Iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam: MarkdeajaxfanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans![]()
Daar moest ik zo om lachen.Dat is hier thuis een running gag.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Daar gaan de auto`s weer.![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Stok??? P???quote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:27 schreef stokj het volgende:
[..]
Ha die Tsunami, alles kloek in de broek?![]()
waar is dat? ben je ook daar?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar moest ik zo om lachen.Dat is hier thuis een running gag.
waar zijn de toekijkers?![]()
Bring the noise.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:27 schreef Schakeltopia het volgende:
how low can you goooo![]()
![]()
![]()
biem biem biem biem
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee Heer Haags.quote:
Dan zouden er bootjes gaan.quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
![]()
Hoe noem je een boot vol met gabbers?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jij mag niet meer raden.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gabberboot?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoe noem je een boot vol met gabbers?
Lekker laat
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 17-07-2021 19:33:10 ]![]()
Gabberbootquote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoe noem je een boot vol met gabbers?
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Schakel wist het.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik weet niet waar het isquote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
waar is dat?
dat is toch en schottergrube?
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Met hakken?quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
![]()
Struikelen... just a random gravity testquote:
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
I failed!quote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Struikelen... just a random gravity test![]()
De zwaartekracht werkt niet?quote:
I'm surrounded by morons!
![]()
Is het al bedtijd?Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Haske leuk maar die maskers is toch zo nep.
Er zijn maar 2 die het mogen vind ik.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja dat hoeft van mij ook niet echt neequote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:49 schreef FreshFruit het volgende:
Haske leuk maar die maskers is toch zo nep.
Er zijn maar 2 die het mogen vind ik.Ik heb het recht om te bepalen!![]()
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:49 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Is it an airplane, is it a ufo , No! Its jerney![]()
![]()
Hihi.Als je kan slapen nog een uurtje wachten.quote:
![]()
quote:
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Why?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hihi.Als je kan slapen nog een uurtje wachten.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Ja, ehh, dat is juist de bedoeling niet. Komende week moet ik er vier dagen lang om uiterlijk drie uur naast staan. Iets met wandelen.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:53 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Misschien door je slaap heen dan en langer hier?Ik heb er één en ik ben er trots op
Damn,dat was niet de bedoeling.Maar wel slim.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:53 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Misschien door je slaap heen dan en langer hier?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Aspergetaart?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:54 schreef Stoorzendert het volgende:
Hoe vind je 'm @:m1st1g ? Ben zelf niet heel tevreden over de bodem. Die was lastig...
[ afbeelding ]“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Aspergetaaartquote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:54 schreef Stoorzendert het volgende:
Hoe vind je 'm @:m1st1g ? Ben zelf niet heel tevreden over de bodem. Die was lastig...
[ afbeelding ]![]()
![]()
Jepquote:Wel met groene asperges. De witte hebben ze momenteel niet.
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Wat dan wel ?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Damn,dat was niet de bedoeling.Maar wel slim.Ik heb er één en ik ben er trots op
Moest nog lang in de oven dat ding. Gewoon een half uur!
Dat zeker! Maar je pis gaat er net zo hard van stinken hoor!quote:
Da’s toch niet zo extreem?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:57 schreef Stoorzendert het volgende:
Moest nog lang in de oven dat ding. Gewoon een half uur!![]()
![]()
Maakt niet uit.Laat M1st1g maar oordelen.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:56 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
JepWel met groene asperges. De witte hebben ze momenteel niet.
Ja da’s wel waarquote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:57 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat zeker! Maar je pis gaat er net zo hard van stinken hoor!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:57 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat zeker! Maar je pis gaat er net zo hard van stinken hoor!
Ik ruik nooit aan mijn pis gekkies.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nja, De asperges waren al voorgekookt enz. En ik heb er wat kaas over gestrooid. Kaas brand meestal al aan na 10 minuten ofzo. Deze keer niet.quote:“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Nee hij ziet er mooi uitquote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:58 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nja, De asperges waren al voorgekookt enz. En ik heb er wat kaas over gestrooid. Kaas brand meestal al aan na 10 minuten ofzo. Deze keer niet.![]()
![]()
wat is dat voor pan of romertopf? is er een anti aanbak laag?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:54 schreef Stoorzendert het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Ech wel.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:01 schreef Schakeltopia het volgende:
over een jaar ken ik gewoon al die nummers“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mistig had me gewaarschuwd om de spek uit te koken omdat anders het ei niet stolt. Dat heb ik gedaan. Het is volledig gestold, dus geen soep.
Ik heb er één en ik ben er trots op
ik deel het meestal in in jaartallen en ga ik daar een tijdje in op, behalve tussen 2000 en 2010, britney spears en justin bieber.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:01 schreef Schakeltopia het volgende:
over een jaar ken ik gewoon al die nummers![]()
Je mag het hier ook wel posten als je wil hoor!quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:02 schreef DJMO het volgende:
Bewijs dat ik met mini geknuffeld heb is op te vragen bij @:ToT![]()
![]()
Of zal ik het doen?
![]()
Dat is gewoon zo’n rubbere springvorm. Goed invetten en dan komt het goed. Kan gewoon in de oven.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:00 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
wat is dat voor pan of romertopf? is er een anti aanbak laag?“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Mag jij doenquote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Je mag het hier ook wel posten als je wil hoor!
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Papa [ afbeelding ]![]()
Allereerst bedankt voor de afgelopen dagen.
Ik mocht bij u schuilen.
Nee,serieus,je bent een topvent.Any time, bro!
![]()
Let niet op de ongelofelijke zooi overigens
Hmmm,het draadjesvlees was al op dus?quote:
Nee, ik heb zelfs nog over!quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hmmm,het draadjesvlees was al op dus?Ik heb er één en ik ben er trots op
Stond nog te pruttelen!quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hmmm,het draadjesvlees was al op dus?![]()
![]()
Daar let ik niet op.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:05 schreef DJMO het volgende:
Let niet op de ongelofelijke zooi overigens“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ai ai aiquote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:07 schreef jerney het volgende:
Ze is toch niet weggegaan
Heb nu toch maar melding gemaakt.Hoor gestommel en al.
Dat zijn de mooiste huizen.![]()
![]()
Hardcoreeeee you pussy motherfucker
Pussy Motherlover.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wie krijgen we nu?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
MISSK8“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
miss k8quote:
Ik probeer ondertussen een meisje uit noorwegen te versieren op discord
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:11 schreef engine het volgende:
Ik probeer ondertussen een meisje uit noorwegen te versieren op discord
quote:
Gaat natuurlijk ook weer niks wordenquote:Miss K8
![]()
![]()
Altijd link.Kan ook tegen een lollie zijn.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
gewoon proberen manquote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:12 schreef engine het volgende:
[..]
Gaat natuurlijk ook weer niks wordenMiss K8
![]()
![]()
Wie? En melding van wat?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:07 schreef jerney het volgende:
Ze is toch niet weggegaan
Heb nu toch maar melding gemaakt.Hoor gestommel en al.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
I'm the one and only dominatorquote:![]()
Ja toch
jaaaaaaquote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:13 schreef engine het volgende:
[..]
I'm the one and only dominator![]()
Ja toch
timing
Ik heb nog een andere stream klaarstaan eventueel...quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik moet even die 8 euro eruit streamenquote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb nog een andere stream klaarstaan eventueel...
Miss K8 is wel lekker bezig andersquote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:15 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik moet even die 8 euro eruit streamen
![]()
Trouwens, die ene Mc Donalds in Snitch bij dat industrieterrein of zo, is die nieuw? M'n navigatiesysteem kende 'm niet.quote:![]()
![]()
Sneek?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Trouwens, die ene Mc Donalds in Snitch bij dat industrieterrein of zo, is die nieuw? M'n navigatiesysteem kende 'm niet.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja op de navigatie stond er eentje 5 km verderop of zo, maar binnen een kilometer zagen we er al eentje terwijl de navi ons nog rechtuit stuurde.quote:![]()
![]()
ON AND ONEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ja vrouwen van lichte zeden hebben ze trouwens genoeg in @DJMO d'r stad.En meerderen zaten naar Mini-ToT te zwaaien!
![]()
![]()
![]()
yesss let's goooEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ze komen hier als paddo`s uit de grond.En dan verliest de vestiging in de stad het van de driveby.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja op de navigatie stond er eentje 5 km verderop of zo, maar binnen een kilometer zagen we er al eentje terwijl de navi ons nog rechtuit stuurde.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Miss k8 is best wel cutequote:
Jupquote:
![]()
![]()
In de Mc Donalds zat trouwens nog een joch van 3,5 jaar of zo z'n badass dancemoves aan Mini-ToT te showen!
Mini helemaal blij doen, joch wees hem aan, Mini rende er luid giechelend vandoor, ging terug naar de jongen, die weer z'n moves laten zien, wees weer naar Mini, die vervolgens weer krijsend van het lachen er vandoor rende!
Stootte keihard z'n hoofd en oortje tegen de hoek van een tafel
, was ff auw, maar de lach bleef op z'n smoeltje en terwijl hij zijn handje op de duidelijk best pijnlijke plek hield, stormde hij weer lachend op dat jochie af!
![]()
![]()
Die wil ik knuffelenEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Dat groene achterscherm gaat nog leuk worden.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:27 schreef Schakeltopia het volgende:
het word steeds donkerder op de stream“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Mannetje zit hier op schoot en slaat steeds een voorleesboekje open op de bladzijde dat een hamster een dikke bolus op de plee zit te draaien. En echt elke keer maar naar die plee wijzen: "Kijijk!"
![]()
![]()
![]()
Van tante DJMO geleerd?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:29 schreef ToT het volgende:
Mannetje zit hier op schoot en slaat steeds een voorleesboekje open op de bladzijde dat een hamster een dikke bolus op de plee zit te draaien. En echt elke keer maar naar die plee wijzen: "Kijijk!"
Lees je wel eens een stripboek of een kinderboek voor?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:29 schreef ToT het volgende:
![]()
![]()
Hij wil het ook zelf kunnen.![]()
![]()
Lady greys.quote:
Ja deze dus, en eentje over een pissebed en een kakkerlak die een beter leven willen hebben, verhaaltjes van Dora, en een boek van Bert en Ernie.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:32 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Lees je wel eens een stripboek of een kinderboek voor?![]()
Heer echt super blij dat je er weer bent FFquote:![]()
![]()
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heer echt super blij dat je er weer bent FF![]()
![]()
Dit dus he!
Verbetert de sfeer meteen volkomen!![]()
![]()
Jij nogmaals bedankt..Samen met ToT.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heer echt super blij dat je er weer bent FF![]()
We hebben hem gewoon heel erg gemist❤quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:34 schreef ToT het volgende:
[..]Dit dus he!
Verbetert de sfeer meteen volkomen!Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Doe niet zo raar gekkiequote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij nogmaals bedankt..Samen met ToT.
DTS matties zijn er voor elkaar![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
miss k8
Zo maar weer.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
We hebben hem gewoon heel erg gemist❤![]()
Soms wil hij niet dat ik die pagina omdraai, maar ik moet blijven lezen, dus zeg ik op een lieve voorleestoon:quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:34 schreef christmastsunami het volgende:
Als je iets voorleest herrinneren ze het altijd, Puk van de Petteflat is leuk.
"...en toen probeerde Lola een gigantisch dikke bolus te draaien, maar het kwam er spetterend uit en klotste tegen de muren en zelfs het plafond op. De mama van Lola rende kokhalzend weg omdat ze die putlucht niet kon verdragen en.....mag papa de bladzijde n.....niet? Okee, de mama van Lola ging stevig over d'r nek terwijl Lola nog door bleef gaan met bouten...."![]()
Deze vinden ze hier geweldigquote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Soms wil hij niet dat ik die pagina omdraai, maar ik moet blijven lezen, dus zeg ik op een lieve voorleestoon:
"...en toen probeerde Lola een gigantisch dikke bolus te draaien, maar het kwam er spetterend uit en klotste tegen de muren en zelfs het plafond op. De mama van Lola rende kokhalzend weg omdat ze die putlucht niet kon verdragen en.....mag papa de bladzijde n.....niet? Okee, de mama van Lola ging stevig over d'r nek terwijl Lola nog door bleef gaan met bouten...."
https://www.bol.com/nl/nl(...)oept-heeft/30008066/Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ik heb dit hardop gelezen.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Soms wil hij niet dat ik die pagina omdraai, maar ik moet blijven lezen, dus zeg ik op een lieve voorleestoon:
"...en toen probeerde Lola een gigantisch dikke bolus te draaien, maar het kwam er spetterend uit en klotste tegen de muren en zelfs het plafond op. De mama van Lola rende kokhalzend weg omdat ze die putlucht niet kon verdragen en.....mag papa de bladzijde n.....niet? Okee, de mama van Lola ging stevig over d'r nek terwijl Lola nog door bleef gaan met bouten...."“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Doei.Ik heb er één en ik ben er trots op
Schakeltquote:![]()
![]()
Ging lekker vannacht![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Afspraak staat?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ah die heb ik wel eens ergens voorbij zien komen!quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Deze vinden ze hier geweldig
https://www.bol.com/nl/nl(...)oept-heeft/30008066/Had je die al eens eerder gepost?
![]()
Nopequote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah die heb ik wel eens ergens voorbij zien komen!Had je die al eens eerder gepost?
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:
Zie messengerquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
ben jij tegenwoordig ook al bouwvakker?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:39 schreef Paul het volgende:
Hee liefies, heb gezwommen vandaag met @:suzi1
Die vonden de kleuters inderdaad fantastisch toen ik juf Jerney was!quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Deze vinden ze hier geweldig
https://www.bol.com/nl/nl(...)oept-heeft/30008066/
Max en de toversteen is ook een leuke, dan kunnen ze op de helft kiezen of het goed of slecht moet aflopen![]()
![]()
FTFYquote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:39 schreef Paul het volgende:
Hee liefies, heb gezwommen vandaag met Gerrit“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee hoorquote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:39 schreef Paul het volgende:
Hee liefies, heb gezwommen vandaag met @:suzi1
Suzi heeft al een stoere vent gescoordEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ging ze je toch niet meer dumpen?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:39 schreef Paul het volgende:
Hee liefies, heb gezwommen vandaag met @:suzi1![]()
![]()
Mijn abo loopt vanavond af
Erg jammer~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
I need you my bitch
Miss k8quote:ik ben wel een beetje verliefd
Absolute topshow is datquote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:42 schreef christmastsunami het volgende:
Ik heb erg genoten van Jeremy Clarky opo zijn boederij~FEYENOORD~
Paul niet goed meegelezen??quote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
WAT LUL JIJ? IK HEB VANDAAG MET HAAR GEZWOMMEN HOOR! ZE HEEFT ALLEEN MIJ, NIEMAND ANDERS!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee hoor
Suzi heeft al een stoere vent gescoordWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Is wel leuk dus?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:42 schreef christmastsunami het volgende:
Ik heb erg genoten van Jeremy Clarky opo zijn boederij
Dan kunnen we het hier wel ff op Amazon gaan kijken.![]()
![]()
jaa snap ikquote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:43 schreef engine het volgende:
[..]
Miss k8ik ben wel een beetje verliefd
Hij is hier helemaal niet welkom in DTS, weg ermeequote:~FEYENOORD~
oh god deze act weerquote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:43 schreef Paul het volgende:
[..]
WAT LUL JIJ? IK HEB VANDAAG MET HAAR GEZWOMMEN HOOR! ZE HEEFT ALLEEN MIJ, NIEMAND ANDERS!!!!!!!!!!
Echt een aanrader jaquote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Is wel leuk dus?
Dan kunnen we het hier wel ff op Amazon gaan kijken.~FEYENOORD~
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:43 schreef Paul het volgende:
[..]
WAT LUL JIJ? IK HEB VANDAAG MET HAAR GEZWOMMEN HOOR! ZE HEEFT ALLEEN MIJ, NIEMAND ANDERS!!!!!!!!!!volgens mij is de boodschap nog niet helemaal aangekomen
![]()
Mijn orenquote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:43 schreef Paul het volgende:
[..]
WAT LUL JIJ? IK HEB VANDAAG MET HAAR GEZWOMMEN HOOR! ZE HEEFT ALLEEN MIJ, NIEMAND ANDERS!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Jawellesquote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:43 schreef Paul het volgende:
[..]
WAT LUL JIJ? IK HEB VANDAAG MET HAAR GEZWOMMEN HOOR! ZE HEEFT ALLEEN MIJ, NIEMAND ANDERS!!!!!!!!!!
Suzi heeft een bouwvakkert nu
Een echte vent
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
"Ik heb stiekem met je gezwommen, ik hoop dat je het leuk vond, stiekem met je gezwommen, stiekem met je gezwommen."![]()
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:44 schreef ToT het volgende:
"Ik heb stiekem met je gezwommen, ik hoop dat je het leuk vond, stiekem met je gezwommen, stiekem met je gezwommen."![]()
![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Toontje lager?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:44 schreef ToT het volgende:
Ophidianquote:
Eentje met eenzelfde decolleté van achteren als wat zij van voren heeft?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jawelles
Suzi heeft een bouwvakkert nu
Een echte vent![]()
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:43 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hij is hier helemaal niet welkom in DTS, weg ermeeop de stream
![]()
Diploma A.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Moderator @Paul wordt flink aangepakt door zijn onderdanen~FEYENOORD~
Zolang het een lekker decolleté is zie ik het probleem nietquote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Eentje met eenzelfde decolleté van achteren als wat zij van voren heeft?
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Mietje hequote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:45 schreef R-woud93 het volgende:
Moderator @:paul wordt flink aangepakt door zijn onderdanenEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
quote:
FTFYquote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:45 schreef R-woud93 het volgende:
Moderator @:paul wordt flink aangepakt door de DTS crewEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zolang het een lekker decolleté is zie ik het probleem nietWas laatst met die random pics op de Frontpage, een loodgieter of zo met een plaatje van een lekker mokkel onder aan de rug, zodat zijn reet d'r tieten waren!
![]()
![]()
Komt op hetzelfde neerquote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:46 schreef christmastsunami het volgende:
vraagje, is streamen, via iets als chromecast of steam nou kwaliteits verschil?![]()
Ik vind @Paul een echte leiderquote:~FEYENOORD~
Harige tietenquote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:47 schreef ToT het volgende:
[..]Was laatst met die random pics op de Frontpage, een loodgieter of zo met een plaatje van een lekker mokkel onder aan de rug, zodat zijn reet d'r tieten waren!
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ja ik kan ook domme dingen roepenquote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Je gebruikt de verkeerde ijquote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ik zie eiegenlijk geen verschil tussen direct of via een extra kastje, het is gewoon het zelfde?quote:![]()
Vraag het even danquote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:48 schreef Paul het volgende:
!!!!!!!!!! Nou Suzi en ik weten hoe het zit
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
» Voordat je reageert
Lief doen met elkaar~FEYENOORD~
Met elkaarquote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:49 schreef R-woud93 het volgende:
» Voordat je reageert
Lief doen met elkaar![]()
Mag niet van murpquote:
Ja dat heb je niet nodig in F1 he, is er nou al een slowchatquote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:49 schreef R-woud93 het volgende:
» Voordat je reageert
Lief doen met elkaar
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Extra verbindingen tussenin zijn meestal niet bevorderlijk voor het geluid, maar het hangt van meerdere factoren af. De D/A-converter bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:48 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Ik zie eiegenlijk geen verschil tussen direct of via een extra kastje, het is gewoon het zelfde?
Veel mensen denken dat dat altijd wel het zelfde van kwaliteit is, maar niets is minder waar.
Maar met dat soort mainstream producten zal het niet zo heel veel uitmaken idd.![]()
Aai poesje aai poesjequote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:49 schreef R-woud93 het volgende:
» Voordat je reageert
Lief doen met elkaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
stilte wordt onrust
Forum Opties Forumhop: Hop naar: