Beetje langdradige review, alleen al op basis daarvan ga ik hem niet kijkenquote:
Erg jammer.quote:Op zondag 18 juli 2021 08:24 schreef Neef_Wuppie het volgende:
FOK!stok topic doorgespit, niet gejat. @:fetx
zelf gemaakte of uit het vriesvak van de super?quote:Op zondag 18 juli 2021 12:37 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb besloten dat de bbq vanavond aangaat, vrienden. Met de pizzasteen uiteraard. We eten pizza’s.
Verstandig. Zou de film ook niet snel aanraden ondanks een 7,1.quote:Op zondag 18 juli 2021 00:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Beetje langdradige review, alleen al op basis daarvan ga ik hem niet kijken
Scrummie kookt over. Chronisch woest.quote:Op zondag 18 juli 2021 13:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je loopt dus zelfs met dat stalkers account te paraderen. Debiel.
Zipportal is een droevige kneus. Chronisch.quote:Op zondag 18 juli 2021 13:22 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Scrummie kookt over. Chronisch woest.
Zelf gemaakt. Met gist en alles.quote:Op zondag 18 juli 2021 13:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
zelf gemaakte of uit het vriesvak van de super?
Ik knal dadelijk de BBQ ook aan. Wagyu en wat zalm.quote:
moet jij wetenquote:Op zondag 18 juli 2021 14:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik knal dadelijk de BBQ ook aan. Wagyu en wat zalm.
Daar kies je zelf voor.quote:Op zondag 18 juli 2021 14:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Geen zorgen Lans ik ben geen kansloze kleuter.quote:Op zondag 18 juli 2021 14:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Welke pokémon heb je nu allemaal gevangen?quote:Op zondag 18 juli 2021 14:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Geen zorgen Lans ik ben geen kansloze kleuter.
Ken al die namen toch niet.quote:Op zondag 18 juli 2021 14:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Welke pokémon heb je nu allemaal gevangen?
Lekker maat, geniet ervan.quote:Op zondag 18 juli 2021 14:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat klinkt prima!quote:Op zondag 18 juli 2021 14:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Als je een goede omschrijving geeft kan ik wel de plaatjes erbij zoeken (behalve als het de gloednieuwe Pokémon zijn want dan weet ik het ook niet meer)quote:
Nijlpaard met een gigantische snuit en kleine oogjes in verhouding die er als een soort voelsprieten uitsteken.quote:Op zondag 18 juli 2021 14:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als je een goede omschrijving geeft kan ik wel de plaatjes erbij zoeken (behalve als het de gloednieuwe Pokémon zijn want dan weet ik het ook niet meer)
Dat is @Orientequote:Op zondag 18 juli 2021 14:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nijlpaard met een gigantische snuit en kleine oogjes in verhouding die er als een soort voelsprieten uitsteken.
quote:Op zondag 18 juli 2021 14:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nijlpaard met een gigantische snuit en kleine oogjes in verhouding die er als een soort voelsprieten uitsteken.
Dit is helaas het niveau van mod's en FA's waarmee we op FOK moeten dealen.quote:Op zondag 18 juli 2021 14:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen zorgen Lans ik ben geen kansloze kleuter.
Klinkt goed man en het weer is er ook perfect voor!
Thanks!quote:
Als je niet voor Ajax zou zijn geweest had ik je uitgenodigd. 💪🏿💪🏿💪🏿quote:
denk het niet, mannetjes en vrouwtjes hippopotas zien er anders uitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |