Heeft hij hards nu?quote:Op zondag 18 juli 2021 17:21 schreef Monolith het volgende:
Bottas aardig aan het stampen. Benieuwd of de bandjes het houden.
Is dat het probleem van de FIA, of gewoon de winst dat Merc het goed doet?quote:Op zondag 18 juli 2021 17:21 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Die 10 sec is toch eigenlijk belachelijk als je in een merc rijd. Die rijden het hele veld op een ronde, hij heeft al zo'n groot gat dat hij er niks van zal merken.
Het waren 10 kale mannen.quote:Op zondag 18 juli 2021 17:21 schreef scrupuleus het volgende:
Wilde net een lekker wijf liken
Lukte niet
quote:Op zondag 18 juli 2021 17:21 schreef scrupuleus het volgende:
Wilde net een lekker wijf likken
Lukte niet
Dus snellere teams zouden volgens jou grotere straffen moeten krijgen?quote:Op zondag 18 juli 2021 17:21 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Die 10 sec is toch eigenlijk belachelijk als je in een merc rijd. Die rijden het hele veld op een ronde, hij heeft al zo'n groot gat dat hij er niks van zal merken.
Juist niet. Voor het team zijn het evenveel punten, Hammie loopt toch wel gratis in en hij kan doen alsof de straf hem echt zwaar heeft geraakt.quote:Op zondag 18 juli 2021 17:21 schreef Nattekat het volgende:
Hamilton straks gewoon voor zijn knecht hoor
ONZ / Foto die niet mocht worden vertoond in het F1 topicquote:Op zondag 18 juli 2021 17:21 schreef scrupuleus het volgende:
Wilde net een lekker wijf liken
Lukte niet
Soms sta ik echt te naief in het leven geloof ik.quote:Op zondag 18 juli 2021 17:23 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Juist niet. Voor het team zijn het evenveel punten, Hammie loopt toch wel gratis in en hij kan doen alsof de straf hem echt zwaar heeft geraakt.
En volgende race is hij weer veel sneller dan de Ferrari. Mark my words.
Iedereen behalve Lewisquote:
Sow. Toch nog iets genot vandaag.quote:
In dat AWS staatje 10 ronden geleden zagen ze er een hele klap slechter uit dan de banden van Hamilton.quote:Op zondag 18 juli 2021 17:22 schreef MoreDakka het volgende:
Ferrari ineens heel zuinig op de banden hoe kan dat nou
Prima zo inderdaadquote:Op zondag 18 juli 2021 17:25 schreef MoreDakka het volgende:
Experiment dat iedereen op de banden mag starten die ze zelf kiezen is geslaagd wat mij betreft
Altijd leuk om mijn vlaggetjesobsessed moeder te horen als het misgaat.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:02 schreef Coco het volgende: @:El-Stinho en ik zitten klaar voor de start.
Ik gun Ferrari vandaag een 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10quote:
quote:
Hoe heet ze?quote:Op zondag 18 juli 2021 17:25 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Neukertje Danny Ric pic 2.
[ link | afbeelding ]
Gewoon een gemiddelde pitstop van Ferrari.quote:Op zondag 18 juli 2021 17:26 schreef Aguero het volgende:
Ferrari geeft Sainz ook maar een 10 second penalty.
Da’s sowieso een eenstopper nu jaquote:Op zondag 18 juli 2021 17:26 schreef Sabata het volgende:
Gefreesde velg voor Sainz. Waar is dat jujupopje verstopt Angela?
Hamilton loversquote:Op zondag 18 juli 2021 17:27 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Geweldige sector tijden nu van Hamilton volgens Sky.
quote:
Zullen we dit even onthouden voor als Max de volgende keren weer meedoet? Want zie normaal hele andere berichten over Leclercquote:
Ik gun niks voor Hamilton dat zelfs Leclerc gaat supportquote:Op zondag 18 juli 2021 17:28 schreef PS. het volgende:
[..]
[..]
Zullen we dit even onthouden voor als Max de volgende keren weer meedoet? Want zie normaal hele andere berichten over Leclerc
Toch nietquote:
Hij gaat winnen met deze pacequote:Op zondag 18 juli 2021 17:30 schreef S95Sedan het volgende:
Alleen nog Leclerc een probleem en hij wint zometeen ook nog
Wat een poppenkast.
Leclerc is veel te ver.quote:Op zondag 18 juli 2021 17:30 schreef Johannes788 het volgende:
Correct. Hamilton met deze pace kan hij winnen
Kan je hem delen?quote:
Crypto.com draait overuren met het uitbetalen...quote:
Ik heb nog niets ontvangenquote:
quote:Op zondag 18 juli 2021 17:30 schreef -XOR- het volgende:
Valtteri heeft de vaseline er maar alvast bijgepakt.
Die Vaseline heeft ie inmiddels niet meer nodig denk ik.quote:Op zondag 18 juli 2021 17:30 schreef -XOR- het volgende:
Valtteri heeft de vaseline er maar alvast bijgepakt.
Dit jaquote:Op zondag 18 juli 2021 17:31 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Denk het niet hoor. 13s maar en nog 20 rondes.
Ik vind zijn opmars nog wat matigjesquote:
Is het niet James?quote:
Als Max weer meedoet zien we je niet in dit topic…quote:Op zondag 18 juli 2021 17:28 schreef PS. het volgende:
[..]
[..]
Zullen we dit even onthouden voor als Max de volgende keren weer meedoet? Want zie normaal hele andere berichten over Leclerc
Bottas lukte het niet zo makkelijkquote:
'Please read the email I sent you!'quote:
Bottas is de cuck driver of the century.quote:Op zondag 18 juli 2021 17:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Bottas lukte het niet zo makkelijk
Maar ja, dat is ook Bottas HAHAHAHA
Het nieuwe is van de banden afquote:
Daar had hij de vorige keer ook veel last van.quote:Op zondag 18 juli 2021 17:33 schreef WcPot het volgende:
Klapbandje voor Lewis in de laatste ronde mag ook
We moeten het juist anti-jinxen.quote:Op zondag 18 juli 2021 17:33 schreef WcPot het volgende:
Laatste 3 rondjes is beterquote:Op zondag 18 juli 2021 17:33 schreef WcPot het volgende:
17 rondjes lukt dus 20 zal ook wel goed gaanquote:
Die hond gaat gek worden van het gefluit.quote:Op zondag 18 juli 2021 17:35 schreef Weltschmerz het volgende:
Hamilton kan zijn respectvolle ontvangst op Zandvoort wel vergeten denk ik.
Geleerd van zijn eerste teamgenoot bij Renault....quote:
Dat is ook een Brit, die hebben geen rechtvaardigheidsgevoel.quote:Op zondag 18 juli 2021 17:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hopelijk beukt Norris Hamilton van de weg. Die 10 seconden is een lachertje voor iedereen
Triest.quote:Op zondag 18 juli 2021 17:35 schreef shiz het volgende:
[..]
Die hond gaat gek worden van het gefluit.
Of van de links rechts van de snollebollekesquote:Op zondag 18 juli 2021 17:35 schreef shiz het volgende:
[..]
Zou heel triest zijnquote:Op zondag 18 juli 2021 17:35 schreef shiz het volgende:
[..]
Nou nou nouquote:Op zondag 18 juli 2021 17:35 schreef shiz het volgende:
[..]
We hebben ook nog andere klassiekers. Ik noem 'vuile huichelaar'.quote:Op zondag 18 juli 2021 17:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Of van de links rechts van de snollebollekes
Ehm ik heb een nieuw account, maar ik was hier elk topic.quote:Op zondag 18 juli 2021 17:32 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Als Max weer meedoet zien we je niet in dit topic…
PSVCL?quote:Op zondag 18 juli 2021 17:38 schreef PS. het volgende:
[..]
Ehm ik heb een nieuw account, maar ik was hier elk topic.
Ja, laten we dat soort gedrag ook vooral gaan introduceren in F1. Wie weet heb je zelfs de eerste F1 supportersrellen, echt tof.quote:Op zondag 18 juli 2021 17:35 schreef shiz het volgende:
[..]
Lekker toch, en je zit niet met koppijn bij het medical center, en je wordt ook nog eens wereldkampioenquote:Op zondag 18 juli 2021 17:36 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Dan moet hij eerst Max er nog een paar keer expres af beuken.
Ik heb een pittige mening over users met een nieuw account.quote:Op zondag 18 juli 2021 17:38 schreef PS. het volgende:
[..]
De eerste risicoraces.quote:Op zondag 18 juli 2021 17:38 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ja, laten we dat soort gedrag ook vooral gaan introduceren in F1. Wie weet heb je zelfs de eerste F1 supportersrellen, echt tof.
Die F1-tokkies in Nederland zie ik er wel vooraan. Wat een verzameling lowlifesquote:Op zondag 18 juli 2021 17:38 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ja, laten we dat soort gedrag ook vooral gaan introduceren in F1. Wie weet heb je zelfs de eerste F1 supportersrellen, echt tof.
Je schrijft "terecht" verkeerdquote:
Lijkt niet bepaald de snelste auto van het veld.quote:Op zondag 18 juli 2021 17:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vind zijn opmars nog wat matigjes
Ja hij komt er niet voorbij als hij achter een coureur zit die zelf ook drs heeft. Was met Gasly ook al zo.quote:
Zitten er hier ook erg veel.quote:Op zondag 18 juli 2021 17:39 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Die F1-tokkies in Nederland zie ik er wel vooraan. Wat een verzameling lowlifes
Spannund.quote:Op zondag 18 juli 2021 17:40 schreef Peterselieman het volgende:
Hamilton begint Bottas nu wat binnen te hengelen
Dat zei Jos een uur geleden alquote:Op zondag 18 juli 2021 17:40 schreef AMDB het volgende:
Verstappen kennelijk naar het ziekenhuis wel voor check up.
quote:Op zondag 18 juli 2021 17:39 schreef SiGNe het volgende:
Zou het niet een idee zijn om bij grote fouten en het veroorzaken van chrashes om voor die race een puntenstraf te geven?
Het is natuurlijk een beetje raar dat iemand een tijdstraf krijgt en alsnog opzich op P1 kan eindigen en flink wat uit kan lopen in de punten.
Ik zou zeggen "Causing a collission" 5 punten straf..
Ja, al zal dat voor een Mazepin ofzo weinig uithalenquote:Op zondag 18 juli 2021 17:39 schreef SiGNe het volgende:
Zou het niet een idee zijn om bij grote fouten en het veroorzaken van chrashes om voor die race een puntenstraf te geven?
Het is natuurlijk een beetje raar dat iemand een tijdstraf krijgt en alsnog opzich op P1 kan eindigen en flink wat uit kan lopen in de punten.
Dan heb je speciale regels nodig voor kampioenskandidaten.quote:Op zondag 18 juli 2021 17:39 schreef SiGNe het volgende:
Ja klopt, erg jammerquote:Op zondag 18 juli 2021 17:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
We weten allemaal wat voor volk er gaat zitten .
We hebben hem zelf de ambulance in zien stappen. Die brengt je over het algemeen niet naar het hotel.quote:
Contract aan Russell aanbieden.. dat is voor Mercedes ook nog eens erg nadelig, dan moeten ze Bottas behouden (of inruilen voor Perez maar die is niet beter dan Russell)quote:Op zondag 18 juli 2021 17:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niet goed genoeg. Inwisselen die vent.
Zeer benieuwd hoe dat uit gaat pakken. Puntje van mijn stoelquote:Op zondag 18 juli 2021 17:40 schreef Peterselieman het volgende:
Hamilton begint Bottas nu wat binnen te hengelen
Wat was je oude nick?quote:Op zondag 18 juli 2021 17:38 schreef PS. het volgende:
[..]
Gewoon gele kaart. Bij 2 gele kaarten mis je volgende race.quote:Op zondag 18 juli 2021 17:39 schreef SiGNe het volgende:
quote:Op zondag 18 juli 2021 17:35 schreef shiz het volgende:
[..]
De ambulance bracht hem in eerste instantie gewoon naar een gebouwtje bij de race track hoorquote:Op zondag 18 juli 2021 17:41 schreef PS. het volgende:
[..]
We hebben hem zelf de ambulance in zien stappen. Die brengt je over het algemeen niet naar het hotel.
Die bracht hem naar het medisch centrum op het circuit, van daaruit is hij nu dus naar een lokaal ziekenhuis voor verdere onderzoeken/check-up.quote:Op zondag 18 juli 2021 17:41 schreef PS. het volgende:
[..]
We hebben hem zelf de ambulance in zien stappen. Die brengt je over het algemeen niet naar het hotel.
Twijfel ik ook niet over, blijft wel triestquote:Op zondag 18 juli 2021 17:41 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Gaat sowieso gebeuren, daar twijfel ik niet over.
Mwah, dat valt ook wel weer mee denk ik.quote:Op zondag 18 juli 2021 17:39 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Die F1-tokkies in Nederland zie ik er wel vooraan. Wat een verzameling lowlifes
The comeback kid!quote:
Niks mis mee ouwe reus.quote:Op zondag 18 juli 2021 17:43 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Bottas kan vanavond zijn jurkje weer aan.
Maar dan kan je het risico nemen dat je die 2e gele kaart niet krijgt.quote:Op zondag 18 juli 2021 17:41 schreef Coco het volgende:
[..]
Gewoon gele kaart. Bij 2 gele kaarten mis je volgende race.
Zal die ook nog wel net voor het einde Leclerc voorbij rijdenquote:
Het hangt natuurlijk ook af van de tegenpartij.quote:Op zondag 18 juli 2021 17:39 schreef SiGNe het volgende:
Nee, want dat zou nooit gebeuren.quote:Op zondag 18 juli 2021 17:44 schreef H0D3NPYL het volgende:
Bij Perez Verstappen had iedereen in dit topic het goed gevonden
Neequote:Op zondag 18 juli 2021 17:44 schreef H0D3NPYL het volgende:
Iedereen behalve jij, want jij bent een echte natuurlijkquote:Op zondag 18 juli 2021 17:44 schreef H0D3NPYL het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |