Je gaat ervan uit dat die wel gereden gaat worden komend jaar?quote:Op maandag 19 juli 2021 22:04 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
En de elfstedentocht!Met zn allen bij ESF1Gamer op bezoek
Nee hoor, maak je geen zorgen.quote:
Dat kan ik me dan wel weer voorstellen.quote:Op maandag 19 juli 2021 22:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, toen waren de OS nog zonder het Heineken House, voorzover dat voorstelbaar is.
Ja vind ik ook veel beter inderdaadquote:Op maandag 19 juli 2021 22:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Toch wel goed dat dat veranderd is, de Winter- en Zomerspelen in verschillende jaren.
Ja, 1994 Lillehammer was de eerste OS die van dat schema afstapte.quote:Op maandag 19 juli 2021 22:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik wist niet beter dan dat het steeds om het jaar de ander was, maar nu zoek ik het op en dat is blijkbaar pas sinds 1992 zo?
Klopt, in 1992 voor het laatst tegelijk. Als je nog verder teruggaat was er een tijd waarin één land zowel zomer- als winterspelen toegewezen kreeg.quote:Op maandag 19 juli 2021 22:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik wist niet beter dan dat het steeds om het jaar de ander was, maar nu zoek ik het op en dat is blijkbaar pas sinds 1992 zo?
Ik moet de dag van de dames meerkampfinale op m'n neefje (net 1 jaar) passen. Die mag dan mooi de hele middag meekijkenquote:Op maandag 19 juli 2021 20:57 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
[..]
[..]
Denk dat het turntopic wel een beetje mijn thuishonk wordt tijdens de Spelen, dus kan wel
RIP slaapschema
Zit je geen dartsen te kijken vandaag?quote:Op maandag 19 juli 2021 22:01 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Als dit een warm bad is nodig ik @:fetx ook graag uit
Ja, ik ben een naïef persoonquote:Op maandag 19 juli 2021 22:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je gaat ervan uit dat die wel gereden gaat worden komend jaar?
Link?quote:Op maandag 19 juli 2021 21:09 schreef H_T het volgende:
Net weer even het lijstje namen bekeken waarmee Nabalungi wordt aangesproken in Book of Mormon
OS waar Nederland met nul gouden medailles huiswaarts keerde. Johann-Olav Koss aan de EPO in topvorm pakte bij het schaatsen zo ongeveer alle prijzen.quote:Op maandag 19 juli 2021 22:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, 1994 Lillehammer was de eerste OS die van dat schema afstapte.
Alstuquote:Op maandag 19 juli 2021 22:15 schreef Moira het volgende:
[..]
Link?![]()
Pieste zo in m'n broek toenElke show/acteur maakt er ook weer een andere set van
Oh nice, ze hebben alle versies van alle verschillende acteurs gewoon bij elkaarquote:
Ik zou het mooi vinden, maar ik ben eerlijk gezegd bang er geen meer te gaan zien.quote:Op maandag 19 juli 2021 22:15 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, ik ben een naïef persoonBovendien gebeurt het vaker dat als het het ene jaar flink vriest, dat het het jaar erop ook flink vriest.
Ik ga naar Carré! Komende februari ofzo. Geen idee meer. Ik ben al een keer eerder geweest (ook in Carré) en het was zo leuk.quote:Op maandag 19 juli 2021 22:15 schreef Moira het volgende:
[..]
Link?![]()
Pieste zo in m'n broek toenElke show/acteur maakt er ook weer een andere set van
Draaien ze nog een keer hier?quote:Op maandag 19 juli 2021 22:21 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik ga naar Carré! Komende februari ofzo. Geen idee meer. Ik ben al een keer eerder geweest (ook in Carré) en het was zo leuk.
Bart Veldkamp heeft er nog nachtmerries vanquote:Op maandag 19 juli 2021 22:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
OS waar Nederland met nul gouden medailles huiswaarts keerde. Johann-Olav Koss aan de EPO in topvorm pakte bij het schaatsen zo ongeveer alle prijzen.
Dit jaar wel helaas zonder Van Zetten.quote:Op maandag 19 juli 2021 21:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat turnen is echt zo'n sport wat ik nooit kijk, maar dan tijdens de OS ineens helemaal enthousiast van ben.
Oeh er zijn zelfs nog kaartenquote:Op maandag 19 juli 2021 22:22 schreef Moira het volgende:
[..]
Draaien ze nog een keer hier?Ik ben ook vorig jaar 2 jaar geleden in Carré geweest
En daarvoor een paar bootlegs gezien omdat ik te nieuwsgierig was. Topshow
Het is ongekendquote:Op maandag 19 juli 2021 22:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit jaar wel helaas zonder Van Zetten.![]()
Jep, ik kreeg mail.quote:Op maandag 19 juli 2021 22:22 schreef Moira het volgende:
[..]
Draaien ze nog een keer hier?Ik ben ook vorig jaar 2 jaar geleden in Carré geweest
En daarvoor een paar bootlegs gezien omdat ik te nieuwsgierig was. Topshow
ik ga kopenquote:Op maandag 19 juli 2021 22:26 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Jep, ik kreeg mail.![]()
https://carre.nl/voorstelling/the-book-of-mormon-2022
Ik weet niet of ik zonder Van Zetten nog zo kan genieten van het turnen. Sowieso denk ik dat Nederland niet goed zal presteren door alles wat er gebeurt is.quote:
Jaa ik neem nu m'n vriend mee en die heeft echt een hekel aan musicals. Maar dit gaat ie wel leuk vinden.quote:Op maandag 19 juli 2021 22:27 schreef Moira het volgende:
Iedereen die nog niet naar BoM is geweest moet ff op de link erboven klikken en kaartjes kopenAls je niet van musicals houdt maar wel van South Park is het alsnog een heeeeele dikke aanrader
Je moet sowieso niet turnen voor Nederland kijken nee. Minuscule finalekansen en 0 medaillekansenquote:Op maandag 19 juli 2021 22:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik zonder Van Zetten nog zo kan genieten van het turnen. Sowieso denk ik dat Nederland niet goed zal presteren door alles wat er gebeurt is.
Tofquote:Op maandag 19 juli 2021 22:29 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Jaa ik neem nu m'n vriend mee en die heeft echt een hekel aan musicals. Maar dit gaat ie wel leuk vinden.
Vorige keer zaten we in het sjieke dure vak voorin dus ik zou nu boven op zich wel prima vindenquote:Op maandag 19 juli 2021 22:30 schreef egeltje1985 het volgende:
En kaartjes beetje bovenin zijn ook helemaal niet duur.
Ik moet helemaal niks.quote:Op maandag 19 juli 2021 22:27 schreef Moira het volgende:
Iedereen die nog niet naar BoM is geweest moet ff op de link erboven klikken en kaartjes kopenAls je niet van musicals houdt maar wel van South Park is het alsnog een heeeeele dikke aanrader
Ja ik zit nu vooraan op t balkon, vind ik altijd wel tof, heb je goed overzicht.quote:Op maandag 19 juli 2021 22:31 schreef Moira het volgende:
[..]
Vorige keer zaten we in het sjieke dure vak voorin dus ik zou nu boven op zich wel prima vinden
Och, de man is ook al 72. Dikke kans dat hij er binnen een paar spelen toch al mee gestopt was.quote:Op maandag 19 juli 2021 22:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit jaar wel helaas zonder Van Zetten.![]()
En buiten krijg je van echte mormonen foldertjes in je hand gedruktquote:Op maandag 19 juli 2021 22:33 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Gaat over de geschiedenis van het geloof van de mormonen, heel educatief verantwoord.
Niet.quote:
Wat heeft ie gedaan dan? Door hem snapte ik wat ze aan t doen waren...quote:Op maandag 19 juli 2021 22:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Och, de man is ook al 72. Dikke kans dat hij er binnen een paar spelen toch al mee gestopt was.
En het was natuurlijk ook niet echt handig van hem.
Ja, dat is nou net een stukje geschiedenis waar ik nog minder dan niks mee heb.quote:Op maandag 19 juli 2021 22:33 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Gaat over de geschiedenis van het geloof van de mormonen, heel educatief verantwoord.
Dit kan ik niet weigeren!quote:Op maandag 19 juli 2021 22:01 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Als dit een warm bad is nodig ik @:fetx ook graag uit
Dat maakt het alleen maar erger imo.quote:Op maandag 19 juli 2021 22:33 schreef Moira het volgende:
[..]
En buiten krijg je van echte mormonen foldertjes in je hand gedrukt
Oh leuk! Ik wist niet dat ie terug kwamquote:Op maandag 19 juli 2021 22:21 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik ga naar Carré! Komende februari ofzo. Geen idee meer. Ik ben al een keer eerder geweest (ook in Carré) en het was zo leuk.
Gewoon doen als je het kan betalen, de rest regel je later welquote:Op maandag 19 juli 2021 22:25 schreef Meke het volgende:
[..]
Oeh er zijn zelfs nog kaarten![]()
*vingers jeuken
https://www.ad.nl/show/tu(...)bij-de-nos~aea1f221/quote:Op maandag 19 juli 2021 22:36 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Wat heeft ie gedaan dan? Door hem snapte ik wat ze aan t doen waren...
Ik kijk alleen tijdens de OS naar turnen en dan met het commentaar van Hans, krijg ik altijd het idee dat ik het snap.quote:Op maandag 19 juli 2021 22:30 schreef Moira het volgende:
[..]
Je moet sowieso niet turnen voor Nederland kijken nee. Minuscule finalekansen en 0 medaillekansen
Ik heb de EK-coverage zonder Hans niet gevolgd dus ik heb ook geen idee hoe het zal zijn zonder commentaar van Hansmaar ik kijk ook turnen zonder commentaar en weet wat ik zie, dus dat is ook wel iets anders dan voor de gemiddelde leek. Al zijn de nieuwe commentatoren ook wel kundig volgens mij
Ik had een plekje in de ring aan de zijkant. We waren met z'n drieën, maar er waren geen twee plekken naast elkaar meer beschikbaar. Dus twee aan de ene kant van de ring, een aan de andere kant en in de pauze werd er wat gewisseldquote:Op maandag 19 juli 2021 22:31 schreef Moira het volgende:
[..]
Vorige keer zaten we in het sjieke dure vak voorin dus ik zou nu boven op zich wel prima vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |