Nee, dat is niet grappig want het is niet waar.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 13:57 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Grappig dat je hetzelfde van vaccins kan zeggen maar dan ben je uiteraard weer een wappie.
Ja lekker specifiekquote:
Alsof we dat niet al lang al door hebben.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 13:28 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Het is imo nogal zorgelijk dat nog geen dag na het OMT-advies een alarmerend artikel verschijnt dat exact in het straatje van dat advies past. We hebben al eerder gezien dat zoiets een opmaat kan zijn naar het bombarderen van de publieke opinie met experts die wekenlang in talkshows de noodzaak van die specifieke maatregel komen pushen, zielige verhaaltjes van betrokkenen, en voorzetjes van bewindslieden.
omt wil zo risicoloos mogelijk door het leven. Het liefst iedereen in een wit pak over straat en nooit meer vrij buiten. Alles voor om de ziekenhuizen zo leeg mogelijk te laten blijven. Dat is hun mindset.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 13:18 schreef Spablauw214 het volgende:
Koopmans zegt in dat stuk letterlijk dat vaccins nu niet meer voldoende zijn. Als het kabinet daar in mee gaat dan kom je hier dus nooit meer uit.
Ze maken mij niet wijs dat ze daar nu pas achter komen inderdaad. Het was al de vraag waarom ze zoveel geld gingen investeren in een testsamenleving die enkel zou duren totdat mensen gevaccineerd zouden zijn. Ze wisten denk ik al lang dat ze ook gevaccineerden gewoon wilden gaan testen, maar zoiets roep je niet te vroeg, want dan krijg je inderdaad mensen die zoiets hebben van ''ja, maar waarom zou ik me laten prikken als ik met een vaccinatie niet van deze rotzooi af ben''. Nu er genoeg mensen gevaccineerd zijn is het veiliger om deze uitspraken te doen.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 13:41 schreef groenen het volgende:
Is er eigenlijk ooit gesteld dat gevaccineerde geen transmissie hebben?
Volgens mij alleen dat deze mogelijk lager is. Nu wordt er net gedaan of dit geheel nieuwe inzichten zijn, waardoor een testsamenleving noodzakelijk blijft. Dit was echter al lang duidelijk.
Overigens kunnen de vaccins officieel weggegooid worden, motivatie om de 2de te halen daalt hier met de dag.
Politici leven in de theorie. Praktijk scheelt ze geen moer. Daarom is dat zo lek als een mandje.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 13:39 schreef alpeko het volgende:
Op papier alles in orde
[..]
https://www.ad.nl/tech/va(...)n-door-lek~a4bb3080/
Hier is serieus een PEN-test op uitegevoerd? Door wie/welk bedrijf dan? De Jonge ICT Solutions?
100% zekerheidquote:Op dinsdag 20 juli 2021 14:03 schreef Spablauw214 het volgende:
In before schuimbekkende tweets van Kuiken en Paternotte in 321…
Met dit tempo zitten we eind deze maand weer aan 1000 mensen in de ziekenhuizen. Daar zal de overheid niet bepaald happy van worden..quote:
En mag niet vergeleken worden met de griep hoor. Doen nou niet, straks ben je weer een wappie.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 13:52 schreef OProg het volgende:
Wat ik zo wonderlijk blijf vinden is dat er verbazing is over mutaties van covid en dus ook over hoe zo'n virus rond gaat en werkt en we dan in een situatie komen dat we zo'n alarm krijgen.
We geven bijvoorbeeld elk jaar 6,5 miljoen mensen een vaccin tegen influenza. Maar het is altijd gokken welke variant dominant zal worden en ook hoe het is gemuteerd. Dus mensen kunnen nog steeds ziek worden, met lichaamseigen antistoffen of op basis van vaccins, gelukkig heel vaak zonder dat het echt ernstige gevolgen heeft. En dat het ook zelfs via dieren kan lopen en dat mensen met weinig klachten het virus kunnen verspreiden is gewoon bekend.
En dan doet covid hetzelfde en dan is het net alsof het een uniek en zeer begenadigd virus is met extreme eigenschappen.
quote:Op dinsdag 20 juli 2021 14:04 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Kan je die matrix van deze week nog eens posten? Die met voorspelling?
Met zijn ''welkom terug in de zeer ernstig'' editie....quote:
Vraag mij af waar die 16 IC opnames vandaan komen.quote:
Kom nou. Bepaalde lieden posten hier dag en nacht het hele jaar door. Valt wel op dat ze in de dagen hiervoor wel druk waren hier, maar sinds het uitkomen van het laatste omt advies, angstvallig stil zijn.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 13:55 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Komt vooral omdat die mensen inmiddels hun gewone leven weer hebben opgepakt en het daardoor te druk hebben om hier de hele dag rond te hangen. Of ze zijn op vakantie. Het is zomer.
Ben toch vooral benieuwd naar welke leeftijden en daarnaast of het gevaccineerden zijn of niet.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 14:06 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Vraag mij af waar die 16 IC opnames vandaan komen.
Zal straks even vergelijken met de data van gisteren.
We gaan allemaal (spoedig) doodquote:
Dit jaquote:Op dinsdag 20 juli 2021 14:09 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Ben toch vooral benieuwd naar welke leeftijden en daarnaast of het gevaccineerden zijn of niet.
Wow, wel schrikken dit eigenlijk. Juist die doorzetting die je nu niet hoopt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |