abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 20 juli 2021 @ 22:15:01 #151
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_200462980
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 20:37 schreef Hexagon het volgende:
Wel treurig dat onze tweede kamer voor een belangrijk deel gevuld is geraakt met extreme mafklapper-partijen vol nietsnutten als Bij1, PVV, FvD, PvdD, BBB, 50+ en al die afsplitsers. Valt werkelijk geen land mee te besturen.
Wat is er mis met partijen zoals PvdD en BBB?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  dinsdag 20 juli 2021 @ 22:30:20 #152
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_200463312
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 22:15 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

Wat is er mis met partijen zoals PvdD en BBB?
BBB is gebaseerd op leugens uit de FDF krochten. Dat boeren alleen maar zielig zijn en stikstofuitsoot helemaal gene probleem.

PvdD is gewoon sektarische getuigenispolitiek. Een beetje roepen dat de ander het nooit goed genoeg doet en compromissen allemaal vies zijn. Daar heeft echt helemaal niemand wat aan.

[ Bericht 0% gewijzigd door Hexagon op 20-07-2021 23:21:37 ]
  dinsdag 20 juli 2021 @ 23:12:32 #153
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_200464544
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 20:37 schreef Hexagon het volgende:
Wel treurig dat onze tweede kamer voor een belangrijk deel gevuld is geraakt met extreme mafklapper-partijen vol nietsnutten als Bij1, PVV, FvD, PvdD, BBB, 50+ en al die afsplitsers. Valt werkelijk geen land mee te besturen.
Daarom, gewoon terug naar PvdA. CDA, D'66 en VVD.

Ware het niet dat een belangrijk deel van deze partijen ook al vergiftigd was/is door extreme ideologien.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_200464570
Maar goed, het is in ieder geval niet iets #metoo-achtigs.

twitter
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_200464610
En het gaat nog wel even dooretteren

twitter
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  woensdag 21 juli 2021 @ 00:13:16 #157
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_200464871
https://dekanttekening.nl(...)e-machtsspelletjes2/

Dit is wel een hele rare sekte met mensen zonder enige zelfreflectie. Die gaat de LPF achterna.
pi_200465169
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 00:13 schreef Hexagon het volgende:
https://dekanttekening.nl(...)e-machtsspelletjes2/

Dit is wel een hele rare sekte met mensen zonder enige zelfreflectie. Die gaat de LPF achterna.
Ja joh, je hebt ze aan beide zijden van het politieke spectrum, vandaar het hoefijzermodel. Fascisme of Totalitarisme. Het verschilt niet zoveel. Als het beestje maar een naam heeft.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_200465375
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 00:13 schreef Hexagon het volgende:
https://dekanttekening.nl(...)e-machtsspelletjes2/

Dit is wel een hele rare sekte met mensen zonder enige zelfreflectie. Die gaat de LPF achterna.
quote:
Over partijleider Sylvana Simons wil Reijmer geen kwaad woord kwijt. Witte leden hebben het gedaan. ‘Er zit een rot in die er uitgeslopen moet worden. Mensen met ontelbaar privileges moeten hun plek kennen en degenen die hun voor zijn gegaan.
Gezellig.
  Moderator / Redactie FP + Sport woensdag 21 juli 2021 @ 02:22:53 #160
408813 crew  trein2000
pi_200465390
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juli 2021 02:06 schreef Gehrman het volgende:

[..]

[..]

Gezellig.
Je zult maar blank zijn en je met ziel en zaligheid inzetten voor BIJ1 en dan dit soort stukken lezen. Volgens mij is hier gewoon sprake van een machtsstrijd .
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  woensdag 21 juli 2021 @ 03:33:41 #161
117098 Hathor
Effe niet
pi_200465534
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 02:22 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Je zult maar blank zijn en je met ziel en zaligheid inzetten voor BIJ1 en dan dit soort stukken lezen. Volgens mij is hier gewoon sprake van een machtsstrijd .
Nee, er is gewoon sprake van zwakzinnigheid.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  woensdag 21 juli 2021 @ 08:14:13 #162
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_200466329
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 17:29 schreef HowardRoark het volgende:
Goed punt. Ik zie wat dit betreft wel wat gelijkenissen met FvD en Baudet, maar gek genoeg zijn de mensen die de radicale aard van BIJ1 trachten te bagataliseren, wél haantje de voorste als het gaat om het hysterisch reageren op de eerstgenoemden.
Eén zetel in de kamer vergelijken met landelijke winst in de senaat. :')

En boy waren de zorgen over Baudet terecht. Wat een debiel ... _O-
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  woensdag 21 juli 2021 @ 08:17:54 #163
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_200466364
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 17:07 schreef Weltschmerz het volgende:
Nee joh, dat voortdurende gelul over huidskleur trekt een spoor van vernieling door het antiracisme, door de sociale cohesie en door de zielen van mensen. Dat gaat nog lastiger om te herstellen worden dan het effect van de transatlantische slavernij.
:')

Ok.
Wat een tere zieltjes allemaal. Meestal ook van die mannen die over 'echte mannen' spreken. _O- Zielig.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  woensdag 21 juli 2021 @ 08:24:15 #164
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_200466410
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 00:58 schreef Montagui het volgende:

[..]

Ja joh, je hebt ze aan beide zijden van het politieke spectrum, vandaar het hoefijzermodel. Fascisme of Totalitarisme. Het verschilt niet zoveel. Als het beestje maar een naam heeft.
Hier zit geen isme achter. Dit is gewoon verongelijkt slachtoffergedoe waarbij altijd alles de schuld is van iemand anders.
  woensdag 21 juli 2021 @ 08:32:33 #165
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_200466459
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 08:24 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Hier zit geen isme achter. Dit is gewoon verongelijkt slachtoffergedoe waarbij altijd alles de schuld is van iemand anders.
Ik ben inmiddels overleden
  woensdag 21 juli 2021 @ 09:57:42 #166
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_200467525
quote:
14s.gif Op woensdag 21 juli 2021 08:14 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Eén zetel in de kamer vergelijken met landelijke winst in de senaat. :')

En boy waren de zorgen over Baudet terecht. Wat een debiel ... _O-
Het blijkt dus dat jij met twee maten meet. Stiekem wel gecharmeerd van BIJ1? Het zou mij niets verbazen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_200467674
Simons zelf lijkt helemaal in de wolken met haar zeten.
Ze had voor zichzelf dansers geregeld om haar op de eerste dag naar de tweede kamer te begeleiden.
Dan ben je ver heen.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  woensdag 21 juli 2021 @ 10:14:30 #168
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_200467700
quote:
10s.gif Op woensdag 21 juli 2021 09:57 schreef HowardRoark het volgende:
Het blijkt dus dat jij met twee maten meet. Stiekem wel gecharmeerd van BIJ1? Het zou mij niets verbazen.
Ik meet met twee maten? :?
Ik heb geen vrienden! :D
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_200468130
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juli 2021 02:06 schreef Gehrman het volgende:

[..]

[..]

Gezellig.
quote:
El Maslouhi kreeg, zegt ze, meerdere keren een telefoonoproep van een witte vrouw van het landelijk bestuur, die haar zou hebben verteld wat zij – als vrouw van kleur uit een andere stad – moest doen. ‘Besef: deze vrouw woont niet in Den Haag en denkt mij te kunnen bellen. LOL. Ik heb elke x snel opgehangen en haar nummer opgeslagen als ‘don’t pick up’‘, schrijft ze.
Deze is ook prachtig :') :')
In order to understand, I destroyed myself
- Fernando Pessoa
pi_200468353
BIJ1: van de kliniek naar de politiek
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  woensdag 21 juli 2021 @ 11:00:20 #171
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_200468404
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 22:15 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

Wat is er mis met partijen zoals PvdD en BBB?
Die lopen niet te soppen op een immer groter en machtiger wordende EU.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  woensdag 21 juli 2021 @ 11:02:48 #172
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_200468448
quote:
3s.gif Op woensdag 21 juli 2021 10:14 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Ik meet met twee maten? :?
Ik heb geen vrienden! :D
Ik ga er dus vanuit dat de gestelde vraag met een een 'ja' kan worden beantwoord. Schrikbarend, maar eigenlijk niet verbazingwekkend gezien al die social justice gerelateerde posts,
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_200468490
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 10:45 schreef Eufonie het volgende:

[..]


[..]

Deze is ook prachtig :') :')
De blankenhaat druipt ervan af.
  woensdag 21 juli 2021 @ 11:10:49 #174
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_200468550
quote:
11s.gif Op woensdag 21 juli 2021 11:02 schreef HowardRoark het volgende:
Ik ga er dus vanuit dat de gestelde vraag met een een 'ja' kan worden beantwoord. Schrikbarend, maar eigenlijk niet verbazingwekkend gezien al die social justice gerelateerde posts,
Maar hoe dan? :?
Ik vind de risico inschatting voor beiden namelijk heel anders. Is dat met twee maten meten?
Verder zou ik op geen van beide partijen of personen stemmen. Dat is niet met twee maten meten?
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_200468690
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 08:24 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Hier zit geen isme achter. Dit is gewoon verongelijkt slachtoffergedoe waarbij altijd alles de schuld is van iemand anders.
Onjuist. Niet 'iemand' anders, het is bij deze groep de schuld van mensen met een andere huidskleur, en met nadruk op die huidskleur. Niets anders dan in en in racisme. Zie je, toch een isme.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_200468745
De vacatures van BIJ1 zaten vol met schandalige teksten. Inmiddels hebben ze die tekst vervangen met dat ze op zoek zijn naar 'representatieve' medewerkers. Daarmee bedoelen ze hetzelfde.

Onlangs werd jolig gecommuniceerd dat teveel mensen met blanke huidskleur hadden gereageerd, dat daarom de sollicitatieperiode verlengt is. En maar volhouden op te komen voor 'gelijkwaardigheid' :O
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Moderator woensdag 21 juli 2021 @ 11:26:02 #177
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_200468795
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 11:20 schreef Montagui het volgende:

[..]

Onjuist. Niet 'iemand' anders, het is bij deze groep de schuld van mensen met een andere huidskleur, en met nadruk op die huidskleur. Niets anders dan in en in racisme. Zie je, toch een isme.
En van mensen met dezelfde huidskleur maar met een andere mening
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_200468947
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 11:26 schreef sp3c het volgende:

[..]

En van mensen met dezelfde huidskleur maar met een andere mening
Uiteraard wordt NSB gedrag niet getolereerd door dezelfde groep.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_200469034
Nou, als BIJ1 te veel overgenomen wordt door blanke mensen die het allemaal beter denken te weten, dan voorzie ik dat die partij snel een publiekslieveling wordt op dit forum.
"Pools are perfect for holding water"
pi_200469118
quote:
6s.gif Op woensdag 21 juli 2021 08:17 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

:')

Ok.
Wat een tere zieltjes allemaal. Meestal ook van die mannen die over 'echte mannen' spreken. _O- Zielig.
Ik weet niet of je afgelopen week die column hebt gelezen van die VWO scholiere die na een speciaal traject voor kindertjes van kleur daar was gekomen om dan in de krant te gaan klagen dat de 'witte' samenleving haar niet ziet staan. Bij haar is in haar hoofd geprent dat elke blik die ze krijgt en elk gebaar erop duidt dat ze hier niet hoort vanwege haar kleur.

Krijg dat er nog maar eens uit. De nadruk ligt zo sterk op de subjectieve ervaring dat zij misschien haar hele leven zo achterdochtig, wantrouwig en vijandig rondloopt, om het vieren van de slachtoffermentaliteit daar nog eens bovenop te laten komen. En met haar vele anderen, waar dan natuurlijk ook weer een gelijksoortige reactie op komt van blanke Nederlanders.

Ja, ik geloof dat er langdurig blijvende schade gedaan wordt.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_200469975
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 11:45 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik weet niet of je afgelopen week die column hebt gelezen van die VWO scholiere die na een speciaal traject voor kindertjes van kleur daar was gekomen om dan in de krant te gaan klagen dat de 'witte' samenleving haar niet ziet staan. Bij haar is in haar hoofd geprent dat elke blik die ze krijgt en elk gebaar erop duidt dat ze hier niet hoort vanwege haar kleur.

Krijg dat er nog maar eens uit. De nadruk ligt zo sterk op de subjectieve ervaring dat zij misschien haar hele leven zo achterdochtig, wantrouwig en vijandig rondloopt, om het vieren van de slachtoffermentaliteit daar nog eens bovenop te laten komen. En met haar vele anderen, waar dan natuurlijk ook weer een gelijksoortige reactie op komt van blanke Nederlanders.

Ja, ik geloof dat er langdurig blijvende schade gedaan wordt.
Wow, ben het gewoon met je eens.

Als je onrecht gaat zoeken, zul je het altijd vinden.
pi_200471082
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 11:45 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik weet niet of je afgelopen week die column hebt gelezen van die VWO scholiere die na een speciaal traject voor kindertjes van kleur daar was gekomen om dan in de krant te gaan klagen dat de 'witte' samenleving haar niet ziet staan. Bij haar is in haar hoofd geprent dat elke blik die ze krijgt en elk gebaar erop duidt dat ze hier niet hoort vanwege haar kleur.

Krijg dat er nog maar eens uit. De nadruk ligt zo sterk op de subjectieve ervaring dat zij misschien haar hele leven zo achterdochtig, wantrouwig en vijandig rondloopt, om het vieren van de slachtoffermentaliteit daar nog eens bovenop te laten komen. En met haar vele anderen, waar dan natuurlijk ook weer een gelijksoortige reactie op komt van blanke Nederlanders.

Ja, ik geloof dat er langdurig blijvende schade gedaan wordt.
Juist dit. Dat slachtoffer denken naar de "witte man" van zwarte mensen zit zo in de eigen cultuur dat ze daardoor hun eigen volk systematisch indoctrineren met rascisme naar blanke mensen.
pi_200471122
Er is nog nooit zoveel diversiteit geweest. Kijk maar naar tv. Overal in elk programma is er diversiteit. Om maar te zwijgen over de reclames.
pi_200471553
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 13:39 schreef Duiveltja het volgende:
Er is nog nooit zoveel diversiteit geweest. Kijk maar naar tv. Overal in elk programma is er diversiteit. Om maar te zwijgen over de reclames.
Enorm veel oproepen sinds een jaar voor 'man met donkere huidskleur'.

quote:
Voor een commercial voor Sun vaatwastabletten zoeken wij een man 25-45 jaar met een donkere huidskleur.

Draaidag 3 of 4 oktober een hele dag in omgeving Amsterdam/midden Nederland.
quote:
Voor een TV commercial voor het Longfonds zijn wij op zoek naar een man met een donkere huidskleur
quote:
Voor een online campagne voor Tom Tom zoeken wij een man met een donkere huidskleur.
Je moet in het bezit zijn van een geldig rijbewijs want in de scene bestuur je op de openbare weg een auto.
quote:
Voor een filmopname eind juni zoeken wij een donkere man die een geamputeerd been heeft.

Het is een terugkerende edel-figuratie rol.
Opnames in Amsterdam

Ben jij een donkere man en mis je een been, meld je bij ons aan voor meer info.
quote:
Voor een nieuw project - Kamp Amersfoort - zijn wij op zoek naar verschillende edels, die wel gewend zijn om met tekst te werken!

ROL1:
1) Een man met donkere huidskleur
quote:
Voor een campagne voor het onderwijs zoeken wij een man met donkere huidskleur in de rol van Leraar.
Bij GTST ben ik regelmatig de enige autochtoon op de set, van de acteurs dan.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_200471647
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 14:03 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]

Enorm veel oproepen sinds een jaar voor 'man met donkere huidskleur'.
[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Bij GTST ben ik regelmatig de enige autochtoon op de set, van de acteurs dan.
Nederland bestaat ook uit uit blanke of zwarte mensen natuurlijk. :´)

Het is natuurlijk de groep die het meeste klaagt.
pi_200471917
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 14:03 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ben jij een donkere man en mis je een been, meld je bij ons aan voor meer info.
Ben jij een donkere man en mis je een been, meld je bij ons aan voor meer info.

_O-

Zeer specifiek.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_200472771
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 14:03 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]

Enorm veel oproepen sinds een jaar voor 'man met donkere huidskleur'.
[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Bij GTST ben ik regelmatig de enige autochtoon op de set, van de acteurs dan.
En als je zo'n advertentie plaatst, maar je zet erbij dat je een blanke wil. Mag dat? Komt er dan ook geen ophef?
  woensdag 21 juli 2021 @ 15:28:52 #188
117098 Hathor
Effe niet
pi_200473007
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 13:39 schreef Duiveltja het volgende:
Er is nog nooit zoveel diversiteit geweest. Kijk maar naar tv. Overal in elk programma is er diversiteit. Om maar te zwijgen over de reclames.
Als 75-80% van alle tv commercials bestaan donkere mensen, is er helemaal geen sprake meer van diversiteit, maar zijn ze gewoon doorgeslagen naar de andere kant. Van bijna volledig blank naar bijna volledig zwart. Een beetje van alles wat, dat is divers. Overal een neger instoppen is geforceerd willen deugen.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_200473041
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 15:12 schreef Halcon het volgende:

[..]

En als je zo'n advertentie plaatst, maar je zet erbij dat je een blanke wil. Mag dat? Komt er dan ook geen ophef?
Nee. Heb zelfs deze raadselachtige oproep gezien;
quote:
Edel-figuratie commercial Fox IT man met Donkere huisdskleur
Voor een commercial van Fox-IT zoeken wij een blanke man rond de 30-50 jaar met donkere huidskleur
Voor zover ik weet is er vrijwel nooit ophef over de tekst in de oproepen.
quote:
Voor een Promo voor de zender SBS6 zoeken wij een blanke man rond de 35-50 jaar
Het is een oud & nieuw promo voor de zender.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  woensdag 21 juli 2021 @ 15:35:32 #190
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_200473085
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 15:31 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]

Nee. Heb zelfs deze raadselachtige oproep gezien;
[..]

_O- _O- _O-
We have always been at war with Eastasia.
pi_200483281
Ik heb de brief gelezen van de bezorgde Bij1 leden die het voor Quinsy opnemen. Als er inderdaad geen hoor en wederhoor heeft plaatsgevonden en Quinsy niet weet waarvan hij wordt beticht, dan is dat behoorlijk onzorgvuldig. Maar iets zegt me dat de beste man dondersgoed weet wat er speelt en dat hij spijt gaat krijgen als de beerput opengaat. Maar grappig zal dat wel worden. Heerlijk wat een bende idioten dit.
pi_200483466
Heb je meegekregen dat halve Gario eerder al ruzie had met Afriyie?
Jerry Afriyie, bekend als meneer Airfryer, heeft een hele lijst met misdragingen van Gario. Zo werkte ooit samen aan KOZP. Uit respect voor Quinsy en om Quinsy te beschermen heeft Airfryer nooit gepubliceerd wat hij allemaal meer misdaan heeft, behalve dan het stelen van KOZP-tshirts.

Ga er vanuit dat om dezelfde redenen BIJ1 geen uitspraken doet over de gedragingen van Gario.

[ Bericht 2% gewijzigd door spectrumanalyser op 22-07-2021 10:42:25 ]
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_200483588
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 10:35 schreef spectrumanalyser het volgende:
Heb je meegekregen dat halve Gario eerder al ruzie had met Afriyie?
Jerry Afriyie, bekend als meneer Airfryer, heeft een hele lijst met misdragingen van Gario. Zo werkte ooit samen aan KOZP. Uit respect voor Quinsy en om Quinsy te beschermen heeft Airfryer nooit gepubliceerd wat hij allemaal meer misdaan heeft, behalve dan het stelen van KOZP-tshirts.

Ga er vanuit dat om dezelfde redenen BIJ1 geen uitspraken doet over de gedragingen van Gario.
Dat hou ik allemaal niet bij maar het verbaast mij niet want Quinsy heeft een onsympathieke uitstraling.
Eerlijk gezegd begrijp ik ook niet dat je als blanke nog bij deze partij wil horen. Dan moet je wel veel zelfhaat hebben.
  donderdag 22 juli 2021 @ 11:01:35 #194
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_200483857
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 10:35 schreef spectrumanalyser het volgende:
Heb je meegekregen dat halve Gario eerder al ruzie had met Afriyie?
Jerry Afriyie, bekend als meneer Airfryer, heeft een hele lijst met misdragingen van Gario. Zo werkte ooit samen aan KOZP. Uit respect voor Quinsy en om Quinsy te beschermen heeft Airfryer nooit gepubliceerd wat hij allemaal meer misdaan heeft, behalve dan het stelen van KOZP-tshirts.

Ga er vanuit dat om dezelfde redenen BIJ1 geen uitspraken doet over de gedragingen van Gario.
Zegt niets. Ik zou ook ruzie krijgen met Jerry A. 8-)
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_200483876
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 10:45 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Dat hou ik allemaal niet bij maar het verbaast mij niet want Quinsy heeft een onsympathieke uitstraling.
Eerlijk gezegd begrijp ik ook niet dat je als blanke nog bij deze partij wil horen. Dan moet je wel veel zelfhaat hebben.
zo apart allemaal.
zelfs nadat mensen de partij zijn uitgezet of geweigerd omdat de huidskleur niet goed gekeurd is, blijven ze BIJ1 steunen. onbegrijpelijk.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_200483971
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 11:01 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Zegt niets. Ik zou ook ruzie krijgen met Jerry A. 8-)
Beweringen van Jerry A. kun je met een korrel zout nemen.
Zou er echt iemand een dreigbrief sturen met de versie in klad erbij?
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_200484067
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 08:04 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]

Je zal maar blank zijn en lid van Bij1. Volgens mij is er geen partij in Nederland met een achterban die zo racistisch is jegens bepaalde huidskleuren als Bij1.
Dat is een beetje de pest met zwart vs wit. Wit is gepriviligeerd (uitgebreid gedocumenteerd) en de meeste witte mensen zijn daarom totaal niet bezig met racisme omdat ze er niet mee te maken hebben. Veel (van de activistische) zwarte mensen zijn wel permanent met huidskleur bezig. En dat maakt ze paradoxaal tot de grootste racisten van iedereen, want álles wordt gereduceerd tot het kleurtje van je huid. Dat stuk komt mij extreem racistisch over. "Witte mensen doen dit, witte mensen doen dat, hoe durft deze witte persoon dit blablabla". Je zou het maar omdraaien... "Een zwarte persoon belde me op om *mij*, wit, te vertellen wat ik moest doen, de arrogantie!"

Deze partij gaat snel verdwijnen als alles wat wit is weggepest wordt door vocale activistische zwarte leden puur omdat ze wit zijn.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_200484335
dat taaltje.... "witte mensen" :r
de zoveelste letterlijke vertaling van wat men in Amerika zegt. '"white people".

alles maar overnemen wat er in de Verenigde Staten gaande is.
als je 't mij vraagt is het brabbeltaal als je zulke begrippen letterlijk vertaald gebruikt.

Witte mensen zijn de leden van Ku Klux Klan.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  donderdag 22 juli 2021 @ 11:33:15 #199
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_200484457
https://www.dumpert.nl/item/7948731_8210c08e

Op een terras zitten met een wijntje en een pizza. Dat is een privilege.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')