Zo maar weer.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
We hebben hem gewoon heel erg gemist❤
Soms wil hij niet dat ik die pagina omdraai, maar ik moet blijven lezen, dus zeg ik op een lieve voorleestoon:quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:34 schreef christmastsunami het volgende:
Als je iets voorleest herrinneren ze het altijd, Puk van de Petteflat is leuk.
Deze vinden ze hier geweldigquote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Soms wil hij niet dat ik die pagina omdraai, maar ik moet blijven lezen, dus zeg ik op een lieve voorleestoon:
"...en toen probeerde Lola een gigantisch dikke bolus te draaien, maar het kwam er spetterend uit en klotste tegen de muren en zelfs het plafond op. De mama van Lola rende kokhalzend weg omdat ze die putlucht niet kon verdragen en.....mag papa de bladzijde n.....niet? Okee, de mama van Lola ging stevig over d'r nek terwijl Lola nog door bleef gaan met bouten...."
Ik heb dit hardop gelezen.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Soms wil hij niet dat ik die pagina omdraai, maar ik moet blijven lezen, dus zeg ik op een lieve voorleestoon:
"...en toen probeerde Lola een gigantisch dikke bolus te draaien, maar het kwam er spetterend uit en klotste tegen de muren en zelfs het plafond op. De mama van Lola rende kokhalzend weg omdat ze die putlucht niet kon verdragen en.....mag papa de bladzijde n.....niet? Okee, de mama van Lola ging stevig over d'r nek terwijl Lola nog door bleef gaan met bouten...."
Schakeltquote:
Afspraak staat?quote:
Ah die heb ik wel eens ergens voorbij zien komen!quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Deze vinden ze hier geweldig
https://www.bol.com/nl/nl(...)oept-heeft/30008066/
Nopequote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah die heb ik wel eens ergens voorbij zien komen!Had je die al eens eerder gepost?
quote:
Zie messengerquote:
ben jij tegenwoordig ook al bouwvakker?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:39 schreef Paul het volgende:
Hee liefies, heb gezwommen vandaag met @:suzi1
Die vonden de kleuters inderdaad fantastisch toen ik juf Jerney was!quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Deze vinden ze hier geweldig
https://www.bol.com/nl/nl(...)oept-heeft/30008066/
FTFYquote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:39 schreef Paul het volgende:
Hee liefies, heb gezwommen vandaag met Gerrit
Nee hoorquote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:39 schreef Paul het volgende:
Ging ze je toch niet meer dumpen?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:39 schreef Paul het volgende:
Miss k8quote:
Absolute topshow is datquote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:42 schreef christmastsunami het volgende:
Ik heb erg genoten van Jeremy Clarky opo zijn boederij
Paul niet goed meegelezen??quote:
WAT LUL JIJ? IK HEB VANDAAG MET HAAR GEZWOMMEN HOOR! ZE HEEFT ALLEEN MIJ, NIEMAND ANDERS!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee hoor
Suzi heeft al een stoere vent gescoord
Is wel leuk dus?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:42 schreef christmastsunami het volgende:
Ik heb erg genoten van Jeremy Clarky opo zijn boederij
jaa snap ikquote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:43 schreef engine het volgende:
[..]
Miss k8ik ben wel een beetje verliefd
Hij is hier helemaal niet welkom in DTS, weg ermeequote:
oh god deze act weerquote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:43 schreef Paul het volgende:
[..]
WAT LUL JIJ? IK HEB VANDAAG MET HAAR GEZWOMMEN HOOR! ZE HEEFT ALLEEN MIJ, NIEMAND ANDERS!!!!!!!!!!
Echt een aanrader jaquote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Is wel leuk dus?
Dan kunnen we het hier wel ff op Amazon gaan kijken.
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:43 schreef Paul het volgende:
[..]
WAT LUL JIJ? IK HEB VANDAAG MET HAAR GEZWOMMEN HOOR! ZE HEEFT ALLEEN MIJ, NIEMAND ANDERS!!!!!!!!!!
Mijn orenquote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:43 schreef Paul het volgende:
[..]
Jawellesquote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:43 schreef Paul het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:44 schreef ToT het volgende:
"Ik heb stiekem met je gezwommen, ik hoop dat je het leuk vond, stiekem met je gezwommen, stiekem met je gezwommen."
Toontje lager?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:44 schreef ToT het volgende:
"Ik heb stiekem met je gezwommen, ik hoop dat je het leuk vond, stiekem met je gezwommen, stiekem met je gezwommen."
Ophidianquote:
Eentje met eenzelfde decolleté van achteren als wat zij van voren heeft?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jawelles
Suzi heeft een bouwvakkert nu
Een echte vent
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:43 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hij is hier helemaal niet welkom in DTS, weg ermee
Diploma A.quote:
Zolang het een lekker decolleté is zie ik het probleem nietquote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Eentje met eenzelfde decolleté van achteren als wat zij van voren heeft?
Mietje hequote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:45 schreef R-woud93 het volgende:
Moderator @:paul wordt flink aangepakt door zijn onderdanen
quote:
FTFYquote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:45 schreef R-woud93 het volgende:
Moderator @:paul wordt flink aangepakt door de DTS crew
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zolang het een lekker decolleté is zie ik het probleem niet
Komt op hetzelfde neerquote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:46 schreef christmastsunami het volgende:
vraagje, is streamen, via iets als chromecast of steam nou kwaliteits verschil?
Ik vind @Paul een echte leiderquote:
Harige tietenquote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:47 schreef ToT het volgende:
[..]Was laatst met die random pics op de Frontpage, een loodgieter of zo met een plaatje van een lekker mokkel onder aan de rug, zodat zijn reet d'r tieten waren!
Ja ik kan ook domme dingen roepenquote:
Je gebruikt de verkeerde ijquote:
Ik zie eiegenlijk geen verschil tussen direct of via een extra kastje, het is gewoon het zelfde?quote:
Vraag het even danquote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:48 schreef Paul het volgende:
!!!!!!!!!! Nou Suzi en ik weten hoe het zit
Met elkaarquote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:49 schreef R-woud93 het volgende:
» Voordat je reageert
Lief doen met elkaar
Mag niet van murpquote:
Ja dat heb je niet nodig in F1 he, is er nou al een slowchatquote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:49 schreef R-woud93 het volgende:
» Voordat je reageert
Lief doen met elkaar
Extra verbindingen tussenin zijn meestal niet bevorderlijk voor het geluid, maar het hangt van meerdere factoren af. De D/A-converter bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:48 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Ik zie eiegenlijk geen verschil tussen direct of via een extra kastje, het is gewoon het zelfde?
Aai poesje aai poesjequote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:49 schreef R-woud93 het volgende:
» Voordat je reageert
Lief doen met elkaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |