Ik gok dat ze niet groter is dan 1.70m.quote:Op zondag 18 juli 2021 17:36 schreef spierbal het volgende:
Niet veel mensen zullen dit weten, maar dit is Mia Khalifa.
bron: google na intypen 'mia khalifa height'quote:Mia Khalifa/Lengte
1,57 m
Tering geil wijf gewoon.quote:Op zondag 18 juli 2021 18:04 schreef datismijnmening het volgende:
Fascinatie voor haar nooit zo gesnapt.
Jij maakt wel een hele hoop mee volgens mij.quote:Op zondag 18 juli 2021 17:27 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Mia heeft mij ooit geneukt
Was een fanfuck, en daarna was ik geen maagd meer
Ik heb je video gezien, en gekomen.quote:Op zondag 18 juli 2021 17:27 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Mia heeft mij ooit geneukt
Was een fanfuck, en daarna was ik geen maagd meer
Net als jouw UIquote:Op zondag 18 juli 2021 18:32 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ik heb je video gezien, en gekomen.
Was wel beetje awkward maat
welkom in het leven van een FOK!kerquote:Op zondag 18 juli 2021 18:32 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Jij maakt wel een hele hoop mee volgens mij.
Nou dan doe ik toch een aantal zaken niet goed, mijn leven is tamelijk leeg en saai.quote:Op zondag 18 juli 2021 18:47 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
welkom in het leven van een FOK!ker
Haar neus is te dik okay.quote:Op zondag 18 juli 2021 19:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dikke tieten =/=knap.
Ze zou iets aan haar neus moeten laten doen.
SPOILER: Veel plezier met Mia. Dan doen wij deze... ^_^Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |