Tenzij ze iets hebben gevondenquote:Op zondag 18 juli 2021 21:37 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik las het. Maar dat is blijkbaar alleen mogelijk als ze iets nieuws gaan neerleggen rondom dit incident. Het lijkt me niet erg zinvol.
Dat lijkt me wel logisch. Horner moet na zijn stevige uitspraken wel doorzetten nu.quote:
Horner zou nu gewoon openlijk moeten zeggen dat Perez volgende race (natuurlijk per ongeluk) Lewis er af gaat tikken en dat zij die 10 seconden wel accepteren. Kijken wat er dan gaat gebeurenquote:Op zondag 18 juli 2021 21:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel logisch. Horner moet na zijn stevige uitspraken wel doorzetten nu.
Of het zin heeft vraag ik me af,het is niet aan te tonen dat Hamilton dit expres doet en ik weet niet of er een zwaardere straf mogelijk is op basis van de specifieke situatie (extreem snelle bocht, kampioensstrijd).
Maar dat de uitkomst aan alle kanten onrechtvaardig voelt en er bovendien geen enkel gevoel van schuld is bij Mercedes en Hamilton zegt wel iets over hoe men de sport ervaart daar.
Het is wel duidelijk dat HAM fout zat toch voor de meesten?quote:Op zondag 18 juli 2021 21:40 schreef Gehrman het volgende:
[ afbeelding ]
Ik drop deze even hier. Discus.
Ach, we horen in de loop van de week wel hoeveel coronabesmettingen er zijn gekomen door dit superspread event.quote:Op zondag 18 juli 2021 21:39 schreef opreis het volgende:
Papa Hamilton vind het vooral belangrijkst dat de engelse fans het leuk hebben gevonden. De rest is van ondergeschikt belang
Het punt is dat dat een hele andere situatie zou zijn. Dan is het namelijk bewust om het kampioenschap te beïnvloeden en volgt er dus een andere straf. Het is een ander vergrijp, dus heeft het er niets mee te maken.quote:Op zondag 18 juli 2021 21:40 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Horner zou nu gewoon openlijk moeten zeggen dat Perez volgende race (natuurlijk per ongeluk) Lewis er af gaat tikken en dat zij die 10 seconden wel accepteren. Kijken wat er dan gaat gebeuren
Niet om het echt te doen, maar om duidelijk te maken hoe belachelijk de regels eigenlijk zijn.
Dan zal Perez toch eerst in keertje in de buurt moeten komen.quote:Op zondag 18 juli 2021 21:40 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Horner zou nu gewoon openlijk moeten zeggen dat Perez volgende race (natuurlijk per ongeluk) Lewis er af gaat tikken en dat zij die 10 seconden wel accepteren. Kijken wat er dan gaat gebeuren
Niet om het echt te doen, maar om duidelijk te maken hoe belachelijk de regels eigenlijk zijn.
Max gaat soms tot het gaatje en verdedigt vaak behoorlijk agressief, maar hier konden met gemak twee auto's naast. In dit geval kan je echt niet zeggen dat Max geen centimeter toegaf. Hij gaf aardig wat ruimte.quote:Op zondag 18 juli 2021 21:43 schreef Dven het volgende:
Hamilton heeft niets meer te verliezen en Verstappen vertikt het om ook maar een centimeter toe te geven. Dit gaat nog wel vaker gebeuren dit seizoen.
Joh tijdens het lappen een klein stuurfoutjequote:Op zondag 18 juli 2021 21:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Dan zal Perez toch eerst in keertje in de buurt moeten komen.
Dat is juist het lastige er aan, het is goed dat de regels voor iedereen gelijk zijn. Maar in dit geval is het een sterke kampioenschapsbeïnvloeding waardoor het in dit specifieke geval een nogal lichte straf is gezien de gevolgen.quote:Op zondag 18 juli 2021 21:42 schreef Drekkoning het volgende:
Gaat er meer om dat de regels niet voorzien in het feit dat je qua kampioenschap voordeel kunt trekken uit het uit de race tikken van je tegenstander.
zou kunnen, het punt is alleen dat het loont, Hamilton was fout dat staat vast maar wint uiteindelijk toch, dat klopt niet echt.quote:Op zondag 18 juli 2021 21:43 schreef Dven het volgende:
Hamilton heeft niets meer te verliezen en Verstappen vertikt het om ook maar een centimeter toe te geven. Dit gaat nog wel vaker gebeuren dit seizoen.
Hij kan zich ook een keer 'verremmen' als ie op een rondje wordt gezet... Net zoals Jos Verstappen toen deed bij Montoyaquote:Op zondag 18 juli 2021 21:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Dan zal Perez toch eerst in keertje in de buurt moeten komen.
Bewijs maar dat het bewust isquote:Op zondag 18 juli 2021 21:44 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het punt is dat dat een hele andere situatie zou zijn. Dan is het namelijk bewust om het kampioenschap te beïnvloeden en volgt er dus een andere straf. Het is een ander vergrijp, dus heeft het er niets mee te maken.
Die snapt het welquote:Op zondag 18 juli 2021 21:45 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ instagram ]
Good guy Charles, kiest ervoor om Max te noemen in plaats van Hamilton te feliciteren.
Max hoefde ook geen cm toe te geven..quote:Op zondag 18 juli 2021 21:43 schreef Dven het volgende:
Zo dicht zaten ze helemaal niet bij de apex. Er was hartstikke veel ruimte rechts van zowel Max als Lewis.quote:Op zondag 18 juli 2021 21:40 schreef Gehrman het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, die verkapte en minder verkapte 'Max rijdt zo agressief, eigen schuld'-posts slaan in dit geval nergens op.quote:Op zondag 18 juli 2021 21:44 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Max gaat soms tot het gaatje en verdedigt vaak behoorlijk agressief, maar hier konden met gemak twee auto's naast. In dit geval kan je echt niet zeggen dat Max geen centimeter toegaf. Hij gaf aardig wat ruimte.
Het zou al heel wat helpen om gewoon te verbieden dat je onder rode vlag aan de auto mag werken. Dat is wat Hamilton nu gered heeft, anders was het veel moeilijker geworden om te winnen met een extra pitstopquote:Op zondag 18 juli 2021 21:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
zou kunnen, het punt is alleen dat het loont, Hamilton was fout dat staat vast maar wint uiteindelijk toch, dat klopt niet echt.
Alhoewel ik een fan ben van Verstappen had hij dit, zeker omdat hij sowieso sneller zal zijn over de gehele race, best iets anders aan kunnen pakken. Alhoewel je geneigd zou zijn om dit 'de oude Verstappen' te noemen is het feitelijk onderdeel van iets totaal nieuws: Twee coureurs die eindelijk geen centimeter toegeven aan elkaar en beide ver verheven zijn boven de rest van het veld.quote:Op zondag 18 juli 2021 21:44 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Max gaat soms tot het gaatje en verdedigt vaak behoorlijk agressief, maar hier konden met gemak twee auto's naast. In dit geval kan je echt niet zeggen dat Max geen centimeter toegaf. Hij gaf aardig wat ruimte.
Dit is een totaal andere situatie. Hamilton had die apex nooit zo geraakt, daar kon nog een auto tussen. Dat was net het probleem. Had Hamilton gewoon gereden waar hij had moeten rijden, dan was er niks mis gegaan.quote:Op zondag 18 juli 2021 21:40 schreef Gehrman het volgende:
[ afbeelding ]
aan de ene kant wel eens maar je kan een auto ook weer niet onveilig de baan opsturen, het gaat uiteindelijk om de straf die niet zwaar genoeg is voor het vergrijpquote:Op zondag 18 juli 2021 21:47 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Het zou al heel wat helpen om gewoon te verbieden dat je onder rode vlag aan de auto mag werken. Dat is wat Hamilton nu gered heeft, anders was het veel moeilijker geworden om te winnen met een extra pitstop
Ook dat. Hamilton miste de apex volledig.quote:Op zondag 18 juli 2021 21:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zo dicht zaten ze helemaal niet bij de apex. Er was hartstikke veel ruimte rechts van zowel Max als Lewis.
Deze twee:quote:Op zondag 18 juli 2021 21:17 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Er is ergens een foto met Lewis vs. Max en Lewis vs. Leclerc in die bocht. Kan het even niet terugvinden.
Daar zie je eigenlijk heel goed dat Lewis fout zit. Max laat meer ruimte dan Leclerc dat deed. Alleen zit Lewis bij Leclerc echt vol op de apex (en dus de kerbs), terwijl bij de actie op Max er nog bijna een auto past tussen Lewis en de apex/kerbs.
Lewis ging daar gewoon te snel, had die bocht nooit gehaald, zat niet op de apex en was dus 100% de schuldige.
10s straf is (helaas) volgens het boekje, dus hoe onterecht het ook is kan ik daar nog mee leven. Alleen dat gedrag na de race kan echt niet en dat heeft denk ik bij veel mensen voorgoed imago van zowel Lewis als Mercedes beschadigd. Tuurlijk zullen er "die hard" fans zijn die er niks om geven, maar bij de gemiddelde kijken zijn zij vandaag hard door het ijs gezakt hoor.
Als ze na de race hadden gezegd "Hope Max is ok, sorry this happened, we got lucky today, but are ofcourse happy with the win" was het nu wel klaar geweest.
In dit geval ging het alleen niet om centimeters. Er was meters ruimte.quote:Op zondag 18 juli 2021 21:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Alhoewel ik een fan ben van Verstappen had hij dit, zeker omdat hij sowieso sneller zal zijn over de gehele race, best iets anders aan kunnen pakken. Alhoewel je geneigd zou zijn om dit 'de oude Verstappen' te noemen is het feitelijk onderdeel van iets totaal nieuws: Twee coureurs die eindelijk geen centimeter toegeven aan elkaar en beide ver verheven zijn boven de rest van het veld.
Onzin, dit gebeurt vaker bij racen. Hongarije Verstappen Ricciardo? Welke voor mij ook een race incident was. Dat hoort bij racen. Nu ineens jammeren dat de 1 door kan rijden en de ander niet als vaste kijker is heel raar.quote:Op zondag 18 juli 2021 21:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
zou kunnen, het punt is alleen dat het loont, Hamilton was fout dat staat vast maar wint uiteindelijk toch, dat klopt niet echt.
Wie zegt dat dit geen actie van HAM was omquote:Op zondag 18 juli 2021 21:44 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het punt is dat dat een hele andere situatie zou zijn. Dan is het namelijk bewust om het kampioenschap te beïnvloeden en volgt er dus een andere straf. Het is een ander vergrijp, dus heeft het er niets mee te maken.
Dit is echt zo'n flauwekul. Hij was er voorbij. Wat moet hij dan doen, Hamilton weer voorbij laten en wachten op een pitstop outlap?quote:Op zondag 18 juli 2021 21:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Alhoewel ik een fan ben van Verstappen had hij dit, zeker omdat hij sowieso sneller zal zijn over de gehele race, best iets anders aan kunnen pakken. Alhoewel je geneigd zou zijn om dit 'de oude Verstappen' te noemen is het feitelijk onderdeel van iets totaal nieuws: Twee coureurs die eindelijk geen centimeter toegeven aan elkaar en beide ver verheven zijn boven de rest van het veld.
Dat plaatje klopt niet met de situatie.quote:Op zondag 18 juli 2021 21:40 schreef Gehrman het volgende:
[ afbeelding ]
wat een onzin, 2 maal want je weet helemaal niet of hij sneller zou zijn en hij kon weinig anders doen dan insturenquote:Op zondag 18 juli 2021 21:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Ze houden gewoon niet opquote:
Dat is niet te bewijzen. Dus kun je het niet als zodanig bestraffen.quote:Op zondag 18 juli 2021 21:50 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Wie zegt dat dit geen actie van HAM was om
het kampioenschap te beïnvloeden? Je weet dat Max die lijn zit, gewoon net even wat meer aan de buitenkant rijden.
Vergeet iedereen nu dat dit soort zaken gewoon kunnen gebeuren en dat iedere coureur wel eens de race van een ander verziekt? Is Verstappen ook wel eens overkomen.quote:Op zondag 18 juli 2021 21:42 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat HAM fout zat toch voor de meesten?
Gaat er meer om dat de regels niet voorzien in het feit dat je qua kampioenschap voordeel kunt trekken uit het uit de race tikken van je tegenstander.
Preciesquote:Op zondag 18 juli 2021 21:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat is niet te bewijzen. Dus kun je het niet als zodanig bestraffen.
Klopt echt niets van je "analyse", sorry.quote:Op zondag 18 juli 2021 21:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat Hamilton hier fout zit. Natuurlijk kan dat gebeuren, maar de vraag is wel of de regels deugen als je binnen die regels zoveel voordeel kunt halen uit een eigen fout.quote:Op zondag 18 juli 2021 21:51 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Vergeet iedereen nu dat dit soort zaken gewoon kunnen gebeuren en dat iedere coureur wel eens de race van een ander verziekt? Is Verstappen ook wel eens overkomen.
Als je het expres doet is dat terug te zien in de data en krijg je wel een forse straf aan de broek.
Ze reden beiden met vol risico. Dan weet je ook beiden dat het fout af kan lopen. Je kan niet zo perfect rijden dat je precies iemand zo raakt. Verstappen had ook zijn voorvleugel eraf kunnen rijden, dan had hij 0 punten.
Ja, maar dus moest men voor de laagste straf, omdat wel te bewijzen is dat Hamilton iets heel doms doet.quote:Op zondag 18 juli 2021 21:52 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
PreciesDat geldt omgekeerd net zo.
Ik weet niet of het een valide argument is richting de FIA maar het niet accepteren van de stewards beslissing en het feit dat Hamilton niet erkent dat hij een fout maakte die een andere rijder het ziekenhuis instuurt kan mischien een valide argument zijn?quote:Op zondag 18 juli 2021 21:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel logisch. Horner moet na zijn stevige uitspraken wel doorzetten nu.
Of het zin heeft vraag ik me af,het is niet aan te tonen dat Hamilton dit expres doet en ik weet niet of er een zwaardere straf mogelijk is op basis van de specifieke situatie (extreem snelle bocht, kampioensstrijd).
Maar dat de uitkomst aan alle kanten onrechtvaardig voelt en er bovendien geen enkel gevoel van schuld is bij Mercedes en Hamilton zegt wel iets over hoe men de sport ervaart daar.
Dan drop ik deze nog maar even uit een boek waar de regels van de F1 worden uitgelegd.quote:Op zondag 18 juli 2021 21:40 schreef Gehrman het volgende:
[ afbeelding ]
Hier gaat iets gruwelijk mis.quote:Op zondag 18 juli 2021 21:53 schreef Starflyer het volgende:
[..]
[..]
Dan drop ik deze nog maar even uit een boek waar de regels van de F1 worden uitgelegd.
[ [url=
Natuurlijk kan je wel zo precies rijden. Onderling zijn de snelheidsverschillen niet zo groot.quote:Op zondag 18 juli 2021 21:51 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Vergeet iedereen nu dat dit soort zaken gewoon kunnen gebeuren en dat iedere coureur wel eens de race van een ander verziekt? Is Verstappen ook wel eens overkomen.
Als je het expres doet is dat terug te zien in de data en krijg je wel een forse straf aan de broek.
Ze reden beiden met vol risico. Dan weet je ook beiden dat het fout af kan lopen. Je kan niet zo perfect rijden dat je precies iemand zo raakt. Verstappen had ook zijn voorvleugel eraf kunnen rijden, dan had hij 0 punten.
als je maar lekker slaapt bedoel je?quote:Op zondag 18 juli 2021 21:52 schreef Dven het volgende:
Enfin, ik ga naar bed. Maar niet voor te melden dat ik iedereen die hier zo heftig op reageert ervan verdenk dat wanneer het andersom het geval zou zijn geweest, de reactie opeens een heel stuk milder zou zijn geweest.
Fijne avond nog
Niet meerquote:
Ditquote:Op zondag 18 juli 2021 21:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Daarbij stuurde hij ook nog een tikkie naar buiten vlak voor de bocht waardoor hij nog dichter bij Max kwam. Hij heeft geen enkele intentie die bocht in te sturen en bij Max vandaan te blijven. Hij wacht gewoon tot Max instuurt lijkt wel en gaat dan pas.quote:Op zondag 18 juli 2021 21:17 schreef Evenstar het volgende:
Lewis ging daar gewoon te snel, had die bocht nooit gehaald, zat niet op de apex en was dus 100% de schuldige.
Deze actie en het gedrag van hem na de race. Nee, gewoon echt nee. Ik hoop dat de meer mensen het inzien wat voor een naar ventje dit is.quote:10s straf is (helaas) volgens het boekje, dus hoe onterecht het ook is kan ik daar nog mee leven. Alleen dat gedrag na de race kan echt niet en dat heeft denk ik bij veel mensen voorgoed imago van zowel Lewis als Mercedes beschadigd. Tuurlijk zullen er "die hard" fans zijn die er niks om geven, maar bij de gemiddelde kijken zijn zij vandaag hard door het ijs gezakt hoor.
Daadwerkelijk geen idee waarom ik niet lekker zal slapen.quote:
Dat is regelrechte nonsens. En dat weet jequote:
hij heeft het toch geaccepteerd, hij is het niet eens, dat is toch wat andersquote:Op zondag 18 juli 2021 21:53 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik weet niet of het een valide argument is richting de FIA maar het niet accepteren van de stewards beslissing en het feit dat Hamilton niet erkent dat hij een fout maakte die een andere rijder het ziekenhuis instuurt kan mischien een valide argument zijn?
Zelfs jij moet toch toegeven dat de reactie van Hamilton een tikkeltje overdreven is.quote:Op zondag 18 juli 2021 21:50 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Onzin, dit gebeurt vaker bij racen. Hongarije Verstappen Ricciardo? Welke voor mij ook een race incident was. Dat hoort bij racen. Nu ineens jammeren dat de 1 door kan rijden en de ander niet als vaste kijker is heel raar.
Dat Hamilton wint is niet alleen door het incident. Waar was Perez? Is het Hamilton zijn schuld dat Perez niet thuis geeft als Verstappen uitvalt?
Verder wel mee eens dat het door Hamilton ingecalculeerd en misschien zelfs wel gehoopt was.quote:Op zondag 18 juli 2021 21:55 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Daarbij stuurde hij ook nog een tikkie naar buiten vlak voor de bocht waardoor hij nog dichter bij Max kwam. Hij heeft geen enkele intentie die bocht in te sturen en bij Max vandaan te blijven. Hij wacht gewoon tot Max instuurt lijkt wel en gaat dan pas.
[..]
Deze actie en het gedrag van hem na de race. Nee, gewoon echt nee. Ik hoop dat de meer mensen het inzien wat voor een naar ventje dit is.
'Its racing' zeker, 100%. Maar dat walgelijke gedrag na de race verraad zijn opzet.
Geen uiteraardquote:Op zondag 18 juli 2021 21:57 schreef Janneke141 het volgende:
Welke straffen staan er in het FIA-handboek op zuigerige reacties van coureurs na de race?
Van de scheidsrechter kun je niet winnen.quote:Op zondag 18 juli 2021 21:09 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wat natuurlijk ook wel weer treurig zou zijn
Dan liever gewoon Lewis 1 op 1 rechtstreeks verslaan dit jaar.
Taakstrafquote:Op zondag 18 juli 2021 21:57 schreef Janneke141 het volgende:
Welke straffen staan er in het FIA-handboek op zuigerige reacties van coureurs na de race?
Nou, waar hebben we het dan over?quote:
Weekje Marakesh.quote:Op zondag 18 juli 2021 21:57 schreef Janneke141 het volgende:
Het opleggen van tijdstraffen is helemaal niet appellabel.quote:Op zondag 18 juli 2021 21:53 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik weet niet of het een valide argument is richting de FIA maar het niet accepteren van de stewards beslissing en het feit dat Hamilton niet erkent dat hij een fout maakte die een andere rijder het ziekenhuis instuurt kan mischien een valide argument zijn?
Ik ben hier zelfs uitgemaakt voor Fanboy. Maar dit kan echt niet. Ik ga er van uit dat het geen opzettelijke tik was, maar ik vraag me wel serieus af hoe iemand die dit soort fouten maakt 7x WK is geworden.quote:Op zondag 18 juli 2021 21:56 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Zelfs jij moet toch toegeven dat de reactie van Hamilton een tikkeltje overdreven is.
Wees eerlijk. Ik heb Hamilton vaak genoeg verdedigd hier. Maar dit slaat nergens op.
Geen, maar ik ga er vanuit dat er in de drivers briefing in Hongarije over gesproken gaat worden.quote:Op zondag 18 juli 2021 21:57 schreef Janneke141 het volgende:
Maar het is verder totaal niet van invloed op of hij nu wel of niet fout zat bij het incident, terwijl het wel de hele tijd aan elkaar gekoppeld wordt.quote:
Whatever de FIA wil?quote:Op zondag 18 juli 2021 21:57 schreef Janneke141 het volgende:
Simpel. Hij heeft dankzij Mercedes veel titels cadeau gekregenquote:Op zondag 18 juli 2021 21:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik ben hier zelfs uitgemaakt voor Fanboy. Maar dit kan echt niet. Ik ga er van uit dat het geen opzettelijke tik was, maar ik vraag me wel serieus af hoe iemand die dit soort fouten maakt 7x WK is geworden.
ìk ook niet maar je komt met onzin en als dat benoemt wordt ga je slapenquote:Op zondag 18 juli 2021 21:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Daadwerkelijk geen idee waarom ik niet lekker zal slapen.
Wie zegt dat het van invloed is dan? Men vind het gewoon walgelijk gedrag.quote:Op zondag 18 juli 2021 22:00 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Maar het is verder totaal niet van invloed op of hij nu wel of niet fout zat bij het incident, terwijl het wel de hele tijd aan elkaar gekoppeld wordt.
Hamilton is een eikel, maar dat wisten we al. Lieve jongetjes worden geen wereldkampioen in deze sport.
Die hele straf is gewoon te laag geweest, het had een DT moeten wezen. Puur en alleen al omdat je ziet dat hij het met Leclerc wel prima red op zelfs een compound harder en banden van een halve race oud.quote:Op zondag 18 juli 2021 21:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik ben hier zelfs uitgemaakt voor Fanboy. Maar dit kan echt niet. Ik ga er van uit dat het geen opzettelijke tik was, maar ik vraag me wel serieus af hoe iemand die dit soort fouten maakt 7x WK is geworden.
Dus diegene die voorligt, moet de aanvaller maar zonder slag of stoot voorbij laten?quote:Op zondag 18 juli 2021 21:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja, hij zat fout en is daarvoor gestraft.quote:Op zondag 18 juli 2021 21:52 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat Hamilton hier fout zit. Natuurlijk kan dat gebeuren, maar de vraag is wel of de regels deugen als je binnen die regels zoveel voordeel kunt halen uit een eigen fout.
dat vind ik wel wat te makkelijk, je merkt dit jaar wel dat de druk iets is waar hij jaren niet mee te maken heeft gehadquote:Op zondag 18 juli 2021 21:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Eerder in het ziekenhuis.quote:Op zondag 18 juli 2021 22:02 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja, hij zat fout en is daarvoor gestraft.
We willen toch dat coureurs met het mes tussen de tanden rijden? Door bij ieder tikje ook de ander te diskwalificeren gaan ze alleen maar voorzichtiger rijden.
F1 is al een hele cleane sport. Laten we er geen wijvensport van maken zeg. Vandaag had Max pech, geen probleem voor hem: zijn auto is veel sneller en hij ligt nog steeds aan de leiding.
Jij hebt duideljjk nooit geraced.quote:Op zondag 18 juli 2021 21:53 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Natuurlijk kan je wel zo precies rijden. Onderling zijn de snelheidsverschillen niet zo groot.
Ik zeg overigens niet dat dit een bewussie was, maar die mogelijkheid bestaat dus wel binnen de regels.
Maar volgens mij willen we ook niet dat je de facto ongestraft je concurrent (op gevaarlijke wijze!) van de baan kunt rijden en op die manier het WK kunt winnen. Daar moet je een balans tussen vinden.quote:Op zondag 18 juli 2021 22:02 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
We willen toch dat coureurs met het mes tussen de tanden rijden? Door bij ieder tikje ook de ander te diskwalificeren gaan ze alleen maar voorzichtiger rijden.
Een aanrijding waarbij de schuld bij de wederpartij ligt is geen pech. Dat is echt een verkeerde benadering.quote:F1 is al een hele cleane sport. Laten we er geen wijvensport van maken zeg. Vandaag had Max pech, geen probleem voor hem: zijn auto is veel sneller en hij ligt nog steeds aan de leiding.
Nooit competitie gehad.quote:Op zondag 18 juli 2021 21:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 juli 2021 22:04 schreef Cheeseburgert het volgende:
[ afbeelding ]
"Gelukkig ben je OK max, maar ik race altijd eerlijk"
quote:Op zondag 18 juli 2021 22:04 schreef Cheeseburgert het volgende:
[ afbeelding ]
Dit soort fouten maak je alleen als er strijd is, iets dat lang niet altijd aanwezig is geweest in de carrière van Lewis. Maar dit is natuurlijk verre van de eerste keer dat Lewis iemand eraf tikt.quote:Op zondag 18 juli 2021 21:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dus dan mag je geen mening hebben?quote:
Je weet nu al dat hij de racisme-kaart gaat spelen als de ontvangst negatief is.quote:Op zondag 18 juli 2021 22:05 schreef opreis het volgende:
Ik hoop op een hartelijk ontvangst van Lewis op zandvoort
Te laag gestraft. Een DT zoals het vroeger was bij "causing a collision" is wat mij betreft wat eerlijker.quote:Op zondag 18 juli 2021 22:02 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
F1 is al een hele cleane sport. Laten we er geen wijvensport van maken zeg. Vandaag had Max pech, geen probleem voor hem: zijn auto is veel sneller en hij ligt nog steeds aan de leiding.
Wat is dat voor idioot "argument"?quote:
Wat is overdreven? Ik heb geen idee waarom sommigen schuimbekken? Dat hij het viert?quote:Op zondag 18 juli 2021 21:56 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Zelfs jij moet toch toegeven dat de reactie van Hamilton een tikkeltje overdreven is.
Wees eerlijk. Ik heb Hamilton vaak genoeg verdedigd hier. Maar dit slaat nergens op.
Cupracen bestaat zo ongeveer uit elkaar van de baan duwen, dus ik weet niet waar VEM precies op doeltquote:
Schumacher won ooit zo het kampioenschap.quote:Op zondag 18 juli 2021 22:04 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Maar volgens mij willen we ook niet dat je de facto ongestraft je concurrent (op gevaarlijke wijze!) van de baan kunt rijden en op die manier het WK kunt winnen. Daar moet je een balans tussen vinden.
[..]
Een aanrijding waarbij de schuld bij de wederpartij ligt is geen pech. Dat is echt een verkeerde benadering.
Het is zo een makkelijke manier van discussiëren inderdaadquote:Op zondag 18 juli 2021 22:07 schreef daNpy het volgende:
[..]
Cupracen bestaat zo ongeveer uit elkaar van de baan duwen, dus ik weet niet waar VEM precies op doelt
Dat is wat hem altijd red.quote:Op zondag 18 juli 2021 21:47 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Het zou al heel wat helpen om gewoon te verbieden dat je onder rode vlag aan de auto mag werken. Dat is wat Hamilton nu gered heeft, anders was het veel moeilijker geworden om te winnen met een extra pitstop
Ook aan een DT had Max uiteindelijk niks gehad natuurlijk. Dan had Lewis misschien 18 punten ipv 25 binnengehaald, maar dat was het dan ook wel.quote:Op zondag 18 juli 2021 22:06 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Te laag gestraft. Een DT zoals het vroeger was bij "causing a collision" is wat mij betreft wat eerlijker.
quote:Op zondag 18 juli 2021 22:07 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Wat is overdreven? Ik heb geen idee waarom sommigen schuimbekken? Dat hij het viert?
Als Verstappen een gebroken been had ofzo dan was het wel slecht. Ze eindigen wel vaker in de muur en een enkele keer voor de zekerheid naar het ziekenhuis.
Echt hoor de enorme boosheid vind ik erg overtrokken. Dat moet zelfs jij toegeven. Als Bottas het was, was de boosheid niet in deze mate aanwezig.
Ik zie deze drogreden heel veel. Toch wel jammer.quote:Op zondag 18 juli 2021 22:02 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
En verloor er ook één omdat hij het nog een keer flikte.quote:Op zondag 18 juli 2021 22:08 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Schumacher won ooit zo het kampioenschap.
Het is van alle tijden, maar nu het ten nadele is van Verstappen is ineens de wereld te klein.
Shit happens.
Max blijft nog een nachtje in het ziekenhuis ter observatie maar dat is overtrokken natuurlijk.quote:Op zondag 18 juli 2021 22:07 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Wat is overdreven? Ik heb geen idee waarom sommigen schuimbekken? Dat hij het viert?
Als Verstappen een gebroken been had ofzo dan was het wel slecht. Ze eindigen wel vaker in de muur en een enkele keer voor de zekerheid naar het ziekenhuis.
Echt hoor de enorme boosheid vind ik erg overtrokken. Dat moet zelfs jij toegeven. Als Bottas het was, was de boosheid niet in deze mate aanwezig.
Ok dus?quote:Op zondag 18 juli 2021 22:08 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Tja als dat jouw conclusie is dan is verdere discussie zinloos.quote:Het is van alle tijden, maar nu het ten nadele is van Verstappen is ineens de wereld te klein.
Alleen een aanrijding met schuld is geen Shit Happens.quote:Shit happens.
Uiteraard maakt geen enkele straf het aangedane onrecht goed. Maar dat wil niet zeggen dat er dan maar niet gestraft moet worden.quote:Op zondag 18 juli 2021 22:08 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ook aan een DT had Max uiteindelijk niks gehad natuurlijk. Dan had Lewis misschien 18 punten ipv 25 binnengehaald, maar dat was het dan ook wel.
Ow zeker. Dit worden incidenten op de baan, intriges in het paddock en gezeur in de media de aankomende tijd.quote:
Omdat dat toevallig jouw narratief volgt? Er is amper onderling snelheidsverschil. Dan kan je prima plaatsen door even wat minder in te sturen.quote:Op zondag 18 juli 2021 22:08 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, dan had je geweten dat je niet zo precies kan plaatsen.
Nee, DT had binnen 3 rondes ingelost moeten worden, dus dan val je bij voorbaat al verder terug.quote:Op zondag 18 juli 2021 22:08 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ook aan een DT had Max uiteindelijk niks gehad natuurlijk. Dan had Lewis misschien 18 punten ipv 25 binnengehaald, maar dat was het dan ook wel.
Open wiel is wel even wat anders.quote:Op zondag 18 juli 2021 22:07 schreef daNpy het volgende:
[..]
Cupracen bestaat zo ongeveer uit elkaar van de baan duwen, dus ik weet niet waar VEM precies op doelt
En dat was onterecht.quote:Op zondag 18 juli 2021 22:08 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het is van alle tijden, maar nu het ten nadele is van Verstappen is ineens de wereld te klein.
Shit happens.
't Is nu de derde keer in 2,5 seizoen dat meneer Lewis dit flikt. Daarbij 3x zonder problemen doorrijdt en zijn slachtoffer puntenloos achterlaat. Max is naar het ziekenhuis -dat weet ie zogenaamd niet- en hij gaat lekker feestvieren, doen alsof hij op magische wijze zelf de race won en er niemand beter is.quote:Op zondag 18 juli 2021 22:07 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, maar dan had hij er heel wat meer moeite voor moeten doen omdat hij dan in het begin van de race ergens achteraan terecht zou zijn gekomen in plaats van p5 na de straf bij zijn pitstop.quote:Op zondag 18 juli 2021 22:08 schreef Tijn het volgende:
[..]
mwah, dat is op dit circuit niet heel erg zwaar omdat de door de layout een ritje door de pits relatief weinig tijd kostquote:Op zondag 18 juli 2021 22:06 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Te laag gestraft. Een DT zoals het vroeger was bij "causing a collision" is wat mij betreft wat eerlijker.
Maar moet wel binnen 3 rondes, wat kort na de herstart wel weer erg nadelig is.quote:Op zondag 18 juli 2021 22:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mwah, dat is op dit circuit niet heel erg zwaar omdat de door de layout een ritje door de pits relatief weinig tijd kost
De meesten vallen over het overdreven gedrag van Hamilton en Mercedes na de tijd.quote:Op zondag 18 juli 2021 22:02 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Jij niet iig. Zover is duidelijk.quote:
Nee hoor, een raceauto, geen discus.quote:Op zondag 18 juli 2021 21:40 schreef Gehrman het volgende:
[ afbeelding ]
Vooral met de Hamiltonfans..quote:Op zondag 18 juli 2021 22:11 schreef beantherio het volgende:
Op Twitter in discussie gaan met Hamilton-supporters is een beetje hetzelfde als stront scheppen. Ik kap ermee.![]()
Gelukkig hebben we hier op Fok! discussies op niveau.
Dat is 1. Maar twee is denk ik ook wel dat je eens over de regels moet gaan nadenken als dit de uitwerking is.quote:Op zondag 18 juli 2021 22:13 schreef BroesWillems het volgende:
De meesten vallen over het overdreven gedrag van Hamilton en Mercedes na de tijd.
Rode vlag om kapotte voorvleugel te reparenquote:Op zondag 18 juli 2021 22:12 schreef daNpy het volgende:
[..]
't Is nu de derde keer in 2,5 seizoen dat meneer Lewis dit flikt. Daarbij 3x zonder problemen doorrijdt en zijn slachtoffer puntenloos achterlaat. Max is naar het ziekenhuis -dat weet ie zogenaamd niet- en hij gaat lekker feestvieren, doen alsof hij op magische wijze zelf de race won en er niemand beter is.
De feiten zijn;
- Directe concurrent geëlimineerd
- Team orders voor Bottas
- Kapotte Ferrari ingehaald.
En dat noemt zich dan de GOAT![]()
Zonder Mercedes was Hamilton helemaal niks geweest.
Het is gewoon ergerlijk.
Het is niet heel moeilijk bij een rode vlag:quote:Op zondag 18 juli 2021 21:47 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Twee raceauto's, niet een raceauto.quote:Op zondag 18 juli 2021 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee hoor, een raceauto, geen discus.
eens, verder hoeven we er niet te dramatisch over doen, hij was fout, jammer dat hij dat niet erkent maar het mag niet lonen als je een ander uitschakelt, opzet of niet.quote:Op zondag 18 juli 2021 22:06 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Alleen kreeg hij die dan in het begin van de race en zou zo een stuk verder terugvallen.quote:Op zondag 18 juli 2021 22:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mwah, dat is op dit circuit niet heel erg zwaar omdat de door de layout een ritje door de pits relatief weinig tijd kost
Om de bandenstapel te reparerenquote:Op zondag 18 juli 2021 22:14 schreef opreis het volgende:
[..]
Rode vlag om kapotte voorvleugel te reparen
Kom op, hij doet alsof hij het kampioenschap heeft gewonnen. Nadat hij iemand uitschakelde met een beweging die zelfs al bij autocross vuil is.quote:Op zondag 18 juli 2021 22:07 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Je hebt het tegen potje zalf, die kijkt door een Hamilton bril.quote:Op zondag 18 juli 2021 22:12 schreef daNpy het volgende:
[..]
't Is nu de derde keer in 2,5 seizoen dat meneer Lewis dit flikt. Daarbij 3x zonder problemen doorrijdt en zijn slachtoffer puntenloos achterlaat. Max is naar het ziekenhuis -dat weet ie zogenaamd niet- en hij gaat lekker feestvieren, doen alsof hij op magische wijze zelf de race won en er niemand beter is.
De feiten zijn;
- Directe concurrent geëlimineerd
- Team orders voor Bottas
- Kapotte Ferrari ingehaald.
En dat noemt zich dan de GOAT![]()
Zonder Mercedes was Hamilton helemaal niks geweest.
Het is gewoon ergerlijk.
Nu wereldkampioen worden zou zo mooi zijnquote:Op zondag 18 juli 2021 22:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
Geen zorgen jongens, we pakken hem gewoon netjes en zakelijk op Hongarije.
Nee, omdat die actie totaal anders was. Hill lag nog achter en was gewoon te gretig.quote:Op zondag 18 juli 2021 22:09 schreef PirE het volgende:
[..]
En verloor er ook één omdat hij het nog een keer flikte.
quote:Op zondag 18 juli 2021 22:21 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, omdat die actie totaal anders was. Hill lag nog achter en was gewoon te gretig.
Gelachen.quote:Op zondag 18 juli 2021 22:13 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
De meesten vallen over het overdreven gedrag van Hamilton en Mercedes na de tijd.
[..]
Jij niet iig. Zover is duidelijk.
Zo is dat, en daarna nog eens dunnetjes overdoen in Francorchamps en Zandvoortquote:Op zondag 18 juli 2021 22:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
Onzin. Hij lag nog voor en had dus alle recht om in te sturen.quote:Op zondag 18 juli 2021 22:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Nee. Dat was 100 % opzet van Michael
Gast...quote:Op zondag 18 juli 2021 22:23 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Onzin. Hij lag nog voor en had dus alle recht om in te sturen.
Dat pa Verstappen hem even een paar g op zijn muil geeft.quote:Op zondag 18 juli 2021 22:04 schreef Cheeseburgert het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.instagram.com/p/CReyMz0NNlz/?utm_medium=copy_link
quote:Op zondag 18 juli 2021 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als je fan bent van iemand die zich keer op keer misdraagt zegt dat ook wel iets over je persoonlijkheid.
Ik heb vooral het idee dat verstappen fans, mede door dat belachelijke wij van wc eend gedrag bij Ziggo, werkelijk alle contact met de realiteit kwijt zijn.quote:Op zondag 18 juli 2021 22:23 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Heb het idee dat je vaker mee lacht als je niet weet waar het over gaat.
Je snapt hoe ik het met Bottas bedoelde.quote:Op zondag 18 juli 2021 22:18 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Kom op, hij doet alsof hij het kampioenschap heeft gewonnen. Nadat hij iemand uitschakelde met een beweging die zelfs al bij autocross vuil is.
Natuurlijk zal niemand zo reageren als Bottas het doet, want die zou nooit zo belachelijk doen na de race.
Ik heb geen Ziggo. Goede poging wel. 7/10.quote:Op zondag 18 juli 2021 22:25 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik heb vooral het idee dat verstappen fans, mede door dat belachelijke wij van wc eend gedrag bij Ziggo, werkelijk alle contact met de realiteit kwijt zijn.
Ik bedoel deze (niet die met Hill in 94 toen hij de titel mocht pakte):quote:Op zondag 18 juli 2021 22:21 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, omdat die actie totaal anders was. Hill lag nog achter en was gewoon te gretig.
Wat je vind mag je houden.quote:Op zondag 18 juli 2021 22:25 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik heb vooral het idee dat verstappen fans, mede door dat belachelijke wij van wc eend gedrag bij Ziggo, werkelijk alle contact met de realiteit kwijt zijn.
je kunt het nieuws wel telkens op blijven zoeken, maar het is beter om even afstand te nemen en lekker wat anders te gaan doen. Is veel beterquote:Op zondag 18 juli 2021 22:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
https://www.f1maximaal.nl(...)waar-ze-voor-betalen
Hamilton Sr is ook niet helemaal lekker in de bovenkamer
Bespaar je de beelden wat het was te idioot voor woorden. Hamilton sloopte zelfs een hek van het terrein om naar zijn fans te kunnen. Liep rond als een kip zonder kop, die is echt niet goed in zijn hoofd.quote:Op zondag 18 juli 2021 22:15 schreef ondeugend het volgende:
Ik heb Louis niet zien finishen en feesten want uitgezet vlak voor het verschalken van Karel
En ik ben nog steeds woedend.
Ja, en in 1994 flikte hij het ook bij Hill.quote:
Veel Schumi fans hier. Veel klootzakken in dit topic dusquote:Op zondag 18 juli 2021 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als je fan bent van iemand die zich keer op keer misdraagt zegt dat ook wel iets over je persoonlijkheid.
Doe eens een rondje langs de buitenlandse velden. Merendeel keurt het gedrag van HAM af.quote:Op zondag 18 juli 2021 22:25 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Senna fan hier.. dus net zo een klootzakquote:Op zondag 18 juli 2021 22:28 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Veel Schumi fans hier. Veel klootzakken in dit topic dus
En Spa, en Zandvoort.quote:Op zondag 18 juli 2021 22:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
Correctquote:Op zondag 18 juli 2021 22:28 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Waarom?quote:Op zondag 18 juli 2021 22:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
je kunt het nieuws wel telkens op blijven zoeken, maar het is beter om even afstand te nemen en lekker wat anders te gaan doen. Is veel beter
quote:Op zondag 18 juli 2021 22:28 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Owh, zoals wie dan?quote:Op zondag 18 juli 2021 22:28 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Eens.quote:Op zondag 18 juli 2021 22:16 schreef PirE het volgende:
[..]
Het is niet heel moeilijk bij een rode vlag:
- Betrokken bij het incident en je veranderd wat aan de wagen, starten vanuit de pitstraat of achteraan.
- Niet betrokken bij het incident en je veranderd wat aan de wagen, geen gevolgen
Dan kan iederen banden wisselen (debris enzo) en je straft degene die betrokken waren bij een incident.
man je hebt geen ideequote:Op zondag 18 juli 2021 22:25 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dan wind je je niet zo opquote:
Mercedes is hard op weg om overal uitgekotst te worden.quote:Op zondag 18 juli 2021 22:30 schreef LTVDK het volgende:
Ze blijven ook wel lekker op dreef daar bij Mercedes he
[ twitter ]
Om die dikke papzak? Wat zag die er slecht uit op dat veld.quote:
Waar the hell zijn die mee bezig?quote:Op zondag 18 juli 2021 22:30 schreef LTVDK het volgende:
[ twitter ]
Hoe groot is die bonus eigenlijk die Bottas pakt telkens als hij Hamilton weer voorbij moet laten. Moet een aardig bedrag zijn om je elke 2 weken zo te laten vernederen.quote:Op zondag 18 juli 2021 22:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mercedes is hard op weg om overal uitgekotst te worden.
Mindgames, op puur racen redden ze het niet namelijk.quote:Op zondag 18 juli 2021 22:30 schreef LTVDK het volgende:
[ twitter ]
Prostquote:Op zondag 18 juli 2021 22:28 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dat hele team is in de war. Maar dat zijn ze eigenlijk al het hele seizoen. Wolff roept ook regelmatig de meest vreemde dingen dit seizoen.quote:Op zondag 18 juli 2021 22:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waar the hell zijn die mee bezig?![]()
Ik ga er gewoon van uit dat het grote opluchting is.quote:Op zondag 18 juli 2021 22:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gelukkig zijn we er in de EU al vanaf, nu maar hopen dat ze snel afdrijven met hun eiland.quote:Op zondag 18 juli 2021 22:30 schreef LTVDK het volgende:
[ twitter ]
Anaal zal wel extra zijn denk.quote:Op zondag 18 juli 2021 22:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hoe groot is die bonus eigenlijk die Bottas pakt telkens als hij Hamilton weer voorbij moet laten. Moet een aardig bedrag zijn om je elke 2 weken zo te laten vernederen.
quote:Op zondag 18 juli 2021 22:32 schreef PirE het volgende:
[..]
Prost
Ik weiger ook de Senna docu te kijken.
Het merk om zeep helpenquote:Op zondag 18 juli 2021 22:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb je voorbeelden? Want volgens mij heb ik iig geen gekke dingen gezegd. Alleen dat ik Hamilton's gedrag ongepast vind. Ik weet niet of dit alleen op mij gericht is, maar zover ik weet heb ik op een normale toon gereageerd, Zonder daarbij te schelden, discrimineren of wat dan ook.quote:Op zondag 18 juli 2021 22:26 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Je snapt hoe ik het met Bottas bedoelde.
De enorme boosheid blijf ik overtrokken vinden. En wat ik al zei. Het gebeurt vaker dat de aanstichter door kan blijven rijden en het slachtoffer niet. Daar hebben we vaker discussie over gehad. Komt daar ook niet Alonso zijn this is a yoke opmerking vandaan?
Kunnen we niet in die toon discussiëren? Dat lijkt mij niet veel gevraagd
die staat op de loonlijst bij Max, nou ja min of meer dan, daar heb je weinig aanquote:Op zondag 18 juli 2021 22:31 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Vond dat Coronel wel een tandje minder kon.
Jij bent inmiddels afgekoeld?quote:Op zondag 18 juli 2021 22:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
anders blijf je te veel in het moment en in de woede hangen
Bottas doet er alles aan om nog een jaartje voor Mercedes te mogen rijdenquote:Op zondag 18 juli 2021 22:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hoe groot is die bonus eigenlijk die Bottas pakt telkens als hij Hamilton weer voorbij moet laten. Moet een aardig bedrag zijn om je elke 2 weken zo te laten vernederen.
Het enige wat ze bereiken is dat het oranje leger alleen maar groeit, ook bij niet Nederlandse fans op de bühne. Alleen in Silverstone zit een overmacht aan Hamilton fans, en tel daar de Corona maatregelen bij op. Mijn broer moest drie keer in quarantaine voor dit circuit.quote:Op zondag 18 juli 2021 22:32 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Mindgames, op puur racen redden ze het niet namelijk.
Had je tegen mij of tegen @Whiskers2009quote:Op zondag 18 juli 2021 22:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Was niet persoonlijk naar jou, maar algemeen bedoeld.quote:Op zondag 18 juli 2021 22:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wind je etc.
Ik ben @:ondeugend niet![]()
Laat ik het daar wijselijk bij houden
Geen fan van Schumi hier iig.quote:Op zondag 18 juli 2021 22:28 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Soms is woedend zijn best lekker hoor.quote:Op zondag 18 juli 2021 22:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
tegen wie het maar wil lezenquote:Op zondag 18 juli 2021 22:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Had je tegen mij of tegen @:Whiskers2009
Morgen kan die weer lekker fietsen met zijn vriendin.quote:Op zondag 18 juli 2021 22:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Bottas doet er alles aan om nog een jaartje voor Mercedes te mogen rijden
Veel sinds 2017quote:Op zondag 18 juli 2021 22:34 schreef ondeugend het volgende:
Kan iemand uitrekenen hoeveel punten Valderie Louis cadeau heeft moeten doen dmv teamorders?
Ik heb wijn en kan niet meer rekenen nu.
Niet jij persoonlijk. Ik bedoel algemeen. Sorry als dat niet duidelijk wasquote:Op zondag 18 juli 2021 22:34 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Heb je voorbeelden? Want volgens mij heb ik iig geen gekke dingen gezegd. Alleen dat ik Hamilton's gedrag ongepast vind. Ik weet niet of dit alleen op mij gericht is, maar zover ik weet heb ik op een normale toon gereageerd, Zonder daarbij te schelden, discrimineren of wat dan ook.
mwah, niet voor de nachtquote:Op zondag 18 juli 2021 22:35 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Soms is woeden zijn best lekker hoor.
Het doet mij vaak goed
WTF ik ben heel goed in wanneer d's, t's en dt'squote:Op zondag 18 juli 2021 22:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wind je etc.
Ik ben @:ondeugend niet![]()
Laat ik het daar wijselijk bij houden
En nu vijf dagen in quarantaine, mijn broer is van de twee keer gecontroleerd.quote:Op zondag 18 juli 2021 22:34 schreef Sjeunie het volgende:
Net terug van Silverstone, geweldige atmosfeer, Get in there Lewis!!!
dat neem ik ze niet kwalijk hoor, dat hoort erbij Red Bull laat Perez nog dat dat ene puntje afpakken ten gunste van Max, anders had hij zelf 2? punten gehadquote:Op zondag 18 juli 2021 22:34 schreef ondeugend het volgende:
Kan iemand uitrekenen hoeveel punten Valderie Louis cadeau heeft moeten doen dmv teamorders?
Ik heb wijn en kan niet meer rekenen nu.
En dat mocht niet, omdat Villeneuve hem al voorbij was.quote:Op zondag 18 juli 2021 22:27 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik bedoel deze (niet die met Hill in 94 toen hij de titel mocht pakte):
Aan de ene kant wel, aan de andere kant heb ik liever dat hij zich niet verlaagd tot dit soort acties en gewoon op een eerlijke manier dat kampioenschap paktquote:Op zondag 18 juli 2021 22:35 schreef raptorix het volgende:
Hoop dat Max hem volgende keer er in een bocht zonder uitlopers vanaf jankt.
Tuurlijk mag dat een keer... maar Valderie laat zich echt iedere keer van achteren naaien.quote:Op zondag 18 juli 2021 22:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat neem ik ze niet kwalijk hoor, dat hoort erbij Red Bull laat Perez nog dat dat ene puntje afpakken ten gunste van Max, anders had hij zelf 2? punten gehad
Laat Jos het maar oplossen,quote:Op zondag 18 juli 2021 22:39 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel, aan de andere kant heb ik liever dat hij zich niet verlaagd tot dit soort acties en gewoon op een eerlijke manier dat kampioenschap pakt
Je moet het maar leuk vinden, die rol die hij speelt.quote:Op zondag 18 juli 2021 22:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Bottas doet er alles aan om nog een jaartje voor Mercedes te mogen rijden
Iemand tegen zijn wiel tikken omdat je weigert de apex te rijden en daarmee 25 kampioenschapspunten inlopen is ook slimquote:Op zondag 18 juli 2021 22:38 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
En dat mocht niet, omdat Villeneuve hem al voorbij was.
Hill lag nog achter en Schumi gooide de deur dicht. Onsportief? Ja. Maar wel binnen de regels van het spel en gewoon slim.
Wat is er slim aan om jezelf uit een kampioenschap te schrappen en te DNF'enquote:Op zondag 18 juli 2021 22:38 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hill lag nog achter en Schumi gooide de deur dicht. Onsportief? Ja. Maar wel binnen de regels van het spel en gewoon slim.
Helemaal mee eensquote:Op zondag 18 juli 2021 22:39 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel, aan de andere kant heb ik liever dat hij zich niet verlaagd tot dit soort acties en gewoon op een eerlijke manier dat kampioenschap pakt
Wat interesseert mij zijn gedrag nou? Ik vind hem al jaren een over het paard getilde lul, die volstrekt ten onrechte als een van de beste coureurs wordt bejubeld.quote:Op zondag 18 juli 2021 22:28 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Doe eens een rondje langs de buitenlandse velden. Merendeel keurt het gedrag van HAM af.
Misschien vindt Valderie dat wel lekker, leuk is het niet maar ieder ander team zou hetzelfde gedaan hebben in die situatiequote:Op zondag 18 juli 2021 22:39 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat een keer... maar Valderie laat zich echt iedere keer van achteren naaien.
Laten we het zo zeggen... Louis is de teamorders wel erg vaak nodig.
Was het niet.quote:Op zondag 18 juli 2021 22:40 schreef raptorix het volgende:
Kan iemand trouwens vertellen waarom dit Code rood was?
Bandenstapel beschadigd oid.quote:Op zondag 18 juli 2021 22:40 schreef raptorix het volgende:
Binnen de regels? Dus hij is ten onrechte gestraft?quote:Op zondag 18 juli 2021 22:40 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Iemand tegen zijn wiel tikken omdat je weigert de apex te rijden en daarmee 25 kampioenschapspunten inlopen is ook slim
en binnen de regels, maar vraag me sterk af of dat wenselijk is.
De tijd zal het leren.
Exact wat ik dachtquote:
Was algemeen bedoeld. Hoop ik.quote:Op zondag 18 juli 2021 22:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
die bandenstapel moest hersteld wordenquote:Op zondag 18 juli 2021 22:40 schreef raptorix het volgende:
Exact wat ik dachtquote:
Was algemeen bedoeld. Hoop ik.quote:Op zondag 18 juli 2021 22:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Okidoquote:Op zondag 18 juli 2021 22:35 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Was niet persoonlijk naar jou, maar algemeen bedoeld.
WE GO FOR IT!quote:Op zondag 18 juli 2021 22:20 schreef DKUp het volgende:
[..]
Nu wereldkampioen worden zou zo mooi zijn
's morgens ben ik te moe voor woendendquote:
quote:Op zondag 18 juli 2021 22:36 schreef ondeugend het volgende:
[..]
WTF ik ben heel goed in wanneer d's, t's en dt's
Moest ook denken aan Jerez ‘97. Toen werd Schumacher gediskwalificeerd voor het WK en was de argumentatie van de World Motorsport Council dat het afschrikwekkend moest zijn, omdat de coureurs voor een wereldtitel bereid zijn alles te doen:quote:Op zondag 18 juli 2021 22:38 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Morgen moet ik werkenquote:Op zondag 18 juli 2021 22:42 schreef ondeugend het volgende:
[..]
's morgens ben ik te moe voor woendend
Maar het punt is dus dat je kunt argumenteren dat die straf veel te laag is als je er zulke voordelen uit kunt trekken.quote:Op zondag 18 juli 2021 22:40 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wat interesseert mij zijn gedrag nou? Ik vind hem al jaren een over het paard getilde lul, die volstrekt ten onrechte als een van de beste coureurs wordt bejubeld.
Hij zat fout en heeft de straf gekregen die erbij hoort. Geen drama van maken vind ik.
Ivm reparatie bandenstapel eaar Max in terecht kwam.quote:Op zondag 18 juli 2021 22:40 schreef raptorix het volgende:
Lewis had wat schade dus dat wilde ze repareren zonder dat dat hem tijd kostequote:Op zondag 18 juli 2021 22:40 schreef raptorix het volgende:
quote:
Jaja ik weet, maar het is veel leuker om op eigen kracht te zegevieren toch?quote:Op zondag 18 juli 2021 22:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Misschien vindt Valderie dat wel lekker, leuk is het niet maar ieder ander team zou hetzelfde gedaan hebben in die situatie
Nou dan kan zo een beetje elke race wel stil worden gelegt na een crash, want die banden zijn altijd wel wat verschoven.quote:Op zondag 18 juli 2021 22:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ivm reparatie bandenstapel eaar Max in terecht kwam.
Nee, de regels schrijven deze straf voor. Dus binnen die regels is hij 25 punten ingelopen door zijn concurrent de banden in te rijdenquote:Op zondag 18 juli 2021 22:41 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Binnen de regels? Dus hij is ten onrechte gestraft?
Was er een boos woedend video waar ik niets van wist?quote:Op zondag 18 juli 2021 22:41 schreef raptorix het volgende:
Volgens mij is de boos woedend video van Youtube verwijderd
Dat worden ze dan ook als dat gebeurt. Bescherming is dan weg, dus onveiligquote:Op zondag 18 juli 2021 22:45 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nou dan kan zo een beetje elke race wel stil worden gelegt na een crash, want die banden zijn altijd wel wat verschoven.
Zegt degene die dagen blijft mokkenquote:Op zondag 18 juli 2021 22:46 schreef potjecreme het volgende:
Ik laat jullie vandaag boos zijn. Hopelijk kunnen we morgen het sprintgebeuren bespreken.
quote:Op zondag 18 juli 2021 22:46 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Was er een boos woedend video waar ik niets van wist?
Zeker!quote:Op zondag 18 juli 2021 22:46 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Was er een boos woedend video waar ik niets van wist?
Uiteraard maar Max miste vandaag ook een Perez op p2 of p3, je teamgenoot op P20 is toch andersquote:Op zondag 18 juli 2021 22:45 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Jaja ik weet, maar het is veel leuker om op eigen kracht te zegevieren toch?
Het team heeft zo wel meer punten gepakt. Zonde van de stop van Norris.quote:Op zondag 18 juli 2021 22:45 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Liever zo winnen dan helemaal niet winnen, natuurlijk.quote:Op zondag 18 juli 2021 22:45 schreef ondeugend het volgende:
[..]
kan nu ook hoor, wat wil je bespreken?quote:Op zondag 18 juli 2021 22:46 schreef potjecreme het volgende:
Ik laat jullie vandaag boos zijn. Hopelijk kunnen we morgen het sprintgebeuren bespreken.
Het leverde hem een kampioenschap op.quote:Op zondag 18 juli 2021 22:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat is er slim aan om jezelf uit een kampioenschap te schrappen en te DNF'en
Nee, niet slim, gewoon walgelijk
Jullie hebben langer nodig? Ok dinsdag gaan we sprintgebeuren besprekenquote:Op zondag 18 juli 2021 22:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zegt degene die dagen blijft mokken
Oh gelukkig!quote:
Ja, heb ik wel nodig inmiddels. Kom maar doorquote:
Sprintkwalificatie is al besproken, maar lief van jequote:Op zondag 18 juli 2021 22:49 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Jullie hebben langer nodig? Ok dinsdag gaan we sprintgebeuren bespreken
Nou dat ligt aan je trots gehalte!quote:Op zondag 18 juli 2021 22:48 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Liever zo winnen dan helemaal niet winnen, natuurlijk.
Sprintrace is flopshow in deze vorm.quote:Op zondag 18 juli 2021 22:46 schreef potjecreme het volgende:
Of een teambaas in de DTM die een coureur de opdracht geeft om een concurrent van de baan te rijdenquote:Op zondag 18 juli 2021 22:48 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het leverde hem een kampioenschap op.
Ik heb wel gekker gezien. Zoals op de Norisring DTM, een teamgenoot die bij de haarspeldbocht gewoon vol doorrijdt en de achterkant van zijn concurrent er compleet afrost.
Wat Schumi deed was gewoon heel sluw: beetje een gat laten en Hill laten happen om vervolgens de deur dicht te gooien.
Hill wist ook niet dat Schumi een probleem had, anders had hij ook niet gehapt.
Het is onsportief, absoluut. Maar je wordt geen absolute topper door altijd maar sportief te zijn. Over lijken gaan werkt beter.
Ik ben er nog niet uit of ik het een succes vind. Als thuis kijker vind ik het oude format leuker. Als race bezoeker denk ik dat het sprintgebeuren een mooie toevoeging is van een raceweekend.quote:
Stilgelegd omdat de medical wagon en de ambulance het circuit op moesten en de bandenstapel nagelopen/gemaakt moest worden. Was niet een klap waar je zo van weg liep, duurde ook even voordat de regie Max in beeld bracht, die gaat het morgen nog flink voelen.quote:Op zondag 18 juli 2021 22:40 schreef raptorix het volgende:
Red Bull miste die ook. Zit intussen nog maar 4 punten tussen Mercedes & Red Bull in het constructors kampioenschap. Die zijn ze als Bottas braaf 1 plek achter Hamilton blijft komen, dus kwijt.quote:Op zondag 18 juli 2021 22:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Uiteraard maar Max miste vandaag ook een Perez op p2 of p3, je teamgenoot op P20 is toch anders
Ik zal dit met je bespreken...quote:Op zondag 18 juli 2021 22:49 schreef potjecreme het volgende:
[..]
We hebben de volle 2 weken nodig om woedend te zijnquote:Op zondag 18 juli 2021 22:49 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Jaquote:Op zondag 18 juli 2021 22:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
We hebben de volle 2 weken nodig om woedend te zijn
Dat is alleen maar een argument als het dan ook als zodanig kan worden ingezet en zoals ik al aangaf: voor hetzelfde geld rost Max zijn voorvleugel eraf.quote:Op zondag 18 juli 2021 22:44 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Maar het punt is dus dat je kunt argumenteren dat die straf veel te laag is als je er zulke voordelen uit kunt trekken.
ik vond de sprintrace wel leuk alleen degradeert het de kwalificatie een beetje, voordeel is wel dat je nu op 3 dagen iets serieus te zien hebtquote:Op zondag 18 juli 2021 22:50 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet uit of ik het een succes vind. Als thuis kijker vind ik het oude format leuker. Als race bezoeker denk ik dat het sprintgebeuren een mooie toevoeging is van een raceweekend.
Daar had Toto wel een stokje voor gestokenquote:Op zondag 18 juli 2021 22:51 schreef MoreDakka het volgende:
Bottas is heel erg slecht, met die Mercedes had ie makkelijk moeten winnen vandaag.
Ja als er op die plek weer een auto de banden stapel induikt is het leed niet te overzien.quote:Op zondag 18 juli 2021 22:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ivm reparatie bandenstapel eaar Max in terecht kwam.
3 dagen achter elkaar tijd 'plannen' om alles te kunnen volgen vind ik ik ook minder. Haalt ook een beetje de glorie van de kwalificatie af. Imo.quote:Op zondag 18 juli 2021 22:50 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet uit of ik het een succes vind. Als thuis kijker vind ik het oude format leuker. Als race bezoeker denk ik dat het sprintgebeuren een mooie toevoeging is van een raceweekend.
Ik winquote:Op zondag 18 juli 2021 22:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
![]()
![]()
Tot morgen en zie dan wel hoe het slagveld bij dit subforum eruit ziet
Dat is niet wat binnen de regels is.quote:Op zondag 18 juli 2021 22:46 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Nee, de regels schrijven deze straf voor. Dus binnen die regels is hij 25 punten ingelopen door zijn concurrent de banden in te rijden
Trustequote:Op zondag 18 juli 2021 22:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
![]()
![]()
Tot morgen en zie dan wel hoe het slagveld bij dit subforum eruit ziet
Nonsensquote:
met 100000 katjesquote:
Ik snap dat het lastig is om zulke regels netjes in te passen, omdat je niet echt het kampioenschap mee kan nemen in die regelgeving.quote:Op zondag 18 juli 2021 22:52 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat is alleen maar een argument als het dan ook als zodanig kan worden ingezet en zoals ik al aangaf: voor hetzelfde geld rost Max zijn voorvleugel eraf.
En altijd maar veel zwaarder straffen voor het geval dat is ook niets. Zul je zien dat Max de volgende keer iemand op het achterwiel tikt en loopt hij tegen een diskwalificatie aan. Dat wil je toch ook niet vanwege een ongelukkige actie?
Beetje semantisch, maar ik bedoelde binnen het complete kader van regelgeving en bijbehorende sancties kan je dus flink WK-punten inlopen met zulke acties.quote:Op zondag 18 juli 2021 22:54 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat is niet wat binnen de regels is.
Wat Schumi met Hill deed was reglementair. Hij heeft er ook geen straf voor gekregen.
Ik heb echt geen enkele reden om te denken dat het een opzetje was, dus al helemaal niet om te denken dat het vaker gaat gebeuren.quote:Op zondag 18 juli 2021 22:55 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ik snap dat het lastig is om zulke regels netjes in te passen, omdat je niet echt het kampioenschap mee kan nemen in die regelgeving.
Laten we hopen dat dit bij een eenmalige actie van Lewis blijft en het verder gewoon een eerlijke strijd gaat zijn
Die man heeft zich een groot verliezer getoond vandaag.quote:Op zondag 18 juli 2021 22:55 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ik snap dat het lastig is om zulke regels netjes in te passen, omdat je niet echt het kampioenschap mee kan nemen in die regelgeving.
Laten we hopen dat dit bij een eenmalige actie van Lewis blijft en het verder gewoon een eerlijke strijd gaat zijn
Kwalificatie bepaald de grid voor de sprint- en gewone race.quote:Op zondag 18 juli 2021 22:51 schreef potjecreme het volgende:
[..]
In welke vorm zou je het wel goed vinden?
Wattes?quote:Op zondag 18 juli 2021 22:58 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die man heeft zich een groot verliezer getoond vandaag.
voor mij helaas onmogelijk, anders had ik thuis wel een werkplek ingericht met 3 schermen en zoquote:Op zondag 18 juli 2021 22:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Morgen moet ik werken![]()
Wel thuis laptopje aanzetten
Ik hoop hetquote:Op zondag 18 juli 2021 22:58 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik heb echt geen enkele reden om te denken dat het een opzetje was, dus al helemaal niet om te denken dat het vaker gaat gebeuren.
Max gaat naar huis en Jos gaat Hamilton feliciteren.quote:
Stevige handdruk dan...quote:Op zondag 18 juli 2021 23:02 schreef PirE het volgende:
[..]
Max gaat naar huis en Jos gaat Hamilton feliciteren.
Met 51G toch?quote:Op zondag 18 juli 2021 23:02 schreef PirE het volgende:
[..]
Max gaat naar huis en Jos gaat Hamilton feliciteren.
Ik zou de top 10 punten geven.. halve punten ofzo.quote:Op zondag 18 juli 2021 22:58 schreef PirE het volgende:
[..]
Kwalificatie bepaald de grid voor de sprint- en gewone race.
Nu kan je een situatie krijgen waarbij iemand een andere coureur van de baan ramt in de sprintrace en dan is de zondag ook gelijk verpest.
Qua punten:
1 - 9 punten
2 - 6 punten
3 - 4 punten
4 - 3 punten
5 - 2 punten
6 - 1 punt
Is niet eens zo'n slecht idee!quote:Op zondag 18 juli 2021 22:58 schreef PirE het volgende:
[..]
Kwalificatie bepaald de grid voor de sprint- en gewone race.
Nu kan je een situatie krijgen waarbij iemand een andere coureur van de baan ramt in de sprintrace en dan is de zondag ook gelijk verpest.
Qua punten:
1 - 9 punten
2 - 6 punten
3 - 4 punten
4 - 3 punten
5 - 2 punten
6 - 1 punt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |