quote:
Why?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hihi.Als je kan slapen nog een uurtje wachten.
Ja, ehh, dat is juist de bedoeling niet. Komende week moet ik er vier dagen lang om uiterlijk drie uur naast staan. Iets met wandelen.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:53 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Misschien door je slaap heen dan en langer hier?
Damn,dat was niet de bedoeling.Maar wel slim.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:53 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Misschien door je slaap heen dan en langer hier?
Aspergetaart?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:54 schreef Stoorzendert het volgende:
Hoe vind je 'm @:m1st1g ? Ben zelf niet heel tevreden over de bodem. Die was lastig...
[ afbeelding ]
Aspergetaaartquote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:54 schreef Stoorzendert het volgende:
Hoe vind je 'm @:m1st1g ? Ben zelf niet heel tevreden over de bodem. Die was lastig...
[ afbeelding ]
Jepquote:
Wat dan wel ?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Damn,dat was niet de bedoeling.Maar wel slim.
Dat zeker! Maar je pis gaat er net zo hard van stinken hoor!quote:
Da’s toch niet zo extreem?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:57 schreef Stoorzendert het volgende:
Moest nog lang in de oven dat ding. Gewoon een half uur!
Maakt niet uit.Laat M1st1g maar oordelen.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:56 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
JepWel met groene asperges. De witte hebben ze momenteel niet.
Ja da’s wel waarquote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:57 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat zeker! Maar je pis gaat er net zo hard van stinken hoor!
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:57 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat zeker! Maar je pis gaat er net zo hard van stinken hoor!
Nja, De asperges waren al voorgekookt enz. En ik heb er wat kaas over gestrooid. Kaas brand meestal al aan na 10 minuten ofzo. Deze keer niet.quote:
Nee hij ziet er mooi uitquote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:58 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nja, De asperges waren al voorgekookt enz. En ik heb er wat kaas over gestrooid. Kaas brand meestal al aan na 10 minuten ofzo. Deze keer niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |