je hebt ook echt een fatsoenlijke spits nodig om het spel te maken.quote:
quote:Op donderdag 22 juli 2021 22:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kokcu insert any name is ook geen combinatie
Dit eigenlijk ook, alleen Van Persie combineerde leuk met hem toen kon je wel zien dat hij wel kan voetballen.quote:
Die zal wel balen dat hij niet naar Barcelona is gegaan. Zou inmiddels wel basisspeler zijn geweestquote:
er stond daar iets wat beter de lading dekt maar onlogisch heeft vandaag écht niks te doen dus mod hij hierquote:Op donderdag 22 juli 2021 22:51 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Die zal wel balen dat hij niet naar Barcelona is gegaan. Zou inmiddels wel basisspeler zijn geweest
Bijna Donquote:Op donderdag 22 juli 2021 19:38 schreef DonRaja het volgende:
Normale voorspelling: 0-5/0-6
Feyenoord voorspelling: moeizame 0-1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |