Ik vind @Paul een echte leiderquote:
Harige tietenquote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:47 schreef ToT het volgende:
[..]Was laatst met die random pics op de Frontpage, een loodgieter of zo met een plaatje van een lekker mokkel onder aan de rug, zodat zijn reet d'r tieten waren!
Ja ik kan ook domme dingen roepenquote:
Je gebruikt de verkeerde ijquote:
Ik zie eiegenlijk geen verschil tussen direct of via een extra kastje, het is gewoon het zelfde?quote:
Vraag het even danquote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:48 schreef Paul het volgende:
!!!!!!!!!! Nou Suzi en ik weten hoe het zit
Met elkaarquote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:49 schreef R-woud93 het volgende:
» Voordat je reageert
Lief doen met elkaar
Mag niet van murpquote:
Ja dat heb je niet nodig in F1 he, is er nou al een slowchatquote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:49 schreef R-woud93 het volgende:
» Voordat je reageert
Lief doen met elkaar
Extra verbindingen tussenin zijn meestal niet bevorderlijk voor het geluid, maar het hangt van meerdere factoren af. De D/A-converter bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:48 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Ik zie eiegenlijk geen verschil tussen direct of via een extra kastje, het is gewoon het zelfde?
Aai poesje aai poesjequote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:49 schreef R-woud93 het volgende:
» Voordat je reageert
Lief doen met elkaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |