Mijn vrouw klaagde over de wasmachine gisteren. Vandaag is de nieuwe geleverd!quote:
ga je naar bed?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:01 schreef R-woud93 het volgende:
Wat gezellig hier jongens en meisjes, TOP avond dit
Lkkr rauwquote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vind hun oudere werk (Metallica covers enzo) vaak erg iel klinken.
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:01 schreef R-woud93 het volgende:
Zat je mij nu te negeren in het F1 forum?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:01 schreef R-woud93 het volgende:
Heyquote:
Ik kan dat echt niet aanhoren hoorquote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:01 schreef HiDiHo het volgende:
Feel the vibes
https://www.twitch.tv/hidiho_twitch
Hallo MCH ik was gisteravond en vanavond in Rotterdam, maar ik heb je niet gezien. Ik ben ook nog langs @bitterbal gereden, en gezwaaid natuurlijk.quote:
Van Metallica vind ik de Black album ook echt heerlijk, maar de oude fans vinden dat maar verraad.quote:
Wat had je verwacht dan?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit is heel wat anders dan ik verwacht had
Relleuhhhquote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:02 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Zat je mij nu te negeren in het F1 forum?
Nee toch?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:02 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Stoorzquote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:02 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ook niet echt mijn smaakquote:
Dan ben je weer zeer dichtbij geweest, ik was juist vanavond zuidwaarts gegaan om jou te kunnen visiteren maar ik heb je ook niet gezien. Ben pas net weer thuis. Waar was jij uit eten?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hallo MCH ik was gisteravond en vanavond in Rotterdam, maar ik heb je niet gezien. Ik ben ook nog langs @:bitterbal gereden, en gezwaaid natuurlijk.
Ik heb je 2x geqoute...quote:
Hardcorequote:
Vind alles wel goed van ze. Maar eerste 4 cd’s zijn gewoon jeugdliefde 😁quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Van Metallica vind ik de Black album ook echt heerlijk, maar de oude fans vinden dat maar verraad.
Geen hendig sjieke slip gemaakt dus?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:03 schreef Schakeltopia het volgende:
hahaa gast flikkerde van de z'n brommer af
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:04 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik heb je 2x geqoute...Maar 0 reactie...
Dat die oude fans dat niet kunnen waarderen moeten zij weten, als je pas later bent ingestapt en dat is je eerste kennismaking dan mag je zo'n later album best prima vinden.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Van Metallica vind ik de Black album ook echt heerlijk, maar de oude fans vinden dat maar verraad.
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hardcore![]()
Maar ik denk dat ik Apocaldinges momenteel beter kan hebben.
21% btw maar dat staat er tegenwoordig bij. Boven de $22 was het altijd al inklaringskosten als je pech hebt ( ¤15 ofzo).quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:04 schreef suzi1 het volgende:
heel domme vraag wrs. maar stel ik koop nu voor 100$ uit china, wordt het dan 120$ + ¤4?
Oh dat valt mee dan.. hier is dat minstens 140quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:04 schreef suzi1 het volgende:
heel domme vraag wrs. maar stel ik koop nu voor 100$ uit china, wordt het dan 120$ + ¤4?
Ik zal het voor deze keer door de vingers zien...quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:04 schreef R-woud93 het volgende:
[..]![]()
Ik heb wel een reactie gegeven op je, maar als ik er twee heb gemist vind ik dat zeer ernstig
Koop nou niet helemaal uit China, veel te veel milieuvervuiling krijg je dan. Stromen de rivieren straks weer over.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:04 schreef suzi1 het volgende:
joe laters manquote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:06 schreef Emmerdeur het volgende:
FF wat aandacht geven aan de mss.
Tot later
ja dat weet ik. maar nu is het tot 150 die btw +4 euro aanpakkosten aan de deur?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:05 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
21% btw maar dat staat er tegenwoordig bij. Boven de $22 was het altijd al inklaringskosten als je pech hebt ( ¤15 ofzo).
Ik ben net weer thuis, was bij Gauchos aan de Maas, prima locatie, heerlijk eten, maar wat een vreselijk slechte bediening zeg, het was gewoon hilarisch eigenlijk. En gisteren heb ik Thais gebbqt aan de Oostkousdijk (bij Westzeedijk), dat was echt heel leuk en lekker.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:03 schreef MCH het volgende:
[..]
Dan ben je weer zeer dichtbij geweest, ik was juist vanavond zuidwaarts gegaan om jou te kunnen visiteren maar ik heb je ook niet gezien. Ben pas net weer thuis. Waar was jij uit eten?
Ja je kunt die "Made in China"-dingen idd beter in de winkel kopen!quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:06 schreef MCH het volgende:
[..]
Koop nou niet helemaal uit China, veel te veel milieuvervuiling krijg je dan. Stromen de rivieren straks weer over.
Ik doe aan metaalbewerking. Mijn snijgereedschap kost daar ¤0.60 per snijplaat. Dezelfde kwaliteit als hier in NL. Hier in NL kosten ze ¤15 per stuk! Wat denk je dat ik doe?!quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:06 schreef MCH het volgende:
[..]
Koop nou niet helemaal uit China, veel te veel milieuvervuiling krijg je dan. Stromen de rivieren straks weer over.
ja ik heb ook genoeg voorraad dus het is nog lang niet nodig. maar mn rekenknobbel is afgestorvenquote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:06 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik laat het niet meer gebeuren!quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:06 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik zal het voor deze keer door de vingers zien...
Geen idee. Het blijft wel goedkoper daar!quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:07 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja dat weet ik. maar nu is het tot 150 die btw +4 euro aanpakkosten aan de deur?
klopt mn som dan ongeveer?
want dan zit je eigenlijk beter als je veel besteld. geen risico van inklaring en brw
Doe haar de groeten van mijquote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:06 schreef Emmerdeur het volgende:
Tot later
Truffels zijn een goeie instapper!quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:07 schreef jerney het volgende:
[..]
Dat ben ik
Of nouja truffels liggen er op me te wachten in kleine porties
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:06 schreef Emmerdeur het volgende:
Tot later
Ik was bij Barendrecht aan de Maas. Ik ben nog nooit op de kop van zuid uit eten geweest, zit er wel vaak of loop er een rondje. Die Thai moet ik maar onthouden.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik be net weer thuis, was bij Gauchos aan de Maas, prima locatie, heerlijk eten, maar wat een vreselijk slechte bediening zeg, het was gewoon hilarisch eigenlijk. En gisteren heb ik Thais gebbqt aan de Oostkousdijk (bij Westzeedijk), dat was echt heel leuk en lekker.
Waar was jij dan? Misschien hadden we kunnen zwaaien onderweg.
IK zal het voor deze keer door de vingers zien omdat je een maat bent...quote:
Ja ik wil het wel bij microdosing houden.. denk ikquote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Truffels zijn een goeie instapper!:Lekker mellow!
Haha nee ik zit op die site te kijken en zag 'm er ineens tussen staan!quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:09 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ben jij het @:M1st1g?![]()
Hoi ToT.M1st1g gebruikte deze smiley vaak.
Bedankt kerelquote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:09 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
IK zal het voor deze keer door de vingers zien omdat je een maat bent...![]()
Ooit een hele bak Hawaiiaanse opgevroten.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:09 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja ik wil het wel bij microdosing houden.. denk ik
Vroeger wel eens een fijne paddotrip gehadWas wel mijn ding
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:11 schreef Stoorzendert het volgende:
Mijn vrouw blij gemaakt vanavond! Dat wordt neuken!![]()
[ afbeelding ]
Mooi ding !quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:11 schreef Stoorzendert het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:11 schreef Stoorzendert het volgende:
[ afbeelding ]
zolang hij niet aan je zit kun jij gewoon nuchter hem bewaken tochquote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:10 schreef suzi1 het volgende:
goeie vriend wil graag weer eens trippen. maar ik kan daar volgens mij helemaal niet meer tegen
en zeker weten dat hij gaat wauwelen waar ik totaal geen interesses in heb. de wereld, de mensen, de complotten blabla
Ik vind het niet verkeerd, maar dan gaat toch de voorkeur uit naar Apocalyptica, ik denk omdat daar geen zang bij is.quote:
Jezus dat was ook wel fanatiekquote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Ooit een hele bak Hawaiiaanse opgevroten.
Mijn hemel, de buurvrouw bleef maar op de muur rammen omdat ik zo zat te spacen!
Ooit stiekem met een buurman zelfgekweekte Colombiaanse zitten vreten, echt een genadeloos grote hoeveelheid!quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:10 schreef suzi1 het volgende:
goeie vriend wil graag weer eens trippen. maar ik kan daar volgens mij helemaal niet meer tegen
en zeker weten dat hij gaat wauwelen waar ik totaal geen interesses in heb. de wereld, de mensen, de complotten blabla
Ja er staan heel veel leuke op de site. En ik voel me wel vereerd hoor met deze smiley.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha nee ik zit op die site te kijken en zag 'm er ineens tussen staan!
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:10 schreef suzi1 het volgende:
Nu ga jij de was doen?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:11 schreef Stoorzendert het volgende:
[ afbeelding ]
Ahhh okee.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het niet verkeerd, maar dan gaat toch de voorkeur uit naar Apocalyptica, ik denk omdat daar geen zang bij is.
hij zoekt maar een ander voor die geinquote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:11 schreef MCH het volgende:
[..]
zolang hij niet aan je zit kun jij gewoon nuchter hem bewaken toch
Ja die Thai is echt een aanrader, zo'n leuke en relaxte sfeer, eigenaar loopt op teenslippers, je waant je bijna in Thailandquote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:09 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik was bij Barendrecht aan de Maas. Ik ben nog nooit op de kop van zuid uit eten geweest, zit er wel vaak of loop er een rondje. Die Thai moet ik maar onthouden.
Op de wasmachine?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:11 schreef Stoorzendert het volgende:
[ afbeelding ]
Op de wasmachine?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:11 schreef Stoorzendert het volgende:
[ afbeelding ]
Zitten mij wat te veel knoppen aan! Ik was niet. Dat is vrouwenwerk.quote:
Dat gaat ook een beetje vanzelf na die dingenquote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:13 schreef suzi1 het volgende:
[..]
hij zoekt maar een ander voor die gein
ik maak hem nu meestal stoned mee, vaak niet te merken, maar die kan zo praten over spritualiteit etc en andere zaken. die boeien me niet
ik sta daar te nuchter in
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:14 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Zitten mij wat te veel knoppen aan! Ik was niet. Dat is vrouwenwerk.
En wat als je geen vrouw had?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:14 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Zitten mij wat te veel knoppen aan! Ik was niet. Dat is vrouwenwerk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |