Helemaal niet!!!!quote:Op dinsdag 20 juli 2021 13:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens
En dat zegt veel, want die waren me toch kut
Benieuwd wanneer @klaasweetalles weer eens langskomt.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 13:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
De sfeer wordt alweer wat grimmiger.
Gelukkig komt @:zipportal weer bijna vrij.
Erg jammerquote:Op dinsdag 20 juli 2021 13:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
De erg racistische @Zipportalquote:Op dinsdag 20 juli 2021 13:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
@Nattekatquote:Op dinsdag 20 juli 2021 13:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De erg racistische @:zipportal
érg matige modquote:
quote:Ohh, ik heb natuurlijk gekocht.
quote:Ik ga voorlopig even stoppen met geld erin pompen. Eerst weer even sparen, en dan zien we wel weer. Het is nog totaal geen bear market, maar het kan vrij rap omslaan. En in dat geval wil je een flinke zak geld hebben om toe te slaan
quote:Truebit gaat de volgende bullrun gewoon mijn huis betalen.
Dus beter gebeurt die binnen een jaar.
Pulled zalm, dat ken ik niet. Maar ik vind zalm erg lekker dus ik ga het opzoeken.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 13:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja. Italiaanse bol met pulled zalm.
Wanneer? Heb geen PM ontvangenquote:Op dinsdag 20 juli 2021 13:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
ik ga zo een bak met kip etenquote:Op dinsdag 20 juli 2021 13:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die heb ik gemist, ik heb ook wat honger nu!
Pulled zalm is zalm, maar dan niet een hele lap zag maar.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 13:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Pulled zalm, dat ken ik niet. Maar ik vind zalm erg lekker dus ik ga het opzoeken.
Het is gewoon een zalm filet die uit elkaar is getrokken. Klinkt spannender dan dat het is.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 13:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Pulled zalm, dat ken ik niet. Maar ik vind zalm erg lekker dus ik ga het opzoeken.
Niemand heeft gemerkt dat je er niet bij wasquote:Op dinsdag 20 juli 2021 13:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die heb ik gemist, ik heb ook wat honger nu!
Geniet ervan maat!quote:Op dinsdag 20 juli 2021 13:53 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik ga zo een bak met kip eten
kipgoden
Boh lekkerquote:Op dinsdag 20 juli 2021 13:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Het is gewoon een zalm filet die uit elkaar is getrokken. Klinkt spannender dan dat het is.
Maargoed, ik verzin die namen ook niet he.
Dat siert hem.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 13:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
User @:zipportal klaagt niet maar zit gewoon zijn (volledig onterechte) ban uit.
En dat terwijl het de World Matchplay is en Yannick er al een hoop mooie tweetjes heeft uitgegooid. Ik heb het te doen met @Zipportalquote:Op dinsdag 20 juli 2021 13:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
User @:zipportal klaagt niet maar zit gewoon zijn (volledig onterechte) ban uit.
Elke ban voor Zipportal is terecht. Ik bestempel deze post als fake nieuws.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 13:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Harde woorden.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 14:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Elke ban voor Zipportal is terecht. Ik bestempel deze post als fake nieuws.
Alleen omdat je goede vrienden bent met user @Nattekat .quote:Op dinsdag 20 juli 2021 14:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Elke ban voor Zipportal is terecht. Ik bestempel deze post als fake nieuws.
Dan cringe je wel echt om niets.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 14:39 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik moet altijd een beetje cringen als jij emoji's gebruikt
Dan donder je toch lekker opquote:Op dinsdag 20 juli 2021 14:39 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik moet altijd een beetje cringen als jij emoji's gebruikt
@Wazaaaaaquote:Op dinsdag 20 juli 2021 14:46 schreef Buitendam het volgende:
Ik lees hier dat @:Oriente een kleine penis heeft.
Ik ken @Nattekat eigenlijk niet zo.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 14:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Alleen omdat je goede vrienden bent met user @:nattekat .
Jammer dit.
quote:Op dinsdag 20 juli 2021 14:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ken @:Nattekat eigenlijk niet zo.
Ik woon in BTC.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 14:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jij bent een vriend van de show in F1. Het huis van @:nattekat .
Jaquote:Op dinsdag 20 juli 2021 14:56 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ben jij links- of rechtsdragend?
quote:Op dinsdag 20 juli 2021 14:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jij bent een vriend van de show in F1. Het huis van @:nattekat .
quote:Op dinsdag 20 juli 2021 15:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik post ook een keer in F1 in het live topic.
Ik zie geen F1 notes, dus je zal wel een topuser zijn daar.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 15:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik post ook een keer in F1 in het live topic.
Hou hem lekker daar dan.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 15:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zie geen F1 notes, dus je zal wel een topuser zijn daar.
Ja, avondklok incoming.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 16:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Is er al paniek nu die opnames weer wat toenemen?
Wat alcohol maakt de proteinesynthese minder, niet nihil, zolang je ook een redelijke hoeveelheid eiwitten eet na de training. Echter of dit stand houdt bij jouw hoeveelheden alcohol durf ik niet te zeggen.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 15:58 schreef Caland het volgende:
Uurtje gesport @:ggmm @:onlogisch @:yvonne
Beentjes KAPOT GEMAAKT
Vanavond de kop eraf zuipen op terras, feitelijk dus voor niks geweest
Ik ga het rustig aan proberen te doen (hahahaha)quote:Op dinsdag 20 juli 2021 16:16 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wat alcohol maakt de proteinesynthese minder, niet nihil, zolang je ook een redelijke hoeveelheid eiwitten eet na de training. Echter of dit stand houdt bij jouw hoeveelheden alcohol durf ik niet te zeggen.
Nou, ik wel. VERGEET HET MAAR.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 16:16 schreef 3rr0r het volgende:
Echter of dit stand houdt bij jouw hoeveelheden alcohol durf ik niet te zeggen.
Ik heb vakantie maat, want normaal gesproken drink ik doordeweeks nooitquote:Op dinsdag 20 juli 2021 16:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nou, ik wel. VERGEET HET MAAR.
En morgen met zijn kater weer allemaal wanhopige mensen afsnauwen, voor wie de enige uitweg nog een lening is.
Deed ik ook voor ik 18 was.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 16:24 schreef Caland het volgende:
normaal gesproken drink ik doordeweeks nooit
Eigenlijk niet. Laatste 10 jaar pas.quote:
Fijn dat je er weer bent makkerquote:Op dinsdag 20 juli 2021 17:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik verdenk jou ervan dat je die ban gewoon blind hebt goedgekeurd.
Meestal is René de initiator.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 17:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Doe even normaal.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (zónder plakjes kaas).
Nee ik heb wel eerst gelezenquote:Op dinsdag 20 juli 2021 17:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Drumstick, rodekool, puree en appelmoes.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (zónder plakjes kaas).
Pics en review aub.quote:
Kut dit, net jullie Europa gaan veroveren.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 17:42 schreef Caland het volgende:
Nu ook officieel aangenomen, 6 september eerste werkdag.
Wel onder voorbehoud van 4 maanden geen vakantie, dus tripjes met Feyenoord kan ik vergeten.
Ga je naar de mcdrive moet je nog uitstappen ookquote:Op dinsdag 20 juli 2021 18:23 schreef Zipportal het volgende:
@:Caland @:GGMM @:Oriente @:Lenny_Leonard
Gefeliciteerd maat.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 17:42 schreef Caland het volgende:
Wel onder voorbehoud van 4 maanden geen vakantie, dus tripjes met Feyenoord kan ik vergeten.
Leuk, ik heb wel eens van McDonald's gehoordquote:Op dinsdag 20 juli 2021 18:23 schreef Zipportal het volgende:
Nee. Misschien @Tijger_m ?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 18:30 schreef AFCNiels het volgende:
[ twitter ]
Voel jij je ook beflikkert @:Lenny_Leonard
Kan toch niet dit. Hij eet zich dood joh.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 18:23 schreef Zipportal het volgende:
Graag gifje van het moment dat ie in de auto stapt.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 18:23 schreef Zipportal het volgende:
quote:Op dinsdag 20 juli 2021 18:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Kan toch niet dit. Hij eet zich dood joh.
Waaromquote:Op dinsdag 20 juli 2021 18:47 schreef Coco het volgende:
VBL teruggelezen
Her en der likes uitgedeeld.
Gefeliciteerd @:Caland
Was je huidige baan zo flop?
Met sappige tomaat.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 18:23 schreef Zipportal het volgende:
Hij moest de auto uit. Dus wel degelijk aan lichaamsbeweging gedaan.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 18:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het is hoog tijd dat die jongen eens een lekkere gehaktbal kiekeboe neemt.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 18:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
gehandicapten uitlachen is op dit forum gemeengoed hequote:Op dinsdag 20 juli 2021 18:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 juli 2021 18:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Graag gifje van het moment dat ie in de auto stapt.
Hij heeft ook een enorm dikke reet.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 19:03 schreef Coco het volgende:
[..]
Hij begint steeds meer op Fat Bastard te lijken.
Als je het opgeeft gaat het wel van je uitkering af maar het is niet verboden.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 19:05 schreef aTypisch het volgende:
mag je met een uitkering wel ads draaien op youtube?
quote:
Ik lijd al genoegquote:Op dinsdag 20 juli 2021 16:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Eerder overschrijden dan lijden @:wereldgozer @:lenny_leonard
Misschien heeft @3rr0r die nog wel?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 19:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heb je dat gifje nog dat een voetbal het veld wordt opgereden bij het Nederlands elftal?
Zou echt een uitstekende combinatie zijn.
quote:Op dinsdag 20 juli 2021 19:23 schreef Wereldgozer het volgende:
@:zipportal heb je alweer racistische drek gepost?
Je gaat me niet zeggen dat je de combo Braddie en VW autootje steeds hebt gemist dit EK...quote:Op dinsdag 20 juli 2021 19:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heb je dat gifje nog dat een voetbal het veld wordt opgereden bij het Nederlands elftal?
Zou echt een uitstekende combinatie zijn.
Jawel, maar ik denk dat het icm instappen leuker is.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 19:54 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je gaat me niet zeggen dat je de combo Braddie en VW autootje steeds hebt gemist dit EK...
Die gif doet het niet meer want die had @:Zipportal op een vage Nederlandse site gezet ipv imgur
Nee, hij was al leuk genoeg en hij brengt geen fastfood naar de scheids maar de balquote:Op dinsdag 20 juli 2021 19:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jawel, maar ik denk dat het icm instappen leuker is.
Oh. Misschien heb je gelijk.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 19:58 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nee, hij was al leuk genoeg en hij brengt geen fastfood naar de scheids maar de bal
Alle Braddie en dartgifjes zijn aan stront omdat die kutsite het niet meer doet.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 19:54 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je gaat me niet zeggen dat je de combo Braddie en VW autootje steeds hebt gemist dit EK...
Die gif doet het niet meer want die had @:Zipportal op een vage Nederlandse site gezet ipv imgur
Die kloten site ligt er plots uit. Werkte al meer dan 10 jaar probleemloos,quote:Op dinsdag 20 juli 2021 19:54 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Gefeliciteerd ouwequote:Op dinsdag 20 juli 2021 17:42 schreef Caland het volgende:
Stuur maar een mailtje naar hunnie.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:02 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Alle Braddie en dartgifjes zijn aan stront omdat die kutsite het niet meer doet.
@:zipportal doe hier wat aan.
Ja, heel apart als je dat met de rest van zijn lijf vergelijkt.quote:
En toch denk ik dat ze die truc al vaak genoeg had zien langskomen als je mensen soms bij de balie hoort janken om letterlijk 25 centquote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:45 schreef 3rr0r het volgende:
@:Muskusboktor57
Laatst had je een verhaal over een man in de supermarkt. Bij deze een ervaring van mij daarstraks.
Product gekozen in mijn 'Bonus Box' bij de AH. Na afrekenen check ik de bon altijd. Bleek de korting er niet afgegaan. Dit was een keer eerder ook al gebeurd. Dus ik naar de balie om geld ter waarde van de korting terug te krijgen. Laat in de app zien dat ik die aanbieding had geselecteerd maar dat het er niet is afgegaan. Zegt die meid of het geen screenshot is dat ik haar laat zien, van een andere week.Man man man, ik heb er maar niet moeilijk over gedaan maar de insinuatie dat je een dief bent die voor een euro de boel daar met een screenshot probeert op te lichten is wel heel droevig of niet. En dat terwijl de AH mij eigenlijk probeerde te bestelen door te doen alsof ze mij een korting geven maar het 'stiekem' niet te verwerken. En tevens als nette man die daar steeds honderden euro's uitgeeft
![]()
TL;DR Appie behandelt de klant niet netjes
Ze zal het niet zomaar vragenquote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:45 schreef 3rr0r het volgende:
Laatst had je een verhaal over een man in de supermarkt. Bij deze een ervaring van mij daarstraks.
Product gekozen in mijn 'Bonus Box' bij de AH. Na afrekenen check ik de bon altijd. Bleek de korting er niet afgegaan. Dit was een keer eerder ook al gebeurd. Dus ik naar de balie om geld ter waarde van de korting terug te krijgen. Laat in de app zien dat ik die aanbieding had geselecteerd maar dat het er niet is afgegaan. Zegt die meid of het geen screenshot is dat ik haar laat zien, van een andere week.Man man man, ik heb er maar niet moeilijk over gedaan maar de insinuatie dat je een dief bent die voor een euro de boel daar met een screenshot probeert op te lichten is wel heel droevig of niet. En dat terwijl de AH mij eigenlijk probeerde te bestelen door te doen alsof ze mij een korting geven maar het 'stiekem' niet te verwerken. En tevens als nette man die daar steeds honderden euro's uitgeeft
![]()
Lijkt mij onwaarschijnlijk om zo te denken.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ze zal het niet zomaar vragen
Verbaas me echt om mensen die om een paar centen moeilijk gaan lopen doen
Geheid. Maar die meid ziet me daar al jaren komen, dan is je inschattingsvermogen wel heel kut. Helemaal gezien het bedrag waar het om gaat versus wat ik daar uitgeef. Dan schoffeer je dus een klant met het risico dat hij voortaan maar al z'n boodschappen bij de Dirk gaat doen/ander filiaal. Maar goed, ze zijn niet al te snugger daar over het algemeen. Heb gewoon even gescrolled om te laten zien dat ik in de app zat en het geen screenshot was.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En toch denk ik dat ze die truc al vaak genoeg had zien langskomen als je mensen soms bij de balie hoort janken om letterlijk 25 cent
Het gaat mij bij dat soort dingen om het principe. Je belooft mij korting als ik iets koop, vervolgens koop ik het echter haal je de korting er stiekem niet af. Tuurlijk het is een systeemfout ergens en niet bewust, maar dan ben ik echt niet zo van, ach, laat maar zitten. Tevens is geld terugkrijgen zo gepiept.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ze zal het niet zomaar vragen
Verbaas me echt om mensen die om een paar centen moeilijk gaan lopen doen
Balen.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:45 schreef 3rr0r het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:45 schreef 3rr0r het volgende:
![]()
Matige anekdotequote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:45 schreef 3rr0r het volgende:
![]()
Niet gelezen.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:45 schreef 3rr0r het volgende:
![]()
Het is de McDonald's in Amersfoort. Je had gewoon een burgertje mee kunnen eten.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 18:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk, ik heb wel eens van McDonald's gehoord
Oh wat leuk daar heb ik gewerkt!quote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:40 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Het is de McDonald's in Amersfoort. Je had gewoon een burgertje mee kunnen eten.
Was afzien. Vanaf nu maar weer een tandje lager @GGMMquote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:18 schreef Zipportal het volgende:
@:neef_wuppie heeft de kampen ook weer overleefd. Erg mooi.
Nee.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zal ik jullie vertellen over wat ik meemaakte toen ik bij de McDonalds werkte
Graag.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja, graag. Ik ben erg geïnteresseerd in leuke anekdotes. Leuke feitjes doen het ook altijd goed trouwens.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Van mij hoeft het nietquote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ahaquote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:57 schreef Mortaxx het volgende:
heb net 5 uur lang gewerkt (bij de mac) wil ik naar huis fietsen zie ik dat er meeuwenpoep op mn zadel zit dus heb ik de hele weg 5km staand naar huis gefietst
Je loopt niet naar binnen om even een tasje te pakken en die over je zadel te trekken?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:57 schreef Mortaxx het volgende:
heb net 5 uur lang gewerkt (bij de mac) wil ik naar huis fietsen zie ik dat er meeuwenpoep op mn zadel zit dus heb ik de hele weg 5km staand naar huis gefietst
Lolzquote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:57 schreef Mortaxx het volgende:
Dan ga je wel kapot ja.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:57 schreef Mortaxx het volgende:
Leuk, een KLB meme.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:57 schreef Mortaxx het volgende:
Zadel eraf is genot.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:57 schreef Mortaxx het volgende:
Altijd met de fake taxi ouwe reus.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:15 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Zo ga jij naar club mystique zeker
Dat is Jomanda.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:28 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je hebt ook nog Jezus die jou in de kerk toestraalt
Heb mijn bijdrage al geleverd.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:36 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe @:wimderon is uit.
OS / Olympische mugshots
@:el-stinho
Laat Lenny eens met rust.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:28 schreef GGMM het volgende:
Like van Toeterjan te pakken
@:lenny_leonard
Nah. Gewoon totaal geen trek meer in intensief klantcontact dus ben maar de NSB-kant opgegaan van de bank @Mansjesterquote:Op dinsdag 20 juli 2021 18:47 schreef Coco het volgende:
VBL teruggelezen
Her en der likes uitgedeeld.
Gefeliciteerd @:Caland
Was je huidige baan zo flop?
Virtuoos.quote:Op woensdag 21 juli 2021 00:19 schreef Caland het volgende:
https://www.veronicainsid(...)es-coronel-twee-zijn
Hardop gelachen
Absoluut, maar ik vond deze nog net iets beter.quote:Op woensdag 21 juli 2021 00:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Virtuoos.
Heb je De Nieuws BV-column van 'm over John Jorritsma gehoord?
Ik zag dat veel Limburgers hem niet zo grappig vonden deze keer.quote:Op woensdag 21 juli 2021 00:19 schreef Caland het volgende:
Hardop gelachen
Duitsers hebben dan ook geen humorquote:Op woensdag 21 juli 2021 00:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zag dat veel Limburgers hem niet zo grappig vonden deze keer.
quote:Op woensdag 21 juli 2021 01:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Duitsers hebben dan ook geen humor
@:adames @:lange_lans
quote:Nijmegen (Geluidsfragment uitspraak (info / uitleg)) (in het Nijmeegs: Nimwèège, Duits: Nimwegen, Latijn: Noviomagus, Frans: Nimègue, Spaans en Italiaans: Nimega) is een stad en gemeente in de Nederlandse provincie Gelderland, dicht bij de grens met Duitsland.
Geklikt en gelachen. Dank voor het delen maat.quote:Op woensdag 21 juli 2021 00:19 schreef Caland het volgende:
Hardop gelachen
Echt allang besprokenquote:Op woensdag 21 juli 2021 10:16 schreef Caland het volgende:
Braddie is in Amersfoort deze keer@:ggmm @:zipportal @:wereldgozer @:onlogisch
Al besprokenquote:Op woensdag 21 juli 2021 10:16 schreef Caland het volgende:
toch wel jammer dat hij die kleine ondernemer waar @GGMM boven woont dan niet steunt, altijd weer dat geld brengen naar die multinationalsquote:Op woensdag 21 juli 2021 10:16 schreef Caland het volgende:
quote:
Je klikt mentions van @Zipportal gewoon ongezien wegquote:Op dinsdag 20 juli 2021 18:23 schreef Zipportal het volgende:
quote:Op woensdag 21 juli 2021 10:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
toch wel jammer dat hij die kleine ondernemer waar @:GGMM boven woont dan niet steunt, altijd weer dat geld brengen naar die multinationals
quote:Op woensdag 21 juli 2021 10:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
toch wel jammer dat hij die kleine ondernemer waar @:GGMM boven woont dan niet steunt, altijd weer dat geld brengen naar die multinationals
Die eigenaar heeft vast een kleurtje.quote:Op woensdag 21 juli 2021 10:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit is niet waarquote:Op woensdag 21 juli 2021 10:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Je klikt mentions van @:Zipportal gewoon ongezien weg
Al besproken.quote:Op woensdag 21 juli 2021 10:23 schreef onlogisch het volgende:
Wat een vies ranzig shirt heeft @:TheBradgeTV aan trouwens.
Heel pijnlijk hoe @GGMM Ed Baars volledig heeft laten vallen.quote:
Ik ben tegen racismequote:Op woensdag 21 juli 2021 10:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die eigenaar heeft vast een kleurtje.
De altijd racistische Braddie.
FOK is een Nederlandstalig forum.quote:Op woensdag 21 juli 2021 10:36 schreef Oriente het volgende:
Nog steeds een beetje disturbed door Braddies dirty talk en gekreun overigens
Oh was dat weer om Braddie te pestenquote:Op woensdag 21 juli 2021 10:36 schreef Oriente het volgende:
Praat gewoon Nederlandsquote:Op woensdag 21 juli 2021 10:36 schreef Oriente het volgende:
Zwakzinnige debielquote:Op woensdag 21 juli 2021 10:36 schreef Oriente het volgende:
Oh gaat dat niet door?quote:Op woensdag 21 juli 2021 10:39 schreef Caland het volgende:
Ik had nu eigenlijk in het vliegtuig naar Kosovo kunnen zitten
Kutleven
Njah ik liet het afhangen van mijn nieuwe baan omdat ik dan ook 4 maanden geen vakantie mag nemen maar ik had niet verwacht dat ik gistermiddag pas uitsluitsel zou krijgenquote:
Zijn content mag wel gepost worden, maar geen crap van die stalkersquote:Op woensdag 21 juli 2021 10:40 schreef Oriente het volgende:
[..]
Mag ik niet posten van @:GGMM , die mag alleen zelf over Braddie posten
Ah logischquote:Op woensdag 21 juli 2021 10:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Njah ik liet het afhangen van mijn nieuwe baan omdat ik dan ook 4 maanden geen vakantie mag nemen maar ik had niet verwacht dat ik gistermiddag pas uitsluitsel zou krijgen
Dan is het te kort dag om nog alles te boeken (inclusief coronatest)
Ik weet het nog niet, misschien ga ik wel in de kroeg kijken. Maar vanavond ben ik wel aanwezig!quote:
Godverdomme, en ik helemaal op het vliegveld wachten met een bordje waar ‘hoi Caland van het Fok!-forum!’ op staatquote:Op woensdag 21 juli 2021 10:39 schreef Caland het volgende:
Ik had nu eigenlijk in het vliegtuig naar Kosovo kunnen zitten
Kutleven
Zijn foodreviews zijn ongeëvenaard. Hoe hij simpele pizza’s omschrijft.quote:
Dit is niet leukquote:Op woensdag 21 juli 2021 10:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Godverdomme, en ik helemaal op het vliegveld wachten met een bordje waar ‘hoi Caland van het Fok!-forum!’ op staat
Ieder mens is voor mij evenveel waard, ongeacht zijn of haar omvang.quote:Op woensdag 21 juli 2021 10:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
niet wat mij betreft, zo'n vetklep volgen, je moet er maar zin in hebben
Jij lijkt me wel iemand die mee doet aan dat pesten.quote:Op woensdag 21 juli 2021 10:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Veel te veel mensen hier die zelf Braddie stalken maar vervolgens andere mensen gaan uitschelden omdat ze Braddie stalken.quote:Op woensdag 21 juli 2021 10:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je het verschil niet ziet tussen 'iemand volgen' en iemand stalken met gepest, verderfelijk gedrag etc, ja dan heb je gelijk.quote:Op woensdag 21 juli 2021 11:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Veel te veel mensen hier die zelf Braddie stalken maar vervolgens andere mensen gaan uitschelden omdat ze Braddie stalken.
Hypocriet gedoe.
Zijn er hier mensen die Braddie thuis opzoeken danquote:Op woensdag 21 juli 2021 11:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Veel te veel mensen hier die zelf Braddie stalken maar vervolgens andere mensen gaan uitschelden omdat ze Braddie stalken.
Hypocriet gedoe.
Het is Gurneyquote:Op woensdag 21 juli 2021 11:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als je het verschil niet ziet tussen 'iemand volgen' en iemand stalken met gepest, verderfelijk gedrag etc, ja dan heb je gelijk.
Korte meetingquote:Op woensdag 21 juli 2021 11:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als je het verschil niet ziet tussen 'iemand volgen' en iemand stalken met gepest, verderfelijk gedrag etc, ja dan heb je gelijk.
Yep! Volgende week is het zo ver.quote:Op woensdag 21 juli 2021 11:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja en dan komt je nichtje logeren.
Je bent een lieve oom
quote:Op woensdag 21 juli 2021 11:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Yep! Volgende week is het zo ver.
Ik moet nog een leuk dagje uit bedenken. Had naar dierentuin willen gaan maar ik opperde dat gister en eerste reactie was "SAAI" dus ja, dan sta je even met de mond vol tanden!
Ga naar een pretparkquote:Op woensdag 21 juli 2021 11:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik moet nog een leuk dagje uit bedenken. Had naar dierentuin willen gaan maar ik opperde dat gister en eerste reactie was "SAAI" dus ja, dan sta je even met de mond vol tanden!
8, lastige leeftijd vind ik wel. 2 jaar terug vond ze alles prachtig en geweldig, maar nu krijgt ze een eigen mening en we weten allemaal hoe ik op mensen reageer die het niet altijd met mij eens zijn.quote:
Ik volg zelf heel Braddie niet maar het valt vooral op dat zodra er een filmpje wordt gepost er users worden uitgescholden.quote:Op woensdag 21 juli 2021 11:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Arrogant wijfquote:Op woensdag 21 juli 2021 11:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Tijd om ‘r mee te nemen naar een paar onredelijke achtbanenquote:Op woensdag 21 juli 2021 11:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
8, lastige leeftijd vind ik wel. 2 jaar terug vond ze alles prachtig en geweldig, maar nu krijgt ze een eigen mening en we weten allemaal hoe ik op mensen reageer die het niet altijd met mij eens zijn.
Ook een optie ja, tnx.quote:Op woensdag 21 juli 2021 11:11 schreef Caland het volgende:
Julianatoren is wel leuk op die leeftijd, kan je ook combineren met apenheul @:scrummie
SAAIquote:Op woensdag 21 juli 2021 11:11 schreef Caland het volgende:
Julianatoren is wel leuk op die leeftijd, kan je ook combineren met apenheul @:scrummie
quote:Op woensdag 21 juli 2021 11:15 schreef GGMM het volgende:
@:muskusboktor57 zit ook op de leeftijd dat hij een eigen mening begint te ontwikkelen
nee nooit gedaan ook dat soort dingen, ben niet zo van het kuddegedrag, zowel positief als negatiefquote:Op woensdag 21 juli 2021 10:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jij lijkt me wel iemand die mee doet aan dat pesten.
Weet ik, was een grapje.quote:Op woensdag 21 juli 2021 11:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee nooit gedaan ook dat soort dingen, ben niet zo van het kuddegedrag, zowel positief als negatief
Van harte met je nieuwe baan. Wat ga je doen?quote:Op woensdag 21 juli 2021 10:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Njah ik liet het afhangen van mijn nieuwe baan omdat ik dan ook 4 maanden geen vakantie mag nemen maar ik had niet verwacht dat ik gistermiddag pas uitsluitsel zou krijgen
Dan is het te kort dag om nog alles te boeken (inclusief coronatest)
Dit is ook wel leuk, en niet saai; https://www.pbn.nl/programmas/avontuurlijkforteilandquote:Op woensdag 21 juli 2021 11:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bedankt makkerquote:Op woensdag 21 juli 2021 11:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Van harte met je nieuwe baan. Wat ga je doen?
Tnx, komt ook als optie op het lijstje.quote:Op woensdag 21 juli 2021 11:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit is ook wel leuk, en niet saai; https://www.pbn.nl/programmas/avontuurlijkforteiland
Je kan haar ook meenemen naar een museum en een schuldgevoel aanpraten aangaande de slavernij.quote:Op woensdag 21 juli 2021 11:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Tnx, komt ook als optie op het lijstje.
quote:Op woensdag 21 juli 2021 11:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je kan haar ook meenemen naar een museum en een schuldgevoel aanpraten aangaande de slavernij.
👍🇳🇱🚜.quote:Op woensdag 21 juli 2021 10:46 schreef GGMM het volgende:
Hopelijk wint PSV, dat is goed voor het Nederlandse voetbal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Eet smakelijk maatquote:Op woensdag 21 juli 2021 12:27 schreef tong80 het volgende:
Volkorenbrood, gebraden kipfilet schijfjes, kaas van de schaaf. Peper en zout
En Zweden wint met 3-0 van Amerika.
Eet smakelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |