Heeft hij hards nu?quote:Op zondag 18 juli 2021 17:21 schreef Monolith het volgende:
Bottas aardig aan het stampen. Benieuwd of de bandjes het houden.
Is dat het probleem van de FIA, of gewoon de winst dat Merc het goed doet?quote:Op zondag 18 juli 2021 17:21 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Die 10 sec is toch eigenlijk belachelijk als je in een merc rijd. Die rijden het hele veld op een ronde, hij heeft al zo'n groot gat dat hij er niks van zal merken.
Het waren 10 kale mannen.quote:Op zondag 18 juli 2021 17:21 schreef scrupuleus het volgende:
Wilde net een lekker wijf liken
Lukte niet
quote:Op zondag 18 juli 2021 17:21 schreef scrupuleus het volgende:
Wilde net een lekker wijf likken
Lukte niet
Dus snellere teams zouden volgens jou grotere straffen moeten krijgen?quote:Op zondag 18 juli 2021 17:21 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Die 10 sec is toch eigenlijk belachelijk als je in een merc rijd. Die rijden het hele veld op een ronde, hij heeft al zo'n groot gat dat hij er niks van zal merken.
Juist niet. Voor het team zijn het evenveel punten, Hammie loopt toch wel gratis in en hij kan doen alsof de straf hem echt zwaar heeft geraakt.quote:Op zondag 18 juli 2021 17:21 schreef Nattekat het volgende:
Hamilton straks gewoon voor zijn knecht hoor
ONZ / Foto die niet mocht worden vertoond in het F1 topicquote:Op zondag 18 juli 2021 17:21 schreef scrupuleus het volgende:
Wilde net een lekker wijf liken
Lukte niet
Soms sta ik echt te naief in het leven geloof ik.quote:Op zondag 18 juli 2021 17:23 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Juist niet. Voor het team zijn het evenveel punten, Hammie loopt toch wel gratis in en hij kan doen alsof de straf hem echt zwaar heeft geraakt.
En volgende race is hij weer veel sneller dan de Ferrari. Mark my words.
Iedereen behalve Lewisquote:
Sow. Toch nog iets genot vandaag.quote:
In dat AWS staatje 10 ronden geleden zagen ze er een hele klap slechter uit dan de banden van Hamilton.quote:Op zondag 18 juli 2021 17:22 schreef MoreDakka het volgende:
Ferrari ineens heel zuinig op de banden hoe kan dat nou
Prima zo inderdaadquote:Op zondag 18 juli 2021 17:25 schreef MoreDakka het volgende:
Experiment dat iedereen op de banden mag starten die ze zelf kiezen is geslaagd wat mij betreft
Altijd leuk om mijn vlaggetjesobsessed moeder te horen als het misgaat.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:02 schreef Coco het volgende: @:El-Stinho en ik zitten klaar voor de start.
Ik gun Ferrari vandaag een 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10quote:
quote:
Hoe heet ze?quote:Op zondag 18 juli 2021 17:25 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Neukertje Danny Ric pic 2.
[ link | afbeelding ]
Gewoon een gemiddelde pitstop van Ferrari.quote:Op zondag 18 juli 2021 17:26 schreef Aguero het volgende:
Ferrari geeft Sainz ook maar een 10 second penalty.
Da’s sowieso een eenstopper nu jaquote:Op zondag 18 juli 2021 17:26 schreef Sabata het volgende:
Gefreesde velg voor Sainz. Waar is dat jujupopje verstopt Angela?
Hamilton loversquote:Op zondag 18 juli 2021 17:27 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Geweldige sector tijden nu van Hamilton volgens Sky.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |