Beetje langdradige review, alleen al op basis daarvan ga ik hem niet kijkenquote:
Erg jammer.quote:Op zondag 18 juli 2021 08:24 schreef Neef_Wuppie het volgende:
FOK!stok topic doorgespit, niet gejat. @:fetx
zelf gemaakte of uit het vriesvak van de super?quote:Op zondag 18 juli 2021 12:37 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb besloten dat de bbq vanavond aangaat, vrienden. Met de pizzasteen uiteraard. We eten pizza’s.
Verstandig. Zou de film ook niet snel aanraden ondanks een 7,1.quote:Op zondag 18 juli 2021 00:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Beetje langdradige review, alleen al op basis daarvan ga ik hem niet kijken
Scrummie kookt over. Chronisch woest.quote:Op zondag 18 juli 2021 13:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je loopt dus zelfs met dat stalkers account te paraderen. Debiel.
Zipportal is een droevige kneus. Chronisch.quote:Op zondag 18 juli 2021 13:22 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Scrummie kookt over. Chronisch woest.
Zelf gemaakt. Met gist en alles.quote:Op zondag 18 juli 2021 13:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
zelf gemaakte of uit het vriesvak van de super?
Ik knal dadelijk de BBQ ook aan. Wagyu en wat zalm.quote:
moet jij wetenquote:Op zondag 18 juli 2021 14:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik knal dadelijk de BBQ ook aan. Wagyu en wat zalm.
Daar kies je zelf voor.quote:Op zondag 18 juli 2021 14:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Geen zorgen Lans ik ben geen kansloze kleuter.quote:Op zondag 18 juli 2021 14:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Welke pokémon heb je nu allemaal gevangen?quote:Op zondag 18 juli 2021 14:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Geen zorgen Lans ik ben geen kansloze kleuter.
Ken al die namen toch niet.quote:Op zondag 18 juli 2021 14:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Welke pokémon heb je nu allemaal gevangen?
Lekker maat, geniet ervan.quote:Op zondag 18 juli 2021 14:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat klinkt prima!quote:Op zondag 18 juli 2021 14:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Als je een goede omschrijving geeft kan ik wel de plaatjes erbij zoeken (behalve als het de gloednieuwe Pokémon zijn want dan weet ik het ook niet meer)quote:
Nijlpaard met een gigantische snuit en kleine oogjes in verhouding die er als een soort voelsprieten uitsteken.quote:Op zondag 18 juli 2021 14:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als je een goede omschrijving geeft kan ik wel de plaatjes erbij zoeken (behalve als het de gloednieuwe Pokémon zijn want dan weet ik het ook niet meer)
Dat is @Orientequote:Op zondag 18 juli 2021 14:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nijlpaard met een gigantische snuit en kleine oogjes in verhouding die er als een soort voelsprieten uitsteken.
quote:Op zondag 18 juli 2021 14:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nijlpaard met een gigantische snuit en kleine oogjes in verhouding die er als een soort voelsprieten uitsteken.
Dit is helaas het niveau van mod's en FA's waarmee we op FOK moeten dealen.quote:Op zondag 18 juli 2021 14:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen zorgen Lans ik ben geen kansloze kleuter.
Klinkt goed man en het weer is er ook perfect voor!
Thanks!quote:
Als je niet voor Ajax zou zijn geweest had ik je uitgenodigd. 💪🏿💪🏿💪🏿quote:
denk het niet, mannetjes en vrouwtjes hippopotas zien er anders uitquote:
Heb de post niet eens gezien waar het om draait.quote:
Oh het was die meme post?quote:Op zondag 18 juli 2021 16:34 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Hij was echt ziedend! Lenny had nog wat kunnen leren van zijn afscheidspost.
Heel erg mooi.quote:
Hij kijkt rustig door.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:53 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Heel erg mooi.
Plus @:Scrummie die dit seizoen geen F1 meer gaat kijken
Maar hem kennende zal hij zich daar wel niet aan houden.
Haha woest.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:53 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Heel erg mooi.
Plus @:Scrummie die dit seizoen geen F1 meer gaat kijken
Maar hem kennende zal hij zich daar wel niet aan houden.
Spaghetti Bolognese, gehakt, paprika en ui.quote:Op zondag 18 juli 2021 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe aardappelpartjes met haricot verts en "warmgerookte zalmmoot"
Er zit nog een auto tussen Hansquote:Op zondag 18 juli 2021 17:32 schreef tong80 het volgende:
Kan LeClerc Hamilton er niet per ongeluk aftikken ?
Tel tot tien Tong........quote:
Maak ik zelf wel uit en laat me met rust.quote:
quote:Op zondag 18 juli 2021 18:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maak ik zelf wel uit en laat me met rust.
Triestheid ten top. Je smiley veranderen.quote:
Eentje maar?quote:Op zondag 18 juli 2021 19:09 schreef onlogisch het volgende:
Net een pizza naar binnen geharkt.
@:GGMM
@:AFCNiels
@:TheBradgeTV
@:Caland
@:Drizzt
Lekker maat. Hopelijk was ie lekker.quote:Op zondag 18 juli 2021 19:09 schreef onlogisch het volgende:
Natuurlijk. Ik ben geen varkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 juli 2021 19:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Natuurlijk. Ik ben geen varkenFormaat rate my takeaway van gisteren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smerig varkenquote:Op zondag 18 juli 2021 19:09 schreef onlogisch het volgende:
Hier worden weldra ook een paar pizze in de bestelling gedaan.quote:Op zondag 18 juli 2021 19:09 schreef onlogisch het volgende:
Laat zegquote:Op zondag 18 juli 2021 19:45 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Hier worden weldra ook een paar pizze in de bestelling gedaan.
Vorige week tijdens de EK-finale hadden we ook pizza!
quote:Op zondag 18 juli 2021 19:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Natuurlijk. Ik ben geen varkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
Heeft Braddie die pizza al een review gegeven?quote:Op zondag 18 juli 2021 19:09 schreef onlogisch het volgende:
Ik ook, wat toevalligquote:Op zondag 18 juli 2021 19:09 schreef onlogisch het volgende:
Wat heb je gedaan maat?quote:Op zondag 18 juli 2021 21:32 schreef Oriente het volgende:
Mijn been is echt vies verbrand @:fetx @:gurneyisbestoke @:mc-m @:scrummie @:t3htommay @:neef_wuppie
Sowdejuquote:Op zondag 18 juli 2021 21:34 schreef Oriente het volgende:
[..]
In een parkje lekker in de zon met een chica
Hatsa. Lekker zeg! Vervolgdate?quote:Op zondag 18 juli 2021 21:34 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja dat wachten we maar even af, met een vorige was het ook heel leuk en zo maar daarna niks meer van gehoordquote:
picsquote:Op zondag 18 juli 2021 21:40 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja dat wachten we maar even af, met een vorige was het ook heel leuk en zo maar daarna niks meer van gehoord
Kijk aan. Jij verslijt hem niet met plassen de laatste tijd.quote:Op zondag 18 juli 2021 21:34 schreef Oriente het volgende:
[..]
het is een memequote:
Zouden meer users een voorbeeld aan kunnen nemenquote:Op zondag 18 juli 2021 21:34 schreef Oriente het volgende:
[..]
Zonde. Ik had graag samen met jou de foto geanalyseerd en mogelijk een cijfer gegeven.quote:Op zondag 18 juli 2021 21:59 schreef aTypisch het volgende:
[..]
het is een meme
(ik denk niet echt dat er een foto gaat worden gepost)
In deze fase van de zomer nog verbranden, ben je zo'n computer nerd of zoquote:Op zondag 18 juli 2021 22:04 schreef 3rr0r het volgende:
26 C, volop zon, in het park gaan liggen en je dan niet insmeren
[ afbeelding ]
we moeten juist af van die cijfercultuur!quote:Op zondag 18 juli 2021 22:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zonde. Ik had graag samen met jou de foto geanalyseerd en mogelijk een cijfer gegeven.
Tijd om uit de crypto te stappen dan.quote:Op zondag 18 juli 2021 22:05 schreef aTypisch het volgende:
[..]
we moeten juist af van die cijfercultuur!
krijg je matig presterende mensen van
ik doe alleen maar bitcornquote:Op zondag 18 juli 2021 22:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tijd om uit de crypto te stappen dan.
@Nattekat vind jij cijfertjes belangrijk en zo ja hoe beoordeel jij de date van @Orientequote:Op zondag 18 juli 2021 22:07 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik doe alleen maar bitcorn
@:nattekat kan je meer vertellen over crypto
Goed bezig makker. Zelf morgen ook weer een datequote:Op zondag 18 juli 2021 21:34 schreef Oriente het volgende:
[..]
Succes Gunneryquote:Op zondag 18 juli 2021 22:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Goed bezig makker. Zelf morgen ook weer een date
2 keer de helftquote:Op zondag 18 juli 2021 22:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
@:nattekat vind jij cijfertjes belangrijk en zo ja hoe beoordeel jij de date van @:oriente
Stukje Britse tokkiequote:Op zondag 18 juli 2021 22:04 schreef 3rr0r het volgende:
26 C, volop zon, in het park gaan liggen en je dan niet insmeren
[ afbeelding ]
HamiltonGODquote:Op maandag 19 juli 2021 10:27 schreef GGMM het volgende:
Goedemorgen.
Gezien de recente ontwikkelingen rondom Hamilton willen @:kingroland en ik nogmaals benadrukken dat wij racisme afkeuren.
quote:
Waarom kan je niet blij zijn voor een ander?quote:Op maandag 19 juli 2021 10:33 schreef Oriente het volgende:
Ik heb het niet zo op mensen die nu vakantie hebben. Ter info.
Ik dacht dat je mij wel mochtquote:Op maandag 19 juli 2021 10:33 schreef Oriente het volgende:
Sorryquote:Op maandag 19 juli 2021 10:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom kan je niet blij zijn voor een ander?
Succesm met je date vandaagquote:Op maandag 19 juli 2021 10:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik dacht dat je mij wel mocht
dat is vaak een gevolg van niet tevreden zijn met jezelfquote:Op maandag 19 juli 2021 10:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom kan je niet blij zijn voor een ander?
Hahaha. V-v-v-vier op een rij niet geclaimd. Wat een faal.quote:
Lekker bezig maat.quote:Op maandag 19 juli 2021 11:46 schreef Lange_Lans het volgende:
Net tweede prik gehad. (ik zit nu in de wachtruimte)
#pfizer #pfizergang #vaccin #negersex
Ouwe lul.quote:Op maandag 19 juli 2021 11:46 schreef Lange_Lans het volgende:
Net tweede prik gehad. (ik zit nu in de wachtruimte)
#pfizer #pfizergang #vaccin #negersex
Jaloezie is een nare karaktereigenschap.quote:Op maandag 19 juli 2021 10:33 schreef Oriente het volgende:
#freezipportalquote:Op maandag 19 juli 2021 12:00 schreef GGMM het volgende:
Laten we maar gaan lunchen
Zipportal eet vandaag niet mee
Link?quote:Op maandag 19 juli 2021 12:24 schreef Caland het volgende:
Interviewtje met Mart Smeets gelezen
Niet teleurgesteld zeg
URL?quote:Op maandag 19 juli 2021 12:24 schreef Caland het volgende:
Niet teleurgesteld zeg
quote:Op maandag 19 juli 2021 12:33 schreef onlogisch het volgende:
Post van @:aTypisch niet meer te lezen in het Feyenoordtopic.
Erg jammer
@:Zipportal
Is er zeker niet voor Safari?quote:Op maandag 19 juli 2021 12:36 schreef aTypisch het volgende:
oh, je mag ook geen plugins voor browsers meer delen?
Jawel, maar niet om betaalsites te omzeilenquote:Op maandag 19 juli 2021 12:36 schreef aTypisch het volgende:
oh, je mag ook geen plugins voor browsers meer delen?
weet ik niet, zal niet met Apple er achterquote:
oquote:Op maandag 19 juli 2021 12:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jawel, maar niet om betaalsites te omzeilen
@onlogisch is een lakei van het grootkapitaal.quote:
quote:Op maandag 19 juli 2021 12:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb het genote dus je kan het alsnog lezen
Eens, dit is @onlogisch in een notendopquote:Op maandag 19 juli 2021 12:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
@:Onlogisch is een lakei van het grootkapitaal.
Ik moest ineens weer denken dat je laatst die uitslag postte van die test, en je hier een andere uitslag gaf dan de link. Wederom gelachenquote:
Klootzakquote:Op maandag 19 juli 2021 12:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens, dit is @:onlogisch in een notendop
Dat spandoek gaat alle perken te buiten.quote:Op maandag 19 juli 2021 12:41 schreef aTypisch het volgende:
je mag dus ook geen spandoekje delen
geen hulp om een of andere kut column te lezen
FOK!GOD
het forum gaat kapot stinhoquote:Op maandag 19 juli 2021 12:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
@:Onlogisch is een lakei van het grootkapitaal.
dus?quote:Op maandag 19 juli 2021 12:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat spandoek gaat alle perken te buiten.
hahahaquote:Op maandag 19 juli 2021 12:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is er geen enkele reden om dat te faciliteren.
Als @onlogisch de morele grenzen trekt, bungelen we als mensheid aan een dun koordje boven het ravijn.quote:
Die onzin die gekopieerd wordt van die Feyenoord fansite wel?quote:Op maandag 19 juli 2021 12:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is er geen enkele reden om dat te faciliteren.
gelezen 5/10, niks bijzonders toch?quote:Op maandag 19 juli 2021 12:24 schreef Caland het volgende:
Niet teleurgesteld zeg
Zeker niet. Maar als je iets niet aanstaat kan je altijd een TR plaatsen. Als het niet door de beugel kan pakken we het aan. (Nou ja, als het moeilijk is laat ik het aan collega's over)quote:Op maandag 19 juli 2021 12:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die onzin die gekopieerd wordt van die Feyenoord fansite wel?
quote:Op maandag 19 juli 2021 12:45 schreef aTypisch het volgende:
er zijn moderators die piramidespelen promoten, maar een fotootje over een relevant feyenoord onderwerp mag niet
faciliteren
Daar werd blijkbaar niks mee gedaan. En 2 posts later is een FA aan het posten, ik neem aan dat ik dan geen TR hoef te zetten.quote:Op maandag 19 juli 2021 12:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zeker niet. Maar als je iets niet aanstaat kan je altijd een TR plaatsen. Als het niet door de beugel kan pakken we het aan. (Nou ja, als het moeilijk is laat ik het aan collega's over)
De ongemakkelijkheid straalde er wel vanaf, toch wel om moeten lachenquote:
Dat lijkt me niet juistquote:Op maandag 19 juli 2021 12:48 schreef aTypisch het volgende:
[..]
zelfs privé whatsapp gesprekken mogen in dat topic
Dit is heel wat minder enthousiast dan waar je ons mee probeerde te lokken.quote:Op maandag 19 juli 2021 12:48 schreef Caland het volgende:
[..]
De ongemakkelijkheid straalde er wel vanaf, toch wel om moeten lachen
Juist daarom is het nieuws- en postwaardig.quote:Op maandag 19 juli 2021 12:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat spandoek gaat alle perken te buiten.
in jouw hoofd is het altijd Sesamstraatquote:Op maandag 19 juli 2021 12:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Voortaan mogen we dus alles delen als nieuws
alleen niet als het niet door de beugel kan, dan wordt het aangepakt!quote:Op maandag 19 juli 2021 12:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Voortaan mogen we dus alles delen als nieuws
Ik lok niemand, ik heb gewoon smakelijk moeten lachen om dat interview (en ging er vanuit dat je dat wel in incognito kon lezen)quote:Op maandag 19 juli 2021 12:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dit is heel wat minder enthousiast dan waar je ons mee probeerde te lokken.
Dat is inderdaad erg logisch. Maar nu gaat het om onlogisch.quote:Op maandag 19 juli 2021 12:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Juist daarom is het nieuws- en postwaardig.
@Scrummie en @GurneyIsBestOke hebben er zelfs dagen lang analyses op losgelatenquote:Op maandag 19 juli 2021 12:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet juist
Ik zou er even een TR plaatsen. Oh, wacht....
Ik zie @onlogisch niet echt als boa. Eerder die beveiliger in de supermarktquote:Op maandag 19 juli 2021 12:49 schreef aTypisch het volgende:
[..]
alleen niet als het niet door de beugel kan, dan wordt het aangepakt!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 juli 2021 12:50 schreef aTypisch het volgende:
[..]
@:scrummie en @:gurneyisbestoke hebben er zelfs dagen lang analyses op losgelaten
Klopt maar jij postte het voordat het nieuws was met 'haha roflol xd'quote:Op maandag 19 juli 2021 12:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien in de juiste context ja. Maar als je vervolgens post dat het jou niet 'infantiel genoeg' kan, dan is er niet echt sprake van enige nieuwswaarde.quote:Op maandag 19 juli 2021 12:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Waar post ik datquote:Op maandag 19 juli 2021 12:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Misschien in de juiste context ja. Maar als je vervolgens post dat het jou niet 'infantiel genoeg' kan, dan is er niet echt sprake van enige nieuwswaarde.
Ik zou eerder overblijfjuf zeggen maar goedquote:Op maandag 19 juli 2021 12:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zie @:onlogisch niet echt als boa. Eerder die beveiliger in de supermarkt
quote:Op maandag 19 juli 2021 12:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Misschien in de juiste context ja. Maar als je vervolgens post dat het jou niet 'infantiel genoeg' kan, dan is er niet echt sprake van enige nieuwswaarde.
open je ogen!quote:Op maandag 19 juli 2021 12:53 schreef maxi-mus het volgende:
Atypisch weet zijn argumenten altijd mooi te verpakken in een emoticon.
Feyenoorders weten daarentegen goed hun argumenten te verpakken op spandoeken.quote:Op maandag 19 juli 2021 12:53 schreef maxi-mus het volgende:
Atypisch weet zijn argumenten altijd mooi te verpakken in een emoticon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
quote:Op maandag 19 juli 2021 12:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Feyenoorders weten daarentegen goed hun argumenten te verpakken op spandoeken.Dit soort creativiteit zie je tegenwoordig niet meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zag dat een 'bekende' van mij ook nog graag een shirtje wilde afpakken van een kind. (lol)
of ik ben niet aan het schakenquote:Op maandag 19 juli 2021 12:57 schreef El-Stinho het volgende:
Niemand anders dan Typisch kan beter het schaakbord onder kotsen en dan wegrennen alsof hij gewonnen heeft.
Veel geschaakt in groep 8. Daarna niet meer.quote:
Dan heb je een vergelijkbaar aantal ‘notes per post’-ratio als ik.quote:Op maandag 19 juli 2021 13:00 schreef maxi-mus het volgende:
Ik zie dat ik precies op 100 notes sta.
Hoera.
mooi spelquote:Op maandag 19 juli 2021 13:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Veel geschaakt in groep 8. Daarna niet meer.
Is dat een zwakbegaafde?quote:Op maandag 19 juli 2021 12:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit soort creativiteit zie je tegenwoordig niet meer.
Ik zag dat een 'bekende' van mij ook nog graag een shirtje wilde afpakken van een kind. (lol)
Ik ook op de basisschool, maar ben er nooit bijzonder goed in geweest.quote:Op maandag 19 juli 2021 13:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Veel geschaakt in groep 8. Daarna niet meer.
Dat valt mee, maar qua voetbal e.d. wel een enorme debiel. Zijn jeugdvrienden van Diemers trouwens (van dezelfde amateurclub), vandaar het shirtje met Diemers achterop.quote:
Ja ik las al ergens dat hij niet eens echt voor Feyenoord isquote:Op maandag 19 juli 2021 13:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat valt mee, maar qua voetbal e.d. wel een enorme debiel. Zijn jeugdvrienden van Diemers trouwens (van dezelfde amateurclub), vandaar het shirtje met Diemers achterop.
Leeuwarder Courant heeft er nog een artikeltje over gemaakt (lol) maar dat is helaas premium.
Het artikel had je nog wel eens gedeeld volgens mij als afbeelding. Goede verklaring overigens.quote:Op maandag 19 juli 2021 13:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat valt mee, maar qua voetbal e.d. wel een enorme debiel. Zijn jeugdvrienden van Diemers trouwens (van dezelfde amateurclub), vandaar het shirtje met Diemers achterop.
Leeuwarder Courant heeft er nog een artikeltje over gemaakt (lol) maar dat is helaas premium.
Komt altijd bij Cambuur.quote:Op maandag 19 juli 2021 13:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik las al ergens dat hij niet eens echt voor Feyenoord is
Bijzonder allemaal
kan diemers hem voortaan niet op een rood stoeltje zetten?quote:Op maandag 19 juli 2021 13:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat was inderdaad een artikel over Frisia, over Diemers en de sympathieke Steven Berghuis.quote:Op maandag 19 juli 2021 13:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het artikel had je nog wel eens gedeeld volgens mij als afbeelding. Goede anekdote overigens, verklaart weer wat.
Je bent wel heel erg intens treurig als je als Cambuur-supporter een Feyenoord-shirtje uit de handen van een kind trekt.quote:
Ah hij misdraagt zich dus is het iemand die niet bij Feyenoord hoortquote:Op maandag 19 juli 2021 13:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik las al ergens dat hij niet eens echt voor Feyenoord is
Bijzonder allemaal
Volgens mij is Feyenoord wel gewoon zijn '2e club'.quote:Op maandag 19 juli 2021 13:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je bent wel heel erg intens treurig als je als Cambuur-supporter een Feyenoord-shirtje uit de handen van een kind trekt.
Nog intens treuriger, bedoel ik dan.
matig dezequote:Op maandag 19 juli 2021 13:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah hij misdraagt zich dus is het iemand die niet bij Feyenoord hoort
O ja, Diemers en Berghuis kwamen van dezelfde amateurclub. Willen jullie Diemers niet ook hebben dan? Zou wel mooi zijn als die twee verenigd blijvenquote:Op maandag 19 juli 2021 13:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat was inderdaad een artikel over Frisia, over Diemers en de sympathieke Steven Berghuis.
Liever niet, was op stap altijd een enorm arrogante eikel. En arrogante mensen passen niet bij Ajax.quote:Op maandag 19 juli 2021 13:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
O ja, Diemers en Berghuis kwamen van dezelfde amateurclub. Willen jullie Diemers niet ook hebben dan? Zou wel mooi zijn als die twee verenigd blijven
zo ziet hij er ook wel uitquote:Op maandag 19 juli 2021 13:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Liever niet, was op stap altijd een enorm arrogante eikel. En arrogante mensen passen niet bij Ajax.
@LitmanenAFCA is het met je eens en zal nooit voor een barkie een shirtje halenquote:Op maandag 19 juli 2021 13:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Volgens mij is Feyenoord wel gewoon zijn '2e club'.
Maar volwassen mensen met voetbalshirts zijn sowieso treurig.
Even teruggelezen, gelachen. Een stevige oplawaai krijgen van Hafcfan off all places.quote:Op maandag 19 juli 2021 13:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:litmanenafca is het met je eens en zal nooit voor een barkie een shirtje halen
Off?quote:Op maandag 19 juli 2021 13:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Even teruggelezen, gelachen. Een stevige oplawaai krijgen van Hafcfan off all places.
Stukje Rotterdamse denker.quote:Op maandag 19 juli 2021 13:11 schreef aTypisch het volgende:
een tweede club
een club supporten aan de andere kant van het land
Diemers, Reon, de Cambuursupporter die shirtjes jat in de Kuip.quote:Op maandag 19 juli 2021 13:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Liever niet, was op stap altijd een enorm arrogante eikel. En arrogante mensen passen niet bij Ajax.
dan klopt de vi miem niet.quote:Op maandag 19 juli 2021 13:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zou ook voor people kiezen ipv places.
Klein wereldje hier hé.quote:Op maandag 19 juli 2021 13:58 schreef MC-M het volgende:
[..]
Diemers, Reon, de Cambuursupporter die shirtjes jat in de Kuip.
Wie ken jij niet uit Leeuwarden en contreien?
Sterkte tong80.quote:Op maandag 19 juli 2021 14:30 schreef tong80 het volgende:
Vanochtend arts. Vanmiddag al eerste afspraak met fysio. Woensdag verdere onderzoeken.
Support your locals!!!quote:Op maandag 19 juli 2021 13:11 schreef aTypisch het volgende:
een tweede club
HAHAHAAHquote:Op maandag 19 juli 2021 15:23 schreef Lange_Lans het volgende:
Uit de serie Foto's om je op te vrolijken - Fun Saturday #12 presenteer ik jullie vandaag foto #29:
[ afbeelding ]
#FREEHUGS #FREEJANCEESquote:
quote:Volgens advocaat Gerald Roethof droeg Wiersum een kostbare Rolex, een horloge waarop bendes in grote steden het vaker hebben voorzien. Zo werden ook Nikkie de Jager en René van der Gijp op professionele wijze beroofd van hun Rolex, waarbij niet is geschoten, aldus de raadsman. Ook in de zaak waarbij Bas van Wijk werd doodgeschoten draaide het om een nep-Rolex, waarmee Roethof wil aangeven om niet te snel conclusies te trekken.
gewoon elke dag/week/maand een beetje sats kopenquote:
Als je uit Oss komt ben je voor fucking TOPquote:Op maandag 19 juli 2021 13:11 schreef aTypisch het volgende:
een tweede club
Ja DCA was ik mee begonnen maar kan je niet beter potje maken in fiat en wachten tot het weer gaat stijgen? Straks gaat er eerst nog 50% vanaf...quote:Op maandag 19 juli 2021 16:14 schreef aTypisch het volgende:
[..]
gewoon elke dag/week/maand een beetje sats kopen
naar die charts gluren win je helemaal niks mee
Klap in het gezicht van @Lange_Lansquote:Op maandag 19 juli 2021 16:29 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Limburgers die bozig doen
Pure comedy
Gelachen om zijn grom.quote:Op maandag 19 juli 2021 16:29 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Limburgers die bozig doen
Pure comedy
Twente he.quote:Op maandag 19 juli 2021 16:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Zelfs @:drizzt zijn grom is overtuigender
ACHTERHOEKEDquote:Op maandag 19 juli 2021 16:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Zelfs @:drizzt zijn grom is overtuigender
Weer genoten van de immer sympathieke Hamilton gisteren. @Calandquote:Op maandag 19 juli 2021 16:46 schreef KingRoland het volgende:
Dank aan de user die mij gisteren in het F1-topic had gementioned omdat een coureur een Aziatische vriendin heeft.
Great crowdquote:Op maandag 19 juli 2021 16:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Weer genoten van de immer sympathieke Hamilton gisteren. @:caland
Poging tot moord.quote:Op maandag 19 juli 2021 16:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Great crowd
Al gaan de Maxfanboys wel volledig los op iets meer dan een race incident. Gelachen.
Echt heel treurig volk is dat.quote:Op maandag 19 juli 2021 16:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Great crowd
Al gaan de Maxfanboys wel volledig los op iets meer dan een race incident. Gelachen.
Nouja Hamilton is ook niet de sympathiekste coureur die er ooit is geweest natuurlijkquote:
Als het gisteren op Zandvoort was en Verstappen tikte Hamilton van de baan zat precies hetzelfde volk keihard te juichen en was het allemaal geweldig.quote:Op maandag 19 juli 2021 16:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja Hamilton is ook niet de sympathiekste coureur die er ooit is geweest natuurlijk
BEWIJS DAT MAAR EENS!quote:Op maandag 19 juli 2021 16:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als het gisteren op Zandvoort was en Verstappen tikte Hamilton van de baan zat precies hetzelfde volk keihard te juichen en was het allemaal geweldig.
Je moet niet alles geloven wat je leest.quote:Op maandag 19 juli 2021 17:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gaat niet lukken aangezien jij nooit meer F1 zal kijken.
Je houdt je woord dus gewoon niet.quote:Op maandag 19 juli 2021 17:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je moet niet alles geloven wat je leest.
Niet alleen je woord is niets waard.quote:Op maandag 19 juli 2021 17:05 schreef Scrummie het volgende:
Jullie moeten nu toch wel een keer weten dat mijn woord niets waard is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |