Ik ook, toen waren jullie er beiden nietquote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nice! ik heb daar ook nog een tijdje gepost, maar niet toen jij daar ook was.
Als iemand daar problemen mee heeft dan heeft ie lekker dikke pech! Ik werk mijn kont onder mijn lijf vandaan om alles te runnen hier. Weken van 100 uur zijn geen uitzondering voor mij!quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:23 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik 'regel' alleen dingen in huis. Papa doet de technische dingen (auto, netwerk, bouwwerkzaamheden en koken (jaja). Mama doet wassen, stofzuigen, dweilen, etc.) Ik vind dat een prima taakverdeling. Het is niet zo dat ik een luie aap ben die alleen op de bank ligt! Ik betaal alles en ben iedere dag aan het werk om het huis beter te maken.
quote:
Het maakt mij ook niet uit hoor. Als jullie er samen tevreden mee zijn dan is het toch prima.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:23 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik 'regel' alleen dingen in huis. Papa doet de technische dingen (auto, netwerk, bouwwerkzaamheden en koken (jaja). Mama doet wassen, stofzuigen, dweilen, etc.) Ik vind dat een prima taakverdeling. Het is niet zo dat ik een luie aap ben die alleen op de bank ligt! Ik betaal alles en ben iedere dag aan het werk om het huis beter te maken.
Was positief bedoelt...geen was doen voor een manquote:
Zoveel gemiste kansenquote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:24 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ook, toen waren jullie er beiden niet![]()
Jaquote:
Ja weet ikquote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Was positief bedoelt...geen was doen voor een man
Nuancequote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:23 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Zie mijn volgende post. Ik ben dol op mijn meisje en mijn gezien en werk daar heel hard voor. Maar dat kan ik alleen als er een bepaald taakverdeling is...quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:26 schreef shiitake het volgende:
[..]
Het maakt mij ook niet uit hoor. Als jullie er samen tevreden mee zijn dan is het toch prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |