Nouja zegquote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Anders eerst ff bij de hoeren oefenen? [ afbeelding ]
Dat snap ik van je vrouwquote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:19 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
We hebben daar wel eens mot over. Mijn zoontje heeft een speelgoedstofzuiger. En als hij daar mee bezig is dan roep ik altijd HÉ DAT IS VROUWENWERK, LAAT DAT MAAR AAN JE ZUSJE OVER! Mijn vrouw wordt boos dan!![]()
![]()
Maar jij geeft toch wel het goede voorbeeld door ook te stofzuigen?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:19 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
We hebben daar wel eens mot over. Mijn zoontje heeft een speelgoedstofzuiger. En als hij daar mee bezig is dan roep ik altijd HÉ DAT IS VROUWENWERK, LAAT DAT MAAR AAN JE ZUSJE OVER! Mijn vrouw wordt boos dan!![]()
![]()
Ik luister dit soort muziek eigenlijk nooit, maar dit kan ik best waarderen.quote:
Raarrrrrrrquote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:19 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
![]()
Hier heb ik jarenlang dit soort muziek gedraaid: Topicreeks: Radio 49quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik luister dit soort muziek eigenlijk nooit, maar dit kan ik best waarderen.
Van mijquote:
Of hem de droger in getraptquote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:20 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik had hem aan z’n oren aan de waslijn gehangen
Scheelt weer een wasjequote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:22 schreef jerney het volgende:
Ik voel me weer zo bekrachtigd in mijn singleschap
Ik 'regel' alleen dingen in huis. Papa doet de technische dingen (auto, netwerk, bouwwerkzaamheden en koken (jajaquote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:20 schreef shiitake het volgende:
[..]
Maar jij geeft toch wel het goede voorbeeld door ook te stofzuigen?
Nice! ik heb daar ook nog een tijdje gepost, maar niet toen jij daar ook was.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier heb ik jarenlang dit soort muziek gedraaid: Topicreeks: Radio 49
Jaquote:
Ik snap datquote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:22 schreef jerney het volgende:
Ik voel me weer zo bekrachtigd in mijn singleschap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |