Linssen doet ook weer zijn best om niet aanspeelbaar te zijn. Wat een waardeloze speler is dat.quote:Op donderdag 22 juli 2021 21:37 schreef Kerftminister het volgende:
Alles moet van Sini af komen lijkt wel, Kökcü doet zn beste Diemers imitatie.
Die Malacia is echt kut aan de bal. Loopt ook op elke keer in het midden ipv Sini te helpen die tegen 3 man staat.quote:Op donderdag 22 juli 2021 21:47 schreef Haringkop het volgende:
Helaas nog allemaal in een tergend langzaam tempo en dan gasten als Malacia die dan maar kansloze lange ballen gaan geven.
Maar goed, ik maak mij verder geen zorgen.
Is al gebeurd we gaan verder onder SC Feyenoord.quote:Op donderdag 22 juli 2021 21:49 schreef Pistolero het volgende:
Hef de club maar op, dit kan écht niet.
Vooral dat laatstequote:Op donderdag 22 juli 2021 21:47 schreef Haringkop het volgende:
Helaas nog allemaal in een tergend langzaam tempo en dan gasten als Malacia die dan maar kansloze lange ballen gaan geven.
Maar goed, ik maak mij verder geen zorgen.
Dat wil Slot juist, loopt die de hele tijd op te coachen. Beetje Guardiola idee.quote:Op donderdag 22 juli 2021 21:48 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Die Malacia is echt kut aan de bal. Loopt ook op elke keer in het midden ipv Sini te helpen die tegen 3 man staat.
We hebben ook niemand die een voorzet af kan maken.quote:Op donderdag 22 juli 2021 22:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Laten we zeggen dat niemand een fatsoenlijke voorzet kan geven, das op zich wel een probleempje.
Met Jahanbakhsh erbij wordt dit hopelijk beter.
Eigenlijk hebben we dus een groot probleem.quote:Op donderdag 22 juli 2021 22:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
We hebben ook niemand die een voorzet af kan maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |