Ja dat jaquote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:26 schreef shiitake het volgende:
[..]
Het maakt mij ook niet uit hoor. Als jullie er samen tevreden mee zijn dan is het toch prima.
from the underground from the underground from the underground from the underground from the undergroundquote:
quote:
Het is ook allemaal niet zo zwart wit, als jullie het zo prima vinden is dat mooi geregeld tochquote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:25 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Als iemand daar problemen mee heeft dan heeft ie lekker dikke pech! Ik werk mijn kont onder mijn lijf vandaan om alles te runnen hier. Weken van 100 uur zijn geen uitzondering voor mij!![]()
quote:
Godzijdank wel ja.quote:
Kusjeeequote:
Awh lieverdquote:
Het is ook helemaal niet seksistisch bedoelt. Een bepaalde taakverdeling moet er gewoon zijn om een gezin te runnen. De ene werkt hard, (en de andere ook trouwens), maar de andere doet het grootste deel van het huishouden (was, schoonmaken, etc.) wil best wisselen hoor! dan wordt ik wel de huisman!quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is ook allemaal niet zo zwart wit, als jullie het zo prima vinden is dat mooi geregeld toch
o dat kan ik volgend weekend weleens gaan doen!quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:31 schreef jerney het volgende:
[..]
Echt niet?
Ook niet als je wat wasjes draait?
Haags! vrind!quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:30 schreef Haags het volgende:
[..]
[..]
Godzijdank wel ja.
Walgelijk die weekenden en vrije dagen. AFSCHAFFEN!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |