Iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam: MarkdeajaxfanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Och dat is z'n standaard act. Is zogenaamd met FOK!ster B aan het vozen terwijl hij weer verliefd wordt op nummer C en als hij B gedumpt heeft begint-ie weer aan A, maar vergeet het eerst met B uit te maken enz.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:42 schreef suzi1 het volgende:
[..]
nou ja je zat alweer achter mrsL aan he. dus zo makkelijk vergeet jij![]()
Nu heb ik zin om te paffe door jou, mot ik weer naar buite etc.quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-07-2021 21:45:04 ]![]()
dan ben ik klaar met hem. kunnen we weer over op bouwvakkersquote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Och dat is z'n standaard act. Is zogenaamd met FOK!ster B aan het vozen terwijl hij weer verliefd wordt op nummer C en als hij B gedumpt heeft begint-ie weer aan A, maar vergeet het eerst met B uit te maken enz.![]()
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:44 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Nu heb ik zin om te paffe door kou, mot ik weer naar buite etc.![]()
mietje slaap alquote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik wilde hem eigenlijk voor mario gebruiken!Kan ie wel waarderen denk ik
~FEYENOORD~
yeaaah mad dogEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
dit gaat echt heel hardcore worden nuquote:
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Dit is hardcore!En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
yeesss hardcorreEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
DOMINATORRRREn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
kusjequote:
Waar die 2 torentjes hebben gestaan?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:53 schreef Emmerdeur het volgende:
Is ground zero ook nog een bestaand feest tegenwoordig?![]()
is herdenkingsplaats toch?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:53 schreef Emmerdeur het volgende:
Is ground zero ook nog een bestaand feest tegenwoordig?![]()
quote:
Geen idee wat jullie luisteren, ik denk hardcore
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Ik zit apocaliptica -cult te luisteren nuquote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen idee wat jullie luisteren, ik denk hardcore![]()
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen idee wat jullie luisteren, ik denk hardcoreyeahh hardcore
Ook een lekkere!quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:56 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Ik zit apocaliptica -cult te luisteren nu
En Seemann, met Nina Hagen!![]()
![]()
Mijn God, ik ben daar te oud voor denk ikquote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:56 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Ik zit apocaliptica -cult te luisteren nu
nina!! 2 keer live gezien.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ook een lekkere!
En Seemann, met Nina Hagen!![]()
Volgens mij lag dat iets anders en misbruikte hij zijn dochtersquote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:56 schreef suzi1 het volgende:
ik heb onlangs gert en hermien story gekeken. ik heb echt meelij met gert. 3 heksen van vrouwen
Daar ben je nooit te oud voorquote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn God, ik ben daar te oud voor denk ik![]()
De tt klopt niet
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
diee verkleed zich gewoon 7 keer tijdens een concert he. geweldigquote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:57 schreef ToT het volgende:
[..]Gaaf!
Dat had ik wel een keer mee willen maken!
![]()
ik twijfel. maar ik twijfel vaker in dat soort gevallen...quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij lag dat iets anders en misbruikte hij zijn dochters![]()
Hou meer van hun oudere werk ( zeker zonder gast artiesten)quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ook een lekkere!
En Seemann, met Nina Hagen!
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-07-2021 21:59:34 ]![]()
Dan klikik toch even de youtube van ToT aan.quote:Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Stoorzendertjequote:ketel
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:58 schreef suzi1 het volgende:
[..]
diee verkleed zich gewoon 7 keer tijdens een concert he. geweldigVolledig verknipt mens, geniaal
![]()
![]()
Erg goed, beweging voor beidequote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:59 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Al gedaanlekker in het bos geweest
![]()
Goedeavond allemaalFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan klikik toch even de youtube van ToT aan.![]()
![]()
Ik vind hun oudere werk (Metallica covers enzo) vaak erg iel klinken.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:59 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Hou meer van hun oudere werk ( zeker zonder gast artiesten)![]()
Mijn vrouw klaagde over de wasmachine gisteren. Vandaag is de nieuwe geleverd!quote:
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Feel the vibes
https://www.twitch.tv/hidiho_twitchAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
Wat gezellig hier jongens en meisjes, TOP avond dit
~FEYENOORD~
ga je naar bed?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:01 schreef R-woud93 het volgende:
Wat gezellig hier jongens en meisjes, TOP avond dit![]()
Lkkr rauwquote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vind hun oudere werk (Metallica covers enzo) vaak erg iel klinken.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:01 schreef R-woud93 het volgende:
Wat gezellig hier jongens en meisjes, TOP avond dit![]()
![]()
Zat je mij nu te negeren in het F1 forum?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:01 schreef R-woud93 het volgende:
Wat gezellig hier jongens en meisjes, TOP avond dit
Heyquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ik kan dat echt niet aanhoren hoorquote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:01 schreef HiDiHo het volgende:
Feel the vibes
https://www.twitch.tv/hidiho_twitch
~FEYENOORD~
Hallo MCH ik was gisteravond en vanavond in Rotterdam, maar ik heb je niet gezien. Ik ben ook nog langs @bitterbal gereden, en gezwaaid natuurlijk.quote:Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Van Metallica vind ik de Black album ook echt heerlijk, maar de oude fans vinden dat maar verraad.quote:![]()
![]()
Wat had je verwacht dan?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit is heel wat anders dan ik verwacht had![]()
Relleuhhhquote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:02 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Zat je mij nu te negeren in het F1 forum?![]()
![]()
Nee toch?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:02 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Zat je mij nu te negeren in het F1 forum?
~FEYENOORD~
Stoorzquote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:02 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Zat je mij nu te negeren in het F1 forum?
Ook niet echt mijn smaakquote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Dan ben je weer zeer dichtbij geweest, ik was juist vanavond zuidwaarts gegaan om jou te kunnen visiteren maar ik heb je ook niet gezien. Ben pas net weer thuis. Waar was jij uit eten?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hallo MCH ik was gisteravond en vanavond in Rotterdam, maar ik heb je niet gezien. Ik ben ook nog langs @:bitterbal gereden, en gezwaaid natuurlijk.![]()
Ik heb je 2x geqoute...quote:Maar 0 reactie...
Hardcorequote:![]()
Maar ik denk dat ik Apocaldinges momenteel beter kan hebben.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Vind alles wel goed van ze. Maar eerste 4 cd’s zijn gewoon jeugdliefde 😁quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Van Metallica vind ik de Black album ook echt heerlijk, maar de oude fans vinden dat maar verraad.![]()
Geen hendig sjieke slip gemaakt dus?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:03 schreef Schakeltopia het volgende:
hahaa gast flikkerde van de z'n brommer af![]()
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:04 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik heb je 2x geqoute...Maar 0 reactie...
![]()
Ik heb wel een reactie gegeven op je, maar als ik er twee heb gemist vind ik dat zeer ernstig
~FEYENOORD~
Dat die oude fans dat niet kunnen waarderen moeten zij weten, als je pas later bent ingestapt en dat is je eerste kennismaking dan mag je zo'n later album best prima vinden.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Van Metallica vind ik de Black album ook echt heerlijk, maar de oude fans vinden dat maar verraad.![]()
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hardcore![]()
Maar ik denk dat ik Apocaldinges momenteel beter kan hebben.
Dit dan?(Koptelefoon op doen!)
![]()
21% btw maar dat staat er tegenwoordig bij. Boven de $22 was het altijd al inklaringskosten als je pech hebt ( ¤15 ofzo).quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:04 schreef suzi1 het volgende:
heel domme vraag wrs. maar stel ik koop nu voor 100$ uit china, wordt het dan 120$ + ¤4?“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Oh dat valt mee dan.. hier is dat minstens 140quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:04 schreef suzi1 het volgende:
heel domme vraag wrs. maar stel ik koop nu voor 100$ uit china, wordt het dan 120$ + ¤4?![]()
![]()
Ik zal het voor deze keer door de vingers zien...quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:04 schreef R-woud93 het volgende:
[..]![]()
Ik heb wel een reactie gegeven op je, maar als ik er twee heb gemist vind ik dat zeer ernstig“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Koop nou niet helemaal uit China, veel te veel milieuvervuiling krijg je dan. Stromen de rivieren straks weer over.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:04 schreef suzi1 het volgende:
heel domme vraag wrs. maar stel ik koop nu voor 100$ uit china, wordt het dan 120$ + ¤4?![]()
joe laters manquote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:06 schreef Emmerdeur het volgende:
FF wat aandacht geven aan de mss.
Tot later
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
ja dat weet ik. maar nu is het tot 150 die btw +4 euro aanpakkosten aan de deur?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:05 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
21% btw maar dat staat er tegenwoordig bij. Boven de $22 was het altijd al inklaringskosten als je pech hebt ( ¤15 ofzo).
klopt mn som dan ongeveer?
want dan zit je eigenlijk beter als je veel besteld. geen risico van inklaring en brw![]()
Ik ben net weer thuis, was bij Gauchos aan de Maas, prima locatie, heerlijk eten, maar wat een vreselijk slechte bediening zeg, het was gewoon hilarisch eigenlijk. En gisteren heb ik Thais gebbqt aan de Oostkousdijk (bij Westzeedijk), dat was echt heel leuk en lekker.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:03 schreef MCH het volgende:
[..]
Dan ben je weer zeer dichtbij geweest, ik was juist vanavond zuidwaarts gegaan om jou te kunnen visiteren maar ik heb je ook niet gezien. Ben pas net weer thuis. Waar was jij uit eten?
Waar was jij dan? Misschien hadden we kunnen zwaaien onderweg.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Ja je kunt die "Made in China"-dingen idd beter in de winkel kopen!quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:06 schreef MCH het volgende:
[..]
Koop nou niet helemaal uit China, veel te veel milieuvervuiling krijg je dan. Stromen de rivieren straks weer over.Steun je de lokale ondernemers ook nog een keer!
9 euro voor een kabeltje van ¤1,50 enzo!
![]()
![]()
Ik doe aan metaalbewerking. Mijn snijgereedschap kost daar ¤0.60 per snijplaat. Dezelfde kwaliteit als hier in NL. Hier in NL kosten ze ¤15 per stuk! Wat denk je dat ik doe?!quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:06 schreef MCH het volgende:
[..]
Koop nou niet helemaal uit China, veel te veel milieuvervuiling krijg je dan. Stromen de rivieren straks weer over.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
ja ik heb ook genoeg voorraad dus het is nog lang niet nodig. maar mn rekenknobbel is afgestorvenquote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:06 schreef MCH het volgende:
[..]
Koop nou niet helemaal uit China, veel te veel milieuvervuiling krijg je dan. Stromen de rivieren straks weer over.![]()
Ik laat het niet meer gebeuren!quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:06 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik zal het voor deze keer door de vingers zien...~FEYENOORD~
Geen idee. Het blijft wel goedkoper daar!quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:07 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja dat weet ik. maar nu is het tot 150 die btw +4 euro aanpakkosten aan de deur?
klopt mn som dan ongeveer?
want dan zit je eigenlijk beter als je veel besteld. geen risico van inklaring en brw“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Doe haar de groeten van mijquote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:06 schreef Emmerdeur het volgende:
Tot later
~FEYENOORD~
Truffels zijn een goeie instapper!quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:07 schreef jerney het volgende:
[..]
Dat ben ik
Of nouja truffels liggen er op me te wachten in kleine porties:Lekker mellow!
![]()
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:06 schreef Emmerdeur het volgende:
Tot later
Ik was bij Barendrecht aan de Maas. Ik ben nog nooit op de kop van zuid uit eten geweest, zit er wel vaak of loop er een rondje. Die Thai moet ik maar onthouden.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik be net weer thuis, was bij Gauchos aan de Maas, prima locatie, heerlijk eten, maar wat een vreselijk slechte bediening zeg, het was gewoon hilarisch eigenlijk. En gisteren heb ik Thais gebbqt aan de Oostkousdijk (bij Westzeedijk), dat was echt heel leuk en lekker.
Waar was jij dan? Misschien hadden we kunnen zwaaien onderweg.![]()
![]()
IK zal het voor deze keer door de vingers zien omdat je een maat bent...quote:![]()
Ja ik wil het wel bij microdosing houden.. denk ikquote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Truffels zijn een goeie instapper!:Lekker mellow!
Vroeger wel eens een fijne paddotrip gehadWas wel mijn ding
![]()
![]()
Haha nee ik zit op die site te kijken en zag 'm er ineens tussen staan!quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:09 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ben jij het @:M1st1g?![]()
Hoi ToT.M1st1g gebruikte deze smiley vaak.
![]()
![]()
Bedankt kerelquote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:09 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
IK zal het voor deze keer door de vingers zien omdat je een maat bent...![]()
~FEYENOORD~
Ooit een hele bak Hawaiiaanse opgevroten.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:09 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja ik wil het wel bij microdosing houden.. denk ik
Vroeger wel eens een fijne paddotrip gehadWas wel mijn ding
Mijn hemel, de buurvrouw bleef maar op de muur rammen omdat ik zo zat te spacen!![]()
![]()
goeie vriend wil graag weer eens trippen. maar ik kan daar volgens mij helemaal niet meer tegen
en zeker weten dat hij gaat wauwelen waar ik totaal geen interesses in heb. de wereld, de mensen, de complotten blabla![]()
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:11 schreef Stoorzendert het volgende:
Mijn vrouw blij gemaakt vanavond! Dat wordt neuken!![]()
[ afbeelding ]![]()
Mooi ding !quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:11 schreef Stoorzendert het volgende:
[ afbeelding ]![]()
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:11 schreef Stoorzendert het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
zolang hij niet aan je zit kun jij gewoon nuchter hem bewaken tochquote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:10 schreef suzi1 het volgende:
goeie vriend wil graag weer eens trippen. maar ik kan daar volgens mij helemaal niet meer tegen
en zeker weten dat hij gaat wauwelen waar ik totaal geen interesses in heb. de wereld, de mensen, de complotten blabla![]()
Ik vind het niet verkeerd, maar dan gaat toch de voorkeur uit naar Apocalyptica, ik denk omdat daar geen zang bij is.quote:Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Jezus dat was ook wel fanatiekquote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Ooit een hele bak Hawaiiaanse opgevroten.
Mijn hemel, de buurvrouw bleef maar op de muur rammen omdat ik zo zat te spacen!
Ik had het rustiger gehouden, ondanks mijn vriendin me steeds probeerde re forcefeeden
Was precies goed![]()
![]()
Ooit stiekem met een buurman zelfgekweekte Colombiaanse zitten vreten, echt een genadeloos grote hoeveelheid!quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:10 schreef suzi1 het volgende:
en zeker weten dat hij gaat wauwelen waar ik totaal geen interesses in heb. de wereld, de mensen, de complotten blablaTerwijl zijn vrouw het hem expliciet verboden had!
![]()
![]()
Ja er staan heel veel leuke op de site. En ik voel me wel vereerd hoor met deze smiley.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha nee ik zit op die site te kijken en zag 'm er ineens tussen staan!![]()
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:10 schreef suzi1 het volgende:
en zeker weten dat hij gaat wauwelen waar ik totaal geen interesses in heb. de wereld, de mensen, de complotten blabla
Als je geen zin hebt, moet je het niet doen. Klaar.![]()
![]()
Nu ga jij de was doen?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:11 schreef Stoorzendert het volgende:
[ afbeelding ]Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
![]()
Ahhh okee.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het niet verkeerd, maar dan gaat toch de voorkeur uit naar Apocalyptica, ik denk omdat daar geen zang bij is.
Dit dan?
Heel beperkt zang.![]()
![]()
hij zoekt maar een ander voor die geinquote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:11 schreef MCH het volgende:
[..]
zolang hij niet aan je zit kun jij gewoon nuchter hem bewaken toch
ik maak hem nu meestal stoned mee, vaak niet te merken, maar die kan zo praten over spritualiteit etc en andere zaken. die boeien me niet
ik sta daar te nuchter in![]()
Ja die Thai is echt een aanrader, zo'n leuke en relaxte sfeer, eigenaar loopt op teenslippers, je waant je bijna in Thailandquote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:09 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik was bij Barendrecht aan de Maas. Ik ben nog nooit op de kop van zuid uit eten geweest, zit er wel vaak of loop er een rondje. Die Thai moet ik maar onthouden.
Op de wasmachine?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:11 schreef Stoorzendert het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Op de wasmachine?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:11 schreef Stoorzendert het volgende:
[ afbeelding ]Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Zitten mij wat te veel knoppen aan! Ik was niet. Dat is vrouwenwerk.quote:“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Dat gaat ook een beetje vanzelf na die dingenquote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:13 schreef suzi1 het volgende:
[..]
hij zoekt maar een ander voor die gein
ik maak hem nu meestal stoned mee, vaak niet te merken, maar die kan zo praten over spritualiteit etc en andere zaken. die boeien me niet
ik sta daar te nuchter in![]()
![]()
Iemand neuken?En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:14 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Zitten mij wat te veel knoppen aan! Ik was niet. Dat is vrouwenwerk.![]()
![]()
En wat als je geen vrouw had?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:14 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
![]()
Spuit11 verderop. Maar nee. Dan zit ik tegen het plafond aan. Er staat nog een droger bovenop!quote:“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Waar het hart vol van is........quote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:10 schreef suzi1 het volgende:
![]()
Best wel, maar vanavond was op uitnodiging van vrienden als dank voor bewezen dienstenquote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:11 schreef MCH het volgende:
Wel luxe om twee keer in een weekend uit eten te gaan
Dondert Stoor even van z’n sokkelquote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:14 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
![]()
Waarom zou ik daar over nadenken? Ik heb toch een vrouw? Die kan toch gewoon wassen?!quote:“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Kan hij niet met iemand anders gaan trippen?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:10 schreef suzi1 het volgende:
en zeker weten dat hij gaat wauwelen waar ik totaal geen interesses in heb. de wereld, de mensen, de complotten blablaIk ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Tsja eh.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:15 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Waarom zou ik daar over nadenken? Ik heb toch een vrouw? Die kan toch gewoon wassen?!![]()
zei ik ook alquote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan hij niet met iemand anders gaan trippen?
maar hij wil denk teveel met mij
ik niet, ik wil bouwvakker![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan hij niet met iemand anders gaan trippen?![]()
![]()
Lekker bezigquote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:11 schreef Stoorzendert het volgende:
[ afbeelding ]~FEYENOORD~
Ja klein beetje wel?. Wel okay denk ikquote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Over hoogtepunt gesprokenquote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:15 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Spuit11 verderop. Maar nee. Dan zit ik tegen het plafond aan. Er staat nog een droger bovenop!
Dus niet hophop en ohohquote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:17 schreef engine het volgende:
[..]
Ja klein beetje wel?. Wel okay denk ik![]()
![]()
![]()
Wowquote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:15 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Waarom zou ik daar over nadenken? Ik heb toch een vrouw? Die kan toch gewoon wassen?!
Anders eerst ff bij de hoeren oefenen?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:17 schreef engine het volgende:
[..]
Ja klein beetje wel?. Wel okay denk ik![]()
![]()
Nee veel geschreeuw hierquote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Bouwvakker binnenhalen danquote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:16 schreef suzi1 het volgende:
[..]
zei ik ook al
maar hij wil denk teveel met mij
ik niet, ik wil bouwvakker
We hebben daar wel eens mot over. Mijn zoontje heeft een speelgoedstofzuiger. En als hij daar mee bezig is dan roep ik altijd HÉ DAT IS VROUWENWERK, LAAT DAT MAAR AAN JE ZUSJE OVER! Mijn vrouw wordt boos dan!quote:![]()
![]()
Nouja zegquote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Anders eerst ff bij de hoeren oefenen? [ afbeelding ]
Dat snap ik van je vrouwquote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:19 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
We hebben daar wel eens mot over. Mijn zoontje heeft een speelgoedstofzuiger. En als hij daar mee bezig is dan roep ik altijd HÉ DAT IS VROUWENWERK, LAAT DAT MAAR AAN JE ZUSJE OVER! Mijn vrouw wordt boos dan!![]()
![]()
![]()
![]()
Maar verder ben ik helemaal niet seksistisch hoor!
Maar jij geeft toch wel het goede voorbeeld door ook te stofzuigen?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:19 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
We hebben daar wel eens mot over. Mijn zoontje heeft een speelgoedstofzuiger. En als hij daar mee bezig is dan roep ik altijd HÉ DAT IS VROUWENWERK, LAAT DAT MAAR AAN JE ZUSJE OVER! Mijn vrouw wordt boos dan!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik luister dit soort muziek eigenlijk nooit, maar dit kan ik best waarderen.quote:Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Raarrrrrrrquote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:19 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
![]()
Hier heb ik jarenlang dit soort muziek gedraaid: Topicreeks: Radio 49quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik luister dit soort muziek eigenlijk nooit, maar dit kan ik best waarderen.![]()
Van mijquote:ik ben woest
Of hem de droger in getraptquote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:20 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik had hem aan z’n oren aan de waslijn gehangen
Scheelt weer een wasjequote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:22 schreef jerney het volgende:
Ik voel me weer zo bekrachtigd in mijn singleschapAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Ik 'regel' alleen dingen in huis. Papa doet de technische dingen (auto, netwerk, bouwwerkzaamheden en koken (jajaquote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:20 schreef shiitake het volgende:
[..]
Maar jij geeft toch wel het goede voorbeeld door ook te stofzuigen?). Mama doet wassen, stofzuigen, dweilen, etc.) Ik vind dat een prima taakverdeling. Het is niet zo dat ik een luie aap ben die alleen op de bank ligt! Ik betaal alles en ben iedere dag aan het werk om het huis beter te maken.
Nice! ik heb daar ook nog een tijdje gepost, maar niet toen jij daar ook was.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier heb ik jarenlang dit soort muziek gedraaid: Topicreeks: Radio 49Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Jaquote:
Heel boos ben ikEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ik snap datquote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:22 schreef jerney het volgende:
Ik voel me weer zo bekrachtigd in mijn singleschap
Ik ook, toen waren jullie er beiden nietquote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nice! ik heb daar ook nog een tijdje gepost, maar niet toen jij daar ook was.![]()
~FEYENOORD~
Als iemand daar problemen mee heeft dan heeft ie lekker dikke pech! Ik werk mijn kont onder mijn lijf vandaan om alles te runnen hier. Weken van 100 uur zijn geen uitzondering voor mij!quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:23 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik 'regel' alleen dingen in huis. Papa doet de technische dingen (auto, netwerk, bouwwerkzaamheden en koken (jaja). Mama doet wassen, stofzuigen, dweilen, etc.) Ik vind dat een prima taakverdeling. Het is niet zo dat ik een luie aap ben die alleen op de bank ligt! Ik betaal alles en ben iedere dag aan het werk om het huis beter te maken.
![]()
quote:
Het maakt mij ook niet uit hoor. Als jullie er samen tevreden mee zijn dan is het toch prima.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:23 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik 'regel' alleen dingen in huis. Papa doet de technische dingen (auto, netwerk, bouwwerkzaamheden en koken (jaja). Mama doet wassen, stofzuigen, dweilen, etc.) Ik vind dat een prima taakverdeling. Het is niet zo dat ik een luie aap ben die alleen op de bank ligt! Ik betaal alles en ben iedere dag aan het werk om het huis beter te maken.
![]()
![]()
Was positief bedoelt...geen was doen voor een manquote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Zoveel gemiste kansenquote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:24 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ook, toen waren jullie er beiden niet![]()
Jaquote:praat me mij
Ja weet ikquote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Was positief bedoelt...geen was doen voor een man![]()
![]()
Nuancequote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:23 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nee laat maarEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Zie mijn volgende post. Ik ben dol op mijn meisje en mijn gezien en werk daar heel hard voor. Maar dat kan ik alleen als er een bepaald taakverdeling is...quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:26 schreef shiitake het volgende:
[..]
Het maakt mij ook niet uit hoor. Als jullie er samen tevreden mee zijn dan is het toch prima.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Ja dat jaquote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:26 schreef shiitake het volgende:
[..]
Het maakt mij ook niet uit hoor. Als jullie er samen tevreden mee zijn dan is het toch prima.![]()
![]()
from the underground from the underground from the underground from the underground from the undergroundquote:
quote:
Het is ook allemaal niet zo zwart wit, als jullie het zo prima vinden is dat mooi geregeld tochquote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:25 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Als iemand daar problemen mee heeft dan heeft ie lekker dikke pech! Ik werk mijn kont onder mijn lijf vandaan om alles te runnen hier. Weken van 100 uur zijn geen uitzondering voor mij!![]()
quote:Godzijdank wel ja.quote:
Walgelijk die weekenden en vrije dagen. AFSCHAFFEN!!Zonder wrijving geen glans![]()
Kusjeeequote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Awh lieverdquote:
Het is ook helemaal niet seksistisch bedoelt. Een bepaalde taakverdeling moet er gewoon zijn om een gezin te runnen. De ene werkt hard, (en de andere ook trouwens), maar de andere doet het grootste deel van het huishouden (was, schoonmaken, etc.) wil best wisselen hoor! dan wordt ik wel de huisman!quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is ook allemaal niet zo zwart wit, als jullie het zo prima vinden is dat mooi geregeld toch
o dat kan ik volgend weekend weleens gaan doen!quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:31 schreef jerney het volgende:
[..]
Echt niet?
Ook niet als je wat wasjes draait?![]()
Haags! vrind!quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:30 schreef Haags het volgende:
[..]
[..]
Godzijdank wel ja.
Walgelijk die weekenden en vrije dagen. AFSCHAFFEN!!
dit is de laatste keer dat ik zoveel drank in huis haal, ik kan hier niet mee omgaan, ik kan het niet ik lijk wel gek
Forum Opties Forumhop: Hop naar: